eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 07.08.2015-13.08.2015

 

לפנינו ימים שיש בהם אנרגיה טובה שתספק פיתרונות בענייני פיננסים מגוונים כולל פנסיות וביטוחים. זה הזמן לנהל מו"מ במטרה לסכם עניין עם הבנק או רשויות המס ויתכן גם שתהיה הזדמנות להשתחרר ממו"מ עסקי מסובך. החל מהתאריך 12.08 פלוטו ייכנס לתמונה ויתכנו קשיים בכל אלו. התנאים המשתנים לא יהיו בשליטה והכללים והחוקים בנוגע לפנסיות, משכנתאות והשקעות עלולים להשתנות. לקראת סוף שבוע הבא, החל מה- 14.08, מבנה הכוכבים עוזר לסיעור מוחות, החשיבה יוצאת מהקופסא וזה ימשיך גם בשבוע שלאחר מכן. כדאי לנצל את היכולת הזו בכדי לפתור בעיות קשות.

מולד הירח בתאריך 14.08 בתוך מיבנה כוכבים העוזר להתלכדות המשפחה, מפגשי חברה בתחום האמנות, תערוכות וכד'. אלו ימים טובים להסכמות והסכמים, בריתות ושיתופי פעולה שירקמו בקלות יחסית.

אנו ברצועת זמן המאפשרת לבחון אירועים מהעבר, כאלה שאינם פתורים, או שהאירועים הנוכחים עוזרים להבין את ההווה.

בין התאריכים 10.08-13.08 החשיבה תהיה קצת מעורפלת ותקשה על בהירות, אבל לאלה מכם העוסקים ביצירתיות אלה יהיו ימים בהם הדמיון יפרוץ את הגבולות.

כוכב יופיטר יעבור בתאריך 11.08 למזל בתולה. תתפתח צניעות לעומת השנה האחרונה שבה כוכב יופיטר שהה במזל אריה. בשנה שבה יופיטר ישהה במזל בתולה הדגש יהיה יותר על שירות, למרות שיהיה קשה לחוש ביטחון עצמי ונינוחות.

השטן נמצא בפרטים הקטנים. זה המשמעות של כוכב יופיטר במזל בתולה, ויהיה עלינו לסנן את התכנים, לבדוק מה אמיתי ומה המשמעות של הבטחות שלא ניתן לממש. אחרי המעבר של היופיטר בשנה האחרונה במזל אריה, תהיה יותר ביקורת, נטייה לתקן את המילים הנאמרות ולהקפיד על דיוק. הציניות "תחגוג". בתולה תכריח אותנו לראות את העובדות, "לפוצץ" בועות. תתגבר הנטייה לחוש "אני יודע הכל" וזה יעורר את אלה שנולדו בשנות ה- 60, לעשות "משהו". יש כאלה שיעשו צעד למען עצמם ויש שיחליטו להתנדב במטרה יותר אידיאלית למען החברה.

הימים הקרובים הם כר דשא להתפתחות אלימות מילולית. למדנו שמילים גם "הורגות". חישבו רגע לפני שאתם "יורים" מילים, גם אלה מכם המשתמשים במקלדת ככלי נשק. אפשר לא להסכים, אבל עשו זאת מתוך כבוד לדעתו של הזולת.

לצערי הרב, מה שנכתב כאן בשבוע שעבר התממש והכאיב מאוד: "כוכב סאטורן מתיישר בהיבט מדויק ומתוח לכוכב מארס במפת המדינה… זהו היבט בעל אופי אלים, אופציה לפגיעות אבל גם הפעלת כוח או פעילות צבאית שלנו. בזמן כתיבת שורות אלו מקורות זרים מספרים על תקיפה ישראלית לכאורה, מזל"ט שפגע במכונית בקונטרה, בסוריה.

בנוסף ראש דרקון/מארס נמצא על ציר 2-8 עד לתאריך 10.08, כך שהמתחים לא מרפים בכל המישורים. כדאי להיות זהירים (אלה כוכבים הממקדים מסגרת רחבה של כוכבים המרמזים על פגיעות)".

הכוכבים הנ"ל התבטאו בכמה מישורים, שכולם היו אלימים מאוד, אחרי הרצח בפסטיבל הגאווה בירושלים והשריפה בכפר דומא, היו עוד כמה ארועים שבהם נזרקו בקבוקי תבערה, שאחד מהם גרם לשריפה ופגע בצעירה, אם לילדים קטנים, בזמן נהיגה וגרם לה לכוויות קשות, בנוסף תאונות דרכים קשות ולבסוף מותו של חייל בגלל התייבשות. יהיה צורך להמשיך ולהיזהר במהלך הימים הקרובים ממשיך להיות קשה. השילוב בין כוכב מארס וסאטורן מצית אש, השריפות בכל מקום.

כוכב מארס במפת המדינה מסמל את הפעילות הצבאית כולל המשטרה. מצב הכוכבים משפיע על מפת המדינה, לאורך חודש אוגוסט וגם בהמשך. לא נישכח את מופע ליקוי הלבנה האדום הצפוי בחג סוכות בתאריך 28.09.2015. ניסיון העבר (ההיסטורי) מעיד שזה עלול להביא גם אירועים שלא יהיה קל להתמודד איתם. ההשפעה כבר קיימת ותימשך עד אוקטובר כולל. ליקוי הלבנה הפעם יהיה על מעלה – 4 במזלות היוזמה, טלה-מאזניים. כוכב וונוס של המדינה נמצא במעלה 4 במזל סרטן, גם הוא מזל יוזמה. וונוס הוא הכוכב השליט בהורוסקופ של מדינת ישראל ( בת מזל שור עם האופק במזל מאזניים).

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 08.08 הירח בטל משעה 07:44 עד שעה 08:39 בבוקר.

יום שני 10.08 הירח בטל משעה 14:37 עד 15:08 בצהרים.

יום רביעי 12.08 הירח בטל משעה 20:35 עד 23:52 בלילה.

 

 

כלכלה ושווקים:

הדיונים על התקציב עם וונוס בנסיגה. כזכור, וונוס בנסיגה אינה עוזרת בחשבונאות פיננסית. הערכות כלכליות בזמן הזה אינן עונות על הציפיות בהמשך. אצלנו, כאשר כוכב סאטורן יגיע למעלות הראשונות במזל קשת, יעבירו את התקציב, אבל בהמשך, עם הכוכבים על 5-11, הקיצוצים יהיו "כאילו", כלומר יסכמו על תקציב מסוים, אבל משרדים מסוימים יקבלו את מה שהחסירו להם "ממקום אחר".

השווקים לא אוהבים את כוכב יופיטר במזל בתולה. הבתולה אוהב להתבונן על העובדות ואלה "מסכנות" בועות פיננסיות.

הניסיון של התיקשורת הכלכלית לבחור מה הכותרת החשובה ואיזו לא חשובה, הוכח כמוטעה. היחס השולי שהיה למשבר בסין או ביוון הפיל את השווקים בזמן אמת. עכשיו נוקטים בגישה דומה לחולשתו של המטבע בקנדה שפיתחה במקום את בועת הנדל"ן, והמודעות לכך שהם במיתון רק החלה. גם באוסטרליה המטבע נחלש והכלכלה שם בצרות.

כוכב יופיטר עומד להיות במולות לכוכב נפטון (זהו היבט הרומז על פשיטות רגל) החל מהתאריך 07.09, האופטימיות מסוכנת, בעיקר שבהמשכה יגיע סאטורן ויזעזע את האשליות. האם נחשף לקרטלים חדשים בתחומי הבנקאות ותאגידים גדולים?

כוכב יופיטר במזל בתולה יציף נושאים הקשורים לרפואה, בריאות ואיכות חיים. יהיה כדאי לחשוב על השקעות בנושאים הקשורים בביטוחי בריאות, התפלת מים, תעשיית תרופות, מיכשור הקשור לתחום הרפואה. תחומים אלה יביאו מן הסתם גם חידושים שלא הכרנו. גם הבנייה הירוקה וכל מה שמבוסס על הטבע ישפיע על הכלכלה.

בתאריך 13.09.15 צפוי מופע ליקוי חמה בתולה, כזה שישפיע על ההורוסקופ של ארצות הברית. יש שמועות שקרן המטבע העולמית צפויה במהלך חודש אוקטובר 2015, להציג הצעה למטבע בינלאומי שתחליף בפועל את הדולר. גם בסין יש ניסיון להניע תהליך שיאפשר לה להשתתף בסל המטבעות עולמי, אבל כל המהלכים הללו במקום שיעזרו לייצב את הכלכלית עולמית, עלולים לעורר שוב אי שקט, בגלל חשיפה של בעיות מטרידות (בתולה).

בינתיים, אפשר לצפות שיוון תתקשה לצאת מהמשבר הכלכלי, גם פורטו ריקו בבעיה דומה. סין מציגה בועה כלכלית, למרות שהתרבות המערבית מציגה אותם כהצלחה, וכבר הייתה לזה השפעה על השווקים. זכרו שזו מדינה קומוניסטית הנשלטת על ידי דיקטטור המנווט את ההשקעות שם.

אני חוזרת ומזכירה לכם שהמשאבים הכלכליים של ארה"ב עדיין בקשיים מאז 2008, וההתמודדות בוא תבוא, אז יהיה צורך להתבונן במציאות כמו שהיא, מה שניסו לחמוק ממנו לאורך זמן.

אנו צפויים לכמה אירועים לאורך החודש, המנעד בין סאטורן ופלוטו מציג את הניסיונות לייצב את הכלכלה בכוחות משותפים, אבל אלה דורשים גם חסכנות, צנע וצמצום.

 

אצלנו:

אחרי "הימים הנוראים" של סוף השבוע שעבר, מבנה הכוכבים המייצג אותנו, האזרחים, מעיד ששילובים על 4-10, 5-11, 6-12 וגם 3-9 אחריו, עוזרים להתמודד עם הקיצוניות. אולי יחליטו על תוכניות חינוך, אולי באמת נלמד לקבל את האחר, ולא רק בסיסמאות?

כלכלית צריך לספר לכולנו, שעם הנפטון על ציר 1-7 הציבור מנסה לייפות מצבים, או לדחות התמודדות לצד ההתנהגות שאינה רציונאלית. רוב האזרחים דואגים רק לאיכות החיים של עצמם ויש לכך מחיר.

במחצית השנייה של 2016 אל הכוכבים בציר 1-7יצטרפו כוכבים שכוחם לנפץ בועות, יתכן שזה הביטוי של רפורמות משרד האוצר במבחן התוצאה. יתכן שהכוונה לבועות שניבנו בתחום הנדל"ן. ציר 2-8 יכנס גם הוא "לפעולה ויהיה הקטליזאטור. הצרוף יעורר התפכחות, הבנה אצל רבים שאולי מיהרו לקנות דירות כהשקעה ולקחו על עצמם התחייבויות (משכנתאות) שיתקשו להמשיך לעמוד בהם. לרצון הטוב של הממשלה לטפל ביוקר הדיור, לפי דרישות החברה הישראלית יהיה מחיר, שחלק מהאזרחים ייהנו ממנו ואחרים ירגישו אובדן, בגלל שהפסידו כסף.

עוד היבט לכוכב נפטון על ציר 1-7 שליווה את החברה שלנו, זה חוסר הרצון להתמודד עם מצבים הדורשים טיפול "פולשני". המילים, הנפת הדגלים כל אלה טובים עד הנקודה שבה נדרש הוויתור שהוא חלק מהמחיר. בהווה תגובות "האנטי" לבניית הרכבת התחתית בתל אביב, התלונות על הקושי והסיוט הצפויים, למרות שכל בר דעת מבין שזה יביא להתפתחות כלכלית וישפר את החיים בעיר הגדולה במדינה. האזרחים היו רוצים שיהיה כאן "הוקוס פוקוס" והעיקר שיוכלו להמשיך את חייהם בנוחות, לנהוג במכונית הפרטית לכל מקום ולא לסבול ואו לנסוע בתחבורה ציבורית. זו מיני דוגמא לחוסר הרצון להתמודד.

מדינית: לאורך זמן עברנו ואנו עדיין חווים כמדינה דה לגיטימציה למדיניות שלנו, ואולי למעשה גם לקיומנו, פעילות שקטה מאחורי הקלעים (מה לעשות, האמת כואבת). עם כוכבים הנמצאים על ציר 6-12. הניסיונות לעשות משהו בעל משמעות נתקל בקושי, מה שמוליך את המנהיגות לנהל מצבים משתנים ( 1-7) מול לחצים ולנסות כל פעם אופציה אחרת.

אחד מאלה יהיה הניסיון לחזור לשולחן המו"מ עם הפלשתינאים, שלו אנו נרמזים עם האיומים והגישה המתנשאית מאירופה או ארה"ב. אבל עם ציר 1-7 פעיל, המו"מ שוב יגיע בסופו של דבר לרחוב ללא מוצא. אבל נשאר אופטימיים, המגמות העתידיות לצירים 4-10 ו 3-9 יביאו לשינויים אצלנו ויתכן שהמנהיגות, מתוך הבנת המציאות במרחב הבינלאומי, תימצא פיתרונות דיפלומטיים ותקבל החלטות שחלקן אולי יהיו לא נוחות אבל יעזרו לנו לשמור על קומה זקופה מול "יפי הנפש" בקהילה הבינלאומית.

דרך אגב, שמעתם איך "יפי הנפש" באירופה פועלים אל מול הפליטים השחורים? שמעתם את קאמרון? מול הולנד?

"… לֹא תִירָא מֵהֶם  זָכֹר תִּזְכֹּר אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְפַרְעֹה וּלְכָל-מִצְרָיִם…  וְנָשַׁל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-הַגּוֹיִם הָאֵל מִפָּנֶיךָ מְעַט מְעָט לֹא תוּכַל כַּלֹּתָם מַהֵר…"(מפרשת השבוע עקב, דברים ז')

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .