eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 14.08.2015-20.08.2015

 

היכולת לצאת מהקופסא היום ובימים הקרובים תביא חשיבה פורייה וחדה. ימים טובים להצטרף לסדנת כתיבה. אלה ימים שקל יהיה לפתור בעיות קשות, המצב המנטלי טוב, בגלל היכולת לראות כל דבר מכמה זוויות לחבר כמה ערוצי חשיבה כדי לבנות רעיון ולממש אותו גם. הנושא של פנסיות יעסיק אתכם ויתכן שינוי בחוק ולכן כדאי להיות ערים לנושא. ב20.08 כוכב מרקורי יגיע למעלה שבה צפוי להיות מופע ליקוי החמה, כך שמן הסתם נשמע חדשות חשובות באותו היום.

מולד הירח במזל אריה היום, יהיה במנעד עם כוכבים שיעזרו להצלחתם של כנסים מישפחתיים או חברתיים. המולד באריה, הוא יותר אמוציונאלי, ויוצר תגובות אינטנסיביות יותר. הלב שנפתח, וכוכב מארס שגם הוא הגיע למזל אריה, מעורר אנרגיה יצירתית. מה יגרום לכם לשיר? ההרגשה שתוכלו לבטא את עצמכם בטיבעיות.

זה מולד שיהיה לפני ליקוי החמה ב13.09, שבעיקבותיו יגיע ליקוי הלבנה האדום והמשמעותי ב 28.09 בחג הסוכות. תקופה שגורמת לתנודה המעוררת משהו לא טוב אצלנו. צפויות "הפתעות" במזרח התיכון ברצועת הזמן הקרובה בעיקבות הליקויים. (ניזכור שהליקויים משפיעים גם לפני המופע שלהם).

כוכב סאטורן שנמצא עכשיו במזל עקרב, מעורר ניואנסים אנרגתיים המשפיעים על המודעות, ויש כאלה שלא יהיו מופתעים ממה שיחשף עכשיו לעיניהם. יש ארוע מסויים המשנה את המחשבה ומשפיע גם על קול הלב. תפנית פתאומית שתתרחש ותראה לכם את הדרך שכדאי ללכת בה.

כוכב מרקורי, עבר למזל בתולה, עוזר לצד המנטלי להיות מעשי, לעזרתו כוכב יופיטר הנמצא כבר במזל בתולה. השילוב הזה שיש בו הרבה צניעות יחד עם האגו והגאווה של מזל אריה, יעזור לשמור על פרופורציות, הגינות ויושר שעלולים להתבטא בחוסר טקט. לא תמיד אדם קולט שתמימות וישירות אמיתית משלבים חוסר טקט שעלול להשפיע על הזולת. זו התמימות שתצעק "המלך הוא עירום" ולא תמיד במקום הנכון.

זה הזמן בו נכון לשלב את המחשבה גם עם הלב. הלב (מזל אריה) יחד עם כוכב התיקשורת החש בנוח במזל בתולה, מאפשר לקבל ולתת עיצות טובות. בתולה, יציג את מה ששגוי בתמונה, ויכניס אתכם לפרטים שיש במציאות האפורה. זה מה שיאפשר למצוא את הפיתרונות שיתקנו מצב נתון ויבריא פצעים כואבים. ההגיון והתכלית חוזרים לחיים, וההשראה תצטרך למצוא דרך להשתלב במציאות ולא להשאיר את הרעיונות החדשים באוויר אלא להוריד אותם לקרקע. יתכן שיהיו כאלה שירגישו "נחיתה" רוחנית, אבל אם יש מטרות זה הזמן החשוב לממש אותן וזה יתאפשר למי שירצה לאורך השנה הקרובה.

אנחנו ממשיכים את רצועת הזמן עד 06.09 עם כוכב וונוס בנסיגה. (תוסיפו כמה ימים אחרי המועד המצויין), זו תקופה שמאתגרת מערכות יחסים, זוגיות, נישואין ואהבות. הנטייה לתיסכולים הנובעים מחוסר הבנה ישפיעו על התיקשורת האינטימית. נסו לזכור זאת לפני שאתם "חותכים", שופטים ופוסקים את הדין, המתינו עד שהגל הזה יעבור, ההמלצה עניינית בשבילכם.

אנחנו עדיין בתקופה שבה יש פוטנציאל נפיץ, גם ברמה האישית וגם אצלנו, במדינה שלנו, וזה דורש ערנות ורגישות בכל המישורים.

 

זמני ירח בטל:

יום שבת 15.08 הירח בטל משעה 07.27 עד שעה 10.45 בבוקר.

יום שני 17.08 הירח בטל מעה 20.06 עד 23.22 בלילה.

יום חמישי 20.08 הירח בטל משעה 05.55 עד שעה 12.24 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

המנוע הכלכלי בעולם מראה "סימני תשישות", גם המידע הזורם לשווקים על הירידה בייצור בסין, משפיע. הממשלה הסינית מנסה לתמוך בשווקים בכל האמצעים, והאטה בסין משפיעה על הכלכלה בעולם כולו ויש חשש שיגיע מיתון גלובלי בגלל הדומינו. קוביה אחת נופלת ומפילה אחריה את שאר הקוביות. כוכב סאטורן מציג את הקשיים, יוצר מתח שהוא מרכזי, בעיקר בגלל שמישאלות נידחות, תוכניות וציפיות למימושן גם והשיעור הנלמד שהישגים אפשריים אבל בדרך קשה יותר.

גם ההודעה שההסכמים בין האיחוד האירופי ויוון בזמן נסיגת וונוס, נחתמו, אינם מבטיחים את הפיתרון העתידי לכלכלת יוון.

השילוב בין כוכב יופיטר וסאטורן שיהיה לסירוגין לאורך זמן מציג את הנדנדה שבין אופטימיות לפסימיות.

זו תקופה שבה נשמע על מיזוגים גדולים, שישפיעו גם על השווקים.

 

ההסכם עם אירן:

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 29.11.2013 "הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13 לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם היה להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע".

מי ששומע את התישאולים שעובר ג'ון קרי ואת תשובותיו בסנאט מבין כמה הוא לא רציני כשעל כמעט כל שאלה, הוא משיב שאינו יודע, שהוא לא קרא את הניספחים וכן הלאה. אני מחזירה אתכם הקוראים לרשימה שהתפרסמה כאן ב-09.08.13 על אופיו של קרי: " ההורוסקופ האישי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, מספר על אדם אשר אצלו אין קשר בין המציאות והעובדות. באופיו, הוא מכוון את המציאות לפי הרגש שלו ומניח הנחות בלי קשר לעובדות (נפטון על ציר 1-7 במפה האישית). הוא נוטה לעגל פינות, להבטיח ולא לקיים  (יופיטר 6-12), לזרוע אשליות ולסגת מהן…קרי רגשי מאוד בתהליכים בהם הוא מעורב (ירח/נפטון 7/10) וגורם לצד השני להרגיש שאם אינו מסכים איתו, הוא פוגע בו מאוד באופן אישי…למעשה הוא חושב קודם על הצלחתו של ג'ון קרי, פחות על המשמעות של סוף התהליך. מבנה הכוכבים אצלו מציג את הרצון להתקדם בכל מחיר, גם אם הבסיס רעוע, ולכן גם הוא יחווה את התוצאה בהלימה"…  לפני כשנה התפרסם המאמר של דיל, סגן העורך ב"וושינגטון פוסט", עם כותרות ציניות משולבות בתוקפנות. הוא כותב על   "מסע הקסמים המסתורי" (שם של תקליט ידוע של הביטלס( Magical Mystery Tour. קרי ייזכר כשלומיאל שהשלה את עצמו…" דיל מרחיב ומתאר את נקודות ההתנגשות של ג'ון קרי עם המציאות, בכל חזית וחזית, וכותב: "קשה לחשוב על מנהל קודם של פוגי בוטום (השכונה בוושינגטון בה שוכנת מחלקת המדינה) שהצליח בצורה כה מובהקת לנתק את עצמו מהמציאות בשטח…". זה נכתב בזמנו על הניסיונות של קרי לכונן שלום בין מדינת ישראל והפלשתינאים, שיחות על בסיס עיוורון תרבותי של האיזור. הדברים שכתב דיל, הם עוד דוגמא שכוחם של הכוכבים לתאר את האופי והאישיות בדייקנות רבה. ובהווה, כשאנו עדים להתנהלות שלו בכל הקור למו"מ עם אירן והתוצאה, ניתן להבין שאכן ג'ון קרי הוא הדוגמא ל "אל תסתכל בקנקן אלא במה יש בו".

השבוע הגדיל ג'ון קרי במניפולציות ( כמה לא מפתיע, שאינו מבין את המלכודת שנפל אליה בעזרת האדון אותו משרת) כאשר הזהיר את אזרחי ארה"ב, כשכיוון כמובן לרפובליקאנים ולכל מי שמתנגד להסכם עם אירן, שהדולר האמריקאי יפגע ויאבד את מקומו כמטבע עיקרית בעולם אם ההסכם ידחה, וזה יהיה רק באשמתם. איך מנגנים לאמריקאים על המצפון? בסיפור פיננסי."יכאב לכם בכיס".

מאחר והוויכוחים בין המנהיגות של מדינת ישראל ובין המימשל בארה"ב על תוכנו של ההסכם וטיבו נמצאים בשיח יומיומי בכל מקום, כולל מיגוון פוליטיקאים ופרשנים בתיקשורת בכל מקום , בחנתי את המפה של אירן, שלמעשה נמצאת בצד "הזוכה". אחד הדברים שאפשר היה לצפות שהשיחרור מהסנקציות, יביא רווחה לעם, אבל המפות מספרות משהו אחר, האזרחים האירנים לא ירגישו את השינוי הכלכלי, כלומר כל ההכנסות יגיעו להנהגה וינותבו לצרכיה בלבד. מבנה הכוכבים 1-7, 2-8, 6-12, מחזק את הדרך שהאירנים בחרו, מהרגע שההסכם יחתם או יאושר סופית ימשיכו "לפרש" אותו בדרכם, גם אם ישחקו משחקים שכאילו הם מקבלים על עצמם את ההסכמים, זו תהיה הטעייה מכוונת. כוכב נפטון מופיע בכמה מעגלים בהורוסקופ של אירן, כולל ליקוי החמה ב 13.09.2015 שיהיה בריבוע מדוייק לכוכב נפטון בהורוסקופ של אירן. כוכב נפטון ש"ינוח" לאורך זמן על ציר 2-8 מעיד שאירן אינה מעריכה נכון את כוחה. לכן בהתנהגותם הם יכולים להכשיל את עצמם כאשר "יצפצפו" על כולם, מה שיגרום גם לאלה שתומכים בהסכם, להבין את הטעות. אבל העיתוי, מתי הם יבינו? 

מאחר וארה"ב נמצאת גם תחת השפעת הנפטון, מאז שהנשיא בארק חוסיין אובמבה ניכנס לתפקיד, טישטוש המציאות מלווה אותם כמעט בכל התחומים, כולל הרצון והצורך של המימשל לשכנע את האמריקאים, מדינות המיפרץ וכמובן אותנו הישראלים, בדרכים "צבעוניות" מאוד. כמו שכבר נכתב כאן במאמרים קודמים, הנפטון ממשיך בדרכו ויפנה מקום לכוכבים שיחזירו את הפיכחון לחייהם בכל המישורים אבל זה כמובן קורה רק אחרי שאובמבה מסיים את תפקידו. אולי זה אירוני, אבל כזכור קלינט איסטווד אמר כבר בעבר הלא רחוק " יום אחד נבין שנשיאות בארק אובמה היתה ההונאה הכי גדולה שניכפתה על אזרחי ארה"ב" , האם הוא יודע לקרוא את הכוכבים?

סוריה וליקוי החמה הצפוי ב13 ספטמבר 2015:

סוריה קיבלה את עצמאותה ב 01.01.1944. מפת הקידומים מציגה את השמש ב מעלה 22 במזל דגים. כוכב מרס ב22 בתאומים וכוכב סאטורן במעלה 20 בתאומים. הליקוי שיהיה ב13.09 יתדלק את המיבנה הנ"ל. מיפלגת הבעת' הגיעה לכוחה ב 08.03.1963 השמש נמצאת במעלה 18 דגים. הליקוי הוא במולות לשמש. זה היבט הפוגע בסטאטוס. באשר אל אסאד נולד ב11.09.1965, הוא נולד בזמן ירח מלא, כך שהירח שלו נמצא ב18 דגים. בנוסף כוכב מארס המקודם מגיע ל מעלה 19 קשת. מחכות לו "הפתעות". בנוסף השמש של באשר אל אסד נמצא בקשר הדוק עם אורנוס ופלוטו מלידה, כוכבים שמביאים לשינוי לא צפוי בחיים שמתרחש בלי שליטתו של בעל המפה. כל מיקבץ המפות הקשורות לסוריה והשפעת מופע הליקוי החמה הצפוי בפטמבר, מצביעים על הסיכון שבו נמצא מעמדו של באשר אל אסאד. בשבוע הראשון של אוקטובר, כוכב מרס במזל בתולה ידליק את הכוכבים במפת סוריה, ובהמשך ב 27.10 המארס יגיע למעלת ליקוי החמה. לא נופתע אם באשר אל אסד "יפול" ממעמדו.

אצלנו:

נשיא המדינה רובי ריבלין, נולד ב09.09.1939, מיקבץ כוכבים כולל השמש בין 16-23 מעלות במזל בתולה. מופע ליקוי החמה ב13.09 יהיה כמה ימים אחרי יום הולדתו, מה שמצביע על תפניות לא צפויות, שיביאו לשינויים משמעותיים בתוכניותיו, כאלה שיהיה עליו לעשות במיסגרת תפקידו כדי להרגיש שהוא מצליח לממש את מטרותיו.

ההודעה הרישמית על האיחוד של בוזי הרצוג עם ציפי ליבני היה ב 10.12.2014 השמש והמרקורי היו במעלות 18-19 במזל קשת. הליקוי חמה יהיה במנעד מתוח לצמד הכוכבים הזה בספטמבר 2015, ואחריו יגיע המארס בבתולה לקראת סוף אוקטובר. יהיה מעניין לבחון איך הליקוי ישפיע על "הזוגיות" שלהם לאורך החודשים הבאים.

 

"לַכֹּל זְמָן, וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם...

עֵת לִפְרוֹץ וְעֵת לִבְנוֹת…עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר. עֵת לֶאֱהֹב וְעֵת לִשְׂנֹא, עֵת מִלְחָמָה וְעֵת שָׁלוֹם... אֶת הַכֹּל עָשָׂה, יָפֶה בְעִתּוֹ…"( קהלת ג')        

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .