eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית תשע"ו (ספטמבר 2015-ספטמבר 2016)

 

טלה:

אתם עושים הערכה מחדש של הקשרים בחייכם, מערכות יחסים גם במקום העבודה. המחוייבויות החדשות יהיו על תנאי, ואלה שכבר קיימות לאורך זמן נבחנות, מאחר והצורך בשינוי גובר על הכל. יש הבנה שחלק מהקשרים או המסלול שבו אתם הולכים לאורך זמן, אינו רלוונטי יותר. אתם מבקשים ריגוש חדש, או התחדשות למרות שכדאי לחשוב, האם הניצוץ אותו אתם חשים ומתדלק אתכם עכשיו, ימשיך להיות כמו שאתם חושבים. הקושי הוא באימון הדדי, וכל החלטה, כולל מיסוד לא מביא איתו את התחושה הטוטלית של "מצאתי". העדיפו החלטות שישרתו אתכם רק לטווח הקצר, כך תוכלו להבטיח לעצמכם פחות אכזבות.

בעבודה, המגמה תהיה יותר תחרותית והישגית, אבל עם תווית של "פג תוקף" כלומר לזמן קצר יחסית. אינכם בתקופה שיהיה נכון לעשות שינוי ראדיקאלי אלא אם כן אין ברירה. גם במצב בו אין לכם שליטה, הזהרו עם בחירות חדשות, והעדיפו פרוייקטים זמניים עד שהתמונה תתבהר. גם אם אתם יודעים מה אתם רוצים להשיג או לקבל, מומלץ לסכם הכל בחוזה מסודר. השתלבות במקום עבודה חדש, תהיה איטית. אינכם יכולים לאלתר. למעשה תרגישו שאתם בנקודת התחלה. תלמדו להיות שקולים יותר ולסמוך על עצמכם.

 

שור:

לפניכם שנה שבה תהיה תחושה שהכל פתוח, אבל במציאות אתם בתוך תהליך של בחירות שיש להם משמעות לטווח הארוך אבל עם הרבה עיכובים. יתכן שאתם גולשים באופן לא מודע לתוך מערכת יחסים, מהססים, תוהים, לפני שתבינו שזהו זה. למעשה, אין יכולת להבין מראש לאן אתם ניכנסים. כך גם בבחירת שותפים. תעמדו בפני מיגוון אפשרויות עם הרבה התלבטויות עד שתעשו את הבחירה הרצוייה. אבל כל שינוי יתעכב, בגלל חוסר וודאות. אתם מבינים שהמציאות הנוכחית יש בה גם גורמים נעלמים. לכן תתקשו להתקדם מהר למרות שתקבלו הבטחות.

למעשה אין זו תקופה אידיאלית ליצירת קשרים, השיקולים הם יותר שיקולי נוחות, בעתיד תבינו שמה שניראה בהתחלה כאידיאל, סוגר אתכם ויוצר קשרים תלותיים. בעתיד גם תגלו שהשותף או בן הזוג הוא אדם אחר ממה שחשבתם. לכן אולי לא כדאי להתחייב מיד לתוך הלא נודע.

זו תקופה טובה לתוכניות כלכליות, עם מחשבה ארוכת טווח, ומומלץ לכוון את הכסף לתוכניות סגורות. אם לא תעשו כך, הכסף שישאר בחשבונות פתוחים יעלם! הנטייה לבזבז קיימת.

זו שנה שבה תמצאו דרך להשתחרר ממטלות שהכבידו עליכם. תשתלבו בקורס שיעשיר אתכם בתחום מקצועי לא עם תאוריות אלא עם מיומנות כולל טכנולוגיה חדישה יותר.

 

תאומים:

לפניכם שנה שבה יהיה עליכם ללמוד להתפשר, לבחור נתיבים מוכרים מהעבר כאלה שכבר הוכיחו את עצמם. לא תצטערו, במבחן הזמן, תבינו שעשיתם נכון. חלק מכם יעברו חוויה עם תהליכים חזקים מתחת לפני השטח, קשר בינאישי שקשה לקבל החלטה לגביו. העדיפו לדחות החלטות, כי אין אפשרות ליישום שלהן. אלה זמנים בהם קשה לגבש שיתופי פעולה, וכל ניסיון יביא איתו אכזבות. אם תבינו שכדאי להמתין, הביטחון יבוא בהמשך. במיסגרת בינאישית, זה מצב שיכול להביא להתרחקות, כלומר, יתכן שתהיו זקוקים לפסק זמן ותו לא. מישהו חוזר לחייכם מהעבר. אל תפתחו ציפיות.

תחפשו את הדרך לבטא את עצמכם, את הרצונות שלכם, ויתכן גם שתפתיעו את עצמכם בכישורים אישיים שלא ידעתם על קיומם. הצורך לעשות משהו אחרת, מכניס עניין חדש, לצד מודעות עצמית, ביטחון עצמי, הרחבת מעגלים חברתיים עם אנשים יוצאי דופן. זו שנה של שיחרור מפחדים או מעצורים, תרגישו שמותר לכם לפרגן לעצמכם דברים שלא עשיתם עד כה.

במציאות החדשה, לצד פשרות תבינו שיש עיכובים בעיקר אם אתם מנסים להשתלב במקום עבודה חדש, קבלת אחריות חדשה או להוציא רעיון לפועל. תעדיפו את הצד הביצועי ותצליחו גם אם הדרך לא תהיה בקצב שלכם.

 

סרטן:

אתם בוחרים לעשות דברים שיכולים להפתיע את הסובבים אתכם, אבל למעשה התבשלתם הרבה זמן עם הצורך לעשות שינויים. יתכן שהשינוי הוא רק ברמה אישית, פנימית, אבל בהמשך ישפיע על הההופעה החיצונית. שינוי בסגנון חיים, רענון והתחדשות, אפשר גם שינוי במקום המגורים או שיפוץ הבית שלכם. יכולה להיות הזדמנות שתביא אתכם לבחור דרך מקצועית חדשה שתהפוך להיות למרכז חייכם. זה יכול להגיע בעיקבות לימודים שישנו את השקפת עולמכם, במובן החיובי. קבלו את השינויים שאתם חווים כפריצת דרך לחיים מעניינים יותר.

כניסה למערכת יחסים חדשה, תהיה אינטנסיבית יחסית. במערכת יחסים קיימת מהעבר, תגיע התחדשות והתחזקות ה"ביחד". כדאי לבדוק רק שהמעורבות לא תהפוך להיות "חונקת". אלא ממקום של רצון הדדי.

זו שנה שבה התיכנון הכלכלי חשוב. עדיף להיות במיסגרת כשכיר. עצמאי עלול לחוות בעית נזילות שתקשה על מינוף עיסקי.

תפתחו בהדרגה לערוצי מידע חדשים, הרחבת אופקים שתביא איתה אחריות גדולה. תשתלבו במקום עבודה חדש, או בצוות עבודה, אבל תרגישו שיש לכם השפעה בדרך בה אתם מציגים את הרעיונות שלכם. והניסיון האישי שלכם מוכח עם בגרות, סבלנות ויסודיות שתאפיין אתכם בעת הזו. תתבוננו על כל נושא באובייקטיביות ובלי הנחות. גילוי התמדה ושקדנות יוכיח עצמו.

 

אריה:

לפניכם שנה שבה תתמודדו עם ציפיות שליוו אתכם ואינן מתממשות. תרגישו שעל כל שני צעדים קדימה, אתם הולכים צעד אחד אחורה. תתקשו לשמור על סדר עדיפויות, וההתפתחויות לא יענו לציפיות. תתקשו עם החלטות מהותיות, וגם החלטה על עצמאות תהיה הדרגתית עם היסוסים, ובתוך כל אלה יהיו גם התנתקויות הכרחיות, מאנשים או מצבים שאתם תלויים בהם. אבל למעשה שום דבר לא יהיה חד משמעי. ממולץ לא לצפות לשינוי, או שמערכת היחסים תתחדש. אין זה הזמן "לסגור" עניינים, למרות שחוסר הוודאות מעייף. ככל שיבטיחו לכם יותר, כך תתאכזבו יותר, ועליכם ללמוד שאל לכם להסתמך על אף אחד ולזכור "אם אין אני לי מי לי".

תלמדו להציב גבולות, ווכך תעברו את השינוי בהדרגה, ובו גם תלמדו על מערכת הרצונות שלכם. זה תהליך משחרר, לכיוון ביטחון עצמי, מה שיאפשר לכם להענות לאנשים אחרים, בתנאי שזה יתאים לכם. תלמדו בסופו של התהליך להעריך את עצמכם, לחשוף מימדים חדשים באישיות שלכם וללכת אל מה שטוב לכם, בלי לחשוש מאובדן ביטחון חומרי.

תחוו התפתחות מנטלית חדשה, תיכנסו לתחום חדש, כולל לימודים. על פי רוב זה קורה בגלל הצורך להכניס משהו חדש לחייכם. כך תפתיעו גם עצמכם.

 

בתולה:

אחרי ניסיונות לפרוץ למערכת החלטות עצמאית, תבינו שהתמיכה, השייכות והמיסגרת חשובים לכם יותר. תבינו שיהיה נכון יותר להשקיע במיסגרת ממנה תקבלו את תחושת השלימות. הבנייה הדרגתית, אבל רק על בסיס אימון הדדי. כל בחירה שתעשו תהיה עם דחף המבוסס על אימון בעתיד. ההחלטות אמוציונאליות, בלי הסבר ראציונאלי, מה שאינו מתאים לבני מזל בתולה, אבל יש משהו בתחושות הבטן שידחוף אתכם ויוכיח את עצמו כנכון. יתכן שתחוו קשיים בדרך, אבל אם תדעו להניח לדברים, הם יסתדרו מעצמם. לא כל דבר פתיר.

צפוי שינוי ריגשי, משהו שקורה מהר ולא צפוי. יתכן גם שינוי מקום מגורים, או שינוי משרד. יתכן גם שינוי שתעשו במיסגרת הכלכלית. חלק מכם יקבלו הזדמנות לצאת לדרך חדשה, דלתות חדשות שיפתחו בפניכם, הכרויות חדשות שיעזרו לכם להתפתח. תקבלו הערכה מהממונים עליכם ומהסביבה, מה שיעזור גם לחיזוק הביטחון העצמי. אם אתם עוסקים בתחומים יצירתיים, זו תקופה בה תקבלו גם מחיאות כפיים.

עם סבלנות תוכלו לעלות למסלול שבו תקבל אחריות הדרגתית. השתדלו לא להאמין לכל אחד, אלא ללמוד כל נושא בעצמכם, גם אם תחליטו להכנס למיסגרת לימודים, עשו זאת בהדרגתיות. נסו לשלב אותם עם עבודה. זה יתן לכם הרגשה שפעלתם נכון.

 

מאזניים:

הבחירה שלכם לשנות מסלול, לא תהיה ספונטנית. תעשו זאת אחרי שחשבתם על כך, גם אם הסובבים אתכם חושבים "שהשתגעתם". אתם מוכרים כאנשים שחושבים כמה פעמים לפני שמחליטים, אולי יותר מדי חושבים, אבל מאותו רגע שהחלטתם, איש לא ישנה את עמדתכם. יתכן שההחלטה שלכם תהיה לשנות מקום מגורים, לחפש מקום שהאווירה שלו שונה. יש בניכם שיחליטו על ניתוק ממצב, אנשים או מקום, בעיקבות ארועים שאין לכם שליטה עליהם. הצורך יהיה לנקות שולחן כדי לפתוח דף חדש. למעשה במציאות החדשה, קשה לקבל תמיכה, והבחירות דורשות גמישות, בגלל סדר עדיפויות משתנה. נסו לשמור על חשיבה ראציונאלית, גם כשתעמדו מול אתגרים חדשים. שימרו על אופציות פתוחות.

זו לא שנה בה תוכלו לבטא בפתיחות יצירתיות, אלא יותר בניכם לבין עצמכם, כלומר, למגירה. החוויות הן יותר שלכם, השיתוף אפשרי רק בתוך אינטימיות קיימת. אלה זמנים בהם תתמקדו בדברים הקטנים, ולמעשה ההמלצה היא לנסות לשמור על הקיים. אתם רגישים יותר, לוקחים כל דבר שאומרים לכם ברצינות.

יתכן שתבחרו להכנס למיסגרת לימודים ייעודית. אם תיכנסו למקום עבודה חדש, ההתפתחות תהיה הדרגתית. התיקשורת הבינאישית תהיה בנוייה על הבנות אינטואטיביות. מבט אחד שיגיד הכל.

 

עקרב:

הפתיחות לאנשים וחברה תאפיין את השנה הקרובה. תכירו אנשים ויהיה חוסר פרופורציה קיצוני בין הכרויות וחוויות ובין כניסה לעומק. יש מוכנות להכניס אנשים לטריטוריה שלכם, שזה מפתיע, שאתם מוכנים לוותר על הפרטיות שלכם. למרות מי שאתם, אינכם בונים הגנות. השתדלו לא לשכוח שלפעמים אנשים "מתנחלים", משהו שלא מתאים לכם בכלל. ההתפתחות העצמאית שלכם תביא לשיחרור ממערכות יחסים כובלות. ההתנהלות הזו עלולה להיות גם חסרת אחריות, מאחר ואתם עלולים לאבד את הנוחות שלכם. לוותר על צרכים אישיים לטובת הכנסת אדם אחר לביתכם. אינכם עושים שיקולים פרקטיים, ועלולים להקלע להוצאות לא מחושבות, בזבזנות וגם התאהבות לא אחראית. היו ערים לכך שהיום יש לכם כסף אבל מחר עלול להיות שאין.

אתם בתקופה יצירתית, יתכן כתיבה, או הצגת תערוכה. היתרון של התקופה שתלמדו להעריך את עצמכם לפי מה שאתם ולא לפי מה שיש לכם.

למעשה זו שנה שלמרות שהיא מביאה לכם הרבה חוויות, אתם מתקשים להחליט מה אתם רוצים. כל יום הוא יום חדש, וכל החלטה תשתנה בהלימה. נסו לקחת את השנה, לחוות חויות גם מזדמנות, מאחר ולא תוכלו להחליט חד משמעית כמעט בשום נושא.

תבחרו השנה להשתלב בפעילות חברתית אידיאולוגית.

 

קשת:

שנה שבה יש בלבול, המנטרל את היכולת הראציונאלית, ועליכם לתת אימון באינטואיציה שלכם, שתוכיח את עצמה חזק יותר. יהיה עליכם לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם מול מה שאפשר ליישם בפועל. תתקשו לדעת לאן הדברים הולכים, תוכלו לראות עד קטע מסויים ולא מעבר לזה. יש ציפייה להגיע אל המוכן. למעשה תבקשו ביטחון, ותקבלו חזון והבטחות, במצב הזה מצידכם תידרש אופטימיות , אימון באנשים. הנטייה שלכם תהיה לקבל את מה שקורה כדי להיות בטוחים בדרך, אבל תתקשו לשכנע את הסביבה שהאינטואיציה שלכם נכונה. אבל אין סיבה לדאוג, גם אם הסביבה לא תבין אתכם, היא נשארת תומכת ומקבלת את השינוי שבחרתם.

זו שנה, שבה יהיה מיפגש שבו נוצר הקשר מיד בהתחלה, אינכם נותנים דין וחשבון לטווח הארוך, אבל מערכת היחסים הזו תהיה לקשר משמעותי וארוך, גם אם הרושם הראשוני הוא שזה נגד כל הסיכויים. לפנויים שבניכם מערכת יחסים זו יכולה להביא להקמת מישפחה. יתכן גם שמישהו חוזר מהעבר ואיתו ניבנה הקשר של חייכם. אלה מכם שיש להם כבר מישפחה, זוכים להרחבת המישפחה (ילדים או נכדים).

לפניכם שנה של הזדמנויות חיובית לצד הכרה בכישורים שלכם. התפתחות שתשפיע על מצבכם הכלכלי לטווח הארוך.

 

גדי:

קיים רצון או צורך ללכת קדימה. מציעים לכם דברים חדשים, זה נותן טעם חיים לחיים. אתם מרגישים שכאילו הייתם בתרדמה, ופתאום יש כוח "הזורק" אתכם למערכת חיים חדשה. אתם מרגישים שיש דברים שמיציתם, ואינם מתאימים לכם יותר והצורך לרענן את החיים ואת השיגרה עוזר לכם "לשבור" מצבים עם אומץ, לקום לעשות ולשנות. יהיה עליכם להבין שכל מה שתנסו לבנות לטווח ארוך לא יכול להתמודד במיבחן הזמן. אין יציבות אם תבחרו לבנות משהו חדש. דוגמא, אם תירכשו עכשיו דירה, בתוך כשנה בערך יהיה עליכם למכור אותה מאיזושהי סיבה.

בהדרגה אתם לומדים לבטוח ברצונות שלכם, לבטא אותם ולהרחיב את המעגלים החברתיים בהם אתם נימצאים. תהיה לכם יכולת להתרכז בחוויה עצמה בלי לחשוב מה יהיה אחר כך.

צפויות בעיות עם נושאים נורמטיביים. תתקשו לשתף פעולה עם חברים לעבודה, תעדיפו לבנות לכם אוטונמיה מקצועית. תעשו את העבודה המוטלת עליכם ותעברו למשימה הבאה. למעשה אלה זמנים של "לעבוד לפי הספר", לטפל בתקלות. לעצמאים בניכם, יהיה צורך בראורגניזציה בלי אילתורים. המציאות לא תאפשר לכם להשאיר שום דבר ליד המיקרה. אבל הצורך שלכם לא להיות בורג במערכת, ולשלוט על סדר יום גמיש, יניע אתכם להשתחרר בהדרגה ולהגיע לתחומים יצירתיים חדשים.

 

דלי:

אחרי התלבטויות, תיכנסו למערכת מחוייבויות, או תחזקו מערכת קיימת ותפתרו בעיות במשפחה. זו שנה בה תחליטו לא להשאר לבד, וכל מערכת שתיבנה תהיה על בסיס אימון וביטחון הדדי מלא. השותף או בן הזוג יהיה אדם שאתם מאמינים בו בלי סימני שאלה. לאלה מכם שחשבו שיש עוד כמה אפשרויות, השנה יכריעו בין לבין. תקבלו החלטות שיעזרו לכם לנווט את עצמכם עם מחשבה לעתיד הרחוק. לכן כדאי להיות זהירים, לזכור שאחר כך לא תוכלו לסגת. גם הבחירה בקריירה, תהיה על אותו בסיס, בחירה עם תמיכה של הסביבה, שתעזור לכם להתמודד עם מהמורות, בגלל שתדעו שכל החלטה שתקבלו השנה תשרת אתכם לאורך זמן.

תבחרו לקבל אחריות, אבל כזו שתאפשר לכם לקבוע את סדר היום. להיות בעמדת השפעה, בצומת של קבלת החלטות בחברה בה אתם עובדים. התחושה העיקרית תהיה "אני צריך את הזמן שלי, המרחב שלי, העצמאות שלי". לכן תמצאו גם את הדרכים להגיע ולממש את הרצונת והצרכים הללו. לסטודנטים שבניכם, זו שנה טובה להכנס למיסגרת לימודים אקדמאית או דומה, ולסיים את המוטל עליכם כדי לקבל תואר. בכל מה שתעשו במהלך השנה הקרובה, ההתפתחות המנטלית תהיה ברורה.

 

דגים:

תעברו תהליך הדרגתי עם רצון וצורך להגיע לעצמאות אישית מתוך המיסגרת המישפחתית. בעיה מוכרת שניסתם להתעלם ממנה חוזרת עולה וצפה, ולא תוכלו להמשיך הלאה בלי לטפל בה. חוסר שקט הדרגתי ריגשי יוליך אתכם להכרה, שעליכם לבחון מערכות יחסים, לא לתת אימון טוטאלי, בלי לשאול שאלות גם אם הן לא נוחות. יתכן גם חוסר נאמנות של חבר קרוב, או מישהו שבטחתם בו נחשף. בתוך זוגיות קיימת, יתכן שבן הזוג, מקבל עבודה הדורשת ממנו לנסוע הרבה לחו"ל, וזהו מצב חדש שבו המחוייבות הבינאישית תהיה בסימן שאלה, אבל לא על השולחן בצורה גלוייה. הדברים קורים בלי כוונה.

צפויים אתגרים והסכמים במטלות חדשות, שינויים של מצבים שמטרתם להגיע לחופש פעולה. אין שליטה על מה שיתפתח. למעשה גם חוזה או הסכם מכיל הרבה סעיפים שלא בנויים על ממשות ובהמשך תבינו שההסכם לא קיים. נסו להתפשר על הבחירות שתעשו, העדיפו את מה שכבר מוכר לכם מהעבר, ולא תצטערו.

אתם חווים התחזקות אישית, בחירות שתעשו, יענו על הציפיות שלכם גם בדרך יוצאת דופן. דרך ההתנסויות החדשות תפתיעו את עצמכם עם יכולות אישיות שלא ידעתם שיש לכם. זו שנה בה תנסו כמה דברים חדשים עד שתדעו מה מתאים לכם ומה אתם רוצים לעשות עם עצמכם בהמשך.

 

 

 

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .