eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 11.03.2016-17.03.2016

 

אנחנו בימים שאחרי הליקוי חמה, ולפני מופע ליקוי הלבנה שיהיה ב23.03.2016. ראינו כמה דברים בשבוע שלפני, שהם תחת הכותרת "לא צפוי", ועכשיו, אפשר גם לצפות לכמה  ארועים דראמטיים, לא כולם ענו לציפיות, ( אלה שהכינו את "ועידת הארץ לתרבות" לדוגמא). מה שהיה חשוב לדעת זה לצמצם ציפיות כדי שהבלון לא יתפוצץ.

זמן הליקוי גורם גם לפחדים ואיומים. עלינו עבר ה08.03 בפיגועים ( לצערי הרב, על הפגיעות הגדולה שלנו במדינה נכתב כאן בשבוע שעבר),  תחושה של אפלה, כאילו "גשר" או מנוף לכל מה שמסמל אי נעימות. החשדנות במיטבה, וכך גם כשיגיע המופע של ליקוי הלבנה. יש אינסטינקטים שהם ראשוניים יותר בימים כאלה. זו תקופה של חוסר יציבות, מתחים המשפיעים לרע אבל גם לטוב. הכאב אולי מגיע כשהאמת נחשפת.

השבוע הנטייה להבטיח הבטחות שתתקשו לקיים. האופקים המנטליים רחבים מאוד, כך שמומלץ לקיים מיפגשים של "סיעור מוחות" במחצית הראשונה של השבוע ( עד ה16.03). אבל אל תיכנסו לעבודה פרטנית, מאחר ואלה ימים שלא מתאימים לעיסוק בפרטים. אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים, אנשים נוטים להגזים.

ב16.03, זה יום טוב לטפל בענייני פיננסים. הקשורים לחברות ביטוח, רשויות המס ובתי מישפט. וגם מוסדות ומשרדי ממשלה. אם יש לכם צורך לקבל החלטה הקשורה לאחד מאלה, זה הזמן לתנועה. זה הזמן ( ההשפעה היא כבר מ10.03) לקדם עסקים גדולים, אנשים מאוד עשירים יהיו בכותרות וכל מה שקשור לכסף גדול. יתכן שנשמע על מיזוגים של חברות גדולות.

מופע ליקוי הלבנה יהיה ב23.03. השמש במזל טלה והירח במזל מאזניים. פעולות אימפולסיביות המבטאות עצמאות עם השמש במזל טלה, מול הירח במזל מאזניים שרוצה שיתופי פעולה בהדדיות. בזמן הזה גם המנעד בין היופיטר וסאטורן יש להם השפעה חזקה, ומבליט את הפיצול בין החופש וההתחייבות, בין אימון לחוסר אימון ובין אמונה טוטאלית לבין הרצון לסיים את הטקסים שמסמלים ריטואל בחיים.

מבנה הכוכבים יופיטר וסאטורן מעורר אתגרים בכל נושא המימסד הדתי ברחבי העולם.

אצלנו, לאחרונה, האורתודוקסים מול הרפורמים. מתח בגלל פינה ברחבת הכותל שאמורה לענות לצרכיהם של מאמינים יהודים בדרכם האחרת שאינה כפופה למימסד.

נדרשת מחשבה פתוחה, לשמוע רעיונות חדשים, עם הבנה שהמציאות משתנה והניסיון לשמר את מיסגרת בקשיחות מאבדת את כוחה. הניגודים היוצרים מיבחן לערכים, יקשו על אנשי המימסד הדתי בכל הרבדים לשמור על קהל המאמינים שלהם.

לאחרונה שמענו על סגירת אחת מישיבות הדגל בירושלים "שפת אמת" זו של חסידות גור (מאז 1924) אחת מחצרות החסידות הגדולות שיש בארץ. וכל זה מתח ותיסכול שיתעורר בגלל הטכנולוגיה החדשה. תלמידי הישיבה שבחרו להשתמש בסמרטפונים בניגוד לדעת הרבנים. מה שגרר פיצוץ והחלטה על סגירת הישיבה. הטכנולוגיה החדשה ניצחה. נשאר סימן שאלה גדול, ממה חשש המימסד הרבני?

כוכב מארס, מתקדם לאט במזל קשת, הקצב האיטי גורר תיסכול, מתח וסכנה.

עלינו להמשיך לשמור על ערנות וזהירות כאן אצלנו במדינה, בגלל שהפגיעות שלנו לא נעלמת מהר כל כך. ( על המצב בהרחבה בהמשך הרשימה בפרק אצלנו). החוויות של השבוע שעבר, היו צפויות לצערנו הרב, בהשפעת הליקוי חמה גם.

זמני ירח בטל:

יום שישי 11.03, הירח בטל משעה 20.22 עד 21.43 בלילה.

יום ראשון 13.03 הירח בטל משעה 11.45 לפני צהרים עד שעה 23.03 בלילה.

יום שלישי 15.03 הירח בטל משעה 19.01עד 02.56 לאחר חצות בלילה.

יום שישי 18.03 הירח בטל משעה 06.07 עד 09.54 בבוקר.

כלכלה ופיננסים:

אנחנו ממשיכים בתוך מצבי כוכבים המשפיעים על חוסר יציבות בשווקים. התנודתית תמשיך לאפיין את החודשים הבאים.

ה 15-16.03 הוא יום שיכול להיות מאוד אופטימי אבל באותה מידה עלול לגרום להיסטריה.

במהלך השבוע, 10-16.03 כוכב מרקורי "מדליק", את כל הכוכבים המשפיעים על מצבם של השווקים,  וב 16.03 הוא גם משפיע על מעלת הליקוי, ( שהיה ב 08-09.03). כך שצפויות מיגוון הודעות כלכליות או פוליטיות ( מרקורי זו תקשורת) על פני הגלובס שישפיעו על השווקים. על מצבור הכוכבים הנמצאים במזלות המישתנים אין שליטה. לכן גם התגובות קיצוניות. בחודשים הקרובים, הדקו את החגורות, אנחנו ממשיכים לטוס ברכבת ההרים, לא רק בשווקים.

 

 

אצלנו:

ב06.11.2015 התייחסתי לדברי מנהיגים ש"אנחנו חיים על חרבנו"  תזכורת מאותה רשימה: "אחרי ה'סערה' שעוררו דברי ראש הממשלה והרמטכ"ל על כך שאנו מדינה ש'לעד נחיה על החרב' צריך לדעת לקרוא מפה אסטרולוגית ולהבין שהם צודקים…ההורוסקופ של מדינת ישראל, שנולדה בתאריך 14.5.1948 עם הצהרת העצמאות של מדינת ישראל בקולו של דוד בן-גוריון, מכיל את כוכב מארס(המסמל מלחמות) במיקום דומיננטי מאוד במפה ומציג את עם ישראל במדינה שהוא פעם גיבור ופעם קורבן, מתגונן או תוקף, לכן עדיף ונכון להיות הגיבור, זה שתוקף כדי להתגונן. כן, זו המשמעות של 'לחיות על החרב'…

ברשימה מה 29.01.2016:"מתוך מודעות למיקומנו במזרח התיכון, לאורך כל הדרך, ועכשיו לפי תמונת המצב ה'תוססת', עדיף שמדינת ישראל תהיה מוכנה, ועם כוכב מארס בהורוסקופ של המדינה, הנמצא גם על מעלת המלכות (רוגולוס), ועם כוכב יופיטר הנמצא גם על מעלה חשובה (מעלה הנחשבת מרכז הגלקסיה, ותחשבו על המשמעות הזו), עלינו להמשיך ולהאמין ביכולתנו להתמודד, לתקוף ולהתגונן כשיגיע הרגע הנכון… השנה, מאמצע חודש מרס 2016, כוכב מארס מתחיל להוריד קצב, להאט עד העצירה ממש לפני שהוא חוזר על עקבותיו ב-17.4.2016. זה קורה כשכוכב מארס ישהה במזל קשת ויחזור למזל עקרב עד30.6.2016… הקושי הפעם, הוא שכוכב מארס שיגיע למזל קשת, יתקרב לכוכב סאטורן, והשילוב הזה לא סימפטי. מבנה הכוכבים ביחד, יביא לכעסים שיבטאו אותם בקול רם וברור, לצד אגרסיה ועימותים בכל המישורים. (גם ב-2018, כוכב מארס שישהה במזל גדי ייפגש עם סאטורן שיגיע גם הוא לאותו מזל שם נמצא גם פלוטו.) המבנה האסטרולוגי הזה קשור למלחמה, איומי מלחמה, הרבה מדינות יושפעו מהמצב הזה כולל אנחנו…הימים בהם הכוכב נעצר הם בדרך כלל הקשים יותר. כך שכבר לקראת סוף חודש מרס, אנו צפויים לשמוע על תאונות דרכים קשות, תאונות עבודה וגם התחזקות של גלי הטרור בכל רחבי העולם. כך גם לקראת סוף הנסיגה בסוף חודש יוני 2016. ליקוי החמה הצפוי בחודש מרס, יהיה גם במזלות המשתנים, דגים-בתולה, כך שיוסיף תבלינים חריפים (לא תמיד בטעמים הרצויים), לעצירת המארס והנסיגה במזל קשת בצמידות לכוכב סאטורן הנמצא כבר שם. מדינת ישראל על-פי רוב מושפעת ממעברו של מארס במזלות קשת וגדי. איומי מלחמה צפויים על המדינה שלנו, מהשכנים ובכלל מהמזרח התיכון (לוח הזמנים הרגיש הוא בין2018-2016. ) נזכור שברקע, יש את השפעת הסאטורן-נפטון, כך שיש הרבה מן הנסתר על הגלוי."

ומה עכשיו?

נוסיף גם את מופע ליקוי הלבנה ב23.03 שתאתגר את כוכב הוונוס במפת המדינה ונקודת הביניים סאטורן/פלוטו ניכנסת "לחגיגה".

האטה של כוכב מארס במזל קשת כבר מורגשת, ומשפיעה על הסגנון והכעסים העולים וצפים בלי דין ובלי דיין. הקירבה לכוכב סאטורן, מכבידה. גם במושגים של מלחמת דת במקומות שונים בעולם.

על מפת המדינה, כבר לאורך כמה חודשים מבנה הכוכבים ( כירון או ראש דרקון/כירון) הנמצא על ציר 1-7 מחדד ומקצין מצבים, בעיקר כאלה שלא מצפים שיתרחשו. זו צומת המביאה להתמודד עם ארועים מפתיעים בדרך מהירה, כשכללי המשחק משתנים במהירות. שינוי סדר עדיפויות מתרחש בפתאומיות. מה  שיפריע ועלול גם להזיק יהיה יחס רגשני הנשען על מה  שהיה  בעבר, בנוגע לאנשים ומצבים. התהליך "שובר מסיכות", בכל המישורים במדינה כולל גם באלה הקשורים לכלכלה וביטחון.

בנוסף כוכב סאטורן ממשיך להיות נוכח במעגל הקארמה על ציר 1-7 ( המציאות שבה אנו מתפקדים/חיים ) ומציג מצב שיש קושי לפתור באופן מיידי, וצריך להמשיך לנהל אותו למרות חוסר וודאות עם החלטות זהירות ושקולות. לכן, כשיש כמה  ח"כ המשמיעים ביקורות הצהרות ו"הבטחות" בתוך המציאות הזו, זה רק בגלל הצורך שלהם בתשומת לב,  הם אולי זקוקים לכותרות בתיקשורת, כדי שלא ישכחו אותם אבל הם יודעים היטב שגם להם אין פיתרונות קסם.

נוכחות כוכב סאטורן, אינה עוזרת לסבלנות, והתגובות בהלימה. אבל מבנה הכוכבים על מפת המדינה, מציגה את המיגבלות האובייקטיביות הדורשות החלטות אבל גם שיקול דעת. התלהמות עלולה רק להכשיל את מקבלי ההחלטות בזמן הזה. כוכב סאטורן לא מאפשר לנהוג עם הרגשות. נכון, זה מעבר קשה.

המציאות תובענית, המתח עולה גם בגלל חוסר הוודאות. כללי המשחק הנורמטיביים ( המישפטיים), נשמרים אבל עם ניסיון לסימון גבולות ( 2-8), במושגים של "עד כאן",  המטרה להשיג שקט בכל מחיר גם אם המשמעות היא שימוש בנשק. מדינת ישראל מכילה בשלב הזה את הכאב, אבל הסבלנות גם היא נישחקת בהדרגה והגפרור כבר יצא מהקופסא. כוכב מארס על ציר 2-8 נוכח ( בגלל האטה לפני הנסיגה) וימשיך להשפיע בין חודש מרץ 2016 עד אוגוסט (כולל). כוכב מארס ממקד את הפגיעות. כוחו מתעצם בעיקר ברצועות הזמן שבו הוא מאט ונעצר. כלומר, החודשים ה"רגישים" יותר הם אפריל כולל תחילת מאי, אחר כך יוני עד אמצע יולי.  אבל אנחנו כבר מרגישים אותו. לכוכב מארס במיקום הזה יש צורך ב"סיפוק מיידי". לכן נשמעות ברקע, הצעות לוחמניות, הרצון להגיב כאן ועכשיו.

על המעגל הריגשי של המדינה כוכב אורנוס על ציר 1-7 בין מאי לחודש יוני. עם דגש על חודש יוני, שם מצטרף גם מארס שנעצר ב23 מעלות עקרב. אבל אי אפשר להתעלם מחודש אפריל, אז כוכב מארס נעצר על מעלות 7-8 בקשת, ויתחיל בנסיגה. כאשר הוא "רוקע" באותן המעלות הוא "דוקר", חופר ואינו מבטיח רוגע. לפנינו  תקופה מתוחה ונפיצה, שעלולה להיות גם מיבצע צבאי, בגבולות המדינה, כולל יהודה ושומרון.

מבנה הכוכבים הזה עלול להשפיע אצלנו גם על תאונות קשות. האלימות תתבטא בכל המישורים, סגנון הדיבור יהיה גס רוח ואלים, והכל בגלל חוסר סבלנות.

חלון הזדמנויות לטפל במציאות ששנכפתה עלינו צפוי בין אמצע אפריל 2016 עד סוף ספטמבר. יש להניח, שזה הזמן שבו המנהיגות תצא לבחון כיווני פעולה אחרים ממה שעשו עד כה.  הבעיה שגם כשזו תהיה הצלחה ( 5-11) מתמשכת, אורך חייה יהיה עד ששוב תתעורר הסתה נגד קיומה של מדינת ישראל. כולל לחץ שיגיעו מהמדינות שמבינות אותנו רק כשאנחנו "קורבנות". לצערי, לי אין אשליות. זוכרים, "על חרבנו". האופטימיות שלי היא במיקומו של כוכב מארס במפת המדינה שלנו, על מעלת המלכות.

"כֹּחִי וְעֹצֶם יָדִי, עָשָׂה לִי אֶת-הַחַיִל הַזֶּה וְזָכַרְתָּכִּי הוּא הַנֹּתֵן לְךָ כֹּחַ, לַעֲשׂוֹת חָיִל:" ( דברים ח')

 

מה למדנו בעקבות מופע ליקוי החמה האחרון ב09.03.2016?

מופע ליקוי החמה שהיה ב09.03 לפנות בוקר, במבנה הכוכבים לא קל בלשון המעטה. כמו שנכתב במאמרים האחרונים הליקוי הוא כמו קלף ג'וקר, לכן גם לא ידוע איך יגיב היקום לתופעה… אבל הוא תמיד חושף סודות, וסקאנדלים. אנו כבר יודעים שההשפעה קיימת כבר כחודש לפחות לפני התופעה. "זכינו" לכמה הופעות בכמה ארועים.  נכתב כאן כבר ולא פעם, שהארועים המתרחשים לפני הליקוי, אינם מניבים את התוצאות שרוצים לקבל. דוגמא בולטת, הכנס שבו היה "האיחוד" של אביגדור ליברמן ויאיר לפיד חברי כנסת שחושבים שהם בתפקיד שלא קיבלו (גם לפני הליקוי, וגם בהשפעת סאטורן-נפטון). הנה הגיע הליקוי כעבור כשבוע בערך, וחשף שהם מספרים לעם ישראל על מציאות דימיונית שהם רוצים שכולנו נאמין בה.

"בָּז לְרֵעֵהוּ חֲסַר לֵב, וְאִישׁ תְּבוּנוֹת יַחֲרִישׁ" (משלי יא').

בתגובה, בנאומו של ראש הממשלה בכנסת בתאריך 07.03 נחשפו הנתונים, מדינת ישראל לא מבודדת, יש 161 מדינות שיש להן קשרים איתנו. (אלה מכם הגולשים בפייסבוק, רואים את התמונות, שכמעט בכל יום ניפגש ראש הממשלה עם מנהיג או נציג של מנהיגות ממדינה אחרת). יש גם מדינות שהקשרים איתם הם מאחורי הקלעים ( 6-12) והסיבות ידועות.

בנוסף הליקוי הזה חשף את ח"כ יאיר לפיד, שהשיחה ( על פירסום המודעות של הBDS ) עם ראש העיר של לונדון עליה סיפר בגאווה לכל עם ישראל היתה למעשה בתיכתובת בוואצ'אפ, והתגובה שקיבל היתה די צוננת במילה אחת. המקור הופיע בטוויטר של ברק רביד, עיתונאי ופרשן מדיני בעיתון הארץ. לפי אותו טוויטר, השיחה לא  התקיימה. אלא אם לפיד חושב שהוואצ'אפ הוא המכשיר לנהל שיחות במישור הדיפלומטי. עד כתיבת שורות אלו לא שמענו הכחשה מהח"כ. די מוזר שהתיקשורת לא "זינקה" על המידע הזה, מעניין למה. ( אני שואלת באירוניה כמובן). כלומר המסקנה שאכן מי שעשה את העבודה היו אנשי משרד החוץ, כמו שאמר ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו.

הליקוי חשף גם את התנהלות רשות המיסים ה"דילים" שנעשו עם אנשי עסקים, בגלל כוחם של אלה ( בבית משפט בדלתיים סגורות). אני מתכוונת למיסים שגבו מהאחים עופר. הסכום שהיה מינימלי ולא עמד בשום קנה מידה למה שהיה מצופה מהם לשלם. נחשפנו לכוח שיש לטייקונים מול רשות המיסים,  וזה מצוטט מפיו של איש רשות המיסים שסיפר את העובדות על ההפלייה בין העצמאים העובדים כאן, ומנהלים עסקים קטנים מול האוליגרכים . דרך אגב, זה לא רק האחים עופר, יש עוד כמותם. (האסטרואיד סרס היה גם במבנה הקשה שמופע הליקוי הופיע, ומשפיע על נושאים כלכליים).

על כנס/ועידת התרבות של עיתון הארץ, לא צריך להוסיף הרבה. נחשפנו איך נראית התרבות במערומיה…

נמשיך לעקוב, מאחר ויש כוכבים שיגיעו למעלות הליקוי ויחשפו בפנינו עוד כמה "סיפורים".

"כֹּל אֲשֶׁר תִּמְצָא יָדְךָ לַעֲשׂוֹת בְּכֹחֲךָ עֲשֵׂה…" ( קהלת ט')

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .