eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 04.03.2016-10.03.2016

 

לפנינו ימים שלפני מופע ליקוי החמה ב09.03.16 שבהם מומלץ לדחות החלטות חשובות, עד הימים שאחרי. אם אין לכם ברירות, ואתם מנסים להמשיך את מה שכבר תכננתם, הכינו לעצמכם תוכניות אלטרנטיביות כדי שתשיגו את המטרות שהצבתם לעצמכם. ארועים המתחילים ביום הליקוי עצמו ( אצלנו, בלילה שבין 08.03-09.03). לא צפויים בדרך שבה יסתיימו . אלה לא  עונים תמיד לציפיות.  ההתפתחויות אינן ניפגשות עם הרצונות והתקוות שלנו. זה יכול להסתיים עם אופי דראמטי שיפתיע באופיו. זה יכול להיות גם חיובי ונחמד אבל "אחר". מבנה הכוכבים שבו נמצא הליקוי חמה, מרמז שיהיה נכון לרסן את הציפיות ולא לתת לאופטימיות כוח, כלומר לא לאבד פרופורציות. 

בסוף השבוע, תמשיכו לשמוע מילים שלא תבינו מה מקורן, אימפולסיביות ורוע, הגוררת גם שינוי מחשבתי פתאומי, עם הצהרות לוחמניות, כאלה שאין מחשבה שקולה מאחוריהם, או שיהיה קושי להבין את תוכנן. הכעס יכול גם להיות מניע למריבות וויכוחים אמוציונאליים, שבהם תתקשו לשמור על סגנון דיפלומטי. מי מכם שאינו מסוגל להתמודד עם מריבות כאלה, שיסגור את הפה, ויברח כל עוד נפשו בו מהמקום.

"מָוֶת וְחַיִּים, בְּיַד-לָשׁוֹן; וְאֹהֲבֶיהָ, יֹאכַל פִּרְיָהּ." (משלי יח,) 

אלה ימים המועדים גם לתאונות. (תאונות מכל בכל!) שימרו על הידיים ועל הרגליים, שלכם.

התחושה שאנו חיים בתקופה שהיא כמו גשר בין הזמנים. כל אחד נדרש למצוא פיתרון, בעיקר שחלק מהתהליכים, משמעותם לשלב בין תחושות הבטן, המצפן הפנימי המדוייק ובין הציפיות המבוססות על דימיון.

מתעורר הרצון לבנות בסיס סולידי לחיים, להעניק ביטחון עתידי. החשיבות תהיה בתכנים שישמרו על קשר עם הצד המעשי בחיים. השינוי נמצא באוויר ויש אפשרות לאזן את החיים ברבדים העמוקים, לצד רצון לפתח תוכניות שגם הן הבסיס לאיזון התשתיות לחיים, למרות שיש עדיין חוסר שקט, ברקע. הגישה הפרגמטית תעזור לפתרונות לטווח הארוך.

הלחצים שעדיין מרחפים, ( אורנוס-פלוטו), לא יעלמו. יש זמנים שהם חזקים יותר ויש כאלה שפחות, אבל הם נוכחים. אלה הגורמים לשינויים במוסדות שנחשפה שם שחיתות, וכאלה שעוד יחשפו. עם זאת נראה גם התמודדות של מוסדות חברתיים, דתיים ופוליטיים בכוונה למצוא מסלולים שיש בהם התחשבות באינדבידואל, כלומר דרכים שפויות יותר. אולי ניפגוש מנהיגים שיודעים לקחת אחריות אחרי שלמדו קצת מההיסטוריה.

ברמה האישית, יש רצון לקחת/לקבל התחייבויות, ושיקול דעת יעזור בתיכנון הזהיר מול עומס ריגשי שעלול להתפרץ. המוטיבציה נמרצת יותר ויש הזדמנות להתמרה של רגשות שליליים וחוסר סיפוק לצעדים חיוביים שיקדמו אתכם. אופטימיות יכולה להיות מנצחת כך שתעזור להכיר את הכוח האישי במצבים שרוצים לשנות אותם בכוונה להתפתח. גם האינדבידואל, ידע להתבונן על עברו, כדי להסיק מסקנה בהחלטות לגבי עתידו. סבלנות תהיה חשובה. התבוננו פנימה, כדי להתאים את הרצונות לנתונים המציאותיים בכוונה להצליח בעתיד. כוונו גבוה.

כוכב מארס עובר למזל קשת ב 06.03, מביא איתו אנרגיה חיובית העוזרת לפעול עם השראה במזל שבו כוכב יופיטר משפיע ובחסות סאטורן עד אמצע אפריל. הדחפים האלה על בסיס אמונה העוזרת לקדם תוכניות גדולות. זה זמן לקחת צעדים ראשונים לקראת המטרה המבוקשת. אבל יש כאן אגו, שעלול לאבד פרופורציות בארוגנטיות בדרכו להשיג את המטרה. נצלו את כוחו של כוכב מארס להתקדם, אבל עשו זאת עם ענווה.

הגישה הריאלית תאפיין גם את הימים הקרובים, יתכן שהרצינות תשפיע על תחילת השבוע, אם הייתם באיזו אשלייה, היא תתפוגג במהלך יום ראשון. נסו לסיים מטלות במהלך היום (ראשון) במקום להתחיל משהו חדש.

ביום שלישי 08.03, מצב הרוח שלכם חיובי, חוש הומור מלווה אתכם, זה יום מתאים למיפגש חברתי, סתם לכייף.

מופע הליקוי הצפוי ב09.03, הוא יום שבו תבינו שעליכם לשחרר את מה שאינו משרת אתכם יותר. גם במערכות יחסים, וגם במקום עבודה. ליקויים על פי רוב חושפים משהו שמנסים להסתיר.

לפנינו עוד שבוע שיהיה חשוב לשמור על זהירות, מיצבור הכוכבים על ציר 2-8 גורמים לנו כאן במדינה להיות פגיעים מאוד.

זמני ירח בטל

יום שבת 05.03 הירח בטל משעה 18.04עד 18.22. ( אין טעות).

יום שני 07.03 הירח בטל משעה 10.45 בבוקר עד שעה 21.08 בלילה.

יום רביעי 09.03 הירח בטל משעה 03.53 בבוקר עד שעה 21.39 בלילה.

יום שישי 11.03 הירח בטל 20.22 עד שעה 21.43 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

התנודתיות בשווקים נמשכת. השבוע צפוי מופע ליקוי החמה במזל דגים, ב09.03. יום שלא יביא ליציבות. המבוכה תאפיין את הימים הקרובים בגלל ארועים שונים שאופיים ישפיע על הפסיכולוגיה של השווקים.

ליקוי החמה ישפיע על נושא הקשור לחקלאות, יבולים ואוכל יהיו נושא מרכזי. נושא ה"סחורות" חם.

מבנה הכוכבים יכול להיות גם בגוונים ירוקים אבל גם אדומים. ממשיכה חוסר הוודאות בשווקים. אופטימיות ואופוריה מול היסטריה ופאניקה. הכל יכול להיות.

ברשימות האחרונות נכתב כאן פעם אחר פעם, שאנחנו בשנה שקשה לשמור על יציבות כלכלית, בגלל הכוכבים הנמצאים במזלות מישתנים. באביב, כוכב מארס יתחיל בנסיגה ב17.04, ויסגור כוכבים במסגרות שעלולות לגרור טלטלות, ותנודתיות גבוהה יותר בשווקים. הדגש הוא על אפריל מאי, אבל אפשר בהחלט לקחת טווח ביטחון בין מרץ ליוני.

 

אצלנו:

בחסותם של הכוכבים סאטורן ונפטון, קיימו חברי הכנסת מהאופוזיציה, אביגדור ליברמן ויאיר לפיד "כנס חירום" כשהמסרים שלהם, בעיקרם ולפני הכל נגד ראש הממשלה, והסיבה, היא "הדאגה" למצבה של מדינת ישראל בעולם, כולל ההתנהלות מול תנועות ה BDS. והם עשו זאת עם רטוריקה בוטה וגסת רוח. כמו שכבר הכנתי אתכם לאורך כמה כתבות כאן, אל תאמינו למה שאתם קוראים או שומעים, בעיקר כשהכוכבים האלה ( סאטורן-נפטון) ברקע. ברשימות האחרונות חזרתי וכתבתי "הפיתוי להאשים מישהו אחר בדברים שניכשלתם במימוש שלהם, וליצור מצב שיהיה "שעיר לעזאזל". קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמכם "כקדושים" בזמן שאתה "מקריבים" את הזולת, כאילו הוא הבעיה. וזה לא נכון!" את הקטע הזה כתבתי ולא פעם אחת כאן לפני הכנס הזה. בכוונה שכל אחד מאיתנו ידע איך להתייחס למילים הנשמעות בהווה ובחודשים הקרובים  עם מניפולציות במטרה להשפיע.

ממליצה לכם, לחזור ולקרוא את מה שאמרו חברי הכנסת הנ"ל, באותו "כנס חירום" מול כלי התיקשורת, את האשמות שלהם, את "השעיר לעזאזל" ששני אלה בחרו, ובעיקר כשאחד מהשניים שמציג עצמו בכל הזדמנות ומול כל מיקרפון כמעט "כקדוש". ( משאירה לכם לנחש למי הכוונה).

" …לָדַעַת חָכְמָה וּמוּסָר;    לְהָבִין, אִמְרֵי בִינָה.   לָקַחַת, מוּסַר הַשְׂכֵּל;    צֶדֶק וּמִשְׁפָּט ומֵשָׁרִים…נָאֲצוּ… וְיֹאכְלוּ, מִפְּרִי דַרְכָּם;    וּמִמֹּעֲצֹתֵיהֶם יִשְׂבָּעוּ…" (ספר משלי א)

חזרתי לבחון בהווה, את המפה המשותפת של אביגדור ליברמן עם מדינת ישראל. השמש המשותפת נמצאת ב 18 מעלות במזל תאומים. בריבוע לליקוי החמה שיהיה ב 09.03 במזל דגים צמוד לזנב דרקון מול יופיטר ובריבוע לסאטורן. כל המבנה הזה לא יעזור לו לקדם את עצמו בפוליטיקה כאן בישראל. השילוב של כל הכוכבים למעשה גורם לכישלון אישי שלו כאיש פוליטי, שעלול להתגלגל כמו כדור שלג למעמדו הפוליטי.

המפה המשותפת של ח"כ יאיר לפיד וח"כ אביגדור ליברמן גם לא חומקת מהשפעת הליקוי. שיהיה במולות לשמש/מרקורי בבתולה, והמבנה הכולל לא ישפיע טוב על שניהם אם יחשבו על שיתופי פעולה. ( מולות של ליקוי מכה בהם אם ימשיכו לשתף פעולה, תשאלו את בוז'י הרצוג, כששמע את תוצאות הבחירות במרץ ,2015 אז היה הליקוי במדוייק מול השמש  במפה האישית.) ראוי להזכיר שליקוי חמה או לבנה משפיעים גם כחודש-חודשיים לפני הופעתם.

תזכורת ממה שכבר נכתב כאן עוד בתחילת ינואר 2015 (לפני הבחירות שהיו ב17.03.2015). אסטרולוגית, ההתייחסות לאביגדור ליברמן היא גם כאל מיפלגתו, מאחר והוא בנה לעצמו מיפלגה, שהוא היו"ר שלה, עד  הודעה חדשה.

"עד לאחרונה (דצמבר2014) הכוכבים שמרו עליו ועזרו לו (4-10), אבל אלה המשיכו והתרחקו מהצירים במפה המשולבת, והפכו אותו לפגיע יותר. למרות שאביגדור ליברמן מנסה לשמור על 'עסקים כרגיל', לשדר פרופיל גבוה, במציאות שהגיע אליה, ליברמן יעשה טעות אם יסמוך על ניסיון העבר שחילץ אותו ממצבים ויסיק מכך מסקנות לעתיד… רצף הכוכבים שעומד להגיע על הצירים 1-7, 2-8 ומתקרב גם מבנה כוכבים על ציר 6-12 מביא לקונפליקט שעלול לגרום לחוסר השפעה במערכת הפוליטית. בטווח הקרוב ההשפעה שלו תרד, גם אם מהחקירות הפליליות של חברי המפלגה לא יצא דבר, הכוכבים נותנים תחושה של מציאות שאינה תומכת בו במישור הפוליטי. …המבחן של ליברמן יהיה האם ידע לקבל בטווח המיידי את המציאות החדשה, להישאר בתמונה עם פרופיל נמוך מתוך תקווה שהגל העכור מבחינתו יעבור והוא יחזור למרכז הבמה. אלא שהבעיה היא שבאופק מופיע גל עכור אחר ואם אני מציצה לתמונה העתידית המתפתחת בשנים הבאות אצלו ( 2016-2017), עלולה להתפתח שחיקה שתביא לירידה בכוחו… נזכור שאנחנו בתקופה של מהפכים שהשפעתם תתבטא בשנים הבאות".

המפה המשותפת של יאיר לפיד עם מדינת ישראל, ( גם הוא בנה לעצמו מיפלגה שהוא היו"ר שלה עד הודעה חדשה), גם מושפעת מליקוי החמה ומבנה הכוכבים המצטרף למופע, עלול לפגוע  "בהישגיו" עד כה.

מבנה הכוכבים על המפה משותפת עם מדינת ישראל, מעיד שאם יאיר לפיד יפעל נכון, וידע שעליו לעשות כמה שינויים במבנה המיסגרת שבנה, יוכל לשמור על מה שהשיג עד כה ( 2-8). יהיה עליו לשמור ולהיות ערני למה שקורה מאחורי גבו, ולעיצות שמקבל מאלה שהוא בוטח בהם. הבעיה האמיתית שלו תהיה בשיתופי פעולה, ( נפטון 1-7)  וביכולת להפוך מילים להחלטות ברות השגה.

עוד אדם שרואים בו פוטנציאל פוליטי הוא גדעון סער שלקח פסק זמן והסיבות האמיתיות(!) ידועות רק לו. מופע ליקוי החמה עם הצרופים של כירון, יופיטר וסאטורן, רומז לו שימשיך להשאר בין הצללים. כך יגונן על עצמו ועל שמו.

לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ;    תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה.  כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא;    לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ. ( משלי ב)

בסוגריים, אפשר להזכיר כאן את הנאומים של מיבחר פוליטיקאים ואנשי תיקשורת לאחרונה, כאן אצלנו במדינה ולהבדיל את אלה שרואים את עצמם מיועדים להיות הנשיא הבא בארה"ב, גם פה ושם אנחנו שומעים את הסגנון הגס והבוטה, מציאת האשם –השעיר לעזאזל בחולשתה של ישראל או שם באמריקה שמוצאים כל יום מי אשם במצבם הנוכחי  כולל ההבטחות האינסופיות. בארה"ב אפשר בנוסף גם לשמוע את הרצון לשינויים, והפופולריות של אלה שבדבריהם יש סגנון של אנטי, בעיקר אנטי המימסד בחסותם של הכוכבים אורנוס-פלוטו. גסות הרוח מאפיינת את רובם. (לצערי הרב גם במערכת הפוליטית והתיקשורתית אצלנו!).

 

השפעות הליקוי וכוכבים נוספים על העולם.

ההשפעה תהיה בהרבה מקומות בעולם. מדינות שיושפעו ממופע הליקוי ונשמע על "מגוון" התפתחויות באלה. במפות אסטרו קרטו גרפיה כוכב מארס עובר על אירן, פקיסטאן ואפגניסטאן. ממול הוא משפיע על סין, דרום קוריאה, צפון/דרום עירק, סעודיה ותימן. כמו כן בים האדום, אתיופיה וסומליה.

כאשר כוכב מארס יהיה בנסיגה ב 17.04 במנעד לכוכב נפטון, במפות אסטרו קרטו גרפיה הקו יעבור על מוסקבה, דרום טורקיה, סוריה ירדן וסעודיה.

כוכב מארס תמיד אסרטיבי/אגרסיבי ולוחמני.

הליקוי מצביע על חוסר יציבות מתמשך בכל המדינות שהזכרתי.

דרך אגב, גם "המלחמה הקרה" מקבלת אנרגיה חזקה בתקופה הנוכחית. המארס העובר בא.ק.ג. מעל מוסקבה, עוזר לאגרסיביות המתמשכת מהקרמלין. חודש מרץ 2016 יהיה מעניין, ואחר כך גם סוף חודש יולי ואוגוסט. העוינות בין וושינגטון ומוסקבה אינה עתידה  להוריד פרופיל.

אירן, תהיה יותר אסרטיבית בחודשים מרץ-אפריל וחודשי הקיץ. כוכב אורנוס יעבור על כוכב מארס המקודם. יתכן שהשאיפות של אירן להתרחב יתחזקו, אבל הם יתקלו במיכשול כאשר מופע ליקוי החמה  ב01.09.16 יצמד לכוכב סאטורן בהורוסקופ של אירן.

המזרח התיכון ימשיך להיות תוסס.

ליקוי החמה השבוע, ב09.03 יהיה במולות למפה של נשיא סוריה, או מה שנשאר ממנה. מולות של ליקוי "מכה" באדם, כך שבאשר אסד יושפע מהליקוי גם בחודש מרץ וגם הליקוי ב01 ספטמבר עלול לתת מכה למשטרו. אם באשר אסד חושב שהוא חוזר לשליטה, הוא יתבדה.

" יֵשׁ בּוֹטֶה, כְּמַדְקְרוֹת חָרֶב; וּלְשׁוֹן חֲכָמִים מַרְפֵּא.  שְׂפַת-אֱמֶת, תִּכּוֹן לָעַד… "( משלי יב')

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .