eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 26.02.2016-03.03.2016

 

אווירה של שינויים, ריגושים, סיכונים בכל הרבדים, הכולל אישיים, חברתיים, וגאופוליטיים עד 12.03. צפוייה פריצת דרך טכנולוגית שתהיה לה השפעה על תבניות החשיבה המסורתיות. הכותרות יהיו על האנשים המקדמים כל נושא שאופיו יהיה "אנטי".

בסוף השבוע, החשיבה מעוררת השראה, דימיון במיטבו, אבל בתוך גבולות המציאות. אלה ימים חיוביים לאלה העוסקים באמנות או לאלה העוסקים ביצירתיות, ויש להם נשמה יצירתית.

עם זאת, ממוצאי שבת עד 29.02, האווירה תהיה מביכה. תחושת תוהו ובוהו כאשר הניסיון למקד אנרגיה למטרה מסויימת ניפגש עם כוכב נפטון, חסר אחריות ואיכפתיות. מה שישפיע גם על השווקים. אלה ימים שיש בהם "מלחמה" בין מציאות ופאנטזיה. תמיד תקשיבו למה שאומרים לכם. שימו לב לכל מילה.

הימים שאחרי 01.03, אתם חווים את המציאות, יש מיפגש עם אנשים יוצאי דופן, ויצירתיות שיכולה להיות גם הרפתקנית שתבוא לידי ביטוי.

בין 02.03-05.03 "הלשון משתחררת", המילים שיעופו באוויר, יביאו לוויכוחים וגסות רוח. תוקפנות ועצבנות יאפיינו את התגובות גם בגלל חוסר הבנה. שימו לב "למה" שיוצא לכם מהפה. זיכרו, מילה היוצאת מהפה, לא ניתן להשיבה! חוסר הסכמה יאפיין את הדו-שיח, ומומלץ לכם, לא להגיב, לנעול את הפה ופשוט להסתלק משיחות שאתם חשים לאן הן גולשות. בעיקר אם אינכם מחפשים "הסלמה" כזו שאי אפשר להתמודד איתה. אלה גם ימים של תאונות קשות, וזהירות (עם סימן קריאה), חייבת להיות התמרור שינחה אתכם בימים האלה.

אנחנו בשבוע לפני מופע ליקוי החמה שיהיה ב09.03. אלה מכם הקוראים הקבועים, זוכרים שזה שבוע שאינו טוב להתחלות חדשות, שמביא  על פי רוב, תוצאות שונות ממה שחשבתם, אפילו מעוותות, לא התוצאה שציפתם לה.

אנחנו לפני עונת הליקויים, זה הזמן לשחרר אנרגיה, להשתחרר, שיחרור המאפשר לפנות מקום להתחלה חדשה.

מופע ליקוי החמה ב09.03, יהיה במיבנה עם כוכב יופיטר. המשמעות היא דגש על עסקים, פוליטיקה, או נושאים צבאיים. יתכן גם אנשים שהם דמויות מפתח, בתחום הצבאי, שיעזבו פתאום את תפקידם ( בטיבעיות או רצון חופשי). יתכן גם שנשמע על סיפורי הצלחה ספונטנית, גם מנהיגים דתיים (רבנים וכד') יהיו בחדשות. יש אפשרות לשינויים שיהיו גם במערכת המישפט. כל שילובי הכוכבים שכוכב יופיטר משתתף בהם, מרמזים על כך, לא רק אצלנו אלא גם במדינות אחרות.

ליקוי החמה במזל דגים. כוכב יופיטר נחשב גם שליט היסטורי של מזל דגים ( עד שגילו את כוכב נפטון ב 1846) וגם של מזל קשת, זה שתמיד מחפש את סוד הקיום. כוכב יופיטר מסמל בין השאר את כהני הדת, המנהלים מוסדות דת ואידיאולוגיה. אלה מכם המכירים את הסמל של מזל דגים, דג אחד למטה ודג אחד מעליו למעלה בכיוון הנגדי, עם חוט עדין הקושר ביניהם. זה הסיפור של מזל דגים, הבחירה לשחות למעלה או למטה. להעלות את "האני" האישי והחברתי למעלה להצלחה, או לרדת לתחתית, למקום של חמלה. הליקוי הוא כמו קלף ג'וקר, לכן גם לא ידוע איך יגיב היקום לתופעה. אנחנו יודעים שאיתני הטבע מושפעים. אבל הוא תמיד חושף סודות, וסקאנדלים, לכן הוא ממש לא נוח עכשיו לאלה המתמודדים בבחירות בארה"ב. אלה שיש להם כוכבים בין 17-19 בתולה-דגים, יושפעו מהליקוי חמה הזה. ( ברני סנדרס?).

השילוב שבין דגים –בתולה מעיד על מערכת יחסים שבין קורבן ומושיע בגלגל המזלות. אם תקשיבו בתקופה הקרובה לחדשות, או תקראו את הכותרות בעיתונים ובכל כלי התיקשורת שאתם נעזרים בהם כדי להיות "בעניינים", תשמעו את שני הצדדים, הפועלים בכל מקום, אלטרואיזם מרשים, מול פינוק בבריחה שלילית (אלכוהול, סמים וכו' ).

נשמע בעת הזו על מוסר ואתיקה ( יופיטר), סדר יום, גם פוליטי שיש לו קשר למיסחר ועיסקאות ( מרקורי) המובטחים לכולם בעזרת כישורי רטוריקה איכותיים. (דונלד טראמפ, יקבל תואר "מסטר".).  קיים הצורך להשיג מידע וללמוד, האמביציה חזקה ואולי גם מוגזמת מאוד. תהיה גם חוסר התחשבות או חוסר יכולת לארגן את המחשבה או קושי למצוא את הדרך הנכונה לעבודת צוות הרמונית אבל נשמע גם ביקורת שיטחית או "תחקירים המבוססים על הרבה קצף", בלונים… צפוייה פריצת דרך מדעית או תגלית עם העוצמה של כוכב יופיטר במזל בתולה. חקירה הקשורה בפיננסים (יופיטר) יכולה לצוץ, אולי גם קשורה להתנהלות השווקים בעולם.

תקופת ליקויים מביאה שנויים, זו התמרה (טרנספורמציה) שמתחזקת, ושוברת את שיקול הדעת, מתינות ושליטה. כל אחד מדבר בקול גדול, שאין בו כללי זהירות. ההחלטות המתקבלות משפיעות על איכות החיים. אבל זמן ההחלטה, תלוי בכל אחד מכם. האם כן להחליט או לא. האם יש לכם שליטה על גורלכם? מה קורה אם החלטתם לשקר את בן  הזוג או השותף? או לשנות מקום מגורים או מקום עבודה כך פתאום. התוצאה על פי רוב, יכולה להביא סיפוק או חוסר סיפוק. הבחירה שתעשו צריכה להיות מתוככם, ממה שקורה במקום בו אתם נמצאים. יהיה נכון לכם אם תקשיבו ללב בלי לאבד קשר עם הראש. לעשות זאת בשלמות. מומלץ לדחות את כל אלה לימים שאחרי הליקוי.

נזכור, שהליקוי משפיע גם כחודש לפני הופעתו, ולאורך חודשים אחר כך.

שמענו, שצפוייה הפסקת אש בסוריה ביום שישי משעות הצהרים, האומנם? זמן הירח הבטל שחל בשעות הצהרים של יום שישי 26.02 עד למחרת בצהרי השבת, וזו גם רצועת הזמן לפני הליקוי.

אני מזכירה את הרקע המלווה אותנו בכל דבר, הכוכבים סאטורן ונפטון מלווים אותנו בכל מקום. פוליטיקאים האוהבים תקשורת ורצים אחרי כל מיקרופון במטרה להיות בכותרות, עם התפארות עצמית, או הערות כאלה שנחשוב שכל החכמה נמצאת רק באמתחתם. אחר יום או יומיים,  מתברר שזה רק עוד ניסיון לקבל תשומת לב. בשבוע שעבר נכתב כאן: "הפיתוי להאשים מישהו אחר בדברים שניכשלתם במימוש שלהם, וליצור מצב שיהיה "שעיר לעזאזל". קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמכם "כקדושים" בזמן שאתה "מקריבים" את הזולת, כאילו הוא הבעיה."    זה מתאים למיגוון התגובות שנשמעו מכמה  חברי כנסת אודות "השלטים בלונדון", או על דברי הרמטכ"ל . ההמלצה שתפעילו את המסננת, כל הזמן. לא רק לגבי עצמכם, אלא גם כשאתם שומעים ידוענים, פרשנים ועיתונאים, חברי כנסת ופוליטיקאים המנסים "להוכיח" את עצמם, כאילו הם שוב במסע בחירות. האתגר שלכם יהיה לנווט את המנעד סאטורן ונפטון על בסיס אמון!

זמני ירח בטל:

יום שישי 26.02 הירח בטל משעה 13.19 בצהרים עד למחרת שבת בשעה 13.26.

יום שני 29.02 הירח בטל משעה 21.54 עד שעה 01.55 אח חצות.

יום חמישי 03.03 הירח בטל משעה 04.53 עד 12.01 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים.

עד 29.02, מיפגש השמש והנפטון מציג את המצב השלילי בשווקים, ומעורר גם פאניקה. ממליצה, לנשום עמוק,לזכור שהתקופה שבה אנחנו נמצאים, הכלכלה העולמית  אינה במצב טוב, מניסיון העבר כדאי לשבת ולהמתין ולחשוב על הטווח הארוך. השווקים תמיד עושים גלים, למטה ולמעלה ושוב למטה ולמעלה. בימים שאחרי ה29.02,  נכון לתכנן תקציב, או כל נושא כספי עם מחשבה ושיקול דעת. אלה גם כמה ימים שאולי ישפיעו זמנית בדרך נחמדה על השווקים.

אנחנו עוד לפני כמה מבנה כוכבים היוצרים T, שההשפעה שלהם על הכלכלה והשווקים תהיה יותר ממוקדת ברצועת הזמן מרץ-יוני 2016 עם מיקוד על החודשים אפריל מאי. צפויים ארועים ברחבי העולם שיהיו הקטליזטור, כולל מזג אוויר קיצוני או פיגוע טרור "גדול".

שימו לב לנושא מים, שיש לו גם השפעה על הכלכלה. מקומות שיש בהם מים ואולי גם "יותר מדי" ומקומות אחרים שהיובש תופס "פיקוד".

יש שינוי בסטאטוס קוו הפיננסי, שישפיע בכל המישורים. כמו שכבר נכתב כאן, יש לנו עכשיו כוכבים במזלות המישתנים ואלה משפיעים על כל "החוויות" הצבועות בגוונים אדום בדרך כלל אבל גם הירוק צץ מעת לעת בשווקים. זו שנה בה האטה בכלכלה מתגלגלת.

הליקוי חמה ב09.03 ואחריו ליקוי הלבנה ב23.03 ישפיעו על ארועים הגורמים לתגובות מיידיות בשווקים.

אצלנו:

בשבועות האחרונים, אנו שומעים ראשי מדינה בעולם, מתפכחים מחלום המדינה הפלשתינאית. אנגלה מרקל, קנצלר גרמניה וגם המנהיגות בארה"ב הבינו שאין פרטנר. אלה מכם הקוראים בקביעות את הרשימות כאן, הבינו כבר שהכוכבים אמרו זאת מאותו רגע שערפאת ימח שמו הכריז על המדינה הפלשתינאית ואחר כך כשהצגתי את הכוכבים הנמצאים בהורוסקופ של הסכמי אוסלו.

ברשימה שהתפרסמה כאן ב03.01.2014 נכתב " האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי-פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי (ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים)".

ב 25.04.2014 כתבתי: "… המהלך של הפלשתינים בפנייה( עם מארס בנסיגה) למוסדות הבינלאומיים כדי לקבל הכרה, ובדרך לאיים על מקבלי ההחלטות כאן במדינה, ובימים האחרונים הבחירה להתאחד עם אחיהם בחמאסטאן. להיות שותפים למדינת טרור. הגענו לצומת דרכים משמעותית. האם יש תוחלת למו"מ? בעקבות התהליכים שהתרחשו בימים האחרונים נבחן את מפת מדינת ישראל מאז ספטמבר 1993, מאז הסכמי אוסלו, (חתימת ההסכם), כדי להבין האם יש תוחלת לציפיות או שמדובר באשליה. …בזמן חתימת ההסכם הכוכב הראשי היה נפטון על ציר 1-7, עם אורנוס על ציר 3-9, שילוב שמציג לנו דיון פתוח על אשליה. בנוסף ליוו מאז את ההורוסקופ של מדינת ישראל נקודת הביניים אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ונפטון/פלוטו גם הם על אותו הציר. כל הכוכבים האלה מציגים לנו דינאמיקה של תקוות, אשליות והתנפצותן, וזה מה שאנחנו חווים מעת לעת עד היום. ככל שהכוכבים התקדמו התקוות נשחקו בציר הזמן ונוצר חוסר רצון לנסות שוב, בעיקר כשהמנהיגות ורוב הציבור מתפכח ולומד מניסיון העבר שהאנרגיה המושקעת אינה מוליכה לשום מקום. החוויה של נפטון לאורך הדרך יצרה ציפיות, כוכב נפטון צובע את המציאות בגוונים שהמתבונן בוחר לראות אותם. לאורך השנים היוכוכבים בנקודות משניות שעזרו להנשים את המו"מ בכל פעם מחדש, אבל נקודת הביניים אורנוס/נפטון עבדה מאז שנת 1993 והגיעה לאחרונה לנקודה משמעותית. על-מנת להבהיר, מדובר בנקודה המציפה בעיה שניסו להדחיק אותה, שחשבו שאפשר להתגבר עליה עד הרגע שבו מבינים שהיא פשוט נמצאת על השולחן וצריך להתמודד איתה. זהו היבט הגורר גם הרגשה של בגידה

נקודת הביניים נפטון /פלוטו גורמת לתחושה שעל כל כמה צעדים קדימה יש כמה צעדים אחורה. מסקירת כל הכוכבים לאורך זמן אי-אפשר להתעלם מהפער שקיים ביןהמציאות ובין ההתייחסות של אלה המנסים לשכנע את הציבור בצדקת התהליך…למעשה, לפנינו תהליך של שלוש-ארבע שנים נוספות, התקווה והאשליות ימשיכו להניע מפעם לפעם את התהליך עד שמשהו יקרה ויפוצץ ו/או ימוסס את המו"מ. זה יתרחש רק כשיגיע כוכב שהוא חד-משמעי במושגים אסטרולוגיים, כך שרק משנת 2017 והלאה, אורנוס לצד פלוטו יגיעו לציר 1-7 ויביאו סוג של תובנה כללית, הפנמה שאין תוחלת לתהליך. ..אפשר לשמר את התקווה שיום אחד התנאים יבשילו לשלום אמת, אבל זה יהיה עם ההבנה שתשים את המילה "תקווה" במקום הנכון, בלי להשליך באופן גורף על המציאות, רק כך יהיה ניתן למנוע אשליות…" 

בהווה שנת 2016 יש כבר גם כאלה הנימצאים בצד השמאלי המתון (הקיצוניים ממשיכים להאמין שרק תהליך ומו"מ יעזור ו"שכחו" כמה "קורבנות שלום" היו בזמן המו"מ שנועד לקדם את הסכמי אוסלו, או כמו שאוהבים להגיד מו"מ) שהבינו שלרשות הפלשתינאית, אין עניין להגיע באמת למעמד של עצמאות. אין עם מי לדבר, והרצון שלהם הוא רק לקבל, מימון מכל מקום בעולם על בסיס "הקורבן". על זה הכוכבים כבר הצביעו מזמן, וההתפכחות מגיעה ושוטפת בהדרגה לא רק את תושבי המדינה, זה תהליך שימשיך ויחלחל לאירופים ולאמריקאים ולכל "יפי הנפש" כמו שכבר כתבתי בשנת 2014.

מופע ליקוי החמה ב09.03 ישפיע על מפת כיבוש עזה על ידי החמאס ( השתלטות על המימשל של הפת"ח וחיסולו שם). הליקוי יהיה בצמידות לכוכב אורנוס ב 18 דגים הנמצא בריבוע לירח הנמצא  ב18 תאומים. המיבנה הוא T  יחד עם היופיטר במזל בתולה. הירח מסמל את העם במפות של מדינה. אורנוס על פי רוב גורם למהפכה, התנגדות ויתכן מאוד שהליקוי יעורר "התעוררות" שלא תהיה לרצון המימשל שם. שילובי אורנוס-יופיטר מציגים רצון וצורך בשיחרור וחופש. אבל סביר מאוד בהכירנו את הישות שם, את הכעסים משם הם יתעלו ויפנו אלינו ( אולי אני טועה וזה ישאר רק כתסיסה מקומית, הלוואי).. כוכב מארס בהורוסקופ של חמאסטאן (עזה) נמצא במעלה 22 טלה! אורנוס יגיע לאותה מעלה בחודש מאי, אבל גם במהלך חודש אוקטובר 2016 ופברואר 2017. מיפגש הכוכבים מארס ואורנוס מוכר כנפיץ מאוד. הבעיה שברצועות הזמן האלה, כוכב אורנוס יעבור על המעגל הריגשי ( 1-7) בהורוסקופ של המדינה שלנו וזו לא בשורה נעימה. ( נחדד את לוח הזמנים כשנתקרב למועדים הרלוונטיים).

כתב קוהלת: ( פרק ז') "בְּיוֹם טוֹבָה הֱיֵה בְטוֹב, וּבְיוֹם רָעָה רְאֵה; גַּם אֶת-זֶה לְעֻמַּת-זֶה".

מבנה הכוכבים על ההורסקופ של החמאסטאן ( 14.06.2007) מציג התערערות של המיסגרות (1-7) עם רצון ( ? ) לבחון מחדש את המצבים שנקלעו אליהם. בה בעת המגמה גורמת להם לפעול בלי להתחשב בנורמות המקובלות ( 6-12). כלומר להעיז לפעול בלי לתת דין וחשבון. זה צרוף שאינו מבטיח לישות שם ביטחון ויציבות. לכן הפעולות שייזמו שם יהיו על בסיס התרבות שלהם, בלי להתחשב במה שמצפים מהם. הם יהיו מוכנים לקחת סיכונים למרות שכל המיבנה הזה מעיד שכל הניסיונות שיעשו לא יביא לשינוי במציאות חייהם.

מופע הליקוי ב09.03.16 ישפיע גם על מפת הסכמי אוסלו, ובהמשך השנה,  צפוי עוד מופע של ליקוי חמה ב01.09.16 וזה ידליק את מפת הכרזת עצמאות פלשתין על ציר 1-7. בנוסף מטייל "הנפטון" הדומיננטי על ציר 1-7 וגם על ציר 4-10 . כלומר הם חווים את המציאות. "האידיאולוגיה" שלהם אינה זוכה לשיתופי פעולה. זו שהם מקווים שתביא איתה את התכלית המבוקשת, "השיבה" והשליטה על כל ערי ישראל.   הנפטון גם מציג את הפאסיביות שלהם בתוך הרשות, הניסיון לנגן על המצפון של אומות העולם. כך הם נשארים במודע נתונים לחסדי אחרים ( "האיחוד האירופי" שתורם להם כסף שרובו נעלם בכיסים של המנהיגות שלהם). למרות שהעובדות הן, שהם, הפלשתינים, קיבלו אוטונומיה!  ב04.05.1994, הם השאירו לעצמם מוסדות ותפקידים שיתנו לעצמם כוח ומשכורות. ומיסמסו את כל השאר.  הליקוי חמה שיהיה ב 01.09 יאתגר גם את ההורוסקופ שמציגה את האוטונומיה שקיבלו הפלשתינים.

אנחנו נמשיך לעקוב בעזרת הכוכבים אחרי הישות הפלשתינאית הנמצאת ממזרח ובדרום. אין ספק שאנחנו ברצועת זמן רגישה, וערנות של צה"ל, עם כל הגורמים הרלוונטיים שיעזרו למנוע "תקלות".

"…וְלֹא-יַחְמֹד אִישׁ, אֶת-אַרְצְךָ…" (מפרשת השבוע, "כי תישא").

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .