eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 19.02.2016-25.02.2016

 

אנחנו בתקופה שבה האנרגיה רגועה יותר יחסית עם מעברה של השמש למזל דגים. זו תקופה בה מזג האוויר משתנה כל הזמן, ולמעשה מסמל את סוף החורף, ( 21.03. מסמל את תחילת האביב). השמש במזל דגים, מעניקה אופי יותר רוחני, לעיתים יותר חולמני, נעים בתוך מים מיסטיים מעבר לעולם החומרי. יש אנשים החווים קושי להתמודד עם העולם כמו שהוא, ואז הם מחפשים את "שביל הבריחה", בעזרת שינה אלכוהול סמים וכל מה שמאפשר להם "אסקפיזם". מזל דגים מפתה כל אחד לפגוש שוב ב"רוחות" מהעבר, חלומות בהקיץ, ולמעשה הכל נובע ממקום של חרטה, נוסטלגיה או סתם עצבות על מה שהיה ועבר חלף מחיינו.

מופע ליקוי חמה מלא צפוי ב 09.03.2016 בצמידות לכירון, יוצר T עם הכוכבים יופיטר וסאטורן, ויהיה עם השפעה גלובלית במהלך השבועות הקרובים. למעשה המעבר של השמש למזל דגים, כבר מתחיל את עונת הליקויים. זיכרו, לא לעשות דבר משמעותי שבוע לפני הליקוי מאחר והתוצאה לא תענה על הציפיות בלשון המעטה.

שימו לב למהלכים שאתם עושים, כוכב מארס נמצא במזל עקרב, ומגיע ל"צל", כלומר בגלל הנסיגה הצפוייה שלו, הוא יעבור על כל נקודה כשלוש פעמים עד סוף חודש אוגוסט. תכננו את האתגרים שלכם, חישבו מה הסיכון שאתם לקחים מעבר לריגוש עצמו. נסו להזכר בארועים או חוויות שהיו בחודשים פברואר-מרץ 2014, וסוף אוקטובר-תחילת נובמבר 2014 , אז כוכב סאטורן עבר באותם הנקודות, כן זה חוזר, אבל היתרון שלכם שאתם עכשיו, בוגרים וחכמים יותר. בהמשך כוכב מארס יכנס למזל קשת ויפלרטט עם ראש/זנב דרקון, ויביא איתו רעיונות מעניינים או הרפתקאות "חדשות" לתוך חייכם.

אלה ימים בהם קשרים חדשים משתלבים בחייכם, תהיה לכם הזדמנות לשחרר את מה שהיה, ואינו מתאים יותר לחייכם, עליכם לשחרר, כן לשחרר. צפו להתחדשות בקשרים עם אנשים מהעבר. הזכרונות עולים, אבל נסו לבחון את הקלפים המונחים לפניכם, מיצאו בין כל מי שמגיעים אליכם, את הקשרים הרצויים עם האנשים שאיתם אתם רוצים לעבוד בעתיד.

עוד תבינו שמערכות יחסים שאינן מתפקדות, או מרעילות את האווירה שבה אתם חיים, יהיה צורך לעזוב, או לשנות במובן המהותי. כך גם עם מקום עבודה, קריירה, שאינם גורמים לכם סיפוק, ולא משקפים את מי שאתם, מאחר ואלה "לא יעבדו" יותר או פשוט יגרמו לסבל ומיסכנות, אם תבחרו להשאר.

זו רצועת זמן שבה ניכנסים לתוך מערכת אמונות, תבניות שהן יותר תת הכרתיות, ויש רצון לשנות מתוך מודעות הכוללת אמונה וכוונות ממוקדות או פציעות וטראומות. היקום בעת הזו עם הכניסה לתקופת הליקויים, יעזור להשתחרר ממה שתרגישו שאכן "עבר זמנו".

כוכב מרקורי נמצא במזל דלי, מביא איתו חשיבה יוצאת דופן, וההמלצה, לשמור בכיס דף נייר עם עט או את האיפד, כדי לרשום מיד את הרעיון שצץ, מאחר והנפטון ברקע גורם לדברים להשכח וחבל. כך תוכלו כשתיתפנו לבחון את הרעיון לעומק ולהחליט אם ליישמו.

הוונוס בעיקבות המרקורי, במזל דלי, הופך אותה ליותר קרירה, אבל דברנית. הרגשות של הדלי עוברים קודם כל דרך המסננת במוח. רק אם הבן זוג עורר ריגוש מנטלי הוא יעורר גם עניין ומשיכה פיזית.

החודש ( עד 28.02), הנושא הזוגי והבינאישי יהיה מאותגר, אלה מכם שאינם בתוך מערכת, שיהיו ערים להתנהגות שלהם שהשורש שלה זה כאב פסיכולוגי, או לבחון את עצמם, מה מסתתר בתוכם, איזה נושא אתם מדחיקים? מיצאו דרך יצירתית להתמודד ולטפל בנושא.

נסו להפסיק לנתח כל נושא עם פרטי פרטים. זה פוגע במישאלות הלב, וממקום של השראה אתם נופלים לסקפטיות. מיצאו את האיזון בין המציאות הריאלית והעולם הרוחני.

מופע הירח המלא ב22.02 אינו יוצר נוחות ריגשית, וגורר תגובה מוגזמת ולא ריאלית לאנשים או להתרחשות. מופע הירח הזה, במזל בתולה, משפיע על נושא הבריאות, שרות ותיקשורת. אם יש נושאים הקשורים לנוחות ולבריאות טובה, עולים וצפים. נושא של דיאטות, שינויי הרגלי אכילה, רפואה או כל מה שקשור לטיפול בגוף עולה על הפרק, דורש התייחסות רצינית יותר. אלה נושאים שניתן לטפל ולפתור אותם, ואם צצה בעיה, יהיה עליכם להתעמת איתה בישירות.

במהלך השבוע אתם צפויים לבטא את עצמכם בקלות, להנות מפירות שהנבתם מעבודה שעשיתם. יש יכולת טובה להתמקד ברעיונות. הדימיון במיטבו, פרוייקטים יצירתיים, והזדמנות להוציא לאור משהו שאינו נורמטיבי. ימים טובים לאמנים.

סוף השבוע הבא עד 29.02 יושפע מהמיפגש בין הנפטון והשמש. אווירה קצת מביכה, מעורפלת המקשה להתמקד במטרות. אלה ימים שהנטייה "לעוף" בלי אחריות.

אני מזכירה לכם שאנחנו ממשיכים להיות עם רעשי הרקע של סאטורן –נפטון, הפיתוי להאשים מישהו אחר בדברים שניכשלתם במימוש שלהם, וליצור מצב שיהיה "שעיר לעזאזל". קשה לעצור מצבים כאלה וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמכם "כקדושים" בזמן שאתה "מקריבים" את הזולת, כאילו הוא הבעיה. זה לא נכון! האתגר לנווט את המנעד סאטורן ונפטון על בסיס אמון! הפעילו את המסננת, כל הזמן.

אלה זמנים שהפיתוי לבגידה או חבלה במצבים, מתעורר. יש גם נטייה להשפיל אחרים כדי לברוח מבחירה אישית רעה או התנהגות כזו. זה קורה אם בחרתם בהונאה. תיזכרו שהתהליך משפיע על היקום כולו, וזה עניין של בחירה.  תבחרו להיות אמינים או לא. אם תבחרו ברוע, רק אתם תיסבלו. הטוב ישמור עליכם.

תמשיכו להזהר בכל מקום, ראש דרקון/מארס על ציר 2-8 על מפת מדינת ישראל משפיע במהלך השבוע שלפנינו.

זמני ירח בטל:

יום שישי 19.02 הירח בטל משעה 16.35 אחה"צ עד למחרת שעה 04.17 לפנות בוקר.

יום שני 22.02 הירח בטל משעה 03.16 עד שעה 13.24 בצהרים.

יום רביעי 24.02 הירח בטל משעה 16.22 עד 0.41 אחר חצות.

יום שישי 26.02 הירח בטל משעה 13.19 בצהרים עד למחרת שבת בשעה 13.26 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

בחודשים האחרונים, נכתב כאן ברשימות האחרונות על המציאות בשווקים, כך שאתם הקוראים הקבועים, הייתם מוכנים לשוק הדובי, ומקווה שידעתם איך להתנהל: הקטעים הבאים שכבר נכתבו ברשימות האחרונות ממשיכים להיות רלוונטיים לחודשים הבאים:

"…הכוכבים אורנוס ופלוטו עדיין ברקע, אלה ממשיכים להשפיע על גירעונות של ממשלות ומוסדות פיננסיים כמו בנקים. וגם לאלה יש השפעה ישירה או עקיפה על השווקים. גם נושאים הקשורים למיסים יעלו לכותרות. באירופה, נושא ההגירה יתחיל להשפיע על מבנה העסקים, ולא בדרך חיובית. בעזרת יופיטר וסאטורן. מה שיבינו לקראת 2020. הסאטורן ונפטון ממשיכים, ישפיעו על החלטות הקשורות לריבית או אינפלציה. הבעיה תהיה עם ערך הכספים, מטבעות, מה שעלול להשפיע על עתודות הכסף בעולם… אני חוזרת להזכיר לכם את רצועת הזמן באביב, אפריל ומאי 2016, סקנדלים הקשורים למוסדות ובנקים. חשיפה של פעולות שתבוא בהמשך ושאופיה יהיה בגידה באזרחים וזה יגרור גם פגיעה. (ייתכן שזה יקרה רק בקיץ אחרי שכוכב מארס יסיים את הנסיגה). ההמלצה היא: שימרו על הכסף שלכם, ואולי כדאי להתחיל מה שיותר מהר. אולי עכשיו? הכוכבים, כולל ליקוי החמה הצפוי בחודש מרס 2016, נמצאים כולם במזלות המשתנים, מה שמציג "גמישות" ושינויים. ככלל, כוכבים במזלות משתנים, גורמים להאטה בכלכלה העולמית בעיקר הסאטורן במזל משתנה ( קשת).

…החודשים אפריל-מאי 2016, זו רצועת זמן שבה יהיה T של הכוכבים יופיטר, סאטורןונפטון. זו תקופה שלמרות שמדברים על פריחה ירוקה בטבע, השווקים יציגו גוונים אדומים…

הסאטורן ונפטון ממשיכים להשפיע על השווקים. עליות וירידות לאורך החודשים הבאים. צפו לימים אדומים בגוונים עזים יותר. השווקים הדוביים ימשיכו, אבל לא נראה שיהיה משבר. אלה תקופות שיתאפיינו יותר בחוסר וודאות. הנפטון הוא חמקני, משתמש בתחבולות וקשה לזהות אותו בין הצללים. כך שהתנהגותו בשווקים עלולה להוביל לגניבה ולשוחד, מעילה וכל מיני תעלולים, שאפשר היה ואפשר יהיה לראותם כמניפולציות בשווקים הפיננסיים. אלה ישפיעו בעיקר על המשקיעים החדשים, אבל גם חברות גדולות וממשלות יכולות לעשות "תרגילים" בדרכים ערמומיות או ליפול כלכלית בגלל תעלולים שקשה לזהות מראש.

לא פעם רמזתי כאן שכדאי לשים לב למה שקורה בסין. הבעיה היא ששם יש חומות, הממשלה מעורבת בשווקים, וכך ההתעטשות שם גורמת לתגובה גורפת בכלכלה העולמית. צריך להיערך מאחר שייקח זמן עד שסין תתייצב בתוכניותיה. בינתיים זיכרו שגם הם יודעים להיעזר בשיטות מניפולטיביות וכך השפיעו על ערך המטבע. הכלכלה הסינית מושפעת גם מהמבנה סאטורן-נפטון. כל מה שחוויתם בשבועיים האחרונים ישוב. יש הזדמנויות, אבל אלה מתאימות רק לשועלים הוותיקים, אלה המקצוענים ששוחים לאורך מאות אלפי קילומטרים בשווקים. לאלה מכם הנחשבים סטודנטים צעירים, כדאי לשבת ביציע…."

התנודתית תמשיך, השוק יהיה במהלך החודשים הבאים, ברובו דובי. מקבץ הכוכבים ימשיכו להשפיע עד ספטמבר 2016 כולל. לכן גם לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים בצל כוכבים אלה. ( מבנה הכוכבים, יופיטר, סאטורן ונפטון במפות אישיות "מבטיחים" הפסדים, אי יציבות ופשיטת רגל). כוכב מארס (אנרגיה שמפעילה ומשפיעה בין השאר על עבודה, עסקים)  מתחיל בנסיגה 16-17.04 אבל הקצב שלו, כבר איטי מאוד החל מחודש מרץ 2016, לכן רצועת הזמן אפריל –מאי מודגשת במיוחד ובהרחבה ( עם טווח ביטחון) מרץ-יוני, זה לא הזמן המתאים "לחגיגה".

"הכסף מדבר בלשון המובנת לכל העמים" ( אפרה ביהן).

נכון, שהירידות לא תמיד הן ברצף, ויהיו ימים שבהם בפתאומיות הצבע הירוק יצבע את המסכים בגוונים החזקים של הירוק, אבל אלה יהיו ימים קצרים, יחסית לתמונה הכללית.

חלק מהסיבות לשוק הדובי, יכול להיות בגלל הטבע, איתני הטבע, מזג אוויר, ארועי טרור וגם כותרות הקשורות לארועים פוליטיים ברחבי העולם.

ברצועת הזמן 15.02-26.02 מבנה הכוכבים משפיע על מחירי המתכות היקרות. האם זה יביא לתנועה חדשה בזהב? שימו לב שעליות במחירי המתכות היקרים פועלים "נגד" הדולר.

התנודתיות עפ"ר נרגעת מניסיון של כולנו. אבל הפעם קשה להבטיח רגיעה מהר כל כך. סבלנות זו מילת המפתח.

שימו לב, ( סליחה שאני חוזרת על עצמי) סאטורן-נפטון ממשיך להשפיע, אין חשיבה בהירה. זה מוסיף לפחדים ופאניקה ( גם במישורים אחרים), להערכות מוטעות, כאלה שאחר כך תתחרטו עליהן, בעיקר כשהעובדות יתבהרו. ( אחרי ספטמבר 2016). לכן, עדיף לאלה שיש להם תיקי השקעות, לקחת כדור הרגעה, ולהמתין, עד שכל הסערות יחלפו, כך לא תימכרו בהפסד. אלה שמחכים להזדמנות ( למחירים שיגיעו לקרקעית), רצועת הזמן בין אפריל מאי יכולה להיות מתאימה.

גם כוכב מארס העובר למזל קשת ומצטרף לכוכב סאטורן במזל קשת, זו מגמה של "מלחמה" תרתי משמע.

מבנה הכוכבים ישנה את עתודות הכסף במדינות רבות. זה ישפיע על עלייה במחירי המתכות היקרות. אבל ישפיע על רפורמות חברתיות משמעותיות, אצלנו לדוגמא, החלטת הממשלה ומשרד האוצר על תקציב ענק של 15 מליארד שקל למיגזר הערבי. כדי לשפר את התשתיות, וגם את כל מה שיכול לעודד את השתלבותם של הערבים בחברה הישראלית. הטיפול ביוקר הדיור, וניסיונות למתן את יוקר המחייה.

כוכב יופיטר הנימצא במזל בתולה עד ספטמבר 2016 מבטיח המשך צמיחה בשוק העבודה.

אני מבינה שאתם גם שואלים מה אצלנו? ניסיון העבר ( המשבר ב2008) הוכיח כבר, שמבנה הכוכבים על מדינת ישראל, כמעט ואינו אינו מסוכרן עם העולם. הכוכבים הדומיננטיים על הציר 5-11 בהורוסקופ של המדינה לאורך 2016-2017 מבטיחים המשך צמיחה, הזדמנויות כלכליות, התפתחויות שימשיכו לחזק אותנו  בכל התחומים.

כשמתבוננים על מפת הפדראל רזרב, רואים איך כוכב סאטורן משפיע עכשיו על השיתוק שם. אולי פחד משגיאות? כזה שאינו מאפשר לקבל רמזים על התוכניות שלהם, למרות שסביב 26.02 צפוי ארוע כלכלי עם משמעות בארה"ב. בפדראל רזרב לא אוהבים את התחזקות המתכות היקרות, הפוגעות בערך הדולר, לכן יש סיכוי כשכוכב סאטורן יזוז, הפדראל, יעלה שוב את הריבית כדי לחזור ולחזק את הדולר. אבל נהיה זהירים, מאחר והסאטורן גם הולך ושב, כך שהוא משפיע גם לאורך החודשים הקרובים ויילן הנגידה כבר פלטה באחד הראיונות על פוטנציאל לריבית שלילית…

הגרעון בארה"ב עולה, לפי פירסום אמריקאי זה יוצר אינפלציה, והערכה שם שהגרעון ימשיך גם אחרי שאובמבה יסיים את תפקידו ( "מאשימים" גם את עלויות הסובסידייה לאובאמה- קר, ביטוח הבריאות). החוב שהנשיא הבא "יורש" ידרוש ממנו להתמודד  עם "פצצת זמן פיננסית" דבר שיבינו אותו אחרי עידן אובמבה.

28.02 השמש וכוכב נפטון ניפגשים, מביך מאוד פאנטזיות ומציאות בחיכוך. זה ישפיע על השווקים ולא בדרך חיובית. אל תיכנסו לפאניקה! חישבו על העתיד.

הכלכלה העולמית מציגה תמונה לא אופטימית, הפאניקה גורמת למכירה היסטרית, לא הזמן האידיאלי ל"חשבונות פרישה", אבל תזכרו, הסערה תעבור, הגלים הגבוהים העולים ויורדים בדראמטיות ירגעו, ההיסטוריה מוכיחה שהשווקים תמיד מתאוששים אחרי תקופת שפל. מי שמבין שהתרבות הכלכלית משתנה, מבין גם, שאי אפשר להרוס את השווקים, אלה עברו טלטלות לא פעם, והחוכמה בעת הזו לשמור על קור רוח, ועל הסבלנות.

 

" לא לחינם נעשה המטבע עגול, כי כגלגל החוזר הוא" ( יצחק אייזיק)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .