eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 29.01.2016-18.02.2016

 

הערפל מתפוגג בהדרגה, התקשורת חוזרת להיות בהירה יותר. הימים הקרובים, מתקנים קילקולים. אבל קצת לפני,המיפגש של הכוכבים בסוף שבוע ותחילת השבוע הבא, מציגים כוח רצון בלי להתגמש כדי להשיג את האמת. הרבה מידע יגיע, חשיפה של פרטים חסויים, עם דרישה להבין למה כך ולא אחרת. הימים 29.01-01.02 יהיו עם אופי מניפולטיבי, במטרה להשפיע. השיחות שתנהלו עם חברים או בני זוג, יהיו עם תכנים עמוקים ולא שיטחיים. תרצו להבין כל דבר, עם כניסה ל"פינות" שלא חשבתם שתגיעו אליהן. אופי השיחות עלול לעורר וויכוחים, וחוסר הסכמה. אלה כוכבים האוצרים בחובם הרבה כעסים, חישבו על כך מראש, האם יש לכם עניין להגיע לסיטואציה שלא תהיה לכם שליטה בה ולצאת "חבולים". נסו להמנע ממיפגשים שאתם יודעים שאתם עלולים לאבד בהם שליטה. הכוח הוא במילים.

החשיבה תהיה יצירתית יותר, מתאימה גם להתפתחות רוחנית. במהלך השבוע, תוכלו לסיים תוכניות, להתכוון ולקדם את המטרות הרצויות. גם שיתופי פעולה יצליחו. הגישה הריאלית תאפיין את דרככם החל מ 02.02 עד 04.02. תיבנו יסודות יציבים שיעזרו גם לעתידכם. אל תבזבזו את ההזדמנות הזו, הכינו עבודת שטח, או בידקו את הניירת לפני כן, ותוכלו גם לשפר את היעדים שתיכננתם.

ב06.02 מערכות יחסים יהיו אינטנסיביים, עם הרבה משמעויות, חושניות, כולל מיניות מוחצנת וההשפעה תהיה במיוחד במערכת יחסים אינטימית. לא  מומלץ להתחיל קשר ביום כזה, אלא אם כן אתם מוכנים להתחייבות. עם וונוס-פלוטו אופי הקשר החדש יהיה תובעני מדי. במערכות קיימות, סודות נחשפים, ואם יש לכם רצון לדעת מה חושב החבר או החברה שלכם, זה יהיה היום המתאים לשיחה. אבל תיזכרו, שחשיפה אינה תמיד עונה על הציפיות. ואתם עלולים לשמוע משהו "מגעיל" או מקסים שיעשיר אתכם בשמחה גדולה. חלק מההתמודדות ביום כזה תעלה את השאלה האם המערכת חשובה לכם, האם אתם מוכנים להלחם עליה. ענייני כספים במערכת יחסים גם עלולים להיות נושא, לטוב ולרע. לא קל יהיה להמנע מוויכוחים אם תגיעו לצומת כזו בשיחה.

חיי האהבה יקבלו תפנית לא צפוייה ומרגשת ב06-07.02, נסו רק לוודא שאתם נישארים על שביל המציאות ולא מאבדים כיוון.

השבוע שיתחיל ב07.02, יביא איתו פתיחות מחשבתית, מוכנות לשינויים, ימים חיוביים לעשות משהו מרגש ואחר. הדימיון עשיר ומביא גם סיעור מוחות, שיכול להביא יוזמות מרעננות לפרויקטים גדולים. אלה ימים טובים לאלה מכם העוסקים ביצירתיות. בעיקר אמנות מודרנית. אלה מכם האוהבים מוסיקה קלאסית,ימצאו את עצמם במועדון גאז'… ויהנו מאוד.

בה בעת ב07.02 האנרגיה תתעורר, וכדאי להזהר מלקיחת סיכונים. הנטייה לאימפולסיביות תאפיין את היום הזה, הרצון להתחיל ולסיים תוכניות כאן ועכשיו. זה יום מועד לתאונות, בעיקר מכלים חדים. נסו לשחרר לחצים היום, אם אתם חשים כעס מסיבה כלשהי, צאו לטייל, או הכנסו לחדר כושר כדי לשחרר את המתחים.

מולד הירח ב 08.02 במזל דלי, מביא התחלות חדשות שישפיעו גם על עבודה בעיקר בתחום הרשתות החברתיות, שותפויות חדשות שיועילו גם במישורים חברתיים.

כללית זיכרו שאנחנו בתקופה שבה בין האמת והשקר יש ערפל, לא כל דבר שאנחנו שומעים הוא נכון, והנטייה לצאת לכיכר העיר ו"להוריד גליוטינה" מילולית ושיפוטית על אנשים טובים בלי מישפט המבוסס על ראיות, רק מילים ושמועות שעוברות מפה לאוזן, מהמיקלדת לרשת החברתית, תכנים שישפיעו על חיינו לאורך החודשים הקרובים. מותר לנו להיות חשדניים כשמספרים לכם סיפור, נסו להקשיב לתכנים עם זהירות ומסננת צפופה. הניסיון להשפיע עם מידע מוטעה, מכוון. זה נכון בנינו לבין עצמנו, זה נכון עם חברים טובים קרובים ורחוקים. זה נכון ברמה הארצית, הפוליטית והכלכלית בארץ ובעולם. המניפלציות יחגגו.

 

זמני הירח הבטל:  הרשימה יוצאת איתי לחופשה עד 19.02.2016.

יום שבת 30.01. הירח בטל משעה 03.35 לנות בוקר עד למחרת בשעה 05.50 בבוקר.

יום שלישי 02.02 הירח בטל שעה 02.31 לפנות בוקר עד 7.49 אחה"צ.

יום חמישי 04.02 הירחבטל משעה 11.59 עד שעה 02.44 אחר חצות.

יום שבת 06.02 הירח בטל משעה 17.49 אחה"צ עד למחרת בשעה 07.58  בבוקר.

יום שני 08.02 הירח בטל משעה 16.38 עד למחרת בשעה 10.31 בבוקר.

יום חמישי 11.02 הירח בטל משע 06.23 בבוקר עד 11.54 לפני הצהרים.

יום שבת 13.02 הירח בטל משעה 12.31 עד 13.35.בצהרים.

יום שני 15.02 הירח בטל משעה 12.52 עד שעה 16.34 אחה"צ.  

יום רביעי 17.02 הירח בטל משעה 18.35 עד 21.23 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

שינויים במגמות של כוכבים משפיעים על השוק, וב 26.01 כשכוכב מרקורי נעצר לפני שחזר להתקדם, שוב חוו השווקים טלטלה גדולה.

המרקורי החוזר על עיקבותיו יפגוש שוב את אורנוס ופלוטו, ויתרגם את המעבר עם מידע שיהיה לו השפעה על השווקים. ב29.01 -01.02

כל השבוע עד 09.02 יש מיבני כוכבים, שימשיכו להשפיע על השווקים.

אנחנו לפני דוחות שאמורים להופיע סביב ה04.02 ישפיעו עד 07.02.

05.02 זה יום שבו יעסקו בערך הכסף ויש לזה גם משמעות.

הכוכבים אורנוס ופלוטו עדיין ברקע, אלה ממשיכים להשפיע על גרעונות של ממשלות, ומוסדות פיננסיים כמו בנקים. וגם לאלה יש השפעה ישירה או עקיפה על השווקים. גם נושאים הקשורים למיסים יעלו לכותרות.

באירופה, נושא ההגירה יתחיל להשפיע על מבנה העסקים, לא בדרך חיובית. בעזרת יופיטר וסאטורן. הסאטורן ונפטון ממשיכים,ישפיעו על החלטות הקשורות לריבית או אינפלציה. הבעיה תהיה עם הערך של הכספים, מטבעות, מה שעלול להשפיע על עתודודת הכסף בעולם.

אני חוזרת להזכיר לכם את רצועת הזמן באביב, אפריל ומאי 2016, סקאנדלים הקשורים למוסדות ובנקים. חשיפה של פעולות  שתבוא בהמשך שאופייה יהיה בגידה באזרחים וזה יגרור גם פגיעה. ( יתכן שזה יקרה רק בקיץ אחרי שכוכב מארס יסיים את הנסיגה). ההמלצה, שימרו על הכסף שלכם, ואולי כדאי להתחיל מה שיותר מהר.אולי עכשיו?

הכוכבים, כולל ליקוי החמה הצפוי בחודש מרץ 2016, נמצאים כולם במזלות המישתנים, מה שמציג גמישות ושינויים.

אצלנו:

מצב הרוח לצד מצבים מפתיעים, ימשיכו ללוות את חיינו. הימים בין 05.02-19.02, דורשים זהירות רבה. אנחנו נמשיך להתמודד עם מצבים שאין להם פיתרון. בעיקר כשהטרור בארץ ישראל מקבל גיבוי מ"יפי הנפש" המציגים עצמם כשומרי זכויות האדם. (מזכ"ל האו"ם שכנראה שרוט כהוגן) בעיקר  כשהפלשתינאים, מצהירים בריש גלי שהם רוצים לעצמם את המדינה שלנו מהים עד  הירדן.

היה זה יצחק רבין הי"ד שאמר " אם ניתן לערפאת מדינה משלו, הוא יקח גם את המדינה שלנו איתו". אינני יודעת מתי אמר את זה, ניבא ולא ידע שזו תהיה אופייה של המלחמה שלנו כעבור 20 שנים בערך.

 

כוכב מארס משנה מגמה באפריל ,2016, כדאי לדעת!

האנרגיה שלנו מתודלקת מכוכב מארס במפה האישית. אבל לא רק, כוכב מארס משפיע על הדחפים, אימפולסיביות ובמושגים ארציים, זהו אל המלחמה, הממריץ אלימות פיזית ומילולית. מעורר אי שקט בין מדינות המסלימים מעת לעת לעימותים צבאיים גלויים.

השנה, מאמצע חודש מרץ 2016, כוכב מארס מתחיל להוריד קצב, להאט עד העצירה ממש לפני שהוא חוזר על עקבותיו ב17.04.2016. זה קורה כשכוכב מארס ישהה במזל קשת ויחזור למזל עקרב עד 30.06.2016 וההשפעה תהיה בגלל הקצב של כוכב מארס גם במהלך יולי. לכן כדאי לאלה מכם, המתכננים פרוייקטים חדשים, עסקים וגם שינוי או כניסה למקום עבודה, לחכות לחודש אוגוסט. ( כמובן זו תמונה כוללת, וחשוב לבחון בכל החלטה את המפה האישית, כי בעיקרון לא עוצרים את החיים).

הקושי הפעם, שכוכב מארס שיגיע למזל קשת, יתקרב לכוכב סאטורן, והשילוב הזה לא סימפטי. מבנה הכוכבים ביחד, יביא לכעסים שיבטאו אותם בקול רם וברור, לצד אגרסיה ועימותים בכל המישורים. ( גם ב2018, כוכב מארס שישהה במזל גדי יפגש עם סאטורן שיגיע גם הוא לאותו מזל שם נמצא גם פלוטו). המיבנה האסטרולוגי הזה קשור למלחמה, איומי מלחמה. הרבה מדינות יושפעו מהמצב הזה.

הימים בהם הכוכב נעצר הם בדרך כלל הקשים יותר. כך שכבר לקראת סוף חודש מרץ, אנו צפויים לשמוע על תאונות דרכים קשות, תאונות עבודה וגם התחזקות של גלי הטרור בכל רחבי העולם. כך גם לקראת סוף הנסיגה בסוף חודש יוני 2016.

ליקוי החמה הצפוי בחודש מרץ, יהיה גם במזלות המישתנים, דגים-בתולה, כך שיוסיף תבלינים חריפים, (לא תמיד בטעמים הרצויים), לעצירת המארס והנסיגה במזל קשת בצמידות לכוכב סאטורן הנמצא כבר שם.

מדינת ישראל על פי רוב מושפעת ממעברו של מארס במזלות קשת וגדי. איומי מלחמה צפויים על המדינה שלנו, מהשכנים ובכלל המזרח התיכון. ( לוח הזמנים הרגיש הוא בין 2016-2018). ניזכור שברקע, יש את השפעת הסאטורן-נפטון, כך שיש הרבה מן הניסתר על הגלוי. כמו כן, הניסיון מעיד שמי שמתחיל בזמן הנסיגה עצמה אלימות ואגרסיביות הוא זה שנימצא בעמדת נחיתות. כלומר מפסיד בקרב. ההוכחה היא מההיסטוריה שלנו, "מלחמת יום כיפור", כשתקפו כל השכנים סביבנו את מדינת ישראל ב06.10.73 כוכב מארס היה בנסיגה, במזל שור, ואכן אחרי שצה"ל התאושש מההפתעה, שינה את המגמה ומדינת ישראל ניצחה את המלחמה העקובה מדם.

הרבה פעמים, מלחמות החלו על פי רוב אחרי עצירת המארס, הצטברות של כעסים ורצון לנקמה "משתחררים". הקמת המדינה ומלחמת השיחרור היו אחרי נסיגת כוכב מארס ב 1948 ( ינואר-מרץ 1948), 1967 ( אפריל –מאי), ב1973,  כמו כבר נכתב קודם המלחמה היתה בתוך הנסיגה עצמה. מלחמת המיפרץ בינואר 1991, היתה גם אחרי שמארס היה בנסיגה בין אוקטובר-דצמבר 1990.  יוני 1982 מלחמת לבנון הראשונה המארס היה בנסיגה בחודשים שקדמו למלחמה ( מרץ-מאי)מלחמת לבנון השנייה 2006, המלחמה היתה אחרי שמארס היה בנסיגה בסוף 2005.  לא תמיד פורצת מלחמה אחרי עצירת מארס. אבל המתח קיים לפניו ואחריו במיוחד.

אחרי ההנתקות באוגוסט 2005, המארס היה בנסיגה מאוקטובר עד אמצע דצמבר 2005, "הטיפטוף" מרצועת עזה החל בינואר 2006! "עופרת יצוקה"  שהחל ב 27.12.2008 שהחל במטרה להפסיק את מטחי הטילים מאז, היה גם אחרי מארס בנסיגה שהיה בשליש הראשון של 2008. גם "עמוד ענן" עוד מיבצע "להרגיע" את מטחי הטילים מרצועת עזה שהחל ב21.11.2012 גם היה בשנה שהתחילה עם מארס  בנסיגה. והמבצע האחרון (בנתיים) "צוק איתן" שהחל ב 08.07.2014 היה גם אחרי שכוכב מארס היה בנסיגה  בחלק  הראשון של 2014. כך שלצערי הרב יש אי נוחות כשאנו ניפגשים בכוכב מארס בנסיגה שעומד להגיע.  אבל לא תמיד זה קורה. עברנו הרבה שנים כשכוכב מארס היה בנסיגה ולא פרצה מלחמה. חשוב להבין, בכל ארוע צריכים להצטרף מבני כוכבים משמעותיים נוסף לנסיגה שיגיעו לצירים על מפת המדינה.

מבנה הכוכבים בשנה הקרובה ישפיע גם על השווקים. השילוב עם סאטורן, נפטון ויופיטר מציג חשיפות וסקאנדלים. ויש להניח שרובם יגיעו אחרי שכוכב מארס יחזור לנתיב ויתקדם.

ברשימות הבאות נוסיף מידע רלוונטי לנסיגת מארס 2016.

אחרי הכותרות שהתפרסמו בתיקשורת, בהן צה"ל נתן הערכה להתמודדות צבאית עתידית, מול התגובות להלן תזכורת מרשימה שפורסמה ב06.112015:

"אחרי "הסערה" שעוררו דברי ראש הממשלה והרמטכ"ל על כך שאנו מדינה ש "לעד נחיה על החרב", צריך לדעת לקרוא מפה אסטרולוגית ולהבין שהם צודקים! ההורוסקופ שלמדינת ישראל, שנולדה בתאריך 14.5.1948 עם הצהרת העצמאות של מדינת ישראל בקולו של  דוד בן-גוריון, מכיל את כוכב מארס (המסמל מלחמות) במיקום דומיננטי מאוד במפה ומציג את עם ישראל במדינה שהוא פעם גיבור ופעם קורבן, מתגונן או תוקף, לכן עדיף ונכון להיות הגיבור, זה שתוקף כדי להתגונן. כן, זוהמשמעות של "לחיות על החרב"….וזה למרות שיש לכולנו חלום אחר.

מתוך מודעות למיקומנו במזרח התיכון, לאורך כל הדרך, ועכשיו לפי תמונת המצב "התוססת". עדיף שמדינת ישראל תהיה מוכנה, ועם כוכב מארס בהורסקופ של המדינה, הנמצא גם על מעלת המלכות (רוגולוס), ועם כוכב יופיטר הנמצא גם על מעלה חשובה ( מעלה הנחשבת מרכז הגלקסיה, ותחשבו על המשמעות הזו), עלינו להמשיך ולהאמין ביכולתינו להתמודד, לתקוף ולהתגונן כשיגיע הרגע הנכון.

 

עוד מחשבות אסטרולוגית על התקופה:

מאז ספטמבר 2015 ועד ספטמבר 2016, הניגוד בין הצורך בשליטה ( סאטורן) ובין הרצון למוסס גבולות ( נפטון) ימשיך להשפיע עלינו ולהתמודד בין שני אלה בנדנדה, מה שמביא ( כבר קורה בפועל!) לאיבוד שליטה, חוסר הבנה למיגבלות, התעלמות מגבולות, סחרחורת. הבעיה שהארועים אינם מתרחשים בדרך מודעת. זה משפיע על מוסדות ממשלה ( שימו לב מה קורה באירופה, הכרזות והחלטות ביחס לשיטפון ההגירה, המשתנות כמעט כל שבוע) , הבנקים המרכזיים, שאינם ברורים במדיניות שלהם ופועלים או מגיבים גם לפי השוק הנמצא בפאניקה, יש ניסיון לברר האם יש משבר או לא? טעויות או לא והכל ביחס למדיניות הריבית או הרצון של הממשלות והבנקים באינפלציה? אצלנו "סערת ספר האזרחות", מניפולציות? איפה האמת? איזה ציטוט נכון? החוק מול ההונאה? נזכור שאנחנו בתוך רצועת זמן שבה הצביעות מקבלת כוח. מוסר וכוח, כבוד ויושר עטופים בחשדנות, וסימני שאלה הם הבסיס לסקאנדלים ופאניקה. השמועות צוברות כוח בלי בסיס ריאלי. גם המישטרה עצמה נמצאת בסערה הקשורה למידע שכן טופל או לא טופל ואחד הקצינים הבכירים יצא וקרא לזה "סערה בכוס מים", שוב הסאטורן ( החוק) ונפטון ( ערפל וטישטוש). מי צודק?

 בימים האלה גם מזכ"ל האו"ם הצהיר הצהרה שנשענת על עיוורון וצביעות. בעיקר בעיקבות הצהרתו האחרונה של הנייה "המניע לאינתיפאדה אינו "יאוש" אלא ג'יהאד". אז אולי באן קי מון צריך יועץ תיקשורת שיעדכן אותו במה שקורה במציאות כאן באזורנו,  "שהייאוש" אינו הסיבה לטרור הסכינים.  

אנחנו בתקופה שיפוטית, אבל השיפוט אינו תמיד מבוסס על מידע מדוייק. הדימיון חוגג עם הרבה מידע שיקרי. אנחנו נמצאים ברצועת זמן שבו הרגשות רצים גבוה, וחשדנות מכוונת לכל התנהגות יותר ממחשבה הגיונית ועדויות מוכחות. זה מסלים לתוך המציאות ומשפיע על הסגנון ההיסטרי, זה שמביא ל"צייד מכשפות" ( אצלנו, הכותרות אודות יינון מגל, סילבן שלום, המאבק בין העיתונאים והיועץ המישפטי, על אמת ושקר בפרשת אשכנזי-ברק, וגם מישפט השדה שעשו לאילנה דיין) אישומי שווא, שמועות והרס מוניטין בלי לחשוב מה המשמעות של "רכילות" הפוגעת בחייהם של אנשים טובים. "הסיפור האכזר מתגלגל על גלגלים וכל יד משמנת את הגלגלים בהתגלגלם"(אודה).

הבסיס של הכוכבים פחדים ( סאטורן) ואובדן אימון באחרים (נפטון), כן, הניואנסים מסובכים בהשוואה למה שהיה בעבר, אחרי שעברנו את הכוכבים אורנוס-פלוטו, הבנו כבר שהחוקים משתנים.

התקינות הפוליטית (פוליטיקל קורקט) הוא נושא חברתי מאוד חשוב, אבל משתנה כל הזמן ולכן קשה להצמד לזה, ורק הזמן ילמד אותנו למי להאמין ואיך להתנהג בדרך ראוייה. אנחנו עוברים תקופה לא רגילה. 2016 זו שנה מאתגרת! חברתית, פוליטית ורוחנית, לזכור שלפנינו חודשים של איבוד שליטה, היסטריה, וגם מניפולציות, הקונפליקט בין הסליחה והעונש, הרצון במסקנות (סאטורן) מול הרצון לסלוח (נפטון) . יהיו מסקנות ותוצאות למעשים של כולנו ( זה כולל גם את התיקשורת המגוונת, הפוליטיקאים, מוליכי דעת קהל כולל אנשי עסקים, יועצי השקעות ובנקאים ולמעשה כל מרכיבי החברה כולה)! כדאי שנדע לשמור על ערנות בעת הזו, זה נשמע פשוט, אבל אם רוצים להצליח ברמה האישית כדאי לזכור לשאול את עצמנו האם מה שמשמיעים לנו, תואם את מה שאנחנו שומעים?

" אין שקר נורא יותר מאשר אמת שלא הובנה על ידי שומעיה" (ויליאם ג'יימס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .