eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 22.01.2016-28.01.2016

 

לפנינו שבוע, שבו כוכב מרקורי נעצר ( 26.01) לפני חזרתו למסלול קדימה. על פי רוב, התקלות האופייניות לו בזמן נסיגה, צפויות השבוע להיות בריכוז גבוה יותר. ממליצה על אורך רוח, סבלנות, בעיקר בזמן שאתם מחכים לניירת שאמורה להגיע (במיילים או בדואר או בכל דרך העונה להגדרה-תיקשורת), או ניתוקי טלפון סתמיים בתוך שיחה, שגיאות במירשמים שכותב הרופא שלכם, בכל מיקרה, כדאי לכם לבדוק ולעבור על המיסמכים שקיבלתם, אם הם ממוענים נכון, אם התוכן נכון וכו'. רצוי לאמץ חשיבה יותר ריאלית, בלי לקפוץ למסקנות חפוזות.

אנו ברצועת הזמן של מזל דלי, חחשיבה עוברת יותר מסכים כדי לבחון את הנתונים, ובתחילת פברואר, יש סבירות גבוהה יותר שהחשיבה תהיה בהירה וברורה יותר. החולשה של מזל דלי, הוא הקיבעון. בני מזל דלי על פי רוב, מקובעים ובטוחים בדעתם, וחייבים לומר את המילה האחרונה. היתרון שלהם זו חשיבה מתקדמת שקשה לרבים להבין את החזון בתוך הרעיון שהם מציגים. למרות שהם אנשים חברותיים מאוד הם שומרים על אינדבידואליות. למעשה הם תמיד יוצאי דופן בדרכם, ולכן לא כל אחד יכול להיות בחברתם.

היום 22.01, המיפגש בין הכוכבים גורם לכוח רצון ונטייה לכפייתיות בדרך החשיבה והתיקשורת הבינאישית וגם המסרים שמגיעים בעזרת כלי התיקשורת עלולים להיות מניפולטיביים יותר. למעשה בגלל קצב ההתקדמות של כוכב מרקורי, המסמל תיקשורת, החווייה של מניפולטיביות ורצון להשפיע עם כוחניות מילולית נמצא כבר מאמצע השבוע האחרון, וימשיך עד אחרי ה31.01. ( תחשבו על הכותרות שהיו בימים האחרונים, זיכרו שהמרקורי בנסיגה הוא ג'וקר,פטפטן, בעיה לשלוט על הלשון) עם זאת אפשר שהתכנים הנישמעים יש להם יותר עומק, ניסיון להשפיע עם נימוקים שהתכנים שלהם יותר פסיכולוגיים. חישבו על מה שאתם אומרים, ואיך אתם אומרים, הטון והסגנון חשובים. אלה ימים שקשה לקבל תשובות שיטחיות, אבל גם לא נוח לשמוע הערות שאופיין קשיחות ועקשנות. אם טעיתם, תלמדו גם לסגת מעמדתכם ולהודות. שימו לב לפינג-פונג בתיקשורת, כל פוליטיקאי או פרשן עיתונאי "מלך". המסרים האמיתיים יגיעו בין 30.01-31.01 כמובן אחרי שהנסיגה תסתיים.

במהלך השבת, הוונוס תעבור למזל גדי, מזל שאופיו איפוק, צניעות. אנשים חשים יותר מסוייגים, ומעדיפים לעמוד מן הצד ולהתבונן על מערכות היחסים שאתם מעורבים בהם. יהיה נכון גם להיות יותר שקולים בנושאים כלכליים, לא לרכוש דברים, כך סתם בגלל שמצאו חן בעיניכם באותו רגע, אם תשקיעו עוד קצת מחשבה, תבינו שקנייה חפוזה אינה הולמת את צרכיכם. ובמילים פשוטות, "זרקתם כסף".

מופע הירח המלא ב 24.01.2016, האנרגיה של מזל אריה, הרוצה במה ותשומת לב, עניין ציבורי וקהל. אנשים יתנהגו עם יותר דראמה וצבעוניות, גם כדי להשפיע, ועדיף שתדברו בצורה ברורה,  בלי תחבולות. אל תגזימו בתגובה, לדברי אחרים, מאחר והמילים שלכם עלולים להוסיף דלק למדורה. זמן הירח המלא יהיה טוב להציג דברים לציבור. שיר חדש, מופע חדש, מחזה חדש או כל הרפתקאה יצירתית שזקוקה לציבור הרחב. אלה זמנים שיש רצון למשהו מרגש, יוצא דופן. אבל כדאי להיות גם זהירים יותר כדי למנוע יצירת מצבים נפיצים.

ב26.01 כוכב מרקורי נעצר, ויתחיל להתקדם במסלולו, אלא שיש כמה ימים שההתקדמות היא כמעט דישדוש במקום, לכן כדאי להמתין עד תחילת פברואר לפני שאתם מתניעים את המנוע. במהלך הימים שאחרי העצירה, יתחילו לצוץ הטעויות שעשיתם בשלושת השבועות האחרונים ויאפשרו גם להתחיל דברים ונושאים שדחיתם. אחרי שהיה לכם זמן לחשוב על הדברים, פעם אחר פעם, אתם כבר יודעים מה נכון לכם לעשות בכל המישורים. השינוי האמיתי יגיע אחרי 14.02, כאשר המרקורי יחזור למזל דלי ( שם החלה הנסיגה) האינדבידואליסט החושב בדרך מקורית מחוץ לקופסא.

ב31.01, המיפגש המדוייק בין המרקורי והפלוטו חוזר, ( ההשפעה הזו כבר קיימת מאמצע שבוע שעבר) והפעם, הרבה נושאים שדיברו עליהם עם פאתוס, יחזרו כשהעוצמה של דברים תהיה עם פאתוס מוכפל, אבל הפעם זו תהיה האמת שתצא לאור. הרבה מידע שיגיע אלינו, גם בעניין אישי. שיחות ומו"מ עלולים להתפתח לכיוון לא צפוי, בגלל הטון והמניפולציות. יש קושי להגיע להסכמות, הנטייה לוויכוחים וחוסר הסכמה חזק יותר. קל לכעוס, האגו משפיע על התכנים שאתם משמיעים. אם מישהו פוחד לשמוע את האמת, שלא ישאל שאלות. עדיף לשחרר. בכוחו של פלוטו לחשוף סודות וסדר יום שהסתרתם מאחרים. מי שיכול להיות אקטיבי, כדאי שינסה למנוע מצבים שאינו רוצה בנוכחות שלהם בחייו. מי שישאר פאסיבי, עלול להתמודד עם דברים לא נוחים עם פרשנות או תוכן שמכיל הומור מלגלג. אין מסננת למילים. אלה ימים של דאגה מתמשכת שעלולה להוביל למשבר. חפשו עמית או בן ברית שיהיה אדם שתוכלו לבטוח בו.

 בכל רצועת הזמן שהחלה כבר ב20.01 ונימשכת עד 31.01 צריך להזהר מתאונות שקורות פתאום, ( למשל, נהג שפורץ לצומת לפני הזמן) שיבושים טכנולוגיים שעלולים להיות לו תוצאות עם השפעה ארוכת טווח.

אלה ימים שנשמע על הרבה ארועים שיש להם משמעות פוליטית, חברתית וכלכלית. התכנים מניפולטיביים מאוד, המטרה להשפיע בכל מחיר. בשבוע שעבר נכתב כאן: "אחד המאפיינים בעת הזו זה "הברברת", אנשים מפטפטים עצמם לדעת… פליטות פה, או זרם "מילים לא נחמדות" בלי לזכור שצריך קודם להעביר אותן דרך מסננת. נסו לשמור על הקשר בין הלשון והמוח כדי לא להצטער אחר כך". הכנס של המכון למחקר ביטחון לאומי, היה כר דשא פורה להתבטאויות, שחלקן בהחלט נמצא בקטגוריה הנ"ל. (אסטרולוגית, הם בחרו ברצועת זמן שאולי טובה לתיקשורת כדי שתישמע "בערי יהודה ובחוצות ירושלים", אבל עם סימני שאלה לתכנים שנשמעו שם, ואם נדייק, מה היתה הכוונה שהיסתתרה מאחורי המילים הגבוהות של הנואמים!) השאלה אם להאמין או לא, תלוייה בכל אחד מכם או עמדותיו הפוליטיות. התוצאות עם הבהרות יגיעו ב30.01-31.01.

זכרו שברקע ממשיכים הכוכבים סאטורן ונפטון ומשפיעים על הארועים, בצבעים שלהם. כוכב סאטורן בקשת,  משפיע על החוק, דת, פילוסופיה ומדע. השפעה של נפטון גוררת בין השאר גם מסרים דתיים מעוותים. סאטורן במזל קשת זה כבוד  והיושר, הדחף לפעול לפי החוקים, נפטון, רוצה לעשות את הדבר הנכון או את מה שניראה נכון, יצירת סביבה בטוחה, לעצור את מי שמפר את החוק, ואת מי שפוגע באחרים. אבל השילוב הזה יש  בו גם "נפילות"! יש פיתוי גדול להאשים מישהו אחר בדברים שניכשלו במימוש שלהם, וליצור מצב שיש "שעיר לעזאזל". קשה לעצור את הגלישה הזו וכך שוב נעשה שימוש במניפולציה, בכוונה להציג את עצמך "כקדוש" בזמן שאתה "מקריב" את הזולת, כאילו הוא הבעיה. זה לא נכון! האתגר לנווט את המנעד סאטורן ונפטון על בסיס אמון! אם תתנו אימון באנשים מסויימים הם יצטיינו, ואם תורידו מערכם, הם יפעלו בהלימה. אלה זמנים שהפיתוי לבגידה או חבלה במצבים, מתעורר. יש גם נטייה להשפיל אחרים כדי לברוח מבחירה אישית רעה או התנהגות כזו. זה קורה אם בחרתם בהונאה. תיזכרו שהתהליך משפיע על היקום כולו, וזה עניין של בחירה. תבחרו להיות אמינים או לא. אם תבחרו ברוע, רק אתם תיסבלו. הטוב ישמור עליכם.

בספר דברים ל' נכתב : " רְאֵה נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם, אֶת-הַחַיִּים וְאֶת-הַטּוֹב, וְאֶת-הַמָּוֶת, וְאֶת-הָרָע… הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם, אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ–הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים–לְמַעַן תִּחְיֶה, אַתָּה וְזַרְעֶךָ." כן, יש לכולנו את הבחירה.

נמשיך להיות זהירים גם השבוע,  עם מארס/כירון על ציר 2-8 במפת מדינת ישראל.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 23.01 הירח בטל משעה 08.17 עד 21.20 בלילה.

יום שני 25.01 הירח בטל משעה 04.52 עד 05.45 בבוקר

יום חמישי 28.01 הירח בטל היררח בטל משעה 02.06 בלילה עד שעה 16.59 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

התנודתיות בגלים רחבים ממשיכה, וההמלצה להמשיך להיות זהירים סביב ה29.01 פלוס מינוס. התהליך, כמו שכבר נכתב כאן לאחרונה, ימשיך לאורך החודשים הבאים. אי השקט משפיע בכמה כיוונים. לגרעונות במדינות שונות יש השפעה שלילית על השווקים הפיננסיים. גם הצורך בשינוי, לבנות מחדש מיבנים ששהבסיס שלהם שמרני כולל מוסדות פיננסיים, ( אצלנו, רעידת האדמה ברשת "מגה", הריבוע הכחול).

בשבוע שעבר נכתב כאן :

"כדאי יהיה להתייחס לעצירת מרקורי ב25.01-26.01 כימים עם תגובות רגישות. עוד לפני כן, כוכב מרקורי מדליק את הצמד אורנוס-פלוטו בין 20.1-25.01, נכון שמרקורי קשור  יותר למידע, לכן יתכן שצפויות תגובות למסרים בינלאומיים ואלה עלולים גם להשפיע. בסוף ינואר 29.01 פלוס מינוס, גם השווקים יגיבו, לא תמיד לפי הציפיות. גוונים של אדום יהיו יחסית יותר מגוונים של ירוק."

מבנה הכוכבים הוא בוטה. הרצון לשנות לטווח הארוך. פלוטו במשימה.

מבנה הכוכבים יופיטר וסאטורן שיתפתח באביב ( מחודש מרץ 2016), הנושא העיסקי מושפע וימשיך להיות משפיע כתוצאה מההיסטוריה שמתרחשת באירופה. השינויים הגדולים המתרחשים שם כתוצאה מההגירה ההמונית, והתוצאה תהיה ב2020 עם הצמידות של הכוכבים יופיטר וסאטורן.

אנחנו בתקופה שיכולה להתפתח בה אינפלציה, בעיה עם ערך הכסף, שפל, שינויים הקשורים גם בעתודות כספים. צפויות התפתחות של רפורמות המשפיעות על החברה, בכל המישורים.

החודשים אפריל-מאי 2016, זו רצועת זמן שבה יהיה T של הכוכבים יופיטר, סאטורן ונפטון. זו תקופה שלמרות שמדברים על פריחה בירוק, השווקים יציגו גוונים אדומים. באביב כדאי יהיה לשמור על הכסף שלכם, ואולי תתחילו לחשוב על זה כבר עתה.

הדגש עכשיו על הבעייתיות בשווקים בימים הקרובים עד תחילת פברואר ( כולל). ואחר כך באביב הבעייה תהיה אפילו רחבה יותר. בין לבין הכל צפוי.

ולמה שקורה אצלנו ולידינו:

אחרי הגיבוי שקיבל הדיפלומט האמריקאי שפירו לדבריו הביקורתיים מהמימשל:

תיזכורת לדברים שניכתבו כאן לא פעם, הבעיה של מדינת ישראל היא לא הדיפלומט שפירו, הוא  רק השליח!  הבעיה היא  הנשיא האמריקאי, בארק חוסיין אובמבה. " …נכתב כאן פעם אחר פעם שלא צריך להיבהל כי המשבר האמיתי הוא רק אישי! לא מדובר במשבר בין ארצות הברית ומדינת ישראל, וכדי לדייק, זה מתח בין חוסיין אובמה ובין בנימין נתניהו, ראש הממשלה של מדינת ישראל. קיים ניסיון לכפות על ראש הממשלה מדיניות שנשיא ארה"ב רוצה לממש כאן, כפי שניסה לעשות בלוב, במצרים, בעירק ובתימן, בלי להבין את המחיר, שאולי גם לא באמת אכפת לו ממנו"

בסוף חודש ינואר האחרון ( 2015) נכתב כאן: "לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה… אובמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו, ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

ברשימה אחרת נכתב "כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישי של אובמה, מתחילת חודש מרס האחרון ( 2015), זה לא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות. ואין ספק שהתסכול שלו גאה מהרגע שהוא הבין את גודל הניצחון של מפלגת  הליכוד בראשות נתניהו. למעשה הוא לא מוכן לקבל את הבחירה הדמוקרטית של אזרחי ישראל".

בהווה אחרי שנחשפו לציבור המיסרונים וההתכתבויות של שרת החוץ קלינטון, אין הפתעות. המימשל של המיפלגה הדמוקרטית ( עם כמה יועצים יהודים) השקיע ומשקיע הרבה אנרגיה וכסף, כדי להפיל את ראש הממשלה שניבחר כאן, בנימין נתניהו. (זה גם קרה בזמנו של ביל קלינטון, שעזר לאהוד ברק ב 1999, אתם וודאי זוכרים את מימון העמותות ושתיקת הכבשים של יו"ר המחנה הציוני הנוכחי) קל להבין שהנשיא ב. חוסיין אובמבה מתוסכל, הוא האמין שהוא כל יכול. בכתבה שהתפרסמה בתאריך 20.9.2013: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון…). כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם – ועכשיו אנחנו גם "אוכלים" אותה".

כדאי תמיד לזכור, ולשאול את עצמכם, מה המניע לדברים שאומרים כאן בראש חוצות אנשים, ישראלים המחוברים בגלוי ובניסתר עם המימשל הדמוקראטי. ( לצערי הרב, כבר ידוע שיש כאן גם אנשים בעמדות השפעה הממומנים על ידי המימשל, כדי לדקלם את המסרים שלהם).

השינוי נראה ולא מפתיע בתחילת 2017, אחרי סיום דרכו של הנשיא  בארק חוסיין אובמבה.

העדר חזון מדיני?

השבוע הופיע איסמעיל הנייה ראש הנהגת החמאס בעזה, יצא בהכרזה עם מילים בהירות, ואמר "המניע לאינתיפאדה אינו "יאוש" אלא ג'יהאד". חד וחלק. זה החזון האמיתי והוא נמצא אצל הנייה, אבל ידוע ומוכר גם אצל אבו מאזן, המשלם משכורות למשפחות המחבלים ובונה כיכרות על שמם.

ברשימה מקיפה שהתפרסמה כאן ב23.05.2014 , ניסיתי להראות בעזרת הכוכבים, שאינם משקרים, שאם יש מחשבה או ציפיות שאכן הפלשתינים רוצים באמת להקים לעצמם מדינה, זו עוד אשליה שנאחזים בה (נפטון 2-8  במפת הצהרת העצמאות של ערפאת ). אין להם עניין לקבל אחריות. אבל הם מומחים ביחסי ציבור, לצד "התקרבנות" וכך קיבלו וממשיכים לקבל סכומי כסף מארצות אירופה שתמכו בהם בלי לשאול שאלות. סכומי הכסף שקיבלה הרשות עד כה, אלה סכומים בסדר גודל שעברו כבר מזמן את תקציב של תוכנית מרשל, (13מליארד דולר בשנת 1945. השווי המוערך בשנת 2005 הוא 100 מליארד דולר) שנועדה לשיקום אירופה אחרי מלחמת העולם. הכל תרומות זה הסיפור של  הרשות. האם מי מכם יודע להצביע איפה "הושקעו" הסכומים האלה? מי באמת נהנה מהם?

כתבתי אז "הבסיס לבדיקה זו היא הכרזתו של ערפאת, ימ"ש, על עצמאות הפלשתינים בתאריך 15.11.1988, במקום גלותו באלג'יר. מי שמתבונן על המפה רואה מיד שכמעט כל פרמטר משמעותי נמצא במולות לכוכבים בהורוסקופ של מדינת ישראל, סיבה גלויה למתח בין הישות הפלשתינית למדינת ישראל. אי-אפשר להתעלם מהעובדה שבשעה שיצאה ההצהרה של ערפאת ימ"שמול התקשורת הירח היה בטל. הניסיון של הפלשתינים להכריז על מדינה עצמאית נראית פעם אחר פעם דומה לקשירת העגלה לפני הסוסים. אולי זו הסיבה שכל הצהרה לממש את הצהרותיהם מוגבלת… הם אוהבים להצהיר הצהרות העוזרות לייצר כותרות טובות עבורם. הבעיה היא חוסר היכולת שלהם לתרגם כותרות למציאות בשטח. גם אם הם מקבלים הצהרות תמיכה, זה רק על חלק מהעובדות ( 6-12) בתכל'ס, האסטרטגיה שלהם היא לאחוז במקל בשני הקצוות, גם להכריז על מדינה ולקבל הכרה וגם לשמר ולהסתיר את עולם הערכים שלהם… תפיסה דתית ואידיאולוגית שלא מוותרת על כלום (6-12), כך שגם אם תהיה להם הצלחה במוסדות האו"ם, או בינלאומיים שונים, זה ישאר ברמה של מילים והצהרות…. כדאי שיפנימו, מילים והצהרות הם לא הוצאה לפועל במציאות…"

כדי לחדד את העובדות… תזכורת חוזרת לקטע מרשימה אודות המו"מ שניהלה ציפי ליבני עם מחמוד עבאס שהופיעה כאן בתאריך 03.01.2014: "…אנחנו מול התנהלות שאופייה סוג של "עיוורון" או "פנאטיות", אבל ה"טעויות" של אלה המפעילים טרור ולחצים נגד המדינה יעזרו לאזרחי ישראל להבין את המציאות כפי שהיא… האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי-פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו… ציר 6-12 מסמל פעילות סודיתמאחורי הקלעים".

סוף הסיפור היה בינואר 2014, כאשר ציפי ליבני שניהלה את המו"מ הרימה הידיים ואמרה שאין פרטנר.

היום, בחנתי גם את התאריך בה קיבלו הפלשתינאים את ההזדמנות לממש את הסכמי אוסלו מממשלת רבין הי"ד, ( 04.05.1994). כוכב סאטורן הגיע לראש דרקון במפת ההצהרה, היתה להם הזדמנות לגישה חדשה עם פתיחות, כזו שתביא צמיחה איטית אבל בטוחה, אבל במה הם בחרו? יצירת עימותים, קונפליקטים…קשיים ולהפנות עורף להזדמנות להקים אוטונומיה.

עכשיו שמענו את הנייה, את האמת שלו כנציג החמאס והפלתינאים ומה המסקנה יש אופק מדיני?

" עמנו הוא העם האחד, אשר קיומו ההיסטורי לאומי נושא בחובו שחר דתי מטאפיסי" ( ש.ה. ברגמן)

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .