eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 15.01.2016-21.01.2016

 

אנחנו ממשיכים לגלוש ברצועת זמן שבה כוכב מרקורי בנסיגה. אחד המאפיינים בעת הזו זה "הברברת", אנשים מפטפטים עצמם לדעת, ומי שסובל מהקושי הם לדוגמא, המורים העמדים מול כיתה שיש בה כ  35-40 ילדים כשכל התלמידים עונים ומגיבים במקהלה, ואי השקט והזימזומים מהספסלים האחוריים מקשה לנהל שיעור כהלכה. גם ישיבות המיועדות לסיכומים או סיעור מוחות בחברות, יתקשו לסכם את הישיבה עם החלטות. הנסיגה, עוזרת למצב רוח טוב,  פתיחות, אבל לעיתים אתם מאבדים שליטה, ואומרים דברים הרבה מעבר למה שהתכוונתם. כוחו של כוכב מרקורי בנסיגה הוא בטריקים, הוא מהתל בכל אחד, וגורם לקצרים בינאישייים בגלל מילים שנישמעו ההפך ממה שהתכוונתם. יתכן שתחוו קושי למקד את התכנים שתירצו להעביר לאדם איתו אתם משוחחים, או אם אתם עומדים ומרצים בפני קהל. 

גם אם קשה לכם לארגן סדר במשימות היומיומיות, רישמו את התוכניות והמשימות על דף נייר, כל פעם שאתם ניזכרים כדי לא לפספס, כך גם תוכלו לבדוק אם זה נכון או דחוף לקדם את התוכניות בעיקר אם הן חדשות, או אולי לחכות לסוף ינואר. הדחף לעשות קיים, אבל זיכרו שאנחנו בזמן נסיגת מרקורי, כך שעדיף להאט את הקצב, ולבחון שוב תנועות שיש להן משמעויות ארוכות טווח. היצירתיות מלווה את מחשבותיכם בימים האחרונים.

היו מוכנים גם לאפשרות שמרקורי בנסיגה מחזיר "קטעים" מהעבר בדרכים שונות. כוכב מארס ממשיך לשייט במזל עקרב, ו"עוזר" לפחדים. בבקשה לקבל פרופורציות.

בנוסף הכוכבים סאטורן ונפטון שילוו אותנו עד ספטמבר 2016, גורמים לדברים שיצאו משליטה, לחזור למיסגרת, ולא תמיד בנחמדות. הנפטון ברקע, מחדד את האזהרה, (בנוסף לנסיגת המרקורי) אל תאמינו למה שאתם שומעים רואים או מרגישים. אלא אם כן יש לכם אימון מוחלט באדם מולכם. תורידו את האצבע המאשימה את כל מי שזז לידכם או מולם. הכל נובע בהשפעת הכוכבים הנ"ל העוזרים לצבוע את האווירה בדאגה ו"כבדות" היוצרים גם "מצבי רוח אישיים ובינלאומיים".

17.01-19.01 אלה ימים נחמדים, שהבעיה שלהם זו ההגזמה. הגזמה באוכל, שתיה בילויים, סקס והנאות אחרות עם דגש על המילה הנאות. יש קושי עם ביקורת ושליטה. אל תוותרו על הבילויים  אבל נסו להיות זהירים,  יש גם בחירה אישית בתוך מצבים כאלה.

השמש עוברת למזל דלי ב20.01. הפתיחות למה שנמצא מחוץ לקופסא. למרות מזג האוויר החורפי, הרצון לצאת ולהיות בחברה, אבל גם להפגין אינדבידואליות. כשרוצים להשיג מטרות, לא תמיד צריך ללכת נגד הזרם. שיתופי פעולה עוזרים לקדם תוכניות בדרך קלה יותר.

בין ה19.01-23.01 אי השקט יוצר גם עצבנות. התגובות לא צפויות ומשפיעות על תיקשורת הבינאישית, עם פליטות פה, או זרם "מילים לא נחמדות" בלי לזכור שצריך קודם להעביר אותן דרך מסננת. נסו לשמור על הקשר בין הלשון והמוח כדי לא להצטער אחר כך. אלה ימים שבהם תאונות שכיחות, גם בגלל האימפולסיביות, או ארועים פתאומיים סביבכם שגורמים להפנות מבט מהכביש. תתקשו למצוא סבלנות, לכן הזהירות וההתגוננות זו האופציה שנשארה.

אבל אלה גם ימים היוצרים עניין מחשבתי בדרך מפתיעה, ומהירה מאוד. יש צד חיובי וגם בעייתי ביחד. שוב ההמלצה לשמור פנקס קטן צמוד, כדי לרשום את הרעיונות יוצאי הדופן, כי המהירות בה תשומת הלב שלכם תשתנה מנושא לנושא עלולה להשכיח משהו יצירתי במיוחד שחשבתם עליו שעה קודם. אל תיסמכו על הזיכרון! בימים האלה, בעיות עלולות לצוץ עם המחשב או כל מכשיר טכנולוגי כולל טלפונים חכמים וכד'. השתדלו לגבות מה שחשוב לכם.

מתפתחת גם נטייה לכפייתיות המשפיעה על תוכן השיחות או המחשבות. הצורך להשפיע בכל מחיר עלול להיות גם כוחני ברמה המילולית. בגלל חוסר הסבלנות, התגובות גורמות לאווירה לא נעימה. נסו לחשוב לפני שאתם מגיבים בשיטחיות. נסו "לחפור" בנושא, בלי להיות מקובעים או ממוקדים מדי בלי להביט מסביב. נסו לשחרר קצת. בימים 21.01-23.01 אתם מבינים כל דבר ברבדים עמוקים יותר. התייחסו ברצינות לתמונה שמתקבלת. זיכרו שקל לטעות ו לאבד מילה או שתיים שהן חשובות לתוכן השיחה.

בנתיים בימים הקרובים, המשיכו להיות זהירים ולשמור על עצמכם. כאן אצלנו בכל מקום בימים הבאים עד -26.01 , כירון/מארס על ציר 2-8. אלה ימים של קוצר רוח, אלימות ופגיעות גדולה.

זמני הירח הבטל:

יום ראשון 17.01 הירח בטל מעה 01.25 אחר חצות עד 07.48 בבוקר.

יום שלישי 19.01 הירח בטל משעה 08.48 בבוקר עד 11.12 לפני צהרים.

יום חמישי 21.01 הירח בטל משעה 09.59 עד שעה 15.28 בצהרים.

 

 כלכלה ושווקים:

הסאטורן ונפטון ממשיכים להשפיע על השווקים. עליות וירידות לאורך החודשים הבאים וצפו לימים אדומים בגוונים עזים יותר. השווקים הדוביים ימשיכו, אבל לא ניראה שיהיה משבר. אלה תקופות שיתאפיינו יותר בחוסר וודאות. הנפטון הוא חמקני משתמש בתחבולות וקשה לזהות אותו בין הצללים. כך שהתנהגותו בשווקים עלולה להוביל לגניבה ושוחד, מעילה וכל מיני תעלולים, שאפשר היה ויהיה לראותם כמניפולציות בשווקים הפיננסיים. אלה ישפיעו בעיקר על המשקיעים החדשים, אבל גם חברות גדולות וממשלות יכולות לעשות "תרגילים" בדרכים ערמומיות או ליפול כלכלית בגלל תעלולים שקשה לזהות מראש .

כדאי יהיה להתייחס לעצירת מרקורי ב25.01-26.01 כימים עם תגובות רגישות. עוד לפני כן, כוכב מרקורי מדליק את הצמד אורנוס-פלוטו בין 20.1-25.01, נכון שמרקורי קשור יותר למידע, לכן יתכן שצפויות תגובות למסרים בינלאומיים ואלה עלולים גם להשפיע. בסוף ינואר 29.01 פלוס מינוס, גם השווקים יגיבו, לא תמיד לפי הציפיות. גוונים של אדום יהיו יחסית יותר מגוונים של ירוק.

מחירי הנפט ימשיכו להיות גורם משפיע על השווקים. וסביר להניח יחזרו לעלות כשמיבנה הכוכבים סאטורן ונפטון יתפוגג אחרי ספטמבר 2016. בנתיים גם כאן התנודתיות תמשיך.

לא פעם רמזתי כאן שכדאי לשים לב למה שקורה בסין. הבעיה ששם יש חומות, הממשלה מעורבת בשווקים, וכך ההתעטשות שם גורמת לתגובה גורפת בכלכלה העולמית. צריך להערך מאחר ויקח זמן עד שסין תתייצב בתוכניותיה. בנתיים זיכרו שגם הם יודעים להעזר בשיטות מניפולטיביות וכך השפיעו על ערך המטבע. הכלכלה הסינית מושפעת גם מהמיבנה סאטורן-נפטון, כל מה שחוויתם בשבועיים האחרונים, ישוב. יש הזדמנויות אבל אלה מתאימות רק לשועלים הוותיקים. אלה המקצוענים ששוחים לאורך מאות אלפי קילומטרים בשווקים. לאלה מכם הנחשבים סטודנטים צעירים, כדאי לשבת ביציע.

ב"גלובס" פורסם שבנק הפועלים מבצע שינויים מהותיים במבנה הנהלת הבנק, זיכרו שאנחנו ברצועת הזמן שתיגרום לשינוי נוסף בשינויים העכשוויים. הכוונה להכין את הבנק  לאתגרי המחר.  יש להניח שנשמע או אולי לא (בפירסום גלוי) במהלך השנה הקרובה שעליהם לעשות שוב שינויים, כי "משהו התפספס". (מרקורי בנסיגה כשברקע סאטורן ונפטון). אולי בגלל שלא באמת בדקו את הכל.

 

תמונת מצב המשפיעה עלינו:

את האלימות המסוכנת שמשפיעה כל "חלקה טובה" בחיינו, חווינו בשנה האחרונה ונמשיך להרגיש אותה, כתוצאה של מבנה הכוכבים שליוה אותנו ב2012-2015. מסוף ספטמבר 2015 כוכב סאטורן עבר למזל קשת והחל ליצור מנעד מתוח עם כוכב נפטון, שימשיך להשפיע עד ספטמבר 2016,  מבנה שמביא איתו מבוכה ודאגה לצד חוסר וודאות.

התקווה, של כוכב נפטון, המחפש שקט, שלווה ושלום. כשמולו נמצא אורנוס במזל טלה הלוחמני, וכוכב פלוטו במזל גדי. נפטון העדין מאמין בדרכו, מתמודד עם הקושי וממשיך לחפש את המעשים הטובים, הכבוד לזכויות האדם אולי בנאיביות, אבל הקשר שלו עם כוכב סאטורן הראציונאלי, מביא שלל אפשרויות שלא תמיד עונות על הציפיות, גם אם מנסה לעשות את מה שאפשר כדי להפוך מישאלות לב למעשיות. השילוב הזה אינו מבטיח תוצאות ברורות אלא טישטוש, חוסר ריאליות וערפל. האתגר שמציב כוכב סאטורן זה הניסיון לאזן את הקצוות סוג של התפכחות. הרצון של הנפטון להאמין שהאדם הוא טוב, מתמודד עם הפלוטו החושב שיש רק רוע בעולם. שילובי הכוכבים האלה, מביאים לתנודתיות בין הטוב והרע, בין הרצון להאמין ולהקריב המתנפץ מול מתיחות אלימה וכל אלה משפיעים כבר לאורך זמן על אופייה של החברה ברחבי העולם, וימשיכו לגרום להתמודדות שתביא איתה מאבקים על הצדק והמוסר מול גלי טרור.

הכוכבים הנמצאים במזלות המישתנים, בתולה, קשת ודגים יוצרים שינויים פסיכולוגיים, שבדרכם גורמים לסתגלנות, גמישות וחוסר יציבות. דברים שהאמנו בהם עד היום, מאבדים את הבסיס שלהם, נוצר חוסר אימון ותחושה של בגידה. חבר יבטיח תמיכה, ואתם תבינו שהוא שינה את דעתו או שיקר לכם, ואולי גם מבקר אתכם מאחורי הגב. התחושה של מיסכנות, או התקרבנות, תתפוס מקום, חוסר אימון עם הרגשה שמישהו שבטחתם בו, מחבל במה שהיה יציב ובטוח בחייכם.

נשמע על סקאנדלים, אבל עם קושי למצוא מי האשם. האמת נמצאת אי שם, אבל אין אפשרות להציג הוכחות, ובכל זאת כל אחד בטוח שהוא יודע מהי האמת.

כשמשהו אינו מתקדם לפי המתוכנן, הסאטורן דורש את הצדק (נמצא במזל קשת), הצדק נידחק מפני חוסר צדק, החוק יהיה מופר או מבוזה, ולא יהיה ניתן למצוא מי אחראי ומי צריך לתת דין וחשבון. יש האשמות, על הזלזול שבו עבדו על הפרוייקט החשוב, אבל מתעורר קושי למצוא את האחראי לטעויות ( נפטון) באותה מיסגרת. יתכן שהכל נעשה לא בכוונה והסיבות לחוסר הדיוק לא מובנות, וכדאי להשקיע עוד מחשבה אבל אנשים יוצאים קודם כל "לצייד מכשפות".

זו תמשיך להיות תקופה של שמועות סתמיות המתפזרות (נפטון) בכל מקום, אבל סאטורן יעשה הכל כדי להתמקד גם אם המשמעות לפגוע בשמו הטוב של איש תמים.

המסקנות הן שהשילוב של הכוכבים האלה ישפיע על החיים של כולם ויהיה עליכם לזכור שצריך להזהר מנוכלויות, רמאויות, "כסת"ח" והונאות. סיפורים מהעבר חוזרים ועולים, ( זיכרו שהמיבנה כבר משפיע מספטמבר 2015) גורמים לחשדות שנידרש לבדוק, אבל אי אפשר ובמקום, ניבנים מצבים מסוכנים המבוססים רק על שמועות, חשדנות, צביעות שגורמת לאנשים טובים ליפול "מאיגרא רמא לבירא עמיקתא".  

נוצרים מצבים שיפוטיים, אבל לא בטוח שהם מבוססים על מידע נכון. הרגשות מעורבים בחשדנות יכתיבו את התנהגות ולא מחשבה רציונאלית המבוססת על הוכחות. אלה מצבים היוצרים היסטריה, האשמות שווא ורכילות שבכוחה להרוס אנשים תמימים. זה יהיה נכון ברמה האישית, כלכלית ופוליטית. האתגר הוא גם רוחני.

במסכת אבות נכתב "כל המלבין פני חבירו ברבים כאילו שופך דמים". תחשבו על זה כשהיד שלכם "רצה" על המקלדת…

למיטיבי לכת בנפתולי הזיכרון, יש יכולת לרקום את הנתונים שמילאו את התיקשורת והעיתונים בחודשים האחרונים, תמצאו מיד את הכותרות המתאימות, לכל דוגמא שנתתי כאן אצלנו במדינה.

ברשימות הבאות אמשיך לנתח את הכוכבים סאטורן ונפטון כדי שתבינו איך להתמודד עם מצבים מניפולטיביים שגורמים לחוסר אונים. שתדעו איך לקבל מידע או הבטחות מחברים, "יודעי דבר", פוליטיקאים, פרשנים, עיתונאים ומעצבי דעת קהל. להפנים שכדאי לבדוק את המסרים שתקבלו שוב.

אמרו חז"ל "נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברבים",

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .