eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 08.01.2016-14.01.2016

 

אנחנו בחודש ינואר, עם כוכב מרקורי בנסיגה, לומדים שיעורים מהחיים, את חוקי הזמן, חוכמה שמגיעה אחרי כמה שגיאות שעשינו בעבר, השיעור שהם על בסיס ניסיון העבר. נסו לא לקחת כל דבר ברצינות יתר, בלי לחץ, אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם, או שאתם שומעים, אל תעשו החלטות חשובות או תנועות משמעותיות בחיים. זו רצועת זמן,שבה תהיה לכם הזדמנות להכרות עם עצמכם, בעיקר בגלל מצבים שתמצאו את עצמכם ותידרשו להוכיח יכולות מדהימות שלא ידעתם שהן קיימות בתוככם. לעשות את הטוב ביותר בהתמודדות עם אתגרים שלא צפיתם. זו תקופה שעדיף לא לעשות שינויים ואל תקבלו התחייבויות חדשות. בבקשה בלי לקטר, "כמה אני מיסכן", "זה לא  הוגן" או לאבד את הביטחון דווקא בבני המשפחה. כי זה באמת לא נכון, ותחושת המיסכנות תעבור עד סוף ינואר.

עד סוף חודש ינואר, "הנסיגה" "תעזור" גם למשברים ופיספוסים תיקשורתים ברמה הבינאישית. או דחיות לא צפויות, שיביאו תיסכולים וחוסר יכולת לקבוע תאריכי יעד לסיום פרוייקט, מיכשולים לא צפויים גוררים אכזבות ביום יום. אלה ימים מתסכלים לאנשי עסקים, לאלה העוסקים במחקרים וגם דיפלומטיה. אין זו תקופה להרפתקאות. אבל יש גם צד חיובי לנסיגת המרקורי, הראייה וההבנה אינטואטיביים יותר, היצירתיות אימפולסיבית, ובמצבים אלו כדאי להמשיך לזרום עם התחושות גם אם אין לכם הסבר מתקבל על הדעת, בלי לחטט יותר מדי. זה הזמן לסדר מגירות, ארונות, ניירת, לסיים מה שנשאר פתוח, למצוא פיתרונות לבעיות שהן על השולחן או על המדף לאורך זמן, ואם יש משהו שהתקשתם בהליכים פורמליים קבלת אישורים וכד', מול הרשויות לסוגיהן, זמן הנסיגה יכול לעזור "לתקן" או "לשפר" את מצבכם. עוד  המלצה חשובה! אם התחלתם פרוייקט קצר בתוך נסיגת המרקורי, סיימו אותו בתוך אותה רצועת זמן.

כוכב יופיטר גם יחזור על עיקבותיו השבוע, ב08.01 כשהוא מלווה בראש דרקון, ונמצא בקשרים עם יונו וסרס בין  מ04.01-12.01. יופיטר הנמצא בבתולה הפרפקציוניסטית עלול גם להשפיע בדרך לא צפוייה על מערכות יחסים, חברים יכולים לשנות את הסטאטוס לנאהבים או ההפך, אבל בגלל שהיופיטר בנסיגה, זה יכול להיות רק שינוי זמני. במהלך חודש ינואר, שימו לב מי מגיע לתוך חייכם, קחו כרטיס ביקור ממנו, אם תירצו, אדם כזה יכול להיות דמות חשובה בעתיד שאתם רוקמים לעצמכם.

מופע מולד הירח יהיה ב10.01 במזל גדי, יחזיר את כל אחד למשמעת עם תובנות אישיות כדי להבין מה המיגבלות העצמאיות של כל אחד, לעשות את הנדרש במסגרת החוקים שאתם מאמינים בהם. יהיה עליכם לקחת על עצמכם אחריות, ולהפסיק להאשים אחרים.

המיפגש של הוונוס וסאטורן, ב09.01, כבד באופיו, משפיע כמה ימים לפני גם, על מערכות יחסים, אהבות ופיננסים. כוכב סאטורן מגביל, לוחץ ואינו אידיאלי לרומנטיקה. ואינו נכון אם צריך לטפל בענייני כספים. אם הבסיס של מערכת היחסים איתן, תעברו גם את המהמורה הזו. אם יש כברסימני שאלה מתמשכים, אז הגיע הזמן לקחת החלטה עם אחריות.

עד 14.01 המנעו מלקיחת סיכונים, ההתפתחויות אינן זורמות כמו שציפיתם, עדיף לדחות הרפתקאות. החודש גלי האלימות (האלימות אינה רק טרור, יש לה כמה מסיכות, כולל אלימות מילולית) והטרור יקיפו את כדור הארץ. גם אצלנו.

יתכן שהשיחרור והפתיחות המילולית המאפיינת את נסיגת המרקורי, יביאו להתפתחויות חברתיות חדשות, שתהיה לה משמעות בהמשך גם בתחומים עיסקיים.

כוכב מארס נמצא במזל עקרב עד תחילת חודש מרץ. המארס האינטנסיבי, המסמל אגו וכוחניות יאתגר את המציאות בלי שליטה ולכן הוא צפוי לעורר אלימות, בכל הרבדים האפשריים גם בגלל שיחשוף סודות ולא יאפשר לדברים שונים להשאר מעורפלים ( זה נכון לכל אחד ואחת ולכל מדינה, מוסד ואירגון).

 

 זמני ירח בטל:

יום שישי 08.01 הירח בטל משעה 04.40 עד 17.06 אחה"צ.

יום ראשון 10.01 הירח בטל משעה 19.39 עד 22.22 בלילה.

יום שלישי 12.01 הירח בטל משעה 03.10 לפנות בוקר לאורך כל היום עד שעה 01.53 אחר חצות.

יום חמישי 14.01 הירח בטל משעה 18.30 בערב עד למחרת בשעה 04.48 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

"בנוסף השבוע גם כוכב מרקורי משנה מגמה ב04.01 ( בנוסף לכוכב יופיטר), כך שבימים הקרובים מתבקשת זהירות, כי שנוי מגמה משפיע על הפסיכולוגיה של השווקים. עוד  השבוע, יש נטייה לאבד הערכה עם כספים, בגלל המנעד בין וונוס ונפטון, והנטייה להגזים ולהכנס להתחייבויות מעבר ליכולת או לשלם סכומים שאינם ריאליים. ( עד 06.01). המיפגש של השמש עם הפלוטו ואורנוס במהלך השבוע, עלול גם להשפיע על השווקים. 06.01 ו07.1 אלה ימים שיגרמו לאי שקט גדול בשווקים."

הקטע הנ"ל ניכתב ברשימה של השבוע שעבר, והתחזית התממשה בדיוק.

כדאי גם להתייחס לקטע הבא: "כוכב יופיטר במזל בתולה מתחיל בנסיגה ב08.01, ויבנה בהדרגה את הריבוע לסאטורן שיגיע לדיוק במחצית השנייה של חודש מרץ 2016. השילוב הזה "יוריד" רווחים ויאיט פעילות. במהלך חודש מרץ, סאטורן ישנה כיוון, ויחזור למנעד עם נפטון, שישפיע על הריבית והאינפלציה, בעיקר בין יוני לספטמבר 2016 , זו גם תקופה שתהיה בעייתית עם הערכים הפיננסים, מטבעות, וישפיע על העתודות הכספיות בעולם".

המציאות זו כוכב סאטורן העוצר את האילוזיות והמבוכה שכוכב נפטון מסמל. נפטון יש לו מסר סוציאלי, וסאטורן גורם להתפכחות. ההשפעה תהיה על מחירי "הסחורות" והפיננסים, עד ספטמבר 2016 , אז אולי מחירי הנפט יחזרו לעלות.

ואולי תירצו גם לדעת:

המצב הכלכלי בספרד יושפע מכוכב  מארס בנסיגה, גם המיבנה יופיטר פלוטו משפיע על בתי הכספים בהורוסקופ של ספרד, מה שיקשה על גרעונות וקשיים בתקציב שם. גם הם ימצאו עצמם במו"מ עם האיחוד האירופי, אם להשאר או לעזוב.

יוון, לא תוכל, כמו שכבר נכתב כאן, לעמוד בהסכם עם האיחוד האירופי, והשיקול אם להשאר או לעזוב יחזור.

שוויץ, הנחשבת מדינה יציבה, תחווה את הליקוי חמה ב08.03, כולל מארס במזל עקרב (פיננסים). בהמשך גם ליקוי החמה שיגיע בספטמבר 2016 מעלה אפשרות שהמשבר הפיננסי יחשף בהמשך למה שכבר קרה בבנקים שלהם לפני כמה  שנים וכנראה לא טופל אז כראוי. הנפטון המשתלב כאן מציג את השחיתות והמבוכה במצב.

 

אצלנו,

מיקומו של כוכב מארס במזל עקרב יביא לעוד התקפות טרור אצלנו, מארס יעבור בתחילת מרץ למזל קשת ואחר כך בגלל הנסיגה, יחזור שוב למזל עקרב. לא בשורה למדינת ישראל. כלומר עלינו להמשיך להתגונן מאלה המנסים לפגוע בנו.

לאורך החודשים הקרובים, כוכב סאטורן על ציר 1-7 ממשיך לשהות על מפת מדינת ישראל, המשמעות, יש בעיה שצריך להמשיך ולנהל אותה, וגם לא ניתן לפתור אותה בחודשים הקרובים, אבל אל דאגה, לא יהיה אובדן שליטה. "אַל-תִּירָא עַמִּי יֹשֵׁב צִיּוֹן, מֵאַשּׁוּר…" (ישעיהו י) נוכחות הכוכבים על ציר 5-11 ו 3-9 תעזור להמשיך בחיינו למרות שנמשיך להתמודד עם מציאות שדורשת זהירות גדולה. בזה כוחנו. אף על פי כן, עם אורנוס/נפטון על ציר  6-12, יש כאלה הפועלים נגדנו, מאחורי גבנו כמדינה דמוקרטית, רוצים להכשיל את המימסד ואותנו, לגרום לנו כישראלים להיות מעורבים במצבים מביכים, והמבין יבין.

על מעגל נוסף במפת המדינה, יש את כוכב פלוטו על ציר 4-10, העוזר לתוכניות ארוכות טווח, מבטיח יציבות גם בתוך מצבים לא נוחים. מיקום זה מעיד על כך שכולנו ביחד, באחדות, ואולי גם ההנהגה תמצא את הדרך לעשות זאת בשביל העם כולו. אבל הביקורת החיצונית ממדינות שאוהבות להתערב אצלנו, תמשיך ( 6-12), בגלל שאלה  בטוחים שרק הם יודעים מה נכון למדינה שלנו ואינם מוכנים לקבל את הנורמות והערכים של מדינת ישראל שהיא  גם מדינת העם היהודי. אבל זה לא יפריע למדינת ישראל להמשיך ליצור קשרים, לטפח אותם עם מדינות שונות. כמו שכבר כתבתי כאן בעבר, יש גם מדינות שהקשרים איתם אינם גלויים. אבל הם קיימים ומתגמלים. זו עובדה. התפתחות הכלכלית של מדינת ישראל ( 5-11)תמשיך בזכות תוכניות פיתוח ארוכות טווח. השקעות גדולות ושווק מיומנויות ייחודיות, לצד אילתורים גם. "…עַל-יִשְׂרָאֵל גַּאֲוָתוֹ; וְעֻזּוֹ, בַּשְּׁחָקִים… הוּא נֹתֵן עֹז וְתַעֲצֻמוֹת לָעָם" ( תהילים ס"ח).

בנתיים בימים הקרובים, הזהרו והמשיכו לשמור על עצמכם כאן אצלנו בכל מקום בין הימים 08.01-26.01 , כירון/מארס על ציר 2-8. אלה ימים של קוצר רוח, אלימות ופגיעות גדולה.

ההגירה לאירופה תמונת מצב:

האלימות החלה לצוף ולהשפיע על החיים השלווים של אירופה. כותרת אחרי כותרת, תמונה אחרי תמונה, המציאות הנחשפת לעיני כול בארצות אירופה "הרדומות", שבדיה, דנמרק וגרמניה, שעליהם להתמודד עם "תרבות אלימה" שהמהגרים, הביאו איתם, כזו, שאזרחי אירופה "יפי הנפש" לא יודעים איך לקבל. נכון, שאני כותבת באירוניה, אבל אנחנו, כאן אזרחי מדינת ישראל, זוכרים כמה פעמים, המנהיגים שלנו, ניסו להסביר לאומות העולם שאינם מבינים את התרבות והשפה של תושבי המיזרח התיכון, של אלה שהאיסלם זו אמונתם. הם שהטיפו לנו מוסר על האמת שהצגנו בפניהם, מתמודדים עכשיו עם אונס חופשי בשבדיה דנמרק וגרמניה, אלימות וגסות רוח של אנשים הבאים מתרבות שהכללים שלה אינם מערביים, אינם מצויים בתחום התקינות הפוליטית, ("הפוליטיקל קורקט") של האירופאים וכדאי לשים לב שצרפת שסובלת כבר הרבה זמן מבני המיעוטים שדתם היא האיסלם, הדורשים ליישם את חוקי השריעה בשכונות גדולות ערי צרפת. אבל הצרפתים בשם התקינות הפוליטית וזכויות האזרח לא מדברים על כך, או לא מוכנים לקרוא למצב האמיתי בשמו, אולי גם בגלל המימשל הסוציאליסטי הנוכחי שם. כך, כמו שראינו בבחירות האחרונות בצרפת ( לרשויות) , התחזקו מיפלגות הימין כתשובה למצב שנוצר . בבחירות שהיו לאחרונה בשוויץ, הימין זכה בניצחון.

בימים האחרונים, הגבולות באירופה ניסגרים ( סאטורן), אין יותר מעבר חופשי ( נפטון), לדנמרק, שבדיה וגרמניה. יש מדינות באירופה שכבר מזמן סגרו את הגבולות. אמנת שנגן מתפוגגת, יוון זועקת לעזרה, וזו רק ההתחלה. אז אחרי הניסיון שלהם לחנך את "מדינת ישראל", הם התחילו להתבונן פנימה, ומבינים עליהם למצוא דרך מהירה כדי להציל את עצמם. כך שלאורך השנה הקרובה, נמשיך לשמוע איך הממשלות והמנהיגות באירופה מתפתלות בין רוממות "זכויות האזרח" בגרונם מול דרישת האזרחים לקבל ביטחון. לחיות את חייהם בלי לחשוש לטייל במרכז העיר.

ברשימה שנכתבה כאן ב-25.9.2015 על "ההורוסקופ של אמנת שנגן" (שנכנס לתוקף ב-26.3.1995), אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (בריטניה לא בפנים!) – ההסכמים האלה עכשיו במבחן. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7, מציג בעיה שצריך לנהל, כי אי-אפשר לפתור אותה… ותלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך 2016, בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג פגיעות! אלימות! מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים כי כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע. בכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק"…

ברשימות שונות שניכתבו כאן על הנושא, כבר אז הציגו המפות מסקנות ברורות, כולל המפות של האיחוד האירופי ואמנת שנגן. ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי נכתב: "התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש'יושבים' על השולחן (4-10)… המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה… אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר".

ב 20.11.2015 נכתב:

"פניתי לבחון אתמפת האיחוד האירופי (מסמך מסטריך מ-1.11.1993). הטלטלה שאירופה עוברת מאז יום שישי(הטרור הקשה בפאריס 13.11.15 ) כוכב מארס, אל המלחמה, היה על נקודת האפס בקרדינאל, (מעלה המשפיעה על העולם), מביאה אותם להבין עם אורנוס על ציר 1-7 שהמציאות הנוכחית אינה רלוונטית יותר, ועליהם לחשוב על הכל מחדש, לשנות, ומומלץ עם "ראש פתוח" לבחון את מדיניות הגבולות הפתוחים, את השיטפון של הפליטים שהם מוכנים לקלוט. יהיה עליהם להבין שאם לא יפתחו את כל ההסכמים שיש בהם הכלה ושמירה על שוויון האזרחים, החיים שם לא יימשכו כרגיל. עד אז יש להם בעיה! אנחנו נשמע או נראה שיש ניסיון מצידם להראות לעולם הגדול שהם משתלטים על הכל (4-10), שהחיים כביכול ממשיכים כרגיל, אבל בפועל, הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם, האמת הערומה בשחור ולבן. אנחנו שומעים אותם (באירופה) הומאניים, רוצים לקלוט את הפליטים ממקום של הבנה לאומללות שלהם, אבל האשליה שזה אפשרי מתנפצת! בין האנשים שמגיעים, שרובם תמימים בכוונתם, ורוצים לחיות בלי פחד ממלחמות, "מתגנבים" גם מחבלים, אנשים שהכוונות שלהם הן רק לפגוע ולהרוג, לגרום אומללות, לכאוס בכל העולם. הם רוצים חליפות איסלאמית גם באירופה. הכוכבים שנמצאים על ציר 1-7, מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן. הבעיה היא שהממשלות וההנהגה ינסו להרגיע את האזרחים, וזה בסדר, אבל לשמור על המבנה הקיים, להמשיך במדיניות עם הגבולות הפתוחים, וגם  לקבל את המהגרים החדשים?  הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד, אין אפשרות להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר. "התקינות הפוליטית" שבה נוקטות הממשלות באירופה, זו למעשה הבעיה, זוהתנהלות על בסיס של "כאילו", מה שיביא אותם פעם אחר פעם להיות "מופתעים" ללמוד פעם אחר פעם שלמעשה הם לא הכינו את הכלים הנכונים, להתמודד עם הקיצוניות הדתית שהתפרצה באלימות קשה, כבר כמה פעמים, בשנתיים-שלוש האחרונות. עד לאחרונה הם הציגו אותה כבעיה קטנה (כירון 6-12) לכן גם לא זוהתה באמת וגם לא טופלה. במהלך השנתיים הקרובות יבינו שהבעיה גדולה הרבה יותר ממה שרצו להאמין. אבל הם לא יכולים להתלונן שלא קיבלו איתותים "תתעוררו"! האירופים ומנהיגיהם העדיפו את "מדיניות בת היענה", ונתנו שמות שונים לכל הטרוריסטים שפגעו בבלגיה, במוזיאון היהודי, בבית הספר בטולוז, במיני מרקט "כשר" ובעיתון הסאטירי "שרלי הבדו" ועוד. הפחד לקרוא לתופעה בשמה האמיתי, טרור איסלאמי! גרם להם להמשיך להיות "יפי נפש" על זה נאמר" לא המוסריות שולטת בעולם, אלא אחת מצורותיה הקפואותהנימוס" (ברטהולד אורבאך) …הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, בהורוסקופ של האיחוד, מספרים לנו שאירופה תמשיך להתעלם מהבעיות, להכיל, כדי לאפשר את החיים הטובים. אי-הוודאות תמשיך. גם אם יחשבו שהבעיה נפתרה, בעזרת כמה פעולות צבאיות שיעשו, זה יתברר בהמשך כעוד טעות. הבעיה תמשיך להיות נוכחת.

רק במהלך 2017, בהדרגה, עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נדרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב על הבחירות הצפויות, כגורם בכמה מדינות אירופה… שההתפתחויות המתרחשות במהלך החודשים האחרונים יחזקו שם את מפלגות הימין, והבחירה שלהם תהיה להגדיר את החוקים מחדש. להציב כללים חדשים כדי לדעת, מי מאלה שרוצים לגור במדינות המערביות שייך ומי לא שייך…"
למעשה זה מה שאנחנו שומעים לאחרונה, גבולות שניסגרים, דנמרק, שבדיה ובגרמניה, דרישה לחקור את מה קרה שם בחגיגות של השנה החדשה בעיר קלן ( האונס והאלימות שחוו בנות גרמניה מ"האורחים" המוסלמים). בשבדיה מפחדים לדבר על הנושא בגלוי…

אנחנו עכשיו מתבוננים…

דרך אגב, האלימות באירופה, "עזרה" לתושבים היהודים שם לזכור שיש להם בית, המדינה שלהם. האלימות והמתח עזרו ויעזרו לחזק את העלייה למדינת ישראל. זה כבר מורגש השנה, וימשיך גם בשנה הבאה ואין ספק שעלייה כזו תמנף את הכלכלה אצלנו בישראל.

ועל זה נאמר בספר שופטים "וּמֵעַז יָצָא מָתוֹק"
 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .