eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 01.01.2016-07.01.2016

 

 

אי אפשר להתעלם מהתאריך היום, והמחשבה שאנחנו חיים ב"תקופה מעניינת". (אצל הסינים כשמברכים 'שתהיה לך תקופה מעניינת' זו לא ברכה!). למרות שהופכים דף בלוח השנה, אנחנו ממשיכים, חווים נקודות מיפנה בהרבה תחומים, גם בחיים אישיים וגם בעולם כולו.

מרקורי עובר במהלך השבת למזל דלי, שמחזק את כוחו ( חשיבה, רעיונות ותיקשורת), כדאי יהיה לשים לב למסרים שקיבלתם לאחרונה, המיפגש בין יופיטר וראש דרקון, לצד כוכב מרקורי שפועל כמו נווטן ( GPS), נמצא לפני הנסיגה שכבר תתחיל ב 04.01. הכוכב שיהיה בנסיגה עד 25.01 (ומומלץ תמיד להוסיף לפחות חמישה ימים עד שינוע בקצב הרצוי). החלטות שקיבלתם לאחרונה יהיו להן חשיבות, כמו זרעים שזרעתם שאולי לא תבינו עד סתיו 2016. לכן כדאי להקשיב לחוכמה שמוזרמת אליכם, כדי לממש אותה במציאות.

כוכב מארס עובר למזל עקרב ב03.01, מקום שהוא אוהב להיות בו. למעשה כוכב מארס שנמצא בדרך כלל כחודשיים בכל מזל, יהיה עתה בגלל הנסיגה שלו (הצפוייה במהלך חודש אפריל 2016), עד 06.03 ואחר שיגלוש למזל קשת וישהה בו עד סוף חודש מאי, ויחזור למזל עקרב עד 02.08. כוכב מארס יהיה קשור לכל ההחלטות שתקבלו,למעשה, הוא ידאג לכך שיהיה עליכם להתמודד בעיקר במהלך יוני 2016 עם ההחלטות שקיבלתם כשכוכב סאטורן היה במזל עקרב, אם נדייק, זו האנרגיה שליוותה אתכם מסוף אוגוסט 2012 עד תחילת אוקטובר 2012. יתכן שלא חשבתם שתחזור אותה התלהבות בביצוע כלשהי. ( בנושא המארס בנסיגה, נחזור לפרט באחת הרשימות באות, אבל כללית מומלץ לזכור שבזמן נסיגת מארס, רצוי ומומלץ לא להתחיל עסקים חדשים, פרוייקט חדש וכד'). בנתיים החוויה של אנרגיה חזקה, תעזור לכם להיות מאותגרים, גם מנטלית, והאגו שלכם עלול לאבד שליטה בסגנון של שחור ולבן הכל או לא  כלום ( נוסח מזל עקרב). מערכות יחסים יהיו לוהטים, כוחניים וגם חסרי שקט. זה יכול להועיל מאוד ליחסים בינאישיים, אם תדעו לנהל את האנרגיה הזו כראוי. שימרו על פתיחות ואמינות, כדי למנוע מהאופי העקרבי הפועל בדרכים ניסתרות במחשכים.

עצירת המרקורי תהיה מאותגרת עם כוכב מארס, שתשפיע כבר מה 01.01 עד סוף השבוע. אלה ימים בהם הלשון חדה וחותכת, קל לגלוש לעימות בגלל שאומרים מה שחושבים בלי דיפלומטיות. כוכב מרקורי דעתן, ינסה לשלוט בשיחה. נצלו את האנרגיה הזו לחשיבה מועילה, לקלוט רעיונות מפרטים קטנים להעשיר את הידע שלכם מזרם מידע שיגיע במהירות יחסית. כל זה במקום לכעוס משטויות, לאבד שליטה וכד', נסו לספור עד עשר, בעיקר כשתנהגו על הכביש, שימו לב לפני מעבר חצייה, לפני רמזור. דרך אגב, השילוב המתוח בין מרקורי ומארס עלול לגרום לפציעות, בדרך כלל אלה ידיים ורגליים ש"חוטפים" מכות, שברים וכד'. בשבת 09.01 כוכב מרקורי יחזור  למזל גדי, אז גם המילים יהיו זהירות ומחושבות יותר. ברצועת הזמן שבה המרקורי בנסיגה, יהיה נכון לחשוב מחדש על תוכניות ועסקים, לבחון את הפרטים ובעיקר להמנע מחתימה על קשרים, חוזים חדשים וחשובים.

זה שבוע, שבו מבנה הכוכבים "עוזר" לאנשים חזקים להביע את סדר היום שלהם (אג'נדה) בדרך שאינה מתפשרת, המעוררת התנגדות בסגנון ובתוכן. הרצון והצורך להשפיע, יהיה בלי גבולות.  החלק השלילי שיבוא לידי ביטוי גם אם אינו נעים לאוזן, זה חלק מאופיו של כל אדם ( האמת, זו עובדה שלכל אחד יש פגמים) במישור חברתי ואישי, וגם בנושאים בעלי אופי לאומי ובינלאומית. 

כוכב יופיטר גם יחזור על עיקבותיו השבוע, ב08.01 כשהוא מלווה בראש דרקון, ונמצא בקשרים עם יונו וסרס בין  מ04.01-12.01. יופיטר הנמצא בבתולה הפרפקציוניסטית עלול גם להשפיע בדרך לא צפוייה על מערכות יחסים, חברים יכולים לשנות את הסטאטוס לנאהבים או ההפך, אבל בגלל שהיופיטר בנסיגה, זה יכול להיות רק שינוי זמני. במהלך חודש ינואר, שימו לב מי מגיע לתוך חייכם, קחו כרטיס ביקור ממנו, אם תירצו, אדם כזה יכול להיות דמות חשובה בעתיד שאתם רוקמים לעצמכם.

השבוע, בעיקר עד 06.01, הזהרו עם התחייבויות כספיות, שלא יהיו מעבר ליכולת שלכם. שימו לב בעיקר ל04.01-05.01 לא לצאת למסע רכישות בלי שליטה.

ה07.01, הוא יום רגיש, בעל אופי נפיץ, מצבים לא צפויים שיכולים למשוך אנשים "לקצה". אימפולסיביות גוררת פעולות שקשה לחשוב עליהן מראש. שליטה עצמית תועיל לכם לא "לקפוץ" מהצוק למטה ובמילים אחרות לא להשתגע.

הימים שכדאי להזהר אצלנו במיוחד הם 02.01-05.01.

 

זמני ירח בטל בשבוע הקרוב:

יום שישי 01.01 הירח בטל משעה 07.32 עד 08.40 בבוקר.

יום שבת 02.01 הירח בטל משעה 18.24 עד למחרת יום ראשון 03.01 לאורך כל היום עד שעה 21.36 בלילה.

יום שלישי 05.01 הירח בטל משעה 19.43 בערב עד למחרת בשעה 08.56 בבוקר.

יום שישי 08.01 הירח בבטל משעה 04.40 עד שעה 17.06לפנות ערב.

 

כלכלה ושווקים:

התמונה הכללית לשנת 2016, לא תהיה קלה בכל המישורים. הכוכבים יופיטר וסאטורן הם הכוכבים העיסקיים בגלגל המזלות. אלה תמיד יהיו מעורבים במכירות ורכישות של סחורות. ואלה הכוכבים הפעילים בבמהלך השנה הקרובה.

כוכב יופיטר במזל בתולה מתחיל בנסיגה ב08.01, ויבנה בהדרגה את הריבוע לסאטורן שיגיע לדיוק במחצית השנייה של חודש מרץ 2016. השילוב הזה "יוריד" רווחים ויאיט פעילות. במהלך חודש מרץ, סאטורן ישנה כיוון, ויחזור למנעד עם נפטון, שישפיע על הריבית והאינפלציה, בעיקר בין יוני לספטמבר 2016 , זו גם תקופה שתהיה בעייתית עם הערכים הפיננסים, מטבעות, וישפיע על העתודות הכספיות בעולם.

גם בהמשך השנה יהיה מיפגש מאתגר בין יופיטר לפלוטו, שכולל גם את האורנוס, נשמע גם על הרבה פשעי ( פלוטו) טכנולוגיה (אורנוס), כמו האקרים ( פלוטו) שיפגעו במידע הצפון במחשבים. כך שגם מניות והשקעות הקשורות בטכנולגיה, עלולים להפגע. השנה נשמע על הרבה התקפות סייבר, ומכאן כמובן עלייה בדרישה לאבטח את המחשבים.

מחירי הנפט, לא אמורים לזנק במהלך השנה הקרובה.

בנוסף השבוע גם כוכב מרקורי משנה מגמה ב04.01 ( בנוסף לכוכב יופיטר), כך שבימים הקרובים מתבקשת זהירות, כי שנוי מגמה משפיע על הפסיכולוגיה של השווקים. עוד  השבוע, יש נטייה לאבד הערכה עם כספים, בגלל המנעד בין וונוס ונפטון, והנטייה להגזים ולהכנס להתחייבויות מעבר ליכולת או לשלם סכומים שאינם ריאליים. ( עד 06.01). המיפגש של השמש עם הפלוטו ואורנוס במהלך השבוע, עלול גם להשפיע על השווקים. 06.01 ו07.01 אלה ימים שיגרמו לאי שקט גדול בשווקים.

אצלנו:

במדינה שלנו, יש צורך לצאת ממצבי חוסר הוודאות או אי הנוחות שהיו יותר אופיינים, עם הכוכבים על ציר 1-7. ואכן, במהלך החודשים שיבואו, יהיה ניסיון לקחת שליטה על הארועים (כוכבים על ציר 4-10), ניסיון (כוכבים על ציר 2-8) שמטרתו לעזור ולשמור על מה שהשגנו עד היום. אלה כנראה הסיבות שיהיה על ההנהגה ועלינו להתמודד עם חוקים חדשים עקרוניים בארץ וגם מול הביקורת בעולם במטרה להגיע לאיזון. המשמעות היא שיתכן (כוכבים על ציר 6-12) שיהיה צורך לעשות דברים שקשה לקבל אותם ויעוררו חילוקי דיעות, בשם הדמוקרטיה וחופש הדיבור שחלקו נוצל לגסות רוח, או כמו ששרת המישפטים התבטאה, "חופש השיסוי".

אבל למעשה, המדובר במצבים אמיתיים, הדורשים טיפול והתייחסות כדי להתגונן כמו שקרה אצלנו לאחרונה עם החוק נגד העמותות הפועלות נגד מדינת ישראל, ושוחקות את הלגיטימיות שלנו מחוץ למדינה, או מצבים שאי אפשר להתחמק מהמציאות שהם יוצרים, כמו "מישפטי השדה" הביוש (שיימניג) של אנשים שחורצים את דינם בכיכר הפייסבוק, ובשאר הרשתות החברתיות, כולל בכלי התיקשורת בלי שיוכלו להתגונן. או יוקר הדיור שגם הוא דורש חוקים כדי לעקוף משקיעים "מתוחכמים".  גם ענייני הפנסיה שצצו ועלו לאחרונה ודורשים חקיקה יוצאת דופן וזריזה ועוד. שילוב הכוכבים על כל הצירים, מציג מאבק על דעת הקהל, דרך השימוש בארועים נקודתיים הממחישים את הצורך בחקיקה, ניצול הזדמנויות שכולנו מודעים להם, שכולנו שומעים וגם רואים אותם. ההתערבות בעזרת החוק תהיה כדי לשמור על מה שיש לנו, לשמור על צביונה החברתי וההדדי של האוכלוסיה המגוונת כאן במדינה שלנו.  אבל כמו תמיד, האמוציות ( 1-7 ו6-12 לפי המפה הריגשית של המדינה) שילוו את הוויכוחים האלה, לא יאפשרו לכל החוקים להתממש, ויש נושאים שישארו ברמת הוויכוח. ואל תזלזלו, בכוחן של העוצמות הריגשיות. "…עֵת לַחֲשׁוֹת  וְעֵת לְדַבֵּר… ". ( קוהלת ג).  

מחשבה אסטרולוגית.

אלה הקוראים את הרשימות המופיעות כאן לאורך שנים, זוכרים שעם המעבר של פלוטו למזל גדי 2008, ציינתי שצפוייה ההתחזקות של המסורת והחזרה לשורשים היהודיים שתשפיע על אופיה ותכניה של התרבות. מזל גדי מסמל מסורת שמרנות וקונסרבטיביות, ופלוטו כדרכו אוהב לחשוף את התכנים הנימצאים במהות אופיו של המזל גם אם הם חבויים. אחת ההשפעות שהתרחשו כמעט מייד היתה במוסיקה, בתכנים של השירים מן המקורות, לצד פיוטים שחידשו אותם. גם הסיפרות העיברית התעשרה בשנים האחרונות עם ספרים שחלקם הם פרשנות לספרים או ניסיון לביוגרפיות של דמויות מ"ספר הספרים", וגם רומנים המבוססים על סיפורי המיקרא. רק בשבוע האחרון שמעתי על עוד חידוש, קברט אופרה "ארבע אמהות אחד אלוהינו"  (כתב דויד זבה, מלחין, מנצח וזמר) המבוסס על האמהות בסיפורי המיקרא והחזרה למקורות, ממשיכה כמעין המתגבר. "עםללא עבר, אין לועתיד." (נפוליאון בונפרטה).

לאחרונה, אנחנו נחשפים לוויכוח על זהות המדינה, יהודית דמוקרטית, שילוב או הפרדה. מאמרי דיעה גם על המישפט העיברי, מה מקומו בבית המישפט.

או להבדיל, אנחנו עדים לצערנו הגדול, גם לגוון השלילי של מזל גדי השמרן, צר האופקים שחשף את הטרור היהודי, שכל כוונתם של חבריו לגרום לכאוס, להפיל את שילטון הדמוקרטי והחוקי אצלנו, כדי להקים כאן מדינת הלכה יהודית במשמעות הקיצונית. זה מעשה המזכיר לדאבוני הרב, את המניעים של דעא"ש, הרוצים לכבוש את העולם להכריח את "הכופרים" לטעמם להתאסלם, לחוקק את חוקי האיסלם בכל מקום,  חוקי השריעה בדרך המעוותת שהם בחרו בה.

אהוד אולמרט תיזכורת, הכוכבים סיפרו הכל:

מרשימה שניכתבה כאן ב04.4.2014 :

" היום אני מביאה תזכורת מרשימה שנכתבה ב-26.1.2007. כן, משנת 2007! הקדנציה שלו תהיה קצרה, והוא לא יסיים את תקופת כהונתו. כוכב נפטון, שעבר ועדיין עובר על ההורוסקופ האישי שלו, גורם אשליות ואכזבות. התנהגותו הזחוחה אפיינה את סגנון ההתבטאות שלו – יהירות ושיכרון כוח מסתיימים על-פי רוב בצניחה גדולה… כוכב סאטורן על מפתו, יכניס אותו לחקירות משטרה, וכירון(אחד האסטרואידים) המופיע בהורוסקופ המשותף שלו עם מדינת ישראל יפגע במעמדו אנושות. " …ברשימה ב-   6.12.2013 נכתב כאן על אהוד אולמרט: "הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו… (זה נתון מתוך המפה האישית). פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית… "באותה רשימה באפריל 2014 נכתב , "אהוד אולמרט איבד את השליטה על חייו. היכולת שלו לשקם את שמו תהיה מוגבלת. ברור היה לאורך הדרך שאהוד אולמרט המצייר לעצמו את המציאות בצבעים שנוחים לו (כוכב נפטון ירחי ב-5-11 נפטון שמשיב-2-8), כאשר זה התבטא בחלומות שווא ובמאוויי לב דמיוניים, ובהמשך מספר לעצמו סיפור שהוא גם מאמין בו. זה מעלה באופן טבעי את השאלה עם סימן קריאה על ההחלטות שקיבל כראש ממשלה. תפיסת המציאות המעוותת שלו (!!!) אותה גם ציין השופט רוזן."

היום גם אחרי גזר הדין של הבג"צ שניתן ביום שלישי 29.12.15, ממשיך אהוד אולמרט לטעון שמעולם לא לקח שוחד, " אבן נגולה מעל ליבי…" כך אמר בלי למצמץ כאילו זוכה. אבל האמת הפוכה ממה שהציג אותה ראש הממשלה לשעבר. לפי פסק הדין, ירד האישום על חלק מהשוחד רק בגלל הספק, אבל השופטים בעליון החליטו פה אחד שהוא אשם, שאכן קיבל שוחד בסך של 60,000…. ואמרו"…הרשעת ראש ממשלה לשעבר בעבירת שוחד מטרידה.." והוסיף השופט ניל הנדל "העיוורון שבעיוורון, מקבל השוחד לא תמיד מודע לכך שראייתו ושיקול דעתו ניפגעו…" למעשה חזר השופט הנדל על דברי השופט רוזן, רק במילים אחרות. וזה בדיוק מה שכתבתי כאן לפי המפה האישית שלו. לפני כשנתיים ב06.12.13. עכשיו למרות המילים המרשיעות אותו, הוכיח אולמרט שוב השבוע, כשהופיע מול המצלמות, ש"הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו… " ועל זה אמר קוהלת "בְּכָל-עֵת, יִהְיוּ בְגָדֶיךָ לְבָנִים; וְשֶׁמֶן, עַל-רֹאשְׁךָ אַל-יֶחְסָר". את זה אהוד אולמרט לא הפנים!

" תַּרְתִּי בְלִבִּי… וְלִבִּי נֹהֵג בַּחָכְמָה, וְלֶאֱחֹז בְּסִכְלוּת–עַד אֲשֶׁר-אֶרְאֶה אֵי-זֶה טוֹב לִבְנֵי הָאָדָם אֲשֶׁר יַעֲשׂוּ תַּחַת הַשָּׁמַיִם.."(קוהלת פרק ב')

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .