eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 25.12.2015-31.12.2015

 

הרעיונות ממשיכים לנבוע מכם היום ומחר, ועליכם רק לשמור על פרספקטיבה. מחר גם אורנוס משנה כיוון, אחרי שהייה ארוכה על אותה מעלה ובמיבנה הכוכבים שהוא יהיה במהלך הימים שישי שבת ראשון ושני כדאי להיות זהירים עם מכשירים חשמליים, אלקטרוניים או חומרים מתלקחים. הורידו הילוך גם בנהיגה.

מופע הירח המלא היום, 25.12, משתלב עם הכוכב האורני הדס והאסטרואיד ווסטה  (מסמלת ביטחון בכל מישור)  . גם השילוב הזה מביא איתו המלצה להזהר עם השקעות, מתאים לכל נושא הפנסיות "המוזנח" שעלה וצף לאחרונה, וצריך לחפש דרך איך להגן על החיסכון הזה.  "ווסטה" קשורה גם לביטחון, כך שהמיכלול, כולל עצירת אורנוס, עלולים לגרום לארוע בעל משמעות נפיצה או התמודדות הקשורה בביטחון לאומי, בגלל טעות או פיספוס גם בארץ או בחו"ל. נקווה שלא.

במהלך השבוע הקרוב, המנעד המאתגר בין כוכב מרקורי ומארס, אינו קל עד 30.12. הסכנה היא בעיקר בגלל האימפולסיביות שתשפיע על החשיבה, תיקשורת בינאישית ונהיגה. החשיבה חריפה, שנונה אבל עלולה גם להיות אלימה יותר, וקל להגיע לחוסר הסכמה בתוך שיחות או מו"מ. הוויכוחים עלולים להכיל מילים קשות לעיכול, פוגעניות בחדות שלהן. יש נטייה לשחרר כעס או מתח, התפרצויות בתוך שיחה, המפריעות לאדם לבטא את דעותיו, ביקורתיות מעצבנת. אבל נסו לחשוב, לספור עד  עשר ולא לתת לרגשות להוליך אתכם כדי לא להפצע תרתי משמע. אלה ימים שכדאי להזהר, גם ברמה הפיזית. ( האם אנחנו כבר "מתרגלים"?).

במבנה הכוכבים הנ"ל, יש שילוב נוסף של כוכבים העוזר ליצירתיות וההשראה עוזרת ליזום ולהוציא לפועל תוכניות ייחודיות.

כוכב וונוס עובר למזל קשת במהלך 30.12, מאפשר גישה משחררת יותר לנושא האהבה. אופטימיות שיכולה להיות גם מביכה.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה ב 06.01.2016. העצירה של מרקורי מתחילה בסוף חודש דצמבר, וכדאי להתחיל להיות ערניים, כבר בימים הקרובים לחוסר הבנה, או תיזמון מוטעה של תוכניות ופגישות. גם המכשירים האלקטרוניים מתקלקלים.

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 25.12 הירח בטל מאמש עד היום בשעה 07.26 בבוקר.

יום ראשון 27.12 הירח בטל משעה 05.35 עד 12.31 בצהרים.

יום שלישי 29.12 הירח בטל משעה 19.37 עד שעה 20.58 בלילה.

יום שישי 01.01.2016 הירח בטל משעה 07.32 עד שעה 08.40 בבוקר.

 

 

כלכלה ושווקים:

הנגידה ג'נט יילן, שאין ספק שהיא האישה החזקה בעולם, החליטה אחרי כמה שנים על העלאת הריבית כמו שהבטיחה. ההורוסקופ שלה, ( 13.8.1946) מציג את מזל אריה במלוא תפארתו מראה את האישה ההולכת בדרך שלה. החולשה שלה היא התהליך שהיא  עצמה עוברת עם עצמה כאשר עליה  לקבל החלטה. היתרון זו זהירות יתר, שאולי בעולם הכלכלי, בעיקר אחרי 2008 מתבקש.

ראש דרקון ישפיע על המפה שלה, ובחודשים פברואר-מרץ 2016 יאתגר את הסטאטוס קוו כך שיתכנו שינויים מהירים באותה תקופה, אפשר גם חוסר הערכה כלפיה מה שיגרום לה להתגונן. כוכב סאטורן נצמד לזנב הדרקון בהורוסקופ האישי, וישפיע על הערכות שלה או שיעמיד אותן בסימן שאלה. יתכן שנהיה עדים לאי סדר, באלגאן בפדראל בנק בחודשים האלה.

האופוריה שיצרו הכוכבים יופיטר ונפטון נתנו מקום לחששות שמביא איתו כוכב סטורן. זה מבנה שישפיע לאורך כמעט כל שנת 2016. כלומר המבנה המאתגר שבין סאטורן ונפטון עד ספטמבר 2016, יגרום קושי, והתחושה שנתנה יילן שההתקדמות בהעלאת הריבית תהיה מהירה, לא תיזרום ממש לפי הציפיות. השילוב של הכוכבים סאטורן ונפטון גורם לתחושה של "בוץ". מים ( נפטון) ואדמה ( סאטורן). נו, אז איך מתקדמים בתוך הבוץ? עם מגפיים גבוהות, קשה ולאט.

במושגים של אסטרולוגיה, ההיבטים של הכוכבים, אורנוס-פלוטו, סאטורן-נפטון ויופיטר סאטורן משפיעים לטווח ארוך, ולכן חוסר היציבות ימשיך ללוות את הכלכלה ואת השווקים. בנוסף ההיסטוריה מלמדת שכוכבים במזלות מישתנים ( תאומים, בתולה,קשת ודגים) לא "עושים" טוב לשווקים בארה"ב. כוכב סאטורן יהיה במזל קשת עד 20.2.2017, ונפטון במזל דגים עוד כמה שנים. על ההאטה כבר כתבנו.

אחד הדברים שיעזרו להשאיר קצת יותר כסף פנוי בכיסים, במהלך השנים 2016-2017 , יהיה מחיר האנרגיה ( הנפט ושאר המוצרים המתלווים) שימשיך לרדת, האופטימית תהיה בולטת בתחום יותר במהלך 2017.

25.12-26.12 כוכב אורנוס מתיישר ואינו מבטיח שליטה. גם אם אורנוס מסמל חשיבה גבוהה, עם יכולת צפייה עתידית , בימים כאלה יש קושי לקבל החלטות נכונות, שימו לב, כשזה מצטרף למופע הירח המלא, הפתעות צפויות. זו תקופת החגים בעולם, כך שהשווקים הגדולים סגורים. אבל מומלץ לא לקחת סיכונים, העיתוי המיידי יכול להשפיע יותר מהמצופה, גם לאורך כמה ימים.

 

 

אצלנו:

לצערי הרב, נמשיך להתמודד עם האלימות של הפלשתינאים, עם הסכינאות וניסיונות הדריסה, אבל כמו שכתוב "כְּשָׁמִיר חָזָק מִצֹּר נָתַתִּי מִצְחֶךָ לֹא תִירָא אוֹתָם וְלֹא תֵחַת מִפְּנֵיהֶם"(ספר יחזקאל ג').

ניראה שאנחנו נימצאים בנושא הזה בסוג של המתנה, עד בערך פברואר 2016. אז מדינת ישראל תחליט לעשות הערכה חדשה, אולי גם תגובה למתרחש במישור הביטחוני.

רוב העם כאן במדינת ישראל מאמין שיש לנו יכולת להתמודד ולפתור את הבעיה (עם כוכבים על הצירים (4-10, 5-11 למעשה, אלו הם תהליכים (המתפתחים בהדרגה) שנעים בינתיים בין הניסיון לנהל את המצב (שאין לו פתרון בינתיים) עם התכלית בכוונה להשיג פתרון דרסטי. לאורך החודשים הבאים החוויה שלנו תהיה להכיל, ולמעשה כולנו ממשיכים הלאה בחיינו "כאילו" הכל בסדר. אבל הרצון יתחזק להפגין כוח ולפתור את המצב.

המעגל הרגשי במפת המדינה, מעיד שאנחנו בוחרים להמשיך את החיים כרגיל, למרות האיומים (הדחקה?). אבל במציאות יש התפכחות הדרגתית, שמגיעה עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 שמביאה התנפצות של אשליות ממישפטים שתוכנם שצריך למצוא אופק מדיני, כלומר להכנע לדרישות של אלה שאינם רוצים שנישאר כאן. מיגוון "אנשים חושבים", החלו גם להתבטא בתיקשורת בדרך שקולה, ממקום שישבו הבנה שאין באמת מולנו אנשים הרוצים לבנות דו קיום בשלום ולהכיר בקיומה של המדינה שלנו, מדינה לעם היהודי, ויהיה צריך למצוא פיתרון שיענה באמת לצרכים החשובים לעצמאותה של מדינת ישראל. כמו שכתוב בפרקי אבות "אִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי? " לשם כך נחוצה אחדות בהנהגה שתשפיע גם על אחדות בעם.

המציאות החדשה מה יהיה ב 2016

מי שעוקב אחרי החדשות לומד שמלחמה האמיתית במזרח התיכון היא למעשה השיעים מול הסונים. כך נראה גם את העתיד.

ההתייחסות לעיסקה עם אירן שנבנתה לאורך זמן וגיבשה הסכמים לפני הליקוי לבנה באפריל 2015, מה ש"מבטיח" שההסכמים לא יעבדו כמו שתיכננו. אלה דברים שכבר ראינו, אבל עתה עם מפות אסטרו -קרטו- גרפיה,יש חיזוק להערכות שכבר ניתנו כאן בקיץ שהיה.

המפה המסמלת את כניסת החורף, ב 22.12.2015 נחשבת כמפה ( אינגרס) ממנה ניתן ללמוד על העתיד לבוא . כניסת השמש למזל גדי על מעלת האפס מעלת העולם, תהיה בדיוק על אותה מעלה שבה ניפגשים באמצע מארס/נפטון. השמש=מארס/נפטון. נקודה זו מעוררת אי נוחות ומציגה פוטנציאל לשימוש בנשק כימי או ביולוגי, או התפרצות מגיפה. ( שתי האופציות אין בהן גיל ושימחה). מי צריך לדאוג? אלה הנימצאים על הציר שבין ניו -יורק ובוסטון, שם השמש תהיה על נקודת ה IC בנוסף לווסטה על ה DES. במפות ה ACG ( אסטרו-קרטו-גרפיה) המארס יעבור (על ה MC) ממוסקבה לאורך סוריה ועירק. בנוסף לאינגרס גם הליקויים ומולד ירח, בנוסף לעומס כוכבים באזור לא יציב דורשים התייחסות רצינית. כוכב מארס העובר מ MC ל IC ( צפון דרום) בכמה נקודות מרכזיים במפות זו תופעה יוצאת דופן, שממשיכה את מה שהיה בשנה האחרונה על מפות מוסקבה, שזו גם אחת הסיבות לאגרסיביות המתמשכת מהקרמלין. ( גם ב2016). לא נגדנו!

ליקוי החמה שהיה ב 04.1.2011 ועבר בצפון אפריקה, הביא את הנפילות של ממשלות טוניסיה, לוב, מצרים תימן ועירק וכמובן מלחמת האזרחים בסוריה. זה ממקד את התמונה על המזרח התיכון,  הליקוי היה אז ב13.38 במזל גדי.  ב26.09.2016 כוכב פלוטו נעצר וחוזר להילוך קידמי על מעלה 14 גדי בצמידות לליקוי.( כמעט מעלה). בחודשים אפריל ונובמבר 2016,  בנוסף כוכב אורנוס יאתגר את כוכב מארס במפת הליקוי. נכון שהכוכבים אורנוס ופלוטו כבר לא  חוזרים למעלה 13 במזלות היוזמה, אבל הם יהיו באמצע המזל וכשמקדמים את המפה, הכוכבים המרכזיים מגיעים למעלות חשובות. השמש תהיה  17.43 מעלות במזל גדי, וכוכב מארס ב 24.52 גדי. אורנוס ימשיך השבוע להתקדם עד יולי 2016 ויגיע למעלות הרלוונטיות  בטלה ואחר כך שוב בנסיגה שתהיה בריבוע לשמש ומארס המקודמים. גם פלוטו יהיה במולות לשמש המקודמת. כל אלה "מבטיחים" חוסר יציבות לאזור המזרח התיכון המושפע מצל הליקוי. התקופות הרגישות שכדאי לעקוב הן, מרץ 2016, סוף יולי 2016 ואוגוסט גם.

מופע ליקוי חמה נוסף צפוי ב01.09.2016 וישפיע על מארס המקודם באותה מפה.

במפת הליקוי גם המארס עובר על MC מאמצע רוסיה דרך אירן וחצי האי ערב, והמארס ב DES יעבור דרך סין ודרום קוריאה. אלה האזורים שיעוררו עניין, הכותרות היו כנראה על פעולות אגרסיביות הקשורות למדינות האלה.

המפה העתיקה של פרס ומיצרים ( 14.03.1922)שהיו המדינות החזקות באיזור, מוכיחות שההיסטוריה חוזרת. פרס שהיא אירן של היום אינה מקום רגוע וגם מסמלת לעולם אי שקט, רבים מצפים שמצרים תהיה הכוח המאזן בעזרת סעודיה. לנשיא מיצרים א- סיסי ( 19.11.1954) יש מפה לא רעה בבמהלך 2016. הבעיה שהגיע לשילטון ב 08.06.2014  עם השמש ב 17 מעלות תאומים. ב 08.03.2016 צפוי מופע הליקוי חמה שיהיה ב 18.55 דגים. כוכב מארס מקודם במפת מצרים יגיע ל 17 קשת. כך שתהיה קריאת תגר למנהיגותו. גם מעברו של כוכב פלוטו יאתגר את כוכב יופיטר וישאיר את הבעיה הכלכלית שם " תוססת". גם סאטורן ונפטון "בחגיגה" ויעוררו תיסכול בצבא שם, הרגשה שלהם תהיה שאינם מקבלים את כל המידע ויש הרבה דיסאינפורמציה שתקשה עליהם לפעול. כוכב אורנוס יאתגר את המארס במפה המיצרית במהלך חודש יולי 2016, "זמן לאלימות" במיצרים.

אירן תהיה יותר אגרסיבית במהלך מרץ-אפריל 2016. בחודשי הקיץ כאשר כוכב אורנוס מתיישר ויחזור ויאתגר את כוכב מארס המקודם שיש במפה. במפת הליקוי חמה מינואר 2011. השאיפות של אירן להתרחב יתחזקו אבל יתקלו במיכשול ויגיעו לדרך ללא מוצא. זה קורה כאשר מופע ליקוי החמה בספטמבר 2016  יהיה צמוד לכוכב סאטורן בבתולה במפת אירן. (( 1.4.1979).

תיזכורת שניכתבה כאן ב17.7.2015 על ההסכם עם אירן ומדינות המערב בהנהגתו של ג'ון קרי, כשקוראים או שומעים שאירן ממשיכה ומתנהלת בדרכה בלי לתת דין וחשבון . "ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 29.11.2013: "הסכם ז'נבה נחתם בתאריך 24.11.13לפנות בוקר, עם יופיטר על ציר 1-7 במפה הרלוונטית, כך שנראה שהתכנים יתמוססו לטווח הארוך. הפערים שבין ההסכם הפורמלי לבין מה שיקרה בפועל, מעידים שכל צד יפרש את ההסכם כפי שהוא רוצה. עם שמש/נפטון על ציר 1-7, זה הפער בין הרצוי והמצוי. למעשה, אם היה להסכם הזה פוטנציאל להפוך להסכם קבע, יבינו אלה שכל כך רצו בהסכם, שההתייחסות לפרטים לא הייתה רצינית וזה יתפוצץ לכולם בפנים, בעיקר כשינסו להגיע להסכם הקבע". ( זה אמור להכנס לתוקף באמצע 2016 )

עוד ניכתב באותה רשימה, "ליקוי הלבנה האדום הצפוי בתאריך 23.9.15יאתגר את הירח במזל סרטן. עוד נקודה שמעלה אי-נוחות. כוכב מארס שיגיע למאזניים באמצע חודש נובמבר 2015 ידליק את המפה"

רק לאחרונה שמענו שאכן אירן הפרה את ההסכם עם ניסויי טילים שהתרחש, נכון, ב21.11.15 ניסוי המפר את ההחלטה…וכשנדרש המימשל האמריקאי לכך, התחמק בכוונה להמשיך ולקדם את ההסכם."כשבודקים את המפה המשולבת של ארה"ב עם אירן, שיתופי הפעולה שמוצגים עכשיו יגיעו לקראת אמצע 2016 להתמודדות עם האמת המרה, כשכוכב פלוטו יהיה על ציר 1-7 והכוכבים אורנוס/נפטון על ציר 2-8…החשיבה שיש הזדמנות תתפוגג בהדרגה…הפער המנטאלי והתרבותי מתיישב במרכז השולחן". לא צריך להיות חכם, מספיק לשמוע את הצהרות המישטר באירן נגד ארצות הברית.

" הניצחון של הדמגוגיות הוא קצר ימים אבל ההרס ניצחי" (שארל פגאי)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .