eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 18.12.2015-24.12.2015

 

שיחות עומק שהיו במהלך הימים האחרונים ישפיעו בדרך חיובית על מערכות יחסים שלכם. במהלך הימים הקרובים ( עד 20.12), התיקשורת "תטייל" ברבדים עמוקים, אבל כדאי גם להזהר, בגלל הכוחניות שיש בשילוב הכוכבים, הצורך להשפיע עלול להיות מלווה בגוונים ריגשיים, מניפולטיבייים, בכוונה לשלוט בתכנים שנישמע. אלה יהיו במערכות אישיות מגוונות, אבל גם אנשים הנמצאים בעמדות מפתח, בעבודה, בתיקשורת ובפוליטיקה, יאמצו בימים הקרובים סגנון שכל כולו להשפיע! לגרום לכל אחד לחשוב רק בדרך אחת, בזו המתאימה לדובר.  לא מומלץ להכנס לוויכוחים, בעיקר אם אינכם מוכנים להקשיב לאפשרויות אחרות. קיים קושי בימים כאלה לשנות דיעה, לכן לא יהיה נכון בימים הקרובים להשתתף במיפגשים סתמיים, כי הם לא יהיו כאלה. גם הכוכבים אורנוס-פלוטו נמצאים ברקע, כך שהאינטנסיביות תהיה בכל מיקרה. המחשבות יוצרות מבול של רעיונות, ההמלצה לשמור על פרופורציות.  אחרי יום ראשון, 20-21.12 כוכב אורנוס ישפיע בדרכו על החשיבה, חוסר סבלנות ומתחים עלולים לגרור חוסר הבנה או טעויות, שימו לב, קל לאבד ריכוז, והמילים מביאות לתיסכול, כעס, גם אצלכם ובסביבה הקרובה. נסו לשלוט על עצמכם, סיפרו עד  עשר.

כנראה נשמע על הרבה תאונות במהלך הימים הקרובים. אלה ימים שהארועים מתרחשים בפתאומיות, ולכן צפויים להתמודד עם קושי.

ב 18.12.2015, יש התעוררות אנרגיה הקשורה לארועים מאז הליקוי חמה האחרון בספטמבר ושיחרור אנרגיה גם שהיה קשורה לליקוי חמה הבא בחודש מרץ 2016. ברמה האישית לאלה שיש כוכבים במעלות הרלוונטיות ירגישו דחפים של אנרגיה מעל ומעבר לממוצע.

ב 22.12 השמש עוברת למזל גדי, זה יהיה היום הקצר השנה, ומסמל את תחילת החורף. מעבר השמש למזל גדי, מביא איתו איפוק, יכולת לתכנן תוכניות לטווח הארוך. לבני מזל גדי, יש סבלנות, לכן הם טובים בבניית תשתיות חזקות לעתיד. המעבר לגדי, מלווה ב"נחיתה", חזרה למציאות הריאלית ( מול הקשת האופטימי ללא תקנה). התהליך מאפשר לבחון שוב את המהלכים שנעשו לאחרונה. הצורך ביציבות ותבניות עבודה, מאפיין את התקופה הזו, לכן מקשה על שינויים.

לקראת סוף השבוע שיגיע, 24-25.12 תתעורר תחושה שיש בה תקווה נעימה שחוזרת ועוזרת לרצון לבלות בחברת אנשים, ידידים או מישפחה, סתם כך, ואם אתם תוהים, אז חפשו, סיבה למסיבה.

מופע הירח המלא ב25.12 במזל סרטן, מחזק את הרגשות ומגע עם הפנימיות שלכם, יש גם רצון לחזק את התחום המישפחתי, אבל זכרו שקל להגיע להצפה ריגשית שלא תמיד רצוייה, בעיקר בגלל זכרונות מהעבר. העזרו בחשיבה חיובית שתמיד עוזרת לחזור לפרופורצית. או מיצאו את האדם הנכון שיש לכם אימון בו כדי לשוחח איתו בנידון. שיחה תעזור לשחרר מתח מיותר, במקום שתלכו לאיבוד בזרם שמגיע מאי שם בעבר.

מומלץ בעת הזו להיות זהירים עם השקעות, גם נושא הפנסיות אינו מטופל כראוי, הדיווחים והסיפורים ימשיכו בתיקשורת ונמשיך לשמוע על אנשים שניפגעו בגלל השקעות שירדו לטימיון. מופע הליקוי הזה, עלול לחשוף טעות או פליטת פה הקשורה בביטחון הלאומי, כאן ובכל מקום אחר בעולם.

אורנוס חוזר למסלול ב 26.12 , כדאי להיות זהירים, בקבלת החלטות כך פתאום, אלא אם כן אלה כבר נמצאות לאורך זמן במגירה. הזהרו גם בנהיגה ובטיפול במכשירי חשמל או בחומרים דליקים. ( המלצה להיות זהירים כבר יומיים –שלושה לפני כן). עצירת אורנוס, וחזרתו למסלול עלול לעורר מצבים נפיצים, שאופיים גם רעידת אדמה תרתי משמע.

ונחזור ונזכיר ש הכוכבים מארס ואריס בעימות בין התאריכים 15.12-27.12 וגלי המתח והטרור ממשיכים בכל מקום. (היה כך לאורך השבוע האחרון)

 

על מפת המדינה, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8 בין 15.12 עד 21.12, כך שעל כולנו להמשיך להיות ערניים ולשמור על עצמנו.

 

 

זמני הירח הבטל:

 

יום שישי 18.12 הירח בטל משעה 17.13 עד שעה 20.26 בלילה.

 

יום שני 20.12 הירח בטל מחצות עד 02.12 אחר חצות.

 

יום שלישי 22.12 הירח בטל משעה 16.22 עד למחרת 23.12 בשעה 04.30 לפנות בוקר.  

 

יום חמישי 24.12 הירח בטל משעה 22.03 בלילה עד למחרת בשעה 07.26 בבוקר.

 

 

כלכלה ושווקים:

 

אופי התקופה משפיע גם על השווקים.

 

מחירי הנפט גם הם רגישים למה שקורה בעולם. הם יגיעו לרמה הכי נמוכה במהלך 2016.

 

למעשה התקופה שלפנינו אינה מבטיחה יציבות.

 

הסאטורן ונפטון ימשיכו להשפיע עד ספטמבר 2016, כך שההאטה, אינפלציה, יאפיינו את השנה הקרובה. אלה יגרמו לשוק דובי, אבל ההשפעה תהיה ניכרת במסחר של מניות טכנולוגיה ותעופה.

 

שנסו מותניים לחודש ינואר 2016, השמש במזל גדי תדליק את המבנה אורנוס –פלוטו כבר בשבוע הראשון, בנוסף המיפגש של וונוס וסאטורן לא יביא לחגיגה במזל קשת. וכוכב מרקורי יתחיל בנסיגה.

 

 

החליפות האיסלמית, דעא"ש.

אז מה יהיה?

אבו בכר אל בגדדי,הכריז על חידוש החליפות האיסלמית ב 29.06.2014. למעשה הבסיס הוא האירגון הסוני הקיצוני, דעא"ש.

מצב הכוכבים, על הצירים במפה, מעיד שאכן הנוכחות קיימת, אבל יש להם קושי להצליח. כלומר, הניצחונות שלהם הם יותר תעמולתיים. עם אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ההישגים מתמוססים, הם נחלשים, ויתכן שגם האנשים שהתגייסו בהתלהבות לאירגון, מאבדים אימון במנהיגות שם, או ברעיון שהיה המוטיבציה לעזוב הכל ולהתגייס לתנועה. רוב הכוכבים הם על צירים במפה המעידים שהם נלחמים על הטריטוריה שלהם ועל כסף. אבל גם שם הם מפסידים. מצפה להם שנה קשה, הם ימשיכו ויתקיפו עם הרבה כוח ( ראש דרקון/אורנוס על ציר 1-7) אבל יחוו מפלות קשות עם פלוטו על 2-8,  מה שעלול להפוך אותם להיות אכזריים יותר, אולי בגלל תחושת האובדן. אז אין בשורה! בנתיים הם לא נעלמים! גם אם יחלשו, הם ישארו ברקע,  לפחות עד 2019-2020, וגם אז הרעיון ישאר, עם פעולות ספוראדיות שעלולות להקצין, מתוך ייאוש. אולי 2024…  

 

הרהורים אסטרולוגיים:

במהלך החודשיים הבאים, השגרירים אורנוס ופלוטו שהגיעו אלינו ב2012, ויצרו מהפך חברתי, כלכלי ופוליטי. כבר ב2011 שהם התקרבו למנעד קרוב בניהם פרץ "האביב הערבי", שהבשורה לה ציפו עם בואו לא נענתה, ושינתה את התוכניות שהעולם המערבי ציפה לו.  (וכל זה קורה בעיקר כשכוכב אורנוס בתוך התמונה). שני אלה חוזרים להיות במנעד קרוב ומתוח בחודשים הקרובים, ותהיה לזה השפעה על חיינו ועל היקום כולו. ההשפעה צפוייה גם בשווקים, סבירות גבוהה לפחד, היסטריה ופאניקה בזכות אורנוס. אבל לא רק, כי בהווה, נוספו לתמונה הכוכבים סאטורן ונפטון הרוקדים גם ברקע ותורמים לפחדים. נפטון התורם לאילוזיות ומפח נפש כשסאטורן ניכנס לתמונה. הרגשות הגועשים מאבדים כיוון, קושי להתגונן ורק סאטורן  עוזר לשים מעצורים. "…יֵשׁ רָעָה, אֲשֶׁר רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ; וְרַבָּה הִיא, עַל-הָאָדָם…" ( קוהלת)

היום כבר אין ספק, שהשילוב בין אורנוס ופלוטו הביא איתו אלימות, בכל המישורים שאנחנו מכירים. "האביב הערבי" הביא את המלחמה העתיקה בין הסונים והשיעים (מוסלמים) למלחמת אזרחים אכזרית, בה המוסלמים הורגים זה בזה בלי קווים אדומים. והכל בשם האידיאולוגיה הדתית. המבנה של הכוכבים, סאטורן ונפטון לצד אורנוס ופלוטו, בחודשים הקרובים, יעלו את רמת האלימות הקשה, טרור שהמטרה שלו לשבש את חיי האזרחים ברחבי העולם, מעבר לרצח, פחדים, פארנויה והיסטריה , התוצאה שלו גם תשפיע כלכלית . הבעיה שקשהלחזות מראש ארועים כאלה. ברור שהם יתרחשו בשם אידיאולוגיה, ברור שאלה יהיו במדינות המערביות. עתה הציפייה והתקווה שלנו שמוסדות המודיעין ברחבי העולם, ישתפו פעולה כדי למנוע אסונות נוסח הטרור בבפאריז ובסאן ברנרדינו, וביחד יוכלו לשמור על ביטחון ביעילות.

אנחנו בתקופה שבה הפחדים גורמים לכל אחד לחשוב על הדרך להתגונן, היסטריה ופארנויה, עזרה למחירי המניות של חברות נשק, רובים וכד'. הבעיה שהחשיבה יותר ריגשית בנושאי ביטחון, יוצרת פגיעות והמוח, החושב, למעשה מושפע ממניפולציות, המנעד של הסאטורן ונפטון יכול להיות שילוב שיביא פיתרונות. נפטון, אינו רוצה מלחמה, הוא  מתחנן לשלום, חולם על אוטופיה. וסאטורן אינו מוכן להכנע. הוא רוצה להגן על מה שהוא מעריך ומעדיף פיתרונות מעשיים לסיים מתחים, האם באמת הוא יוכל להשתלט על איומים? עלינו להאמין שיוכל! בכוחו של סאטורן לבנות חומה לשטפון.

אבל גם השפה האלימה שהשתלטה על תרבות הדיבור אצלנו בכל מקום.

"אַל-תִּתֵּן אֶת-פִּיךָ, לַחֲטִיא אֶת-בְּשָׂרֶךָ, וְאַל-תֹּאמַר לִפְנֵי הַמַּלְאָךְ, כִּי שְׁגָגָה הִיא…" ( קוהלת): 

לא פעם בתקופה האחרונה, שאלתי את עצמי מה קרה שהאלימות המילולית השתלטה על חיינו, אופי "תרבותי" שאי אפשר לעכל או לקבל. לצערי כנראה שזה גם השילוב של אורנוס במזל טלה, עם פלוטו במזל גדי. פלוטו השואב וחושף את "הביוב" מתחת לפני השטח ( תחשבו גם על הביוב של כל אחד ואחת ברמה האישית) עם אורנוס במזל טלה הלוחמני. כך שפת הביבים הפכה להיות כלי נשק, האלימות המילולית עלתה מדרגה, השפה בוטה, מזלזלת וגסה, וזו נשמעת אצלנו בכל מקום, בכנסת, בית המחוקקים, ברחוב, במיגרשי הכדורגל, בתיקשורת לסוגיה, אבל ובעיקר התגובות ברשתות החברתיות. שם גסות הרוח מעידה על חוסר נכונות להקשיב לאחר. זכרו, שאם אין לכם תשובה עניינית ואתם מנאצים, זה מעיד רק עליכם, גם אם הכל בשם חופש הביטוי, זה נשמע יותר כמו חופש השיסוי! משום מה זה תמיד נגד כל מי "שלא חושב כמוני". לאן נעלם הכבוד ההדדי? אנא באנו?

"דִּבְרֵי חֲכָמִים, בְּנַחַת נִשְׁמָעִים–מִזַּעֲקַת מוֹשֵׁל, בַּכְּסִילִים.  טוֹבָה חָכְמָה, מִכְּלֵי קְרָב; וְחוֹטֶא אֶחָד, יְאַבֵּד טוֹבָה הַרְבֵּה" ( קוהלת).

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .