eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 11.12.2015 – 17.12.2015

 

אנחנו לאחר שבוע שלא היה בו רגע דל. שבוע שהיה בו פוטנציאל אלים ועדיין יש לכך השפעה עד לתאריך 13.12. נסו להימנע מעימותים, אם אתם חשים כעס, העדיפו למצוא לעצמכם מקום להירגע. שימו לב מה אתם חשים, לא כל דבר "דורש" קרב. היו זהירים בזמן נהיגה, אם מישהו מנסה לעקוף תנו לו, עצרו לפני מעבר חצייה ורמזור מהבהב, לפעמים כמה שניות בלוח הזמנים העמוס משפיעות על כל החיים. אינכם חייבים להוכיח דבר ואם תתנו לאגו לשלוט תבינו די מהר שהתגובה שתקבלו היא לא מה שציפיתם לה. הערב, יום שישי ובמהלך השבת האווירה נעימה ורומנטית, שמחה המתאימה למסיבות חנוכה, אווירה שעוזרת ליצירה, אנרגיה עדינה, מתוחכמת אבל אל תישכחו שברקע קיים גם פוטנציאל נפיץ שיכול די בקלות לגרום לכאב פגיעה או לטריקת דלתות.

האופי של הכוכבים בימים האלה מאפשר לצאת מ"תקיעות" מחשבתית.

 

יונו מגיעה למזל עקרב ותביא למערכות יחסים יותר חושניות, עומק ורצון להשקיע ביחסים בינאישיים. זו תקופה שתהיה טובה גם למיזוגים יצירתיים בתחומים שונים.

 

מולד ירח במזל קשת בתאריך 11.12.15 מושפע מכוכב יופיטר, השפע, התקווה וגם ההגזמות צובעים את האווירה וכדאי לזכור שאי אפשר לקבל הכל… החוכמה מגיעה מהניסיון האישי ולפעמים בדרך מרירה. כוכב סאטורן נמצא גם הוא במזל קשת ותפקידו לשים מעצורים לפנטזיות, הוא הצועד לאט ומביא איתו גם משהו חיובי, כמו באותם ימים שאין ברירה אלא לבחון שוב ושוב מה הצרכים האמיתיים שלכם, כדי לנקות ולראות מהו הרצוי ואיפה המצוי. היו ערניים וקשובים כי האנרגיה העכשווית היא עיוורת וזה כוח המנחה את כולם.

 

מיום שלישי 15.12 ועד לתאריך 21.12 יש אנרגיה הנבנית בהדרגה, זמן טוב למציאת פיתרונות מעשיים לנושאים הקשורים לתחום העסקי.

 

לפניכם הזדמנות לראות משהו שלא ראיתם לפני כן. משהו מהעבר חוזר וצץ מהצללים והגיע הזמן להבין שהנושא הזה לא משרת אתכם יותר. חבל להמשיך ולהדחיק אותו. זה זמן להתבונן היכן בפועל אתם נמצאים בחיים, מהו מרקם החיים שמתאים לכם, האם אתם רוצים להיכנע לאותם "שדונים"? האם לא הגיע הזמן לטפל או להחליט לפעול? ואם צריך גם להתייעץ אובייקטיבית עם מישהו, על מנת לעשות את הבחירות הנכונות להתנתק ולהתקדם, לא לסגת ולחזור על תבניות היסטוריות מחייכם שאין להן תכלית עוד.

 

הימנעו מחשיבה אובססיבית, נכון לבדוק מה מסתתר מאחורי המילים וההבטחות שאתם מקבלים בכל המישורים. קיים ניסיון להשפיע על החשיבה שלכם, מצידם של אלה שיש להם מנופים לעשות זאת, בני זוג, שותפים או חברים. במישור האישי אלו ימים שמתאפיינים במניפולציות, גם מצידם של עיתונאים ופרשנים בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, כולל פוליטיקאים כמובן. יש הרבה כעס בימים האלה אך היתרון הוא שפאלאס, אלת החוכמה המבריקה, משפיעה גם היא השבוע, כך שתוכלו להתמקד בתוכנם של המילים ולפעול בהלימה כדי לשנות את רעשי הרקע ולהבין את המניעים שדוחפים את כל הנ"ל.

 

 

אנחנו בעידן של מזל קשת, מזל אש המביא שמחה. החשיבה גבוהה יותר, אינטואיטיבית ולעיתים אימפולסיבית והמשמעות היא שלא תמיד מסתכלים לפני שקופצים מהצוק להרפתקה חדשה. זוהי רצועת זמן שבה אומרים דברים בלי פילטרים, גם אם הדברים הם חכמים וחריפים, מי שמתבטא אינו מבין איך אלה "משפיעים" על אחרים.

 

 

זכרו שאנו בתקופה בה השפעת הכוכבים מביאה התמודדות עם מציאות שבה כוכב אחד מנסה ליצור מציאות שיש בה חמלה, מנסה לתת ולהעניק בלי גבולות והוא בהתמודדות עם כוכב שיוצר מנגד מציאות קשוחה, כזה שלא פעם מכבה את האור. בנוסף הכוכבים אורנוס ופלוטו ממשיכים ומשפיעים, הם "השגרירים" החדשים שהופיעו במהלך 2012 ויוצרים מציאות חדשה שאת טיבה נבין בעתיד. למעשה התהליכים הם כמו גשר המעביר אותנו מעידן אחד לשני בכל תחומי החיים.

 

 

הכוכבים מארס ואריס בעימות בין התאריכים 15.12-27.12 וגלי המתח והטרור ממשיכים בכל מקום. אבל גם הימים שישי, שבת, מושפעים מהצמד מארס אורנוס הנפיצים. ( למעשה כל השבוע האחרון, מאז המיפגש שאיתגר את מארס-פלוטו עד סוף השבוע הנוכחי, הביא איתו תאונות דרכים קשות ופיגועי טרור, כולל זה שהיה בקליפורניה וכמובן לצערנו הרב מלווה את היום יום אצלנו).

 

על מפת המדינה, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8 בין 15.12 עד 21.12, כך שעל כולנו להמשיך להיות ערניים ולשמור על עצמנו.

 

עתה בימי החנוכה אנחנו נמשיך לשיר: "באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש. כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן. סורה חושך, הלאה שחור! סורה מפני האור!" ( מילים שרה לוי תנאי).

 

 זמני הירח הבטל:

 

יום שישי 11.12 הירח בטל משעה 18:01 עד למחרת בשעה 08:46 בבוקר

 

יום שני 14.12 הירח בטל משעה 01:03 בלילה עד שעה 14:58 בצהרים.

 

יום רביעי 16.12 הירח בטל משעה 09:15 עד שעה 19:44 בערב.

 

יום שישי 18.12 הירח בטל משעה 17:18 עד שעה 23:26 בלילה.

 

כלכלה ושווקים:

 

נראה שהמטבע של סין יכנס לטבלאות הערכה יומית מול הדולר. זו הכרה בכוחו של המטבע הסיני, למרות שיש שם האטה והם עברו משבר ביולי האחרון. שר האוצר הרוסי כבר הודיע שהיואן הסיני יוכר בבורסה הרוסית במהלך שנת 2016.

 

הדולר התחזק ומשפיע על מחירי הסחורות, אבל זכרו שהכוחות המשפיעים עושים "תרגילים" ומניפולציות כדי לשמור על כוחו של הדולר מול שאר המטבעות.

המשחקים משפיעים על השווקים וההאטה ההדרגתית יוצרת דפלציה וגורמת לשווקים להיצבע בגוון האדום בעיקר לאחרונה בין 07.12-11.12. עם זאת, בתאריך 21.12 תהיה הזדמנות לרווחים.

 

למרות המספרים הרשמיים אי אפשר להוכיח שהגרעון בארה"ב אכן נעלם. מאחורי הקלעים מדברים על אבטלה במספר אחר (22%) ממה שהנתונים הרשמיים מציגים. הגרעון שם יקבל "מכה" בגלל ההתפכחות אחרי הבחירות של 2016. הזעזוע צפוי במהלך 2017 וזה עלול לגרום שוב למשבר פיננסי.

 

בינתיים באירופה בחרו בריבית השלילית, בין פעולות נוספות כדי לתקן את המצב הקשה, אבל מה יעשו כאשר אזרחים יבחרו למשוך את כספם מהבנקים הגדולים כדי להתגונן מהפסדים?

 

המבנה המאתגר בין סאטורן ונפטון נמצא ברקע, הניסיון מעיד שכוכבים הנמצאים במזלות משתנים משפיעים על מצב השווקים בארה"ב ולזה יש השלכה על שאר השווקים, אפקט הדומינו.

ברור שאירועי טרור יוצרים מתחים וגם הם משפיעים על התנודתיות. כאשר כוכב מארס יגיע למזל קשת (דת, מדע ופילוסופיה) וייעצר לפני נסיגה בחודש מרץ 2016 צפויים גם התקפות טרור בעולם, וכשיפגוש בכוכב סאטורן ונפטון ההשפעה תהיה ברורה.

2016 תביא איתה הרבה אי שקט, יתכן גם שמחיר הנפט יגיע לרמה הנמוכה ביותר שפגשנו אי פעם, אבל גם זה יהיה מושפע מאירועים בעולם.

 

 

אצלנו:

 

מה יהיה עם הגז של המדינה? פנו מקום לאופטימיות! כותרת ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 03.07.2015 :

"מפת מסיבת העיתונאים בה הוצג המתווה בתאריך 30.6.15 משולבת עם מפת המדינה, היא הבסיס להערכה כאן. הכוכבים מספרים על חוסר ודאות, עיכוב זמני, אולי הבעיה שיש בגיבוש שיתופי פעולה (נפטון על ציר 1-7). בה בעת, ייתכנו עוד שינויים שיאפשרו לצאת לדרך עם כוכב אורנוס על ציר 4-10, ואיתו גם יגיעו הכוחות הרוצים בהצלחה ויוציאו לפועל את התוכנית במהלך 2016. על מספר מעגלים במפות הרלוונטיות נמצאים הכוכבים על ציר 4-10, המעידים שבסופו של דבר יהיו הסכמות והחלטות שיאפשרו לפעול, תכל'ס להתחיל דרך, שמשמעותה תהיה חיובית לעתידה של המדינה.

למעשה במציאות הדברים כבר קורים בהדרגה, גם אם לא מודעים לכך, הפור נפל. התהליך כבר מתקיים. נשמור על אופטימיות מאחר שיש הבטחה של הכוכבים וצפויה התפתחות כלכלית דינמית (5-11, 3-9), כזו שתשפיע בכמה כיוונים, לצד שיווק לארצות שונות,שחלקן אפילו יפתיע. כשאנו, האזרחים, מתבוננים ושומעים את ההתנהלות שלהמדינה בנוגע לרגולציה המכבידה והמורכבת,על הפקידים במשרדים הרלוונטיים (הגמגום לאורך חמש שנים מאז נמצא הגז), ה"חפירות" של הפוליטיקאים מכל מגוון הקשת, וכמובן, הפרשנים שתמיד יודעים הכל הכי טוב, שמתבטאים בתקשורת ורק הם יודעים מה נכון(תיזכרו שרובם מעולם לא ניהלו באופן מעשי עסק כלשהו), בתקופה כזו אני נזכרת במשפטים שאמר האלוף בני פלד ז"ל (מפקד חיל-האוויר בשנים 1977-1973) שהיה פרפקציוניסט ידוע בכל מה שעשה, אבל גם בתסכולו למצוא פטנט ל"תיקון" ההתנהלות כאן, אמר עלינו, שזו לא מדינה אלא"מהדורה משוכללת של ועד הקהילה" במילה אחרת "חלם".

 

השבוע אמר את הדברים שנכתבו כאן לא פעם, פרופ' יוג'ין קנדל בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס: "…כשבכל בוקר אומרים לאזרחים בתכניות בוקר שכולם עובדים בשביל הטייקונים – מגיעיםלחוסר אמון בממשלה. זה מדאיג אותי מבחינת עתיד המדינה. במדינה בה מי שמאשים הכי הרבה וצועק הכי הרבה הוא הופך לגיבור לאומי – למדינה הזאת יש בעיה.." חישבו על זה… הכותרות המופיעות באי אילו עיתונאים סותרות את המציאות, ואתם הקוראים כבר למדתם שהכוכבים אינם משקרים!

אחרי שוועדת הכלכלה סיימה את הישיבות שלה, לפי הרמזים והמסרים, אוטוטו יחתום ראש הממשלה על סעיף 52 וכמו שנראה אכן הכוכבים בשנת 2016 יתחילו לקדם את המתווה בצד המעשי.  

 

 

תזכורת על אופיו הנשיא אובאמה נוכח פיגועי הטרור האיסלמי!

 

ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 27.03.2015

"בסוף חודש ינואר האחרון נכתב כאן: לאובמה יש כנראה בעיה עם מדינת ישראל עצמאית ודעתנית השומרת על ביטחונה… אובאמה מחפש הישגים, משהו להשאיר אחרי הריק הגדול שלו במהלך הכהונה שלו ולא נראה שאכפת לו מי יהיה הקורבן על המזבח. בלי אשליות".

באותה תקופה הרגשנו שזה מכוון אלינו אבל היום כל אחד מבין שלנשיא אובאמה יש בעיה עם המציאות בעולם שאינה נמצאת בהלימה לעולמו האישי והפרטי.

ברשימה מתאריך 06.03.2015 ציטטתי את קלינט איסטווד השחקן והבמאי (שהיה גם קצת פוליטיקאי בעברו): "יום אחד נבין שנשיאות ברק אובאמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה".על אותה הונאה נכתב כאן כבר לא פעם לפי המפהה אישית של הנשיא חוסיין אובאמה

לראשונה בכתבה שהתפרסמה בתאריך 20.9.2013: "האנלוגיות שלו מוטעות… הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)… כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם…בעיקר עכשיו, כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישי של אובאמה, מתחילת חודש מרס האחרון, מה שלא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות…"

בהווה, להרבה אמריקאים יש סימני שאלה על כישוריו של נשיאם הנוכחי כמנהיג, בעיקר עם דרכו ההססנית לנהל את האיום המתפתח של ISIS (דעא"ש), ההצהרות והנאום האחרון שלו "עוזרים" לסגנון הבוטה והישיר של דונלד טראמפ, שבמפה האישית שלו האופק במזל אריה עם מארס צמוד אופק (האופק = מזל השעה, מסמל בין השאר את כרטיס  הביקור של בעל המפה) ועוזרים לו גם בסקרים. למרות הכעס על חוסר הטקט, הפופולאריות של טראמפ מול הנשיא אובאמה, "המעודן" והדיפלומטי, רק נוסקת. האם נמאס לאזרחים הרוצים לדעת את האמת כמו שהיא, בלי תקינות פוליטית?

אבל עכשיו יש לנשיא אובאמה בעיה וזו מופיעה עתה במפה האישית, כוכב יופיטר (מעצים) במזל בתולה הגיע אל כוכב מארס במפתו האישית בזמן הפיגוע הטרור שהיה בתאריך 02.12.2015 בסאן ברנרדינו, בקליפורניה. השילוב הזה אינו מאפשר לכוכב מארס להישאר "רדום" מה שמעורר את המחשבה שלמרות הנאום וההבטחות שלו על  "NO BOOTS ON THE GROUND", עם שילוב כוכבים כזה חזק קיימת סבירות גבוהה שהוא יאלץ לשלוח כמה פלוגות חיילים, אבל הניסיון לשמור על תדמיתו כלפי חוץ הוא ייתן לזה שוב את שם הכיסוי "יועצים".

בסופו של דבר המבנה של ההורוסקופ האישי של בארק אובאמה מציגה פגיעה בתדמיתו כמנהיג וכמפקד עליון של הכוחות בארה"ב. נפטון כל כך דומיננטי כך שלמרות האידיאליזם וההשראה שלו על איך צריך להיות העולם החדש, הרמוניה עם דו קיום בשלום על פני היקום, רעיון שהוא ניסה להציג מאז שנבחר בשנת 2008, ועל כך קיבל כזכור את פרס נובל לשלום (על המילים ותו לא!), הוא מתקשה נוכח המציאות להוכיח את משנתו (התפכחות שמכעיסה אותו) והנסיבות מחלישות אותו, בעיקר עכשיו שסביר להניח שהנושא המרכזי במסע הבחירות במהלך 2016 יהיה טיפול והתגוננות מ- ISIS. אובאמה מן הסתם ירצה (??? אני משאירה כאן סימן שאלה) שהדמוקרטים יזכו בבחירות  בתאריך 8 בנובמבר 2016. ראש דרקון יגיע במהלך 2016 גם למפגש עם כוכב מארס במפתו, זה שילוב אלים, הגורר חוסר שליטה ויש להניח שהמלחמה בעירק וסוריה תמשיך להשפיע על ארצות הברית ועלולה גם להביא לעוד התקפות טרור על אדמת ארה"ב.

בראייה היסטורית, הוואקום שהשאיר הנשיא אובאמה בעירק ( כשהוציא את החיילים האמריקאים משם) עזר להקמת דעא"ש, וגם למי שזוכר את האזהרה השקרית של אובאמה על ה"קו האדום" שהוצג לבאשר אסד בראשית המלחמה סוריה, שהתבררה כ"פוזה" ריקה מתוכן, והוסיפה עוד "משהו" לתדמית המביכה והמגושמת של הנשיא ברק חוסיין אובאמה, מנהיג ארה"ב.

כדאי לצטט שוב בהקשר הזה את פרופסור ישראל אומן שקיבל פרס נובל על תורת המשחקים ולפיה הוא הציג את התיאוריה הבאה:

"צריך מטרה ואם אתה מוכן לשלם את המחירים – לא תצטרך לשלם. אם אתה מוכן למלחמה – לא תצטרך להילחם. אם אתה צועק 'שלום שלום' – בסוף תילחם." זהו "פרדוקס הסחטן".

"הקונפליקט" הנוכחי במזרח התיכון כנראה עוד יביא איתו בעיות גדולות וכאבי ראש לממשיכו של אובאמה, שיכנס לתפקידו בינואר 2017. זו כנראה תהיה "המורשת" שלו.

ונמשיך לשיר:"הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ אָנוּ מַדְלִיקִין עַל הַנִּסִּים וְעַל הַנִּפְלָאוֹת…שֶׁעָשִׂיתָ לַאֲבוֹתֵינוּ בַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה" ( מן המקורות).

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .