eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 27.11.2015-10.12.2015

 

הדיוק בין הכוכבים סאטורן-נפטון מתרחש עתה אבל משפיע כבר לאורך כמה זמן. הסאטורן המגביל, שולט ובונה גבולות, נפטון פתוח וזורם בשיטפון אינסופי. המציאות מראה שאלה משפיעים ברמה האישית על הוויטליות, וגם הבריאות רגישה יותר. (רטיבות, התקררות, ומומלץ להמנע מסביבה לחה).

ברמה האישית מאבק בין חוקים בשם הנורמטיביות במציאות, הצבת גבולות מול מצבי הרוח משתנים. הכוכבים האלה ביחד ינסו לאזן בין המתירנות לחוקים נוקשים, להביא את השינוי המתבקש. יתכן שהמתירנות המוגזמת של השנים האחרונות זקוקה לחוקים בסיסיים, כאלה שיעזרו להניח גבולות. סאטורן מייצג ביטחון, להבין שצריך לרדת לקרקע, מול הנפטון שהוא  יותר כאוטי באופיו, זורם בדרכו מעל ומעבר לגבולות של ה"מותר" או הנידרש. כך נרגיש גם בעולמנו האישי, יתעורר רצון לאזן כדי לאפשר את השינוי, להתמודד עם רגשות שלא פעם מביכים "התקרבנות" ( בכיינות) אשליות צבעוניות ואי סדר מצד אחד וגם לפעול כדי לקבל ביטחון ויציבות, לפעול במסגרת ההגיון מהצד השני. למצוא את נקודת האמצע כדי לשמור גם על שפיות.

בימים הקרובים נרגיש יותר רצינות, אנרגיה לא נוחה בחברה, רצינות וקושי לקדם נושאים כמו שרוצים. נסו עם מודעות להעדיף את הקלילות בעיקר ב29.11-30.11. יש דברים העולים מהעבר ( סאטורן) וגורמים לחוסר הבנה ( נפטון).

בהמשך השבוע המצב רוח חוזר משלב גם הומור טוב. האנרגיה המנטלית תהיה עשירה, תרגישו שצצות מחשבות חדשות, אבל שימו לב גם לא לצאת מפרופורציות, כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. גם בתיקשורת בינאישית קל לאבד את הטקט, להיות בוטה בגלל שרוצים לומר את האמת. גם בדרך בה אתם מציגים נושא אתם עלולים לאבד את הגבולות והציפיות שלכם עלולות להטעות אתכם ואת הסביבה. האנרגיה הזו תאפשר לבחון נקודות מבט עם כיוונים חדשים, שימרו על פרסספקיטבה, אל תגלשו וההישגים יהיו חיוביים.

סביב ה03-05.12, הזהרו בנהיגה, המחשבות הסוערות יכולות לגרום לכם לאבד את הריכוז או המיקוד המתבקש בכביש ובנהג שנוסע לפניכם או לידכם.

בין 04.12-07.12 כוכב מארס "מדליק" את כוכב פלוטו. אלה יביאו למאבקי כוח מתסכלים, "קרבות" מיותרים. חישבו על האנרגיה שתידרש מכם, האם זה כדאי? ימים בהם הלוחמה הפסיכולוגית במיטבה. בהמשך כוכב מארס יגיע למנעד עם אורנוס בין 08.12-12.12, זה מבנה נפיץ ועלול לגרום להתלקחות, קצר חשמלי או טכני שיכול להתפתח לתקרית או אסון. אלה ימים שאופיים יוצר ריגושים, יש כאלה שיחפשו אותם, העיקר שלא יהיה משעמם. החולשה "הפיוז קצר". עדיף להמנע מעימותים, להתרחק מאנשים המוכרים לכם, כאלה שהפתיל שלהם קצר. אם לסכם, השבוע שבין 04.12-12.12 יביא כעסים בלי שליטה על כל מה המשתמע מזה, חישבו, סיפרו עד עשר, אינכם צריכים להוכיח דבר, אלא רק איפוק.

כוכב וונוס עובר למזל עקרב ב05.12. תגובות ריגשיות אינטנסיביות. שחור או לבן. אינכם יכולים להתפשר, הרגשות תוססים, חמים, עזים. אל תהיו בטוחי שאתם מבינים מה מניע את האדם מולכם, מה קורה אצלו בפנים. אם אתם נמצאים במערכת שיש בה קירבה אמיתית, דרבנו את בן הזוג או החברה לדבר, לחשוף את רגשותיו האמיתיים. הבינו שהרגשות סוחפים ומשפיעים בהלימה. שחררו אם אפשר והתמקדו במה שחשוב  לכם.

כוכב מרקורי יעבור למזל קשת ב10.12. הלשון משתחררת, ויורים "עם כנות" כדי להגיד רק את האמת. הדיפלומטיה נשארת רק כהמלצה.   

ימים שמומלץ להישמר, לאורך השבוע! וגם ואולי בעיקר  04.12-12.12, ובמהלך דצמבר הרגישות מתחדדת  עם הגעתו של כוכב מארס לציר 2-8 במפת המדינה  בין 15.12-20.12.

 

זמני הירח בטל:    ( שימו לב הרשימה בחופשה עד יום שישי 11.12)

יום שישי 27.11 הירח בטל משעה 06.34 בבוקר עד 21.26 בלילה.

יום ראשון 29.11 הירח בטל משעה 14.45 בצהרים עד 02.47 אחר חצות.

יום רביעי 02.12 הירח בטל משעה 05.08 בבוקר עד 12.09 בצהרים.

יום שישי 04.12 הירח בטל משעה 06.54 בבוקר עד 0.33 אחר חצות.

יום שני 07.12 הירח בטל משעה 04.01 לפנות בוקר עד שעה 13.25 צהרים.

יום רביעי 09.12 הירח בטל משעה 08.34 בבוקר עד 0.25 בלילה.

יום שישי 11.12 הירח משעה 18.01 עד למחרת בשעה 08.46 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אנחנו לקראת שנה שבה תמשיך להיות מורגשת האטה, תנודתיות בשווקים, אינפלציה וקושי בהערכה נכונה של כסף. גם מחירי "הסחורות" בשווקים עלול להיות מושפע ולא לטובה.

המעבר של כוכבים למזל קשת יכול לגרור רעיונות שמביאות לחשיבה בגדול עם תגובות מוגזמות שישפיעו גם על התנודתיות לכאן ולכאן.

האנרגיות המנוגדות יביאו גם לחשיפת הונאות  וניפוץ אשליות בעסקים, הסכמים והבטחות של אנשים שבטחתם בהם.

ימים הראויים לתשומת לב הם 29.11-30.11. אלה ימים רגישים גם למחיר הנפט. בהמשך מגיע כוכב מארס אל המבנה אורנוס-פלוטו. שיהיה בין 04.12-12.12. עם דגש על 04.12-07.12 ובהמשך 09.12-12.12. אלה גם ימים רגישים במובן בינלאומי, בגלל הנפיצות והסכנות שהם מייצגים. מה שמביא  בדרך כלל לתגובה מיידית בשווקים.

בהמשך במחצית השניה של  2016, יגיעו כוכב יופיטר למנעד עם כוכב פלוטו, ישפיע על הכלכלה. אני מנסה לחשוב ( כאסטרולוגית) ששוב מלחמות הדת יעוררו בעוד דרך את הטרור בעולם, והפעם בגלל השילוב של הכוכבים, ההשפעה על הכלכלה תהיה ברורה. השילוב המתוח בין יופיטר ופלוטו מביא על פי רוב לפשיטות רגל, בעיקר בחברות ואנשים שבמפה האישית שלהם ההיבט הזה קיים.

 

 

אצלנו:

אתם חוזרים ושואלים אותי פעם אחר פעם, "עד מתי"? התשובה האמיתית עד שאירגוני הטרור, והאנשים המגוייסים לטרור ילמדו ברחבי העולם מה הן זכויות אזרח, ערכים, הומניות ואצלנו, שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי. "לֹא מֵרֻבְּכֶם מִכָּל הָעַמִּים חָשַׁק יְהוָה בָּכֶם וַיִּבְחַר בָּכֶם כִּי אַתֶּם הַמְעַט מִכָּל הָעַמִּים" ( דברים ז'). זה גורלנו, מדינה קטנה, עם קטן, מול "כולם".

מי שעוקב אחרי הרשימות כאן, לא מופתע, גם אם זה לא מנחם, ומכאיב לכולנו לאורך החודשיים האחרונים, פעם אחר פעם. כוכב סאטורן ממשיך להיות נוכח על ציר  1-7 לאורך זמן, מעיד שמדינת ישראל נמצאת בהתמודדות שאין לה פיתרון קסם. כוכב סאטורן ימשיך "ללוות" אותנו גם במהלך החודשים הבאים.

שינוי האסטרטגיה של אלה הקובעים מדיניות מתקרבת. זו תיכלול גם התמודדות מול הדה ליגיטימציה ( 6-12) של "יפי הנפש". ראש הממשלה, נתניהו עשה זאת השבוע בעמדתו מול ג'ון קרי, החולם חלומות. הלחץ מהציבור יתחזק בדרישה לפתרונות, גם אם ברור לכולם שזה יהיה בניגוד לדעת הקהילה הבינלאומית. ( 4-10, 6-12). מדינת ישראל תצטרך להתמודד מול הניסיונות לבודד אותה, אבל אנחנו נמשיך ונלחם במגמה הזו, די בהצלחה ( 3-9). גם אם התוצאה של המבנה מציג אותנו כ"עם לבדד ישכון". מאמצע 2016 בעזרת כוכב נפטון שיגיע על ציר 4-10 ( במפה שלנו), יגיעו גלים של עלייה לכאן. (מצוקה? התפכחות של היהודים בארצות הניכר?)  דרך אגב אותו הנפטון, עלול להביא לשיאי טרור עולמיים בעולם הגדול. המחשבה שמתעוררת (אל תיכעסו), שזו תהיה ההזדמנות של מדינת ישראל לעשות פעולות שנכונות לביטחון ישראל, למרות ואף על פי כן, מול "יפי הנפש"…

המעגל הריגשי במפת המדינה,  מעיד שאנחנו בוחרים להמשיך את החיים כאילו הכל כרגיל, גם אם המציאות לא מעניקה ביטחון. יש התפכחות הדרגתית, שמגיעה עם נפטון/פלוטו על ציר  1-7 ההתנפצות של אותן האשליות (שצריך למצוא אופק מדיני) ) בספר מיכה ג' כתוב:"…כה אָמַר יְהוָה, עַל-הַנְּבִיאִים הַמַּתְעִים אֶת-עַמִּי–הַנֹּשְׁכִים בְּשִׁנֵּיהֶם, וְקָרְאוּ שָׁלוֹם, וַאֲשֶׁר לֹא-יִתֵּן עַל-פִּיהֶם, וְקִדְּשׁוּ עָלָיו מִלְחָמָה…" . ועל זה נאמר המבין יבין. 

התפכחות הולכת ומתרחבת לאט לאט במעגלים רחבים בעם. רוב האזרחים הישראלים מבינים שיש לנו אוייב, שהדגל שלו לסלק אותנו! שלא נישאר כאן בארצנו שלנו! ( התהליך צבר נפח בהדרגה מאז "הסכמי אוסלו" אז קיבלו הפלשתינאים בהסכמה הדדית אוטונומיה, עם תמיכה בינלאומית, והם "הודו" למדינת ישראל ו"גבו" בתמורה את המחיר כ 1500"קורבנות השלום" קראו לנרצחים) ומה הם רוצים עכשיו? רק שמדינת ישראל תעלם! תקשיבו להם בערבית! ולא  באנגלית…!

כוכבים נוספים על מעגלים אחרים במפת המדינה מביאה גם כמה אנשים, כאן אצלנו, לחשוב ש"אנחנו הקורבנות המיסכנים", (1-7, 2-8). אבל מולם רוב העם כאן במדינת ישראל מאמין שיש לנו יכולת להתמודד ולפתור את הבעיה. ( 4-10, 5-11).למעשה אלה הם תהליכים ( מתפתחים בהדרגה), שנעים בנתיים בין הניסיון לנהל את המצב (שאין לו פיתרון בנתיים) עם התכלית בכוונה להשיג פיתרון דראסטי. לאורך החודשים הקרובים החוויה שלנו תהיה להכיל ולהמשיך הלאה בחיינו "כאילו" הכל בסדר, אבל באותה העת יתחזק הרצון להפגין כוח ולפתור את המצב.

לפנינו שנתיים שבהן יהיה אכן כוח להתמודד ולפתור את האתגרים ( , 4-10, 5-11) בכל המישורים. למרות שהנטייה של הפסמיסטים בניכם לחשוב אחרת. ניצחון הרוח יוכיח את כוחו. נעים זמירות ישראל דוד המלך אמר: "…נְרַנְּנָה, בִּישׁוּעָתֶךָ… בִּגְבֻרוֹת, יֵשַׁע יְמִינוֹ…   הֵמָּה, כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;    וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד..." (תהילים כ')

 

מחשבות אסטרולוגיות:

מאז מולד הירח בבמזל עקרב 11.11 רמת האלימות בכל העולם גואה. הכוכבים מובילים למאבקי כוח, גם הם בכל המישורים. מספיק להתבונן מסביב, מאז הפלת המטוס הרוסי, המתח עלה כשהטרור היכה בכל העוצמה בפאריז. ואחריו ההתקפה במלון במאלי. הסגר והמצור בבריסל, שהוא למעשה תוצאה של הפחד מאלימות וטרור. כמה  אירוני, אירופה, ובריסל מקום מושבו של האיחוד האירופי אלה "יפי הנפש" שמבקשים מאיתנו כל פעם לנהוג במתינות. לא ראינו משום מה את אותה מתינות בצרפת, כש"פוצצה" את המחבלים בפרוור "סאן דני". באחת הרשימות האחרונות,  בפרק "מחשבות אסטרולוגיות", הזכרתי שוב את מבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו בתחילת שנות השלושים. את המצב שהתפתח באירופה, בעיקבות המיתון הכלכלי, החיפוש אחר פיתרון נתן את הכוח למיפלגה הנאצית בגרמניה שניבחרה להקים את הממשלה שם. למעשה התוצאות של מסע הכוכבים אורנוס/פלוטו הוא זה שחיזק את הלאומנות והגזענות, התוצאות הגיעו בהדרגה לאורך כמה שנים, בתהליך שהסתיים במלחמת עולם השנייה. למעשה אנחנו במצב דומה. ISISשהיתה הבסיס לח'ליפות האיסלמית, קרמה עור וגידים ב 09.04.2013, תקופת השיא של המבנה אורנוס/פלוטו. ( לא נשכח גם את "אל קעידה" ושאר קבוצות הטרור האיסלמי, המחפשים את הדרך להכניע ולהרוס את התרבות של העולם המערבי) ההמשך, עיניכם הרואות ושומעות…מלחמה ברחבי העולם בשם הדת. הדת שלהם, האיסלם כמו שמאמיני דעא"ש חושבים שהיא נכונה,  היא זו הקובעת את התנאים ובוחרת מי ישאר בחיים ומי לא ( גזענות, לאומנות וכו'). לכן, יש תהליך שהעולם עובר גם אחרי שהצמד חמד אורנוס/פלוטו, מתפוגג. יש דברים שנבין רק בעוד כמה  שנים, כך מלמדת אותנו ההיסטוריה.

מאידך אי אפשר להתעלם מהיתרונות של העידן הנוכחי אנחנו חיים בעולם שבו התיקשורת הבינאישית, הרשתות החברתיות לצד כלי התיקשורת האלקטרוניים, מחשבים, טלפונים ניידים וכו' הופכים את המידע לנגיש יותר, מה שעוזר לקבל מידע ממקום אחד לשני תוך זמן קצר. (פורסם שהמודיעין הישראלי, העביר מידע קריטי לגרמניה, שגרר את ביטול משחק הכדורגל. גם בלגיה נעזרת במצב החדש שנקלעה אליו בכוחות מודיעין וביטחון שיש למדינת ישראל). שיתופי פעולה נירקמים על בסיס אינטרסים הדדיים.

"…חֲזַק וְנִתְחַזַּק בְּעַד עַמֵּנוּ…" אמר יואב בן צוריה שר הצבא (הרמטכ"ל) של דוד המלך ( שמואל ב' פרק י')

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .