eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 20.11.2015-26.11.2015

 

 

אלה ימים של חשיבה, יהיו כאלה שירגישו שהם מעודדים, שמחים עם תקווה ואחרים יציגו את חצי הכוס הריקה. הכוכבים סאטורן – נפטון בפעולה, גורמים לראייה חדה וברורה יותר, חלק מכם ירגישו שהם "יורדים" למטה, אבל אל תתנו לאלה שיגרמו לכם דפרסיה. זה הזמן לבחון דברים בדקדקנות, ולאפשר לחלומות להיות מעשיים יותר. כדאי לבדוק את הניירת שאתם אמורים להגיש, יתכנו טעויות או חוסר הבנה. מומלץ להמתין אחרי 26.11. כך גם עם תוכניות לנסיעה. שווה בדיקה נוספת.

כוכב מרקורי ניכנס למזל קשת. המחשבה פתוחה יותר, אפשר לתת לרעיונות מקום רחב יותר, להגיע למקומות חדשים גם נפשית וגם פיזית.

היום ומחר, 20.11-21.11 יהיה יותר עומק ואיטנסיביות ביחסים, כדאי להתמודד בדרך אחרת עם מה  שיש. סוג של תובענות, עקשנות שגם יכולה להביא  לשינוי, לפעמים בדרך מעייפת. מאבקי כוח אופייניים בימים האלה, אבל אינכם מתחמקים מהתמודדות, אם לדעתכם תהיה לעימות הזה תמורה כדאית. יש מערכות יחסים שבימים אלה יבינו שמיצו את הקשר וימשיכו לדרכם ויש כאלה שיגלו הבנות חדשות לבעיות ישנות, ויחוו התחדשות במערכת היחסים.

השמש עוברת למזל קשת ב22.11,  תקופה שיש בה השראה, כניסה לרצועת זמן הפותחת אופקים חדשים. האור שמביא ה"קשת" איתו, בעת הזו גם עם נרות החנוכה. מביא את האור בתוך החשיכה. ה"קשת", הוא  סקרן, אינטואטיבי, אימפלסיבי, הרפתקן, רואה את התמונה בגדול, מעדיף לראות את היער ולא את העצים. יש כאן צורך בידע רוחני, חיפוש אחר תשובות, חיפוש אחר משמעות, וללמוד מהם סדרי העדיפויות שלכם. מקבלים אנרגיה מהיקום ומצליחים להתגבר על המהמורות בדרך.

ב23.11 הריגושים מגיעים, ומביאים איתם את השינויים לחייכם, בעיקר במערכות יחסים. יש התלהבות אבל היא קצרת טווח. כך שגם אם אתם חווים ריגוש בהכרות חדשה, לא  בטוח שתרגישו אותו בהמשך, אלא אם במפה האישית יש עוד כוכב משמעותי שמשפיע על עתידכם ויתן סיכוי עם עניין. הצורך בשינוי קיים, אבל זה משהו שמרגישים כאן ועכשיו. זה יום המתאים לפעילות שמעוררת עניין אחר בתוך השיגרה.

ב25.11 תתחיל השפעת הנפטון על כוכב התיקשורת, יוצר מצבים מביכים, לא ברורים שאינם עוזרים לפתור בעיות. כאשר גם סאטורן בתמונה יתכן קושי קומוניקטיבי בין 25.11-26.11, בעיקר בגלל המבוכה הכרוכה בהתפכחות כזו שתורגש בכל המישורים. הונאות נחשפות.

 מופע הירח המלא ב26.11  מושפע מהמנעד שבין סאטורן-נפטון, ומחדד את המצב הדפלציוני. כוכב נפטון הוא סמל הדימיון שמציג את האמת שאנו רוצים להאמין בה. כוכב סאטורן הוא זה שמסמל את המציאות. כאשר שני אלה ניפגשים, האשליות נעלמות! אין זה מצב נוח, אבל היתרון שבו שהוא זה שמביא את כל אחד לפגוש את המציאות.

נושא המשפחה יהיה חזק, נושאים הקשורים בעבר צפים ועולים ( סאטורן), בשעה שיש כאלה שלא איכפת להם מה מציגה המציאות ( נפטון). השילוב הזה מעלה נושאים שחושבים שהם כבר פתורים. המבוכה תורגש במהלך השבוע. מומלץ להעזר בהומור כדי לעבור את אי הנוחות בסבלנות בימים האלה.

אצלנו,  ממשיכים להיות בכוננות, הימים הקרובים 18.11-21.11 כוכב מרס יפעיל את נקודת ליקוי הלבנה  האדום. שימרו על עצמכם. ( הרשימה נכתבה ביום רביעי, כך בכל שבוע, הפעם לפני הרצח ביום חמישי 19.11. את התאריכים האלה כתבתי גם בשבוע שעבר. לצערי הרב זה היה מדוייק.)

 

זמני הירח הבטל השבוע:

יום שבת 21.11 הירח בטל משעה 15.21 עד שעה 17.12 אחה"צ.

יום ראשון 22.11 הירח בטל משעה 21.17 עד למחרת בשעה 18.25 בערב.

יום רביעי 25.11 הירח בטל משעה 03.22לפנות בוקר עד שעה 19.15 בערב.

יום שישי 27.11 הירח בטל משעה 05.34 לפנות בוקר עד שעה 21.26 בלילה.

 

 

כלכלה ושווקים.

השבוע כוכב וונוס מדליק את המיבנה אורנוס פלוטו, עפ"ר ישפיע על ההתנהלות בשווקים. אבל לא כמו מארס שיגיע בתחילת דצמבר למעלות הרגישות.

התהליך של סאטורן-נפטון 25-26.11 יהיה עם השפעה על השווקים. יתכן שזה יורגש מיד, ( בארה"ב בסוף שבוע הבא חג ההודייה –( THANKSGIVING), או רק החל מתחילת השבוע 29.11. ויביא אי שקט. ההמלצה להיות זהירים. מיתון הוא בעיה גדולה לכלכלת העולם הקפיטלסטי. יתכן שסאטורן-נפטון יקשו על המאמצים של הבנקים המרכזיים לגרום אינפלציה. המחירים צפויים לרדת ולגרום לגרעונות במדינות שונות להכביד יותר.

זכרו שמבנה הכוכבים הה היה ב2007-2008 ופגע בארצוות הברית במחירי הנדל"ן. האם עכשיו יגיע רגע האמת, ונדע האם אכן עשו שם את הנידרש בתחום הפיננסי, כדי למנוע "שידור חוזר"?

אלה ימים של מבוכה. המבנה הזה עוזר להתפכח, להבין את המגמה המתפתחת בשווקים, האטה. זה יוצר מצבי דאגה. סין כבר נמצאת בגלישה עדינה לכיוון התחתון, אירופה  תמשיך להתמודד עם בעיות בגלל גלי ההגירה העצומים. שחלקם חברי דעא"ש.

גם כלכלת דרום אמריקה מאכזבת.

למעשה מה  שיקרה בעולם הכלכלי, תלוי במדיניות מדינות רבות.

האירו כבר נמצא בבעיה. יש השתדלות לשמור על מעמדו, אבל יש לו קושי להתמודד מול הדולר. הניסיון לשדר עסקים רגיל, נשחק בהדרגה. בחודש אפריל 2016 הניסיונות לשמור על מקומו בהגנות מלאכותיות ישברו.  הכוכבים יפעילו את הציר 1-7 ( יש הרבה "פעולות" לא כשרות מאחורי הקלעים עם 6-12, ניסיון לשלוט על המסחר בו לדוגמא).

 

המציאות החדשה של אירופה ומסגרת האיחוד האירופי:

ברשימה בשבוע שעבר נכתב כאן: "…וגם אם יש כמה מדינות שלא אוהבות אותנו ובדרכן, פועלות מאחורי הגב ( 6-12), או "מצהירות" מה הציפיות שלהן מאיתנו (למעשה מנסות "להכתיב" לנו מה נכון ומה לא נכון),  היו סמוכים ובטוחים, שהם כולם נחשפים, וניראה את המסיכות נופלות מאלה שמציגים את עצמם כאושיות "התרבות" העולמית…"

"…עֵד שְׁקָרִים, לֹא יִנָּקֶה;    וְיָפִיחַ כְּזָבִים יֹאבֵד". ( משלי יט)

אבל לצערנו הרב, כמו שאמר ריש לקיש ( מדרש רבא איכה) "כשפורענות באה לעולם אין מרגיש בה תחילה אלא יעקב".

הפיגוע הקשה ביום שישי ה13.11.15 טילטל את אירופה והעולם. ההתמודדות והכרזת המלחמה של הנשיא הולנד מעיד עד כמה  נפגעו. ואולי גם הבינו מה המשמעות של המילה טרור נטו. אולי תהיה קצת סימפטיה גם אלינו בתקופה שבה יש "כאלה" שרוצחים בנו הרבה שנים? האם יבינו שהטרור נועד רק לרצוח חפים מפשע בשם הדת. תראו לי, איזה אלהים רוצה שירצחו אנשי בשמו?

האם הגיע השלב, שבו המדינות שמנסות "לחנך" אותנו, יתחילו להבין שהם לא באמת הבינו את המנטליות של האיסלם הקיצוני כאן במזרח התיכון, סימן השאלה גדול. 

פניתי לבחון את מפת האיחוד  האירופי, ( מיסמך מסטריך מ 1.11.1993). הטלטלה שאירופה עוברת מאז יום שישי  ( כוכב מארס, אל המלחמה היה על נקודת האפס בקארדינאל, מעלה המשפיעה על העולם), מביאה אותם להבין עם אורנוס על ציר 1-7 שהמציאות הנוכחית אינה רלוונטית יותר, ועליהם לחשוב על הכל מחדש, לשנות ומומלץ עם "ראש פתוח" ("כִּי-גוֹי אֹבַד עֵצוֹת, הֵמָּה; וְאֵין בָּהֶם, תְּבוּנָה…כִּי קָרוֹב יוֹם אֵידָם…" כך כתוב בשירת "האזינו":), לבחון את מדיניות הגבולות הפתוחים, את השיטפון של הפליטים, שמוכנים לקלוט. יהיה עליהם להבין שאם לא יפתחו את כל ההסכמים שיש בהם הכלה ושמירה על שוויון האזרחים, החיים שם לא ימשכו כרגיל. עד אז יש להם בעיה! אנחנו נשמע או ניראה שיש ניסיון מצידם להראות לעולם הגדול שהם משתלטים על הכל ( 4-10), שהחיים כביכול ממשיכים כרגיל, אבל בפועל, הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם, האמת הערומה בשחור ולבן.

אנחנו שומעים אותם (באירופה) הומניים, רוצים לקלוט את הפליטים ממקום של הבנה לאומללות שלהם, אבל האשלייה  שזה אפשרי מתנפצת! בין האנשים שמגיעים, שרובם תמימים בכוונתם, ורוצים לחיות בלי פחד ממלחמות, "מתגנבים" גם מחבלים, אנשים שהכוונות שלהם רק לפגוע ולהרוג, לגרום אומללות, לכאוס בכל העולם. הם רוצים חליפות איסלמית גם באירופה.

הכוכבים שנמצאים על ציר  1-7, מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן, הבעיה שהממשלות וההנהגה ינסו להרגיע את האזרחים, וזה בסדר, אבל גם לשמור על המיבנה הקיים, להמשיך במדיניות עם הגבולות הפתוחים, לקבל את המהגרים החדשים, ואז הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד, אין אפשרות להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר. "התקינות הפוליטית" שבה נוקטות הממשלות באירופה,  זה למעשה הבעיה, זו התנהלות על בסיס של "כאילו", מה  שיביא אותם פעם אחר פעם להיות "מופתעים", ללמוד פעם אחר פעם שלמעשה הם לא  הכינו את הכלים הנכונים, להתמודד עם הקיצוניות הדתית שהתפרצה באלימות קשה, כבר כמה פעמים בשנתיים שלוש האחרונות. עד לאחרונה הם הציגו אותה כבעיה קטנה ( כירון 6-12) לכן גם לא זוהתה באמת וגם לא טופלה.

במהלך השנתיים הקרובות יבינו שהבעיה גדולה הרבה יותר ממה שרצו להאמין. אבל הם לא יכולים להתלונן שלא קיבלו איתותים, "תתעוררו"! האירופאים ומנהיגיהם העדיפו את "מדיניות הבת יענה", ונתנו שמות שונים לכל הטרוריסטים שפגעו בבלגיה, במוזיאון היהודי, בבית הספר  בטולוז, במיני מרקט "כשר" ובעיתון הסאטירי "שרלי הבדו" ועוד. הפחד לקרוא לתופעה בשמה האמיתי, טרור איסלמי! גרם להם להמשיך להיות "יפי נפש" על זה נאמר "לא המוסריות שולטת בעולם, אלא אחת מצורותיה הקפואות – הנימוס " (ברטהולד אורבאך).

נכון, החיים צריכים להמשך, אבל קל לראות שיש ניגוד בין מה  שקורה בטווח הקצר ובין המציאות שדורשת מההנהגות עבודה רצינית לטווח ארוך. כלומר, להכנס למיסגדים, לעצור את הדרשות של אלה המטיפים לרצח, להכנס לבתי הספר ולטפל בבעיה מהשורש. (המלצה שהיא גם נכונה להתנהלות אצלנו. כדי לטפל באיסלם הקיצוני שכל ייעודו הוא  רצח יהודים כדי לגרש אותנו ולהקים גם כאן חליפות איסלמית).

הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, בהורוסקופ של האיחוד, מספרים לנו שאירופה תמשיך להתעלם מהבעיות, להכיל, כדי לאפשר את החיים הטובים. אי הוודאות תמשיך. גם אם יחשבו שהבעיה נפתרה, בעזרת כמה פעולות צבאיות שיעשו, זה יתברר בהמשך כעוד טעות. הבעיה תמשיך להיות נוכחת.

רק במהלך 2017, בהדרגה, עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נידרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב, על הבחירות הצפויות, כגורם בכמה מדינות אירופה, (צפויות בצרפת וגרמניה) שההתפתחויות המתרחשות במהלך החודשים האחרונים יחזקו שם את מפלגות הימין, והבחירה שלהם תהיה להגדיר את החוקים מחדש. להציב כללים חדשים כדי לדעת, מי מאלה שרוצים לגור במדינות המערביות שייך ומי לא שייך. מי רוצה להתאקלם בתרבות המערבית ומי לא. המהגרים החדשים, יצטרכו להוכיח שייכות, שפה, נאמנות, להבין שעליהם באמת להשתלב, ולא לחיות מנותקים בשכונות סגורות עם חוקי השריעה. ומי שלא יעמוד בדרישות האלה, ויציית לחוקים החדשים ימצא את עצמו מחוץ לגבולות אותה המדינה.

להלן, כמה קטעים לתזכורת מרשימות שנכתבו כאן בעבר, על המצב האמיתי באירופה!

ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי נכתב: "התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש'יושבים' על השולחן (4-10)… המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט, לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה…אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר… "

ברשימה שנכתבה כאן ב 25.09.2015 על "…ההורוסקופ של אמנת שנגן (שנכנס לתוקף ב-26.3.1995), אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (בריטניה לא בפנים!) – ההסכמים האלה עכשיו במבחן. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7, מציג בעיה שצריך לנהל, כי אי-אפשר לפתור אותה… ותלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך 2016, בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג פגיעות! אלימות! מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים כי כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע. בכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק…"

ברשימה שנכתבה כאן ב28.08.15 על שיטפון הפליטים שחווה אירופה: "כוכב סאטורן, שיחזור למזל קשת, יוכל להביא את הפתרון. סאטורן, הוא "הגבול", "המשטרה" ובמרחבי הקשת, המסמל חופש בלי גבולות, הוא יהיה זה שיבנה את הפתרון בעזרת חוקים, גדרות וחומות. המפגשים המדויקים בין סאטורן ונפטון יתרחשו כמה פעמים בין נובמבר 2015 ועד ספטמבר 2016 ויביאו את האירופים להבין שהם נמצאים בצומת שדורשת החלטה אחת. אז נפגוש את הצד השני של המנהיגים "יפי הנפש", שיחפשו לשתף פעולה ביניהם…"  כן, זו ההתפכחות באותיות קידוש לבנה.

ומתוך ספר משלי פרק יז' והמבין יבין..

"מֵשִׁיב רָעָה, תַּחַת טוֹבָה–    לֹא-תמיש (תָמוּשׁ) רָעָה, מִבֵּיתוֹ...מַצְדִּיק רָשָׁע, וּמַרְשִׁיעַ צַדִּיק–    תּוֹעֲבַת יְהוָה, גַּם-שְׁנֵיהֶם".

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .