eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 13.11.2015-19.11.2015

 

עד 17.11 רצועת הזמן מתאימה לשיתופי פעולה נחמדים. התפתחויות רומנטיות, או הדדיות בפעולות בתחום החברתי, האמנותי. ימים טובים לתערוכות. החיים עם יותר עניין. אלה ימים טובים גם להסכמים פיננסיים לצד יוזמות עיסקיות שיכולות לנוע קדימה.

עם השמש ומרקורי במזל עקרב, הצורך להתעמק בנושאים שונים מתחזק. לתהליך הזה יש פנים לכאן ולכאן, להיות יותר ריאלי, וכך לשחרר את הפחדים הישנים או תבניות מחשבה מקובעות הפוגעות רק בכם, אבל השיחרור עוזר גם לפנות מקום להתחדשות, להרגיש שיש אנרגיה לקראת אתגרים חדשים.  הנטייה "להתעורר" ולראות את מה שמניע אתכם מבפנים להגיע לנתיב הנכון לכל אחד מכם. להתרחק ממאבקי כוח, מרגשות נקמה מרעילים ולומר את האמת. תנו לתחושות הבטן מקום, כך תוכלו לשחרר את הרעלים הנוצרים מרגשות שליליים שמשפיעים עליכם. היו זהירים בהתבטאות שתצטערו עליה אחר כך. תנו כוח לוונוס/מארס במזל מאזניים כוח לאהבה ולמערכות יחסים תומכות.

כוכב נפטון משנה מגמה ב18.11, צפויות תגליות של מקורות נפט חדשות, לצד איחוד חברות בתחום תעשית התרופות, וגם הביוטק.

כוכב נפטון בדגים, מרמז על סכנה בים.

ב 18.11 כוכב נפטון האידיאליסט, "המתקרבן" עם תכונות של אסקפיזם (התחמקות) משנה מגמה, ומתקרב לריבוע עם סאטורן המעשי החומרי והאמבציוני. מה שיכריח אנשים להוריד את המישקפים הוורודות, ואז האשליות יתפוגגו, ואז יראו את המציאות בצבעים האמיתיים שלה. זה יהיה קשה!  ברמה האישית יהיו אנשים שיעברו תנודות דראמטיות במצבי הרוח ואחרים ירגישו חוסר אימון, חוסר ביטחון או חוסר סיפוק מההתנהלות בחייהם. אבל זה עדיף לטווח הארוך, לשחרר את אי דיוקים בפרספקטיבה, במקום להמשיך להשען עליהם. ההשפעה של הכוכבים האלה תביא איתה ירידה בחיוניות בהדרגה עד שיגיעו למנעד המדוייק בין 26.11-27.11 עד 04.12 .

אלה זמנים בהם אנשים יבינו את ההבדל והשוני בין הדת והרוחניות.

מעורר מחשבות:

ב12.11 כוכב מארס במפות אסטרו קרטו גרפיה, על מעלת האפס מאזניים, נקודת העולם, ועוברת על הקו בין ירושלים לבירות. קונפליקט? ווסטה עוברת על נקודת העולם (בחודש דצמבר) בין מוסקבה לבירות. ווסטה קשורה לביטחון, משנה כיוון ב13.11, כך שהנושאים של מארס ( אל המלחמה) ווסטה (ביטחון) הנושא הביטחוני בסימן שאלה גדול. המארס והווסטה מדליקים את מפת ליקוי החמה ב 20.03.2015, כך שהצמד הזה מביא לאנרגיה גבוהה  בתחומים האלה. ההשפעה תהיה לאורך זמן.

בזמן כתיבת שורות אלו ( 11.11), יש שמועה שמדינת ישראל תקפה בסוריה…גם ראש דרקון/מארס על ציר 3-9 במפת המדינה "עוזר". מבנה הכוכבים הזה היה לאורך הביקור של ראש הממשלה בארה"ב, שהביא איתו למרות "הציפיות" הרבה כותרות חיוביות.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 14.11 הירח בטל משעה 05.14 בבבוקר עד שעה 02.21 בלילה אחר חצות.

יום שני 16.11 הירח בטל משעה 22.51 עד למחרת 17.11 בבשעה 09.24 בבוקר.

יום חמישי 19.11 הירח בטל משעה 10.18 בבוקר עד שעה 14.21 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

כלכלית המיבנה של סאטורן ונפטון מביא  לדפלציה. ירידת מחירים?

המבנה הזה שולל מאמצים של בנקים מרכזיים לנפח מחירי מטבעות ( אינפלציה), כך שהמחירים ירדו, והגרעונות במדינות שונות יהיו יותר מעיקים וישפיעו גם על שוק איגרות החוב.

נפטון משנה מגמה ב18.11, עוד מבוכה בשווקים.

כדאי יהיה לשים לב, ל 26.11 מופע הירח המלא במבנה צמוד עם כוכב סאטורן ונפטון  משפיע על המתרחש, גם 29.11 וגם 30.11 .

הנפט גם ממשיך בתנודתיות.

מפת הפדראל, הבנק המרכזי בארה"ב שמשפיע על הכלכלה בכל העולם. ( בהורוסקופ של הבנק הזה, השמש והפלוטו על מעלות העולם). כוכב מארס עובר שם ב 16.11-12.11, איזה חדשות יגיעו?

נזכור שלאורך 2016, בנוסף למבנה סאטורן ונפטון לסירוגין, גם כוכב יופיטר "בחגיגה", וזה יוריד את הפעילות העיסקית, יגרום לרווחים נמוכים…האטה כבר כתבנו?

 

אצלנו:

מציאות חיינו, התנהלות בכמה  מישורים מביאה מצד אחד כוכבים ( חשובים)על הצירים 4-10, 5-11 ו3-9, התפתחויות שישפיעו טוב כלכלי, שמירה על שיגרה לצד שיתופי פעולה בינלאומיים, וגם אם יש כמה מדינות שלא אוהבות אותנו ובדרכן, פועלות מאחורי הגב ( 6-12), או "מצהירות" מה הציפיות שלהן מאיתנו (למעשה מנסות "להכתיב" לנו מה נכון ומה לא נכון),  היו סמוכים ובטוחים, שהם כולם נחשפים, וניראה את המסיכות נופלות מאלה שמציגים את עצמם כאושיות "התרבות" העולמית ( כולל גם "יפי הנפש" החיים כאן במדינת ישראל ושמחים לאיד).

מוסר כפול: מישהו שמע על האיחוד האירופי שפועל ליזום סנקציות נגד מרוקו, שסיפחה את סהרה המערבית? בזמן שהקהילה הבינלאומית לא מכירה באותו סיפוח (כיבוש) ולמרות שלמעלה  מ200 אלף תושבים נעקרו מביתם? מישהו שמע על פעולה נגד הודו שמאז 1947 מסתכסכת עם פקיסטאן על חבל קשמיר, שנכון לעכשיו נמצאת תחת שליטת הודו? ואיך פועלים "יפי הנפש", נגד טורקיה שכבשה את צפון קפריסין וגירשה משם גם כמה  מאות אלפים לדרום האי? האם זו לא אנטישמיות?

לצערי הרב, במישור אחר בחיינו, מבנה הכוכבים ממשיך להעיב ולהשפיע על המצב הביטחוני, עם הכוכבים על הצירים 1-7  ו2-8 מדינת ישראל ממשיכה להיות פגיעה בזמן שהיא מתמודדת עם גלי הטרור גם בחודש נובמבר.

השבוע, יגיע כוכב מארס, בין 18.11-21.11.  וידליק את נקודת ליקוי הלבנה האדום שהיה ב28.09 בחג סוכות. לא סימפטי. זה בנוסף לעוד כמה מיבנים של כוכבים במהלך השבוע המגיעים לציר ציר 2-8. שימרו על עצמכם בבקשה.

במבט היסטורי, מאז הסכמי אוסלו, מבנה הכוכבים שהיה על ציר 1-7, מעיד על פעולות שגם אם הכוונה מאחורי הקלעים היתה טובה ונועדה לשפר את איכות חיינו במדינה, היא הביאה למעשה  לאובדן שליטה פעם אחר פעם. בהמשך, היה הניסיון של אריק שרון ב2002 לתקן את המצב ( מבצע "חומת מגן") שלא התקבלה עם תמיכה מ"יפי הנפש" בעולם הגדול, שהרימו מיד את האצבע ועשו "נו נו נו", מה איכפת להם? אם מאות חפי פשע נרצחו כאן בחסות הסכמי אוסלו ( יש הסופרים יותר מאלף).  בהמשך היה עוד ניסיון למצוא חן בעיני "יפי הנפש" עם כוונה לעשות "משהו טוב" למדינה, אוגוסט 2005  "ההנתקות" מגוש קטיף, עם הבטחה שהאזור יהפוך להיות "סינגפור של המזרח התיכון". בפועל זה הביא את החמאס להתבסס בעזה ולהשתלט עליה ביוני 2007. כך נשארנו עם עוד קושי שאי אפשר לפתור אותו. היום אפשר להתבונן אחורה, ולחשוב מה נכון לנו, כמדינה הרוצה להתקיים בשקט ביקום, האם להתחשב בדעת המדינות האחרות ( שנוכחנו והרגשנו פעם אחר פעם על בשרנו את הצביעות שלהם שמביאה אותם גם לטעות כי אינם מבינים באמת את המנטליות של האיזור) בדרך בה אנו רוצים לנהל את חיינו?

לכן כולנו מבינים שכל מכבסת המילים של האיחוד האירופי נגדנו היא לכסות על איבתם לעם היהודי! למדינת ישראל! עד שלא נשמע על סנקציות נגד, טורקיה, הודו ומרוקו, ועוד כמה  אזורי סיכסוך, על הכיבוש והסיפוח שם, ניזכור שמולנו יבשת אירופה דו פרצופית. המקומות ביהודה ושומרון רשומים בספר הספרים וזה מיסמך הטאבו על הר הבית הוא הר המוריה, על שכם, בו נמצא קבר יוסף וחברון בה נמצאת מערת המכפלה.

מדובר במקומות שניקנו בכסף מלא, אברהם אבינו קנה  את מערת המכפלה, "וַיִּשְׁקֹל אַבְרָהָם לְעֶפְרֹן אֶת-הַכֶּסֶף… אַרְבַּע מֵאוֹת שֶׁקֶל כֶּסֶף עֹבֵר לַסֹּחֵר. וַיָּקָם שְׂדֵה עֶפְרוֹן אֲשֶׁר בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא הַשָּׂדֶה וְהַמְּעָרָה… וְאַחֲרֵי-כֵן קָבַר אַבְרָהָם אֶת-שָׂרָה אִשְׁתּוֹ אֶל-מְעָרַת שְׂדֵה הַמַּכְפֵּלָה עַל-פְּנֵי מַמְרֵא הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן" ( בראשית פרק כג'). דוד המלך קנה  את הגורן מארוונה היבוסי שלימים נודע כהר המוריה עליו בנה שלמה המלך את בית המיקדש ( דברי הימים א פרק כא')  וכאשר בא שלמה המלך לבנות את בית המקדש, נאמר בדברי הימים ב' ג': "וַיָּחֶל שְׁלֹמֹה לִבְנוֹת אֶת בֵּית יְיָ בִּירוּשָׁלִַם בְּהַר הַמּוֹרִיָּה, אֲשֶׁר נִרְאָה לְדָוִיד אָבִיהוּ, אֲשֶׁר הֵכִין בִּמְקוֹם דָּוִיד בְּגֹרֶן אָרְנָן הַיְבוּסִי". וקבר יוסף נמצא בחלקת אדמה שניקנתה על ידי יעקוב אבינו מבני חמור בשכם  ( בראשית לג') ובהמשך "וְאֶת עַצְמוֹת יוֹסֵף אֲשֶׁר הֶעֱלוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרַיִם, קָבְרוּ בִשְׁכֶם, בְּחֶלְקַת הַשָּׂדֶה אֲשֶׁר קָנָה יַעֲקֹב מֵאֵת בְּנֵי-חֲמוֹר, אֲבִי-שְׁכֶם, בְּמֵאָה קְשִׂיטָה". ( ספר יהושע כד').

למעשה לאורך 2016 , לצד התמודדות במציאות לא  פשוטה של "אין ברירה", תחזור השליטה עם אחדות אצלנו ( 4-10), שמטרתה לשמור על המדינה ( 2-8) גם אם לא נקבל את "ברכתו של העולם הנאור", על הדרך ( 6-12). התנהגות האוכלוסייה הפלשתינאית ביהודה ושומרון וגם ברצועת עזה (חמאסטן), יוצרת עבורנו מציאות המביאה לחשיבה אחרת. הנטייה של ההנהגה שלנו היא לנהל את הארועים ( 1-7), כדי לא להכנס  לעימותים, (  לדאבוננו, למצוא חן בעיני העולם המערבי)  אבל המציאות תכריח את המדינה לפעול, גם אם זה לא  יתקבל בברכה  מ"כמה" מדינות.  כוכב מארס יתחיל בנסיגה במהלך חודש אפריל 2016, לא מבשר טובות בנושא ביטחוני רצועת זמן מתמשכת עד חודש יולי. יש לנו זמן "לנתח" את הנושא בשבועות הבאים. 

לפני שבוע ברשימה בפרק "אצלנו" נכתב:

"הכוכבים במבנה החיובי שמתפתח (4-10, 5-11, 6-12 וגם 3-9) מציגים הצעות שאי אפשר לסרב להן, אלטרנטיבות שאי אפשר בלעדיהן, כולל חקיקה והשקעות חדשות, ואת כל אלה נוכל לראות ולהרגיש בערך לקראת 2017."

בזמן כתיבת שורות אלו הופיע הידיעה ב"גלובס" על "קרן העושר" ( אין טעות המילה "עושר" עם עין) שאושרה בכנסת עוד ב2014, זו קרן ייעודית לטובת אזרחי המדינה שתתחיל לפעול ב2017. זו קרן שתקלוט עשרות מליארדים ממשאבי הטבע ( כן, המיסים שיתקבלו ממתווה הגאז, מכי"ל ועוד) ותשקיע אותם לשיפור איכות החיים שלנו.

ובתגובה לאלה המנסים לקטר על "מצבם" בארץ שלנו, להלן פסוקים רלוונטיים מפרשת השבוע "תולדות":

"… וַיֹּאמֶר אַל-תֵּרֵד מִצְרָיְמָה: שְׁכֹן בָּאָרֶץ, אֲשֶׁר אֹמַר אֵלֶיךָ. 
גּוּר בָּאָרֶץ הַזֹּאת, וְאֶהְיֶה עִמְּךָ וַאֲבָרְכֶךָּ…" ( בראשית פרק כו')
נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .