eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 06.11.2015-12.11.2015

 

במהלך הימים הבאים היצירתיות משפיעה על יוזמות אישיות, המבוססות על רעיונות שיכולים להפתיע גם אתכם. זה נכון גם בתחומי האמנות, העסקים ויחסים אישיים. חשוב לא לעצור את עצמכם, מאחר ואלה ימים שכוחם מנטאלי ולא פיזי, כך שלא תרגישו משהו "כבד" שמונח עליכם. הצורך הוא להרגיש נינוחים, לטייל, לשבת על שפת הים ולתת למחשבות לסייר במרחב האינסופי.

בתאריך 08.11 כוכב וונוס מגיע לביתו, למזל מאזניים. כאן ונוס חשה נוח להשקיע בזוגיות ובהדדיות, עם יכולת לפרגן אחד לשני. גם אם תיפגשו במהמורות בתוך הזוגיות בחודש הקרוב, אתם תמצאו את הדרך לפתור את הקשיים בנעימות. מזל מאזניים מסמל אנרגיה פאסיבית ואגרסיבית, טוב לעימותים בתנאי שתדעו לעמוד על שלכם, הוא זה שמחזיר הרמוניה לחיים.

השיחות הם על בסיס חשיבה עמוקה, הנוטה לחשוף מה שהיה חבוי, בלי מתחים. יש תמיכה בשינויים חיוביים. הרבה מידע מגיע בימים אלה וניתן להשיג השפעה בזכות סגנון הדיבור, הטון, שהוא שקול יותר ומשלב השראה ויצירתיות.

המנעד בין כירון וכוכב יופיטר, שישפיע עד קיץ 2016, יביא למתיחת גבולות וכלים שיעזרו לטפל ב"פצעים" ישנים, לנקות את הנשמה. החוכמה בזמנים כאלה היא לא לחפש תשובות או עזרה מכוחות "נשגבים" אלא להתבונן פנימה ולקבל את התשובות מעצמכם.

בין הימים 08.11-11.11 מפגש בין ראש דרקון לכוכב מארס מביא לאלימות, טרור ופעילות צבאית. האווירה מסוכנת. שימרו על עצמכם בכל מקום שבו אתם נמצאים. אלה ימים שכללית עדיף להוריד פרופיל, לא להיכנס להתחייבות חדשה מאחר וקיימת נטייה לחוסר זהירות, משהו שקורה פתאום.

מולד הירח בתאריך 11.11 במזל עקרב מסמל התחלה חדשה, מה שהתבשל בזמן הליקויים בספטמבר, מתחיל להשתלב במודעות ובמציאות היומיומית. ההתמרה הזו אינה נמדדת בכלים מדעיים אלא מורגשת לעומק, לצד שחרור הרעלים מהגוף. ההבנה שקיים קשר בין גוף ונפש עוזרת לשחרר ולהשתחרר מטראומות ותבניות ש"תוקעות" לכם את החיים. הרצון הוא לשפר את איכות החיים והבריאות, לצד שינוי בהרגלי האכילה.

למעשה אחרי התאריך 11.11 דלתות שהיו סגורות יפתחו ויאפשרו לכם לבחון מצבים ולהתאים אותם לחייכם, להתפשר אם צריך, או להבין אילו ערכים מתאימים לכם. למרות האינטנסיביות המאפיינת את מזל עקרב, המחשבה תלווה את התהליכים ולמעשה תבינו מה אתם רוצים ברבדים הכי ראשוניים (פרימיטיביים). הקושי שלכם יהיה לשמור על איפוק אבל כדאי לאמץ את האתגרים האלה שיעזרו לכם גם לשפר את מצבי הרוח שלכם, למנוע "נפילות", לפנות מקום לחוויות כאלה שיעזרו לכם לאזן את עצמכם בדרך חדשה.

 

לקראת סוף החודש, כוכב סאטורן מגיע למעלות 9 -7 במזל קשת, מעלה שמופיעה על פי רוב במעורבויות מלחמתיות של ארה"ב. כוכב מארס עומד להיעצר באותן מעלות לקראת סוף חודש מרץ 2016 ולהתחיל בנסיגה באמצע אפריל. מעורר מחשבה! כוכב מארס בנסיגה זה נושא חשוב שארחיב עליו בהמשך.

למבנה של סאטורן- נפטון, הצפוי לקראת סוף חודש נובמבר וכבר משפיע, יש השפעה גם על מזג האוויר.

 

זמני ירח בטל:

יום שבת 07.11 הירח בטל משעה 14:47 עד 17:14 אחה"צ.

יום שני 09.11 הירח בטל משעה 04:43 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 06:02 בבוקר.

יום חמישי12:11 הירח בטל משעה 16.53 עד 17:13 אחר הצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

השמירה על ריבית אפס בארה"ב גורמת לאיבוד אמון בכלכלת ארה"ב ובבנקים המרכזיים בעולם. מבנה הכוכבים בין התאריכים 05-12.11 יגרום לאי שקט בשווקים, אבל לא ניראה התרסקות (עד 2017).

מי שעוקב אחרי הנפקות חדשות בשווקים יודע שאלה ירדו בגדול וגם חברות עסקיות, שכבר נמצאות בבורסה, נוטות לאסוף את המניות שלהן כדי לשמור על מה שיש.

כוכב סאטורן במזל קשת, המתקרב למנעד עם נפטון, מעורר התפכחות. ההאטה בכלכלה תימשך עד אמצע 2016 והכוכבים האלה יביאו להתמודדות עם המציאות. השמועות הן שרבים החלו להשקיע השקעות לטווח ארוך באמנות.

המחשבה שהפדראל אולי יעלה את הריבית בדצמבר השפיעה בדרך שלילית על ערכי המטבע מול הדולר, אבל הדולר לא הוריד את מחיר הנפט, שנמצא נכון לעכשיו בעלייה. באופן כללי אין כאן יציבות.

מבנה הכוכבים לאורך החודשים הבאים יחשוף הרבה הונאות, צביעות ומניפולציות. אמון יהפוך להונאה, הסכמים ישברו וזה ילמד את כולם לבדוק כל מידע ולשים לב למי להאמין לפני שעושים צעד כלשהו. אלו מצבים שישפיעו על הבמה הכלכלית העולמית.

 

אצלנו:

בימים אלה אנו מתמודדים עם התפכחות מאשליית אוסלו, התפכחות שאין כאן פוטנציאל להדדיות עם "הפרטנר". עם הכוכבים על הצירים 1-7, 2-8, שממשיכים עד פברואר 2016, נמשיך להתמודד עם גלי הטרור, אבל הכוכבים המגיעים במהלך חודש מרץ 2016 לציר 4-10 יהיו משמעותיים והם מעידים על יוזמה של המדינה להחזיר שליטה אסטרטגית. מדובר בפעולות אסרטיביות שיחזירו את הביטחון, בלי כחל וסרק. עד אז "אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ וּלְאָחִיו יֹאמַר חֲזָק" (ישעיהו מא'). אנחנו מתמודדים עם עוינות מהעולם, אבל עם הכוכבים על ציר 5-11 אין השפעה של ממש על הדרך שבה מנסים "יפי הנפש" מאירופה "לכפות" עלינו משהו שגם הם עכשיו בתוכם לא יודעים כיצד להתמודד איתו. על זה נאמר: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

אי אפשר בימים אלה שלא להתבונן על נושאים שהם במהות חיינו, תהליכים מתקדמים המפנים מקום רחב גם לאופטימיות:

כשמביטים ולומדים את המפה של המדינה רואים שאכן קיימת התנהלות שהאפקטיביות שלה מגיעה ומתממשת בעתיד. למרות שהמציאות הנוכחית אינה ניתנת לפיתרון הדיונים האסטרטגיים  מתקיימים. יש כניסה לבנייה ארוכת טווח, פרויקטים מתפתחים בכל התחומים החיוניים לחיינו, למרות שנכון לעכשיו קשה לראות את התוצאות באופן מיידי כיוון שיש ניסיון לעצור אותם או לעכב אותם. מבנה הכוכבים המתפתח הוא על צירים 4-10, 5-11, 3-9 מעיד על תהליך עם דגש על מתפתח מול כוכבים מדויקים עכשיו על ציר 2-8 המציגים את העיכובים. כלומר כבר קורים דברים, אבל עם התנגדויות שמעכבות זמנית את ההתפתחויות המבוקשות.

דוגמאות?

הרכבת הקלה, השינויים בנמלים, הרפורמה בחברת החשמל, הכדורגל, רשות השידור, הרפורמה בדיור, הבנקים, הבריאות, החינוך ומתווה הגז (וסליחה אם שכחתי מוסד כלשהו שעובר תהליך). בכל הנ"ל צפוי שינוי מבנה, אבל יש תמיד מי שיתעורר (פוליטיקאים בעזרת כמה עיתונאים שנותנים להם במה) ויחשוב שכדאי (פוליטית כמובן) לשים מקלות בגלגלים, לגרום להתשה ולכן הכל נסחב. שימו לב שהאירועים השליליים הם אלה שממנפים את השינוי (בזיכרון טרי, הוא חברת חשמל). עם הכוכבים על ציר 1-7, 5-11 יש כאלה שצריכים לפרוש וללכת, ולתת מקום למציאות חדשה. שילובי הכוכבים יעזרו לאתר את הגורמים שמפריעים לשינוי ולהוציא אותם אל מחוץ למערכת. נכון שהתהליכים ארוכים ומייגעים "בעזרת" וועדי עובדים, המייצרים מאבקי הכוח שאי אפשר למנוע אותם ( 2-8), אבל עם הצעות נדיבות לפרישה יתגברו על "המלחמות". הדלתות יפתחו ואיתם יגיעו שינויים מבניים (6-12), בלי קיצורי דרך. התחכום של אלה שם "למעלה", העוסקים במימוש הרפורמה, יהיה להעדיף שיתופי פעולה (5-11) ואלה יביאו לשינויים שיזרמו יותר וישתלבו בחיינו בהמשך.

הכוכבים במבנה החיובי שמתפתח (4-10, 5-11, 6-12 וגם 3-9) מציגים הצעות שאי אפשר לסרב להן, אלטרנטיבות שאי אפשר בלעדיהן, כולל חקיקה והשקעות חדשות, ואת כל אלה נוכל לראות ולהרגיש בערך לקראת 2017. לכן, למרות הקיטורים (אנחנו מומחים ב"לקטר" מאז פרשת "בשלח" המספרת על יציאת מצרים והתלונות " מַה-זֹּאת עָשִׂיתָ לָּנוּ, לְהוֹצִיאָנוּ מִמִּצְרָיִם…כִּי טוֹב לָנוּ עֲבֹד אֶת-מִצְרַיִם…"), נזכור שהסבלנות חשובה, ומתוך מצבי המשבר יגיעו השינויים שכולנו מייחלים להם.

הכוכבים על מעגלים רגשיים במפת המדינה מציגים שהעם מצפה לכל רפורמה שתשפר את איכות חייו, לכן צפויה תמיכה רחבה מהציבור לרפורמות המתפתחות.

כאן המקום להזכיר את הכוכבים אורנוס ופלוטו, שלאורך שנתיים השפיעו על תבניות החיים והתוצאות, שלא תמיד נראות מיד, מגיעות בהדרגה ומביאות את השינויים בכל הרבדים החברתיים, הפיננסיים והפוליטיים, בכל רחבי העולם.         

 

סיפור אסטרולוגי עם מוסר השכל:

אחרי "הסערה" שעוררו דברי רה"מ והרמטכ"ל על כך שאנו מדינה ש"לעד נחייה על החרב", צריך לדעת לקרוא מפה אסטרולוגית להבין שהם צודקים! ההורוסקופ של מדינת ישראל, שנולדה בתאריך 14.05.1948 עם הצהרת העצמאות של מדינת ישראל בקולו של דוד בן גוריון, מכיל את כוכב מארס (המסמל מלחמות) במיקום דומיננטי מאוד במפה ומציג את עם ישראל במדינה שהוא  פעם גיבור ופעם קורבן, מתגונן או תוקף, לכן עדיף ונכון להיות הגיבור, זה שתוקף כדי להתגונן. כן, זו המשמעות של "לחיות על החרב".

בארכיון הציוני נמצא תיק המכיל התכתבות בין ידידיה חבקין ודוד בן גוריון. ידידיה חבקין היה עובד קק"ל שלמד את כוחם של הכוכבים, אסטרולוגיה. כשהבין שהמנדט הבריטי עומד לעזוב את ישראל פנה וביקש לשנות את התאריך שבו בן גוריון יכריז על הקמת המדינה, בגלל הסכנות שיש בתאריך המיועד. חבקין אף הציע כמה תאריכים אלטרנטיביים. היום מי שלמד, יודע ומבין אסטרולוגיה חושב שחבל שבן גוריון לא הקשיב אז לבקשתו המלומדת של חבקין. שלמה המלך אמר "עת לכל דבר וזמן לכל חפץ", לא הכל גורל, אנחנו יכולים לנווט את חיינו בעזרת הכוכבים. העיתוי הוא דבר חשוב ומכריע בחיינו.

"סוף מעשה במחשבה תחילה" (רבי שלמה הלוי, מתוך השיר "לכה דודי").

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .