eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 30.10.2015-05.11.2015

 

לפניכם שבוע שמתחיל עם השראה העוזרת לבטא כישורים אמנותיים אין כאן מקום ליוזמות הקשורים לעולם החומרי, אלא ליוזמות רוחניות שבסיסן אמונה ותקווה. היום, 30.10- ומחר 31.10 יתאימו לשיחת נפש עם אדם שקרוב אליכם.

כוכב מרקורי עובר למזל עקרב, בתחילת השבוע, מזל עקרב הוא מזל שהאיכות שלו "קבוע" הנוטה אוהב "לחפור" עמוק לנושא שעוסק בו. הוא אינו מסתפק בתשובות שיטחיות, כך שאל תופתעו כשתקבלו תגובות חזקות ומבוססות לדברים שתגידו. יהיה קשה להמנע מוויכוחים, עד שהדברים יהיו ברורים בכל הרבדים, למרות שאלה יהיו מעייפים. הבעיה שכל אחד לא מוותר על עמדתו וקל במצבים כאלה להפוך עכבר לפיל. נסו להיות קשובים ולהגיב רק למה שחשוב באמת.

המיפגש בין וונוס ומארס במזל בתולה, האינטראקציה בין המינים, חזקה יותר. רצוי למצוא פשרה ולחפש תשובות שיתאימו לשני הצדדים. יש אפשרות לביצוע ומימוש במושגים יצרניים ומשמחים ולעומת קונפליקטים ועקשנות שגורמים קיפאון. חפשו ערוצי תיקשורת, למרות שאלה ידרשו עומק לצד יצירתיות, והדדיות.

לקראת סוף השבוע, האנרגיה טובה, זמן טוב להגיע לפשרות, לזהות מטרות זהות. נסו לשים לב כדי לדעת מה מסתתר מאחורי הפעולות ומה האמת מעבר למילים שנאמרות.

אנו בתקופה שהיא נקודת האמצע בין הסתיו לחורף, והוילון המפריד בניהם שקוף ודק מאוד וחווינו את זה במהלך השבוע האחרון. גם כוכב מארס שהתקרב לנקודת ליקוי החמה עד שניפגש איתה, "עזר" לאיתני הטבע להתבטא הפעם בזעם בדרכם. לשעה קלה היה נידמה שהנווטן טעה והביא את ההוריקן ממקסיקו לכאן…

דרך אגב רעידת האדמה הקשה באפגניסטאן, היה ב"השראת", הירח המלא ב27.10 וגם כוכב מארס המתקרב לנקודת הליקוי חמה. ב28.10 המארס  על נקודת הליקוי בדיוק ושוב, הגשם הציף הכל במרכז עם נזקים והפסקות חשמל! חזרו. איתני הטבע, במיטבם.

זו תקופה שבה המיפגש הוא עם המיסתוריות, מיפגש עם סודות אי אפשר לחשוף.

אחרי מולד הירח ב11.11 יתעורר שוב את האינטנסיביות גם בעימות בינינו לפלשתינאים, רוסיה הפועלת בתוך סוריה והמתחים בין סין וארה"ב בים שבדרום סין. הרגשה שהארועים שהחלו בתקופת הליקויים בספטמבר האחרון "יחזרו לביקור".

ברמה האישית ממשיכים בהתעוררות אישית, הבנה שיש פריצת דרך לאזורים חדשים במודעות העצמית. יש מגמה ברורה להיות יותר מתואמים עם עצמכם, במישור האנרגתי והרעיוני.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 31.10 הירח בטל משעה 04.50 בבוקר עד 11.09 לפני צהרים.

יום שני 02.11 הירח בטל מעה 05.34 ע שעה 17.47 אחרהצהרים.

יום רביעי 04.11 הירח בטל משעה 03.47 בבוקר עד למחרת ב 04.22 לפנות בוקר.

 

 

כלכלה ושווקים:

הכלכלה העולמית לא תשתפר לפחות עד המחצית השנייה של ב2016.

ראש הדרקון עבר למזל בתולה, ויגיע למיפגשים עם וונוס ומארס. ב07.11 ואחר כך ב 08.11. מזל בתולה הוא סמל לשרות ולרוטינה יומית, בה אפשר לעשות סדר ולטפל במה שצריך.

הימים בהם יש מיפגש של מארס וראש דרקון ( 06.11-09.11) אלה ימים של תאונות, בגלל חוסר זהירות, עימותים צפים עולים בעיקר על ליקויים בפעילות בחברות שונות. אלה ימים שבהם חקת פעילות צבאית, טרור ופיצוצים. אלה תמיד יוצרים חוסר וודאות בשווקים.

זוכרים שהמיפגש המתוח בין סאטורן ונפטון צפוי בנובמבר, מה שישפיע גם על תנודה מחירי הנפט.

 

אצלנו:

ההתפכחות מגיעה בהדרגה למעגלים רחבים יותר ויותר, בעזרת הכוכבים על ציר 1-7, היוצרים את התנפצות האשליות, מתהליכים שיביאו את שלום עם הפלשתינאים. הבנה שנכון לזמן הזה אין פיתרון. כמו שכבר נכתב כאן ברשימות האחרונות, עכשיו נכון יותר לנהל את המצב. על הממשלה וההנהגה להמשיך ולטפל בכל בעיה שמתעוררת בטיפול מקומי. אבל בה בעת להמשיך ולבנות תוכניות עתידיות במטרה להביא לעתיד טוב יותר. (על כך ארחיב באחת הרשימות הבאות) ויש למה לצפות במובן החיובי למרות הקשיים בהווה.

חודש נובמבר, ממשיך להציג כוכבים של מצבים שאינם פתירים מיד, בעיקר עם אלה המנסים "להדליק" את המדינה שלנו בשם הדת. עם סאטורן על ציר  1-7 ועל ציר 2-8 (בתוספת נקודות ביניים של סאטורן שגם הן מופיעות על כמה מעגלים), מחדדים את ההתפכחות של אזרחי המדינה. טוב, רובם… אבל "השמים אינם פחות כחולים משום שאיש עיוור איננו יכול לראותם" ( פיתגם דני).

בנוסף כירון ממשיך על ציר 1-7, גורם למצבים מפתיעים ולא צפויים שיתרחשו אצלנו ועוד יתרחשו. גם איתני הטבע שגרמו אצלנו, להצפות מים, הפסקות חשמל ממושכות ו"שיתוק" חלקי בכמה אזורים בארץ הם בהגדרת "לא צפוי".

כוכב מארס מחדד את הצורך בזהירות כפולה ומשולשת לאורך החודש צפויים לנו עוד ימים "מכאיבים". "העם הזה הוא משפחה, אחד ועוד אחד זה סוד ההצלחה, עם ישראל לא יוותר תמיד על המפה אנחנו נשאר" (השיר "מי שמאמין"- מילים: יוסי גיספאן).

 

הסכמי אוסלו:

לראשונה כתבתי על הסכמי אוסלו בעיתון "מעריב" ב 17.09.1993 וכבר אז, כתבתי על אופריה שתתנפץ לנו בפנים. כתבתי על הקרע בעם שיהיה בגלל ההסכם, ולצערי הרב, הכוכבים לא משקרים!  תמצאו את הטור מתוך העיתון במלואו באתר האישי שלי בקטעי עיתונות! תשפטו אתם מה קרה מאז ועד היום.

עכשיו בעיקבות יום הזיכרון לרצח יצחק רבין, בשבוע האחרון, והנאומים שהמשיכו את הקו שהחל עם אופוריה הגדולה של אלה מאמינים עדיין בשלום בעיקבות חתימת הסכמי אוסלו, מצאתי לנכון להזכיר למי ששכח מתוך רשימה שנכתבה כאן באתר ב 04.1.2012 על תוקפם של הסכמי אוסלו:

"אחרי ההתפתחויות האחרונות באזורנו, נשמעו קולות על אודות תקפותהסכמי אוסלו שנחתמו ב-13.9.1993 בוושינגטון. למעשה, מצבי הכוכבים על ההורוסקופ של ההסכמים, מעידים שאלה אינם רלוונטיים. זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי. אנו נהיה עדים אעפ"כ למאמץ הזה סביב מרס-אפריל 2013 או ברצועת הזמן בין אוקטובר 2013-פברואר 2014. אבל כל הניסיונות לפזר תקוות ביחס לאפשרויות שהנה אפשר יהיה להגיע להסכמה, יביאו להתנפצותן של האשליות, מה שעלול לגרום נזק גדול יותר, וימחיש בצורה חד-משמעית את חוסר הרלוונטיות של ההסכמים להביא משהו טוב לאזורנו…"

 

זה הזמן להזכירכם שציפי ליבני "הרימה הידיים" כשהבינה שמחמוד עבאס נעלם שוב…וזה קרה בתחילת 2014.

 

 עוד נכתב אז בדצמבר2012:"במפה המשולבת בין מדינת ישראל והסכמי אוסלו, עם מצב הכוכבים על ציר 4-10 ו-5-11 לא תהיה הצהרה פומבית שההסכמים בטלים מצידה של מדינת ישראל, אלא סוג של פשרה לצד מערכת יחסי ציבור שתעשה המדינה בנושא, בעיקר בחודשי הקיץ 2013. אבל כשבוחנים את המפה של הסכמי אוסלו עם הפלשתינים, רואים שאלה ימשיכו בתהליכים חד-צדדיים לרוקן את ההסכם מתוכנו. הפלשתינים יעשו את "העבודה" עבורנו, ולנו כמדינת ישראל יהיה קל לומר שאנו דבקים בהסכם, בעיקר מול העולם. הבעיה שלנו תישאר ה"אהבה" של מדינות אירופה למדינת ישראל. והתגובה ההולמת ליחס החד-צדדי של רוב מדינות העולם נמצאת במקורות שלנו, בספר דברים, פרק כ"ג, פסוק ט': "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב". ממפת ההשבעה של אבו מאזן ב-15.1.2005 בשעות הצהריים ברמאללה, ניתן להשוות ולקרוא את התהליכים (בהשוואה בין המפות השונות בנושא). אלה מעידים שהוא פועל נגד ההסכם, משחק משחק-כפול, הצהרות מול המציאות. כלומר, יהיה חשוב מאוד להקשיב לו בשפה הערבית, ולא למילים שמנסה להשמיע לאלה (פוליטיקאים ופרשנים) שרוצים להאמין לו, בשפה האנגלית. שם נמצא את הפער בין התכנים הסלקטיביים המיועדים לקהל הערבי בניגוד לקהל המערבי…"

 

ההורוסקופ של הסכמי אוסלו ביחס למפת המדינה מציג את אורנוס/נפטון על ציר 1-7 במעגל הריגשי שלנו האזרחים. תחילה היתה האמונה שהשינוי אפשרי, אבל זה משתנה בהדרגה לתהליך שאינו בר מימוש. מבנה זה של כוכבים מציג בעיה שמנסים להתעלם מקיומה, עד שאי אפשר להמשיך ולעצום עיניים יותר. נידרש יהיה להתמודד עם המצב בדרך שדורשת "טיפול יסודי". התחושה של בגידה מצידו של השותף להסכמים, הופכת למציאות שמביאה איתה הבנות שההסכם או החוזה הנ"ל אינו שווה את הנייר עליו חתומים הצדדים. כלומר במילים פשוטות, ההסכם לא קיים.

"האמת היותר פשוטה וברורה היא גם היותר קשה להתקבל על רוב בני האדם" (אחד העם)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .