eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 23.10.2015-29.10.2015

 

בימים אלה הכוח עדיין קיים במילים ובניואנסים, לכן כדאי להקדים מחשבה למילים. סגנון שהתוכן שלו מקבל פרשנות "רק אני צודק" יוצר תחושה של כפייה בכל המישורים, אישית או חברתית. זה משפט שיש גם סוג של צביעות. מי קבע? חשיבה אינטליגנטית מעידה על פתיחות, לכל אחד יש את אמת או הצדק שלו וזה עניין אישי. הניסיון ללכת ראש בראש במצב כזה יוצר משבר, קיפאון ומביא למבוי סתום. אלה ימים בהם האנרגיה המנטאלית גבוהה ובעקיפין נוצרים אירועים בלתי צפויים בגלל שקל "להשתגע". מכשירים אלקטרוניים עלולים ליצור בעיות לכן גבו את המחשבים והטלפונים הניידים.

עד התאריך 26.10. מומלץ להיזהר עם מידע סודי, או מידע שהוא אישי, ולשים לב שהוא לא יגיע לאנשים לא רצויים או למקום שלא רציתם. התוצאות ממצבים כאלה אינן רצויות. יתכנו גם טעויות או חוסר תקשורת בכל הקשור לחשבונות בנק, בנקאים, ברוקרים, או כאלה העוסקים בפיננסים בדרכים שונות.

מופע ירח מלא יתקיים בתאריך 27.10, הירח במזל שור יהיה במבנה כוכבים שנותן הנאה ושמחה, כך שכדאי לצאת לאירוע חברתי. "סיפורי הלב", ירגשו, רומנטיקה והתאהבויות מתעוררים. הירח בשור משפיע גם על כל הקשור לרכוש ונכסים, וגם על ערכים. ענייני פיננסים עולים וצפים מעלה, גם במישור האישי, אבל גם במישור הציבורי. זהו יום שכדאי להיות שקולים במטלות הדורשות אנרגיה, לא להגזים. היזהרו גם עם השקעות חדשות.

מהתאריך 27.10 ועד ה- 29.10 התקשורת תהיה נעימה וזורמת יותר. שיחות עם חברים, מיילים והפתעות פתאומיות הקשורות בתקשורת ומפגשים בלתי צפויים. אלו ימים טובים לפיתוח רעיונות חדשים.

אנחנו לפני המפגש בין סאטורן ונפטון. סאטורן הוא סמל ליציבות איתנה, גבולות ברורים, מסגרות וממסד, ונפטון עושה ככל יכולתו למוסס מצבים ומטשטש את מה שהיה ברור כל כך. יהיה על כולם להבין שהם נדרשים לשלב בין הכוחות האלה למרות הניגוד. אלו ביניכם שנולדו בשנים 1952-1953,1963-1964, 1972, ובהמשך 1978-1979 (יש כמובן עוד שנים כאלה), נולדו עם השילוב המתוח של סאטורן נפטון. ויש ביניכם כאלו שמצליחים בחייהם דווקא בזכות היכולת לשלב חלומות או פנטזיות בתוך המציאות, אבל יש גם כאלה שנותנים כוח לרוח, שגורמים למצבים להיות נזילים במקום לחפש יציבות. במהלך השנה הקרובה יהיה על כל אחד לבחור כיצד הוא רוצה לחיות, לבחור בין אילוזיות ומציאות או ללמוד איך לאזן את שניהם.

כוכב מארס יגיע למעלת ליקוי החמה בין התאריכים 27.10-29.10 ואלו ימים שיכולים לעורר "נושאים" שהיו בזמן הליקוי, שהיה בתאריך 13.09. גם מזג האוויר ואיתני הטבע יושפעו מכך.

השמש עוברת למזל עקרב במהלך יום שישי 23.10 ותשפיע על החודש הקרוב עם עשייה שיש בה להט, תשוקה רצונות ודחפים שיהיו להם ביטוי פיזי. היצרים "מתבשלים" בהדרגה, במהלך חודש נובמבר, עם נגיעה פנימית באמת שלכם. מזל עקרב זה "הכל או לא כלום" "שחור או לבן". הוא מסמל את "העין השלישית" זו החודרת ורואה מהם המניעים מעבר למעשים ולמילים הגלויות, החיפוש אחר מה שנמצא מתחת לפני השטח.

 

זמני ירח בטל:

שעון הקיץ מסתיים במוצאי שבת ומזיזים את השעון שעה אחורה. אלה מכם המקבלים ממני את זמני הירח הבטל במייל האישי, יתקנו ביומן את הימים הנותרים של חודש אוקטובר לפי הטבלה כאן.

יום שישי 23.10 הירח בטל משעה 07:20 עד 08:17 בבוקר.

יום שבת 24.10 הירח בטל משעה 14:17 עד למחרת בשעה 08:21 בבוקר.

יום שני 26.10 הירח בטל משעה 14:24 עד למחרת שעה 08:07 בבוקר.

יום רביעי 28.10 הירח בטל משעה 17:19 עד למחרת בשעה 08:24 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אנחנו ממשיכים לעבור רצועת זמן שבה התנודתיות בשווקים, ממשיכה.

כוכב סאטורן במזל קשת גורם להאטה בכלכלה בעולם. אצלנו מצביעים על האטה כתוצאה מהטרור, הרצון להתגונן,גורם להתכנסות לבתים,  אבל מי שקורא  את הרשימות ידע שההאטה צפויה בעזרת הכוכבים ונכון לעכשיו כוכב סאטורן, הנמצא בכמה מעגלים על מפת המדינה, מוסיף "מלח ופלפל" לתמונה הכללית.

השבוע הקרוב אינו נחמד. כוכב מארס יגיע בימים 27.10-29.10 לנקודת ליקוי חמה, שהיה בתאריך 13.09, כך שזה ממקד שוב את השפעת הליקוי שהייתה על השווקים.

ההמלצה בתקופה הקרובה היא לשמור על ערנות, להבין שאנו צפויים להתפכחות בשווקים או בעולם הפיננסי שתשפיע על השווקים.

 

אצלנו:

עם ישראל חי!  נזכור בעת הזו, שכל פעם שפגעו בנו, לא הרכנו ראש. גם כשהכאב מתנחל בחזה, אנחנו ממשיכים, אולי אנחנו בתוך מלחמת התשה, יש המנסים לתת לה שם של מלחמת דת כדי להצדיק את האלימות שלהם, שקר שמקבל כנפיים. נידרש להרבה סבלנות בהתמודדות שנכפתה עלינו. אבל כולנו בוטחים בכוחות הביטחון, בהנהגה שלנו שמבינה שצריך לנהל את המצב, בגלל שזה מצב שלא פשוט למצוא לו פיתרון (1-7). אנחנו מבינים שאנחנו עוברים מבחן של היקום עוד אחד מהשרשרת שמלווים אותנו מראשית קיומנו, ובעיקר מאז שחזרנו לארץ ישראל והקמנו מדינה. אבל התשובה שלנו כעם היא"…וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ, כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ" (שמות א').

הימים הבאים ימשיכו לאתגר את ההורוסקופ של המדינה. הכוכבים מצביעים על אלימות וניסיונות לפגוע בנו וצפויים לנו גם ימים לא קלים גם בחודש נובמבר. בשבוע הקרוב מופיעים בכמה מעגלים גם מארס/כירון על ציר 2-8, נקודת ביניים שמש /מארס. כל אלה  "מדליקים" כוכבים כמו פלוטו 2-8, נפטון 2-8 שמשפיעים לאורך כמה חודשים! לצערי הרב אין בשורות, מלחמת ההתשה הזו תמשיך ונמשיך לעקוב, עם סבירות גבוהה שיהיה עלינו להתמודד בהמשך גם עם החמאס. מאחר ויש סידרה של כוכבים המצביעים על אלימות נפיצה מאוד, גם במהלך 2016, יגיע שלב שבו מדינת ישראל תנסה לקחת שליטה, עם הכותרת "עד כאן". אנחנו נמצאים בתוך מציאות תובענית שבה יש להתייחס לדברים במיידי, עם כללי המשחק המקובלים , מה  שמעיד על המוגבלות שבה פועלים. אבל הפעילות תשתנה לפי המצב, אילתורים לצד שמירה על ראייה אסטרטגית (3-9). מבנה הכוכבים מעיד על הצורך לסמן גבולות, והכל בתוך איזון עדין.

בנוסף עם הכוכב סאטורן על ציר 1-7, זה לא מיקרה שאנו חשים לבד. שיש תחושה שלא תומכים בנו, והאמת במצב כזה אין פיתרון מיידי. נזכור בזמנים כאלה שאין משמעות למה שאומרים "יפי הנפש" בעולם. "…אִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי... וְאִם לֹא עַכְשָׁיו, אֵימָתָי" אמר הלל הזקן, ( מסכת אבות)  כלומר רק אנחנו אחראים לעצמנו ורק אנחנו נדאג לעצמנו.

 

ועתה, מגיעים אנשים כמו מזכ"ל האו"ם באן קי מון "להרגיע", והפגישה בגרמניה של ראש הממשלה נתניהו עם ג'ון קרי, המוכר בכישוריו יוצאי הדופן לוויתורים בעיקר כשמדינת ישראל היא זו שצריכה לוותר כדי "לענות לציפיותיו", נזכיר את ראש הממשלה דוד בן גוריון שהגיב ללחץ אמריקאי (ב-29.05.1949)  על מדינת ישראל שתעשה וויתורים "אי אפשר לגרום לנו להתאבד מרצוננו". (  תיזכורת, בן גוריון, חבר מיפלגת "מפא"י" ששינתה את שמה, ל"העבודה" ועברה לאחרונה עוד שינוי ונקראית היום "המחנה הציוני". אולי כדאי להזכיר להם? למרות האי נוחות, בן גוריון, שהעריך מאוד את רוסיה שתמכה בהקמת המדינה בזמן שארצות הברית התנגדה, לא  היה "מתחנף" היום לנשיא אובמבה).

ועוד כמה מילים על "הפרטנר":

בעקבות כל האירועים האלימים האחרונים, שמטרתם רק לפגוע בנו בזכות קיומנו כאן בארץ ישראל, וכל אלה בחסות אלה שרואים עצמם כמנהיגים פלשתינאים, החלו להבין כאן, גם בהנהגה וגם בתקשורת שמחמוד עבאס אינו רלוונטי יותר… אתם הקוראים זוכרים בוודאי שהכוכבים כבר אמרו את דברם,

ברשימה שנכתבה כאן בתאריך 04.09.15 נכתב כך ולא בפעם הראשונה על מחמוד עבאס :

" מצב הכוכבים על מפת ההשבעה שלו, בהווה, ממשיך ומציג חוסר וודאות ( 1-7) המעלים סימני שאלה לתפקידו. הוא מבין שאין תמיכה וגם חווה בעיה מתמשכת, ממנה ניסה להתעלם, אבל זו חוזרת עולה וצפה, ויהיה עליו להתמודד איתה. עבאס מנסה גם דרכים יצירתיות אחרות ( 5-11) אבל יתכן מאוד שיש רצון להשתחרר ממחויבויות, אולי גם מהבנה בינו לבין עצמו שבדרכו לא יגיע להישגים שציפה והבטיח.

גם המפה האישית שלו בהווה "חווה" את כוכב נפטון, ולמעשה "מעיר" את מבנה הכוכבים מלידה, המצביעים על "סגנון צבעוני" ( הכוונה לשקרים כמובן) בו משתמש כדי לטשטש את דבריו, כאשר מצהיר הצהרות. ההתמודדות שלו עם עצמו תהיה כאשר כוכב סאטורן יגיע למזל קשת. נראה, שלקראת סוף 2015 או במהלך 2016, הוא ירגיש שהדלתות נסגרות בפניו. ועליו לפנות את מקומו לדור הצעיר אבל כבן מזל טלה קלאסי, הוא יציג את התהליך שזו יוזמה שלו ולא שמישהו או משהו דחף אותו ללכת הביתה".

ואנחנו נמשיך לשיר:

"בחלוני אביב וסתיו ויום גשום ויום שרב ואור… פתאום זה בא ומתבהר ולעצמי אני אומר לא תנצחו אותי לא מנצחים אותי כל כך מהר " (נעמי שמר)
נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .