eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 16.10.2015-22.10.2015

 

האנרגיות גבוהות בסוף השבוע ומי מכם שיתכנן בקפדנות את התוכנית שלו יופתע לטובה.

כוכב מרקורי חזר לתנועה קדימה, הכל חוזר ומתבהר, אפשר שוב לסדר את המחשבות ולקדם את התוכניות, בעיקר אחרי אי הסדר האינטנסיבי שחווינו בחודשיים האחרונים.

מבנה הכוכבים מעורר גם תחושות חוסר הביטחון, יתכן שקיימת הצפה של זיכרונות, או שזה נובע מאירועים בהם לא טיפלנו נכון או שערערו את הפרטיות. קיימת תחושה מתמשכת בה כולנו חווים קושי להתגונן עם אפשרות לפריצה לבית, או פחד אישי אחר המקשה על התפקוד.

בנוסף צפוי מפגש מתוח בין מרקורי, פלוטו ואורנוס, הנבנה מהתאריך 20 לחודש וישפיע עד אחרי ה- 26.10. אלה ימים בהם מומלץ להיזהר עם מידע סודי, או מידע שהוא אישי, שלא יגיע לאנשים לא רצויים או למקום שלא רציתם. התוצאות ממצבים כאלה אינן רצויות. יתכנו גם טעויות או חוסר תקשורת בכל הקשור לחשבונות בנק, בנקאים, ברוקרים, או כאלה העוסקים בפיננסים בדרכים שונות.

בימים אלה הכוח קיים במילים ובניואנסים, לכן כדאי להקדים מחשבה למילים. סגנון שהתוכן שלו מקבל פרשנות "רק אני צודק" יוצר תחושה של כפייה בכל המישורים, אישית או חברתית. זה משפט שיש גם סוג של צביעות. מי קבע? חשיבה אינטלגנטית מעידה על הפתיחות, לכל אחד יש את אמת או הצדק שלו, עניין אישי. הניסיון ללכת ראש בראש במצב כזה יוצר משבר, קיפאון ומביא למבוי סתום.

עם שילובי הכוכבים במזל בתולה, בנוסף לכוכב פלוטו, קשה להימנע מהתמודדות עם מה שאנו רואים בתוך עצמנו, התבוננות פנימה המביאה את האמת להיות נוכחת על השולחן ועלולה לערבב מבוכה וחשיבה שלילית, דיכאון או ציניות, ולהוביל אותכם לראות רק את חצי הכוס הריקה. חבל, כי זו נקודת מוצא טיפשית, שעם מחשבה נוספת תבינו שאכן זו טעות. לפניכם ההזדמנות, בהא הידיעה, ללמוד משגיאות, הזדמנות לשנות במובן החיובי, להתמקד בשגרה, בקריירה ובעבודה.

זה הזמן לשיתופי פעולה עם גופים ממשלתיים, רשויות ציבוריות כמו עירייה וכד' או ישויות קואופרטיביות, תאגידים, או גופים דתיים. ניתן ליצור מצבים שיש בהם הצלחה בכל מצב. יציבות, משמעת עצמית לצד אחריות הם נושאים חשובים שישפיעו במגוון אירועים, גם בסקאלה הגלובלית. התהליך העיקרי הוא התפכחות, התמודדות עם עובדות, ללמוד להעריך מחדש את השיטות המסורתיות ולעשות שינוי שישלב רעיונות חדשים וישנים כדי להגיע לתוצאה שתהיה מעשית יותר ולכן גם טובה יותר.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 16.10 הירח בטל ממשיך מיום חמישי אתמול עד היום בשעה 12:18 בצהרים.

יום ראשון 18.10 הירח בטל משעה 11:47 לפני צהרים עד שעה 21:52 בלילה.

יום שלישי 20.10 הירח בטל משעה 23:30 עד למחרת בשעה 04:37 לפנות בוקר.

יום שישי 23.10 הירח בטל משעה 07:20 עד 08:17 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

מאז שכוכב סאטורן עבר למזל קשת, כצפוי, השווקים בנדנדה, כשכללית מדברים על האטה בעולם כולו.

השבוע הקרוב אינו מבטיח שמחה וששון, וכדאי להיות ערוכים לכך.

שילוב של כוכב מארס עם יופיטר, בין הימים 19.10 -16.10 מסמל מלחמה נגד גופים פיננסיים. מישהו יעמוד מול הסקטור הפיננסי, אגרסיה הקשורה גם לבנקים. מעניין מה מתכננים אצלנו "באוצר" ומה יקרה ברחבי העולם. למבנה הזה תהיה השפעה על השווקים.

בתאריך 05.10 העביר הנשיא אובאמה את הסכם הסחר הפאסיפי TTP, הסכם סחר עם מרקורי בנסיגה ובזמן ירח בטל…לחיצה על דוושת הגז בניוטרל.

כוכב פלוטו נמצא מול השמש במפת ארה"ב לאורך זמן וימשיך בתנועתו גם במהלך 2016. בנוסף זה נמצא בהיבט מתוח עם הסאטורן בהורוסקופ , והמצב הזה "בונה" הרס יצירתי, כלומר צפוי משבר בארה"ב שיביא אחריו התייעלות אפקטיבית. יש להניח שזה ישפיע על המצב הכלכלי, כך שזה לא "זמן איכות" בארצות הברית והם ידרשו לשינויים.

לאחר נאומה של ג'נט יילן, הנגידה, בתאריך 17.09, כשכוכב מרקורי בנסיגה בשילוב יופיטר נפטון, כוכב שבמצב כזה הוא תמיד ג'וקר, מפתיע וגורם למצבים של הפוך על הפוך. לכן קיים ספק אם במצב הכלכלי הנוכחי שם אכן יעלו את הריבית. גם המבנה של הסאטורן נפטון מחזק את ההרגשה שיחליטו לא להחליט. האומץ חמקמק. נחכה לראות.

כוכב פלוטו במזל גדי מסמל גירעונות ואלה ימשיכו לאתגר את הכלכלה בארה"ב, מדובר בקושי לאזן את החוב בין מה שקורה שם עכשיו ובין העתיד להיות. כוכב פלוטו אינו פותר בעיות! הוא עוזר להסלים מתחים וגם אם הוא בתנועה הוא ממשיך להיות נוכח, אי אפשר לקבור אותו. פלוטו אוהב לחשוף את הבעיות ולא יצליחו ל"קבור" אותו עד שימצא הפיתרון. פלוטו מסמל מוות ולידה מחדש ובמזל גדי הוא מטפל במדינות, בממשלות, מוסדות, רשויות ציבוריות, בנקים, מוסדות פיננסיים וכל מגוון הגופים הכלכליים הגדולים (לאחרונה ראינו זאת ברשת הסופרמרקטים "מגה"). הוא מאתגר עד שיראה את התוצאה הנדרשת ורק תיקון, או התייעלות אמיתית יתקבלו כפיתרון.

 

אצלנו:

הקונפליקטים הפכו להיות אלימים ובימים האחרונים הפכו להיות נפיצים וכואבים. למעשה אנו עלולים להתמודד מעת לעת בתוך מצב שאין לו פיתרונות קסם. כפי שנכתב כאן ברשימות בחודשים שעברו, הקושי הביטחוני צפוי היה להתחדד עם מופע ליקוי הלבנה, שהתקיים בחג סוכות בתאריך 28.09.2015, לצד מבנה כוכבים לא קל על מפת המדינה. בשבוע שעבר נכתב כאן: "…ייתכן שכללי המשחק ישתנו בגלל מתח ביטחוני…גלי אלימות ימשיכו ויתכן גם התפרצויות של אירועים לא רצויים. גם אם תהיה רגיעה, היא תהיה זמנית. בימים האלה ממשיך כוכב סאטורן לטייל על כמה מעגלים על ציר 1-7 בהורוסקופ של המדינה שלנו, מה שמצביע על האווירה, תחושה כבדה שמציגה בעיה שאין לה פיתרון! דורשת ניהול מצב, לצד מועקה וחוסר סבלנות… הכוכבים מעידים שגם נובמבר-דצמבר 2015 ידרשו מאיתנו "התמודדות"…הבעיה שהכוח לעבור תקופות כאלה ולהמשיך הלאה, יגיע לשלב מיצוי, אי שם במהלך 2016 ואז תשתנה המגמה! (ההתמרה תגיע בעזרת הכוכבים, נקודה). התחושה של כעס שמעורר את הרצון לנקום לא תועיל בעת הזו. מול מבנה הכוכבים מילים  גבוהות מניפולטיביות או כוחניות לא יעזרו, אלה זמנים שבהם בכל אירוע, נדרש יהיה לטפל נקודתית…" והוספתי בהומור כמובן "למי מכם שיש קשר עם מערכת הכוכבים הגדולה, וחושב שיש בכוחו לשנות, מוזמן לשלוח מייל או פקס אליהם, להציע לשנות את מיקומם ואז אולי… " 

למרות שהשבוע הקרוב ( 19.10-23.10) עלול להיות גם הוא לא נחמד באופיו, אנחנו נראה בהדרגה שיש יותר שליטה על האירועים במהלך החודשים הבאים, למרות שזה לא יהיה מושלם.

מעת לעת במהלך חודש נובמבר יהיו ימים לא קלים, כדאי להזהר במיוחד בין 03.11-08.11, כאשר כוכב מארס/כירון יגיע על ציר 2-8. אבל בעזרת שילוב כוכבים על ציר 5-11 נראה שיש צעדים שיעזרו למתן ולהרגיע את אלה הבוחרים באלימות וטרור.

כוכב מארס יגיע ל-4 מעלות מאזניים (שעליה היה מופע הליקוי לבנה האדום) בין הימים 19.11-21.11, נתפלל רק לטוב.

במהלך 2016, המגמות על מפת המדינה יעזרו לשנות את המציאות. בין השאר מדובר בגלי עלייה יותר גדולים, אולי בגלל מה שקורה באירופה. החוכמה תהיה לתת כוח למציאות חדשה שמתפתחת למרות שנדרש להתמודד עם המציאות הקיימת בעת ובעונה אחת. "אַל-תִּירָא… מִמִּזְרָח אָבִיא זַרְעֶךָ, וּמִמַּעֲרָב אֲקַבְּצֶךָּ… הָבִיאִי בָנַי מֵרָחוֹק, וּבְנוֹתַי מִקְצֵה הָאָרֶץ. " (ישעיהו מג).

 

מצב הכוכבים על מפת המדינה מצביע על מגמות שהן גם חיוביות. צפויים שינויים אסטרטגיים כאלה שמדינת ישראל היא זו שיוזמת אותם, למרות מערכת לחצים בינלאומית (מתי לא?), כולל מגמות חיוביות שיתבטאו גם במישור הכלכלי.  לכן כדאי לחשוב אל מעבר לקולות הפאניקה, שמקבלים תגבור לדאבוני הרב מהתקשורת. כפי שאמר ישעיהו הנביא (פרק מא) "אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ וּלְאָחִיו יֹאמַר חֲזָק".

 

מחשבה אסטרולוגית:

בקטע "כלכלה ושווקים", הזכרתי את כוכב פלוטו העובר לאיטו מול השמש במפת ארה"ב, ובינתיים גם יוצר משבר עם כוכב סאטורן באותה מפה. זה היבט הרסני (אצלנו, כוכב פלוטו היה מול השמש ב 1993! הסכמי אוסלו…) שאחריו נבנה מנגנון יעיל או נכון יותר שתהיה לו השפעה על המדינה. מדובר בכוחות שדורשים שינויים בסטאטוס קוו ומלווה באלימות, פועל נגד מוסדות, התמודדות עם ידידים ואויבים, זה דורש משמעת גדולה שמלווה בהרבה פחד והתהליך הזה ממשיך גם לתוך 2016.

פלוטו עובד בשקט מאחורי הקלעים עד שהוא יוצא וחושף את "הסודות" שנרקמו. אין ספק שהתקופה בה כוכב פלוטו מוציא לאור את מה שהיה ניסתר ואינו "איכותי" כלל וכלל (ספרו למי שלא זוכר, מה  היה המחיר ששילמנו כעם, במדינה שלנו בעקבות הסכמי אוסלו שנרקמו בסודיות מאחורי הקלעים, ספרו על ה"משכנתא" שלא מסיימים לשלם אותה כאן אצלנו, לא בעתיד הנראה לעין). הבעיה שגם לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור. יש להניח שאת התהליך הזה, כולם ירגישו במהלך הבחירות בארה"ב ואחר כך יבינו את המשמעויות, כנראה אחרי שהנשיא בארק חוסיין אובאמה, בעל הדעות הרדיקליות והקיצוניות, יסיים את תפקידו.

"לעתים גורל חיינו דומה לעץ-פרי בחורף. מי היה חושב שענפים אלו יהפכו שוב לירוקים ויפרחו, אבל כך אנחנו מקווים, זאת אנחנו יודעים." (יוהן וולפגנג פון גתה)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .