eXTReMe Tracker

תחזית שבועית אסטרולוגית 09.10.2015-15.10.2015

 

היום, כוכב מרקורי נעצר, אבל בימים האחרונים ואלה שלפנינו, (כחמישה), כדאי להיות זהירים יותר, בגלל הרצון להאיץ את הדברים שהתעכבו, אבל הימים האלה במיוחד גורמים לחוסר הבנה, קצר בתיקשורת וגם שגיאות. לכן כדאי להמתין, בעיקר בקבלת החלטות או התחלות חדשות והזמן הרצוי יהיה לקראת 15.10-16.10 והלאה. הרבה נושאים שנידחו, יקבלו עתה הזדמנות ויתקדמו, רק וודאו שאתם במסלול הנכון, כל מו"מ והסכמות מגיעות לקו הסיום, אבל שימו לב, האם התיקשורת הבינאישית ברורה, ושיתוף הפעולה אכן מתקיים בהסכמות.

היום, (יום שישי) גם ראש הדרקון ומרקורי במיפגש על נקודת העולם. איזה חדשות יגיעו? משברים? מה עומד להתרחש בעולם הגלובלי? אבל אלה גם ארועים היוצרים תנודתיות בעולם הפיננסי ובשווקים. כוכב מארס במזל בבתולה גורם לאנשים להיות "פראיים" ולא צפויים.

9.10-12.10 מצב הרוח לא אידיאלי למיפגשי חברה, ומרגישים נוח יותר להיות לבד, בחברת עצמכם, בשקט. אבל התחושה מתפוגגת מהר. בהמשך ב 11.10-12.10 הימים נפיצים, דוחפים לקצה, וכדאי לשמור על מודעות, להמנע ממצבים מסוכנים, לשים לב למה שעושים, תאונות ועימותים צפויים בימים האלה. ערנות תעזור להתעלם מאלה המנסים להכניס אתכם לתוך עימותים. אבל כדאי להבין שלא תמיד רואים הכל, לכן היו זהירים כשאתם מתקדמים. נסו לחשוב לפני שאתם פועלים או מאבדים שליטה על מוצא פיכם.

לפנינו שבוע של יצירתיות, אפשר ללמוד מיומנויות חדשות, שתהיה כדאית, ואלה מכם העוסקים בעיצובים ירגישו שהם מצליחים בגדול. בהמשך יש הזדמנות להתחלת פרוייקטים חדשים, רק שימרו על זהירות ותיכנון קפדני.

מולד הירח ב 13.10 תהיה במיבנה כוכבים, שמעורר ריגוש, חוויה של "אהבה ממבט ראשון". אבל לטווח הקצר. חוסר שקט ורצון לעצמאות ושיחרור, מעודד לצערנו תאונות עבודה, או שריפות. תאונות הקשורות יותר לתובלות, כלומר עם רכב כבד.

זמני ירח בטל:

שימו לב! ימים ושעות ארוכות השבוע בהם הירח בטל.

יום שבת 10.10: הירח בטל משעה 01.06 עד למחרת יום ראשון בשעה 11.45 לפני צהרים.

יום שלישי 13.10: הירח בטל משעה 03.04 לפנות בוקר עד 0.38 אחר חצות.

יום חמישי 15.10: הירח בטל משעה 03.52 לפנות בוקר עד למחרת יום שישי בשעה 12.18 בצהרים.

 

כלכלה ושווקים:

היום כוכב מרקורי נעצר על נקודת העולם בצמידות לראש דרקון. אפשר לצפות לתנודתיות בעולם הפיננסי, יתכן שאלו יהיו גלים גבוהים. האווירה שמביא כוכב מארס במזל בתולה, יוצר עפ"ר מצבים לא צפויים.

בארה"ב יש חשש שמיבנה הכוכבים סאטורן ונפטון הצפוי בנובמבר ישפיע על הנדל"ן. הסיבה שזה היה מבנה הכוכבים ב2008, כזכור משבר הסאב פרייים, שגרר את המשבר הגדול שהיכה את העולם הכלכלי גם מחוץ לארה"ב.

זו תקופה של סקאנדלים בעולם הפיננסי, וגם בבנקאות. יחשפו הונאות במוסדות הקשורים בכספים. כוכב נפטון במפת ארה"ב זכה לביקור ליקוי החמה ובקרוב בסוף החודש יגיע כוכב מארס, ותצוף שם מבוכה בנושא שהיה אמור לייצב את הכלכלה שם.

למעשה עצירת מרקורי, אחר כך המיפגש המתוח בין וונוס-סאטורן, אלה עד 12.10. אנחנו בתקופה מעניינת, ימים של דאגה מול ימים של אופטימיות והשווקים יתנהגו בהלימה וזה ימשיך עד תחילת נובמבר.

השילוב בין כוכבים ליופיטר ולנפטון ישפיעו על שינויים במחירי הנפט. ( שינוי מגמה, תמיד ביחס הפוך למה שהיה).

לאלה הממתינים שוב להחלטות הפדראל בנושא הריבית, אפשר להוריד ציפיות בנתיים למרות מה שהבטיחה הנגידה יילן. אולי החדשות ה"רעות" של הפדראל עלולות להיות החדשות הטובות לשווקים.

דרך אגב, ארה"ב עומדת שוב לפני התאריך שהוא "ללא מוצא" בכל הקשור לתקציב, כמו שהיה לפני שנה. חוסר הסכמה של הקונגרס להעלות הגרעון, עלול לשתק את המדינה שם. כזכור, כוכב פלוטו ניכנס למזל גדי ב2008 והחל את המפולת הכלכלית אז ועכשיו "מטפל" בשמש במפת ארה"ב, כולל במנעד מתוח עם סאטורן שמציג משבר! כל המבנה המורכב יביא אתגר ומתח לא פשוט כשכוכב סאטורן ונפטון מתחיל תהליך בנובמבר 2015 עד ספטמבר 2016 לסירוגין. למרות שזו נקודה שיכולה להיות המפתח לשינוי. אולי סוף סוף יבינו שיש לשנות את המדיניות הפיננסית בארצות הברית. שזו תמיד משפיעה על הכלכלה בעולם הרחב. ימים יגידו.

 

אצלנו:

ברשימות רבות כתבתי על המצב הביטחוני בעיקר בגלל מבנה הכוכבים "היושב" על מפת המדינה. המצב הנפיץ היה צפוי בעיקר בגלל עונת הליקויים, ובמיוחד, ליקוי הלבנה האדום שהיה בחג סוכות ( 28.09.2015) הנחשב אלים והפעם הוא היה על מעלות שהשפיעו על מפת המדינה. אבל לא רק, יש מיקבץ כוכבים המצטרף והביא אותנו עד הלום.

ברשימה שנכתבה לפני כן ב21.08.15 נכתב כאן:

"ההשפעה של כוכב סאטורן על מעגלים שונים במפת המדינה, ממחישה את ההרגשה ה"כבדה". על ציר 1-7 ועל ציר 2-8. בנוסף למזג האוויר החם, תרתי משמע, ה"חוויה" של מתח, צמצום רמת הוודאות, תשפיע על כל אחד, תלווה אותנו לסירוגין עד תחילת פברואר 2016… למעשה מדינת ישראל נמצאת במצב שבו אינה יכולה לפתור את כל הבעיות …זו רצועת זמן שמשמעותו"לנהל" סיכונים שאפשר לחיות איתם, החלטות זהירות אוביקטיביות לצד תכנון מטרות לטווח קצר. התבוננות על המצב, עוזרת להסיק מסקנות, אבל מביאה גם התפכחות, לצד אכזבות מאלה שמדינת ישראל ראתה בהם "חברים". החוויה של לבד מול כולם מתחזקת יותר בזמנים כאלה. זו תקופה גם של הסתגרות יותר…ציר 2-8, מחזק את מאבקי הכוח, גישה חשדנית… התחושה שיש אילוצים על מדינת ישראל, המאלצים אותה לקבוע גבולות ברורים… תחושת חוסר הוודאות לצד ערפל מקשה על תוכניות או פיתרונות שישרתו לטווח הארוך. כלומר, צפויים מצבים שלמרות ההערכות העתידיות, מדינת ישראל ומנהיגיה יידרשו לתמרן פעולות שיתאימו כל פעם מחדש לרצועת הזמן הספציפית בה עלול להתפתח משהו לא צפוי".

 

אלה מצבים הדורשים התמודדות במצבים פגיעים. פלוטו וגם נפטון נמצאים על ציר 2-8, זה לא מקל בכלל, בכמה רשימות כבר נכתב שמדינת ישראל במצב נפיץ. היה חסר רק הגפרור שידליק את האש.

 

לאחרונה נכתב שוב בערב ראש השנה 11.09.15:

"אצלנו: מצבי הכוכבים מצביעים על פגיעות מתמשכת וזה ממשיך גם לאורך חודש ספטמבר. אנו בתקופת הליקויים, ליקוי חמה ערב ראש השנה, ליקוי לבנה (אדום) בחג סוכות, ובין לבין כוכב מארס "במיטבו" על ציר 2-8, וסאטורן על ציר 1-7…" בהמשך נכתב: " …ייתכן שכללי המשחק ישתנו בגלל מתח ביטחוני…"

גלי אלימות ימשיכו ויתכן גם התפרצויות של ארועים לא רצויים. גם אם תהיה רגיעה, היא תהיה זמנית.

בימים האלה ממשיך כוכב סאטורן לטייל על כמה מעגלים על ציר 1-7 בהורוסקופ של המדינה שלנו, מה שמצביע על האווירה, תחושה כבדה שמציגה בעיה שאין לה פיתרון! דורשת ניהול מצב, לצד מועקה וחוסר סבלנות. בנוסף ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 גורם להסתגרות, עצב וגם בדידות. הכוכבים מעידים שגם נובמבר-דצמבר 2015 ידרשו מאיתנו "התמודדות". התהליכים האלה ילוו אותנו לסירוגין לאורך 2016.

הבעיה שהכוח לעבור תקופות כאלה ולהמשיך הלאה, יגיע לשלב מיצוי, אי שם במהלך השנה ואז תשתנה המגמה! (ההתמרה תגיע בעזרת הכוכבים, נקודה).

התחושה של כעס שמעורר את הרצון לנקום לא תועיל בעת הזו. מול מבנה הכוכבים מילים גבוהות מניפולטיביות או כוחניות לא יעזרו, אלה זמנים שבהם בכל ארוע, נדרש יהיה לטפל נקודתית. למי מכם שיש קשר עם מערכת הכוכבים הגדולה, וחושב שיש בכוחו לשנות, מוזמן לשלוח מייל או פאקס אליהם, להציע לשנות את מיקומם ואז אולי… והמבין יבין.

ולמרות הקושי אותו אנו חווים, מצב הכוכבים של מדינת ישראל מבטיח את האחדות שלנו ( 4-10, 5-11) ואת הבחירות שישרתו אותנו במיגוון תחומים לאורך הדרך בשנה הקרובה השוזרת מהמורות, לפעמים גבוהות מדי, למרות ההתמודדות עם מצבים בהם אנו שומרים על הערכים שלנו (6-12), שאינם תמיד "עונים לציפיות של העולם הנאור", ואינם מתקבלים כלל וכלל על ידי בני הדודים שלנו שרוצים להחיל את "ערכיהם" עלינו, תגיע גם התמיכה, והערכה בהמשך 2016 ( 5-11, 3-9) מרחבי העולם. לכן "אל תירא ישראל, אל תירא כי גור אריה הלא אתה " ( מילים אביהו מדינה).
מחמוד עבאס והפלשתינאים:

לא פעם נכתב כאן על מחמוד עבאס החובש כמה מסיכות, ומציג את עצמו כרודף שלום ובפועל עושה הכל לערער על קיומה של מדינת ישראל. הקוראים הקבועים לא הופתעו לאחר נאומו שהיה מתובל באלימות מילולית ושזור שקרים באו"ם.והיה די דומה לנאומו הקודם באו"ם. בתאריך 23.05.14 נכתב על הרשות וגם על נשיא הרשות :"… הנפטון על ציר 4-10, מבטא אידיאולוגיה, תקווה ואמונה, אבל בניגוד לציפיות שלהם יש מגוון כוכבים על ציר  6-12 ואלה חושפים לפנינו שבפועל הפלשתינאים משחקים משחק הכפול. מגוון הכוכבים אינו מאפשר קבלת הכרה שיש לה סיכוי להתממש. יש להם יחסי ציבור מוצלחים (עם 5-11) העוזרים להם לפתוח דלתות בהרבה מקומות אבל על מעגל הקארמה הכוכבים הם על ציר 1-7, ברחבי העולם (כולל מדינת ישראל) … הם ממשיכים בנחישות את ההצגה, ובונים את הבועה (נפטון…) האסטרטגיה שלהם היא לאחוז במקל בשני הקצוות, גם להכריז על מדינה ולקבל הכרה וגם לשמר ולהסתיר את עולם הערכים שלהם שיישומו שאינו מתיישב עם ההצגה שלהם כלפי חוץ… הם בוחרים מסלול התרחשות שאין לו סוף טוב…כוכב פלוטו הנמצא במפה שלהם בפרק הזמן הזה עובר על ציר 1-7 בהורוסקופ של מדינת ישראל. כלומר, הם אלה הבוחרים להתנתק מאיתנו, ממדינת ישראל, אבל במשחק הפוקר שהם משחקים, אנחנו עדים איך הם מפעילים אלימות פיזית או מילולית כשזה מתאים להם ואז יכולים לגשת לשולחן הדיונים, כאילו כלום לא קרה. משחק כפול אמרנו?…"

למרות שעברה כשנה וחצי, מה ישתנה? ברשימה שנכתבה ב03.10.2014"האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ  בתום לב , אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא יימנעו מטרור כדי לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספורדי, ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים".

באוקטובר 2014 נכתב כאן "לפנינו תהליך של כשנתיים שלוש עם הרבה תקוות ואשליות, ורק מסוף שנת 2016 ולקראת שנת 2017 יגיעו הכוכבים אורנוס ופלוטו שימקדו את התהליך ויביאו להפנמה מה אפשר להשיג ומהאי-אפשר במו"מ עם הפלשתינים". בינינו, סימן השאלה שנשאר, יהיה האם מחמוד עבאס יהיה עוד בתמונה או האם יהיה עוד רלוונטי?    

 

מה סיפרו לנו הכוכבים על בארק חוסיין אובמבה וצדקו:

להלן הכוכבים על אופיו של אובמה,ברשימה שהתפרסמה כא ןבתאריך 20.9.2013: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות… עוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ, אבל לא חסרות כאלה גם במדיניות הפנים, כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם".

אצל אובמה הירח/נפטון משפיעים על דרך חשיבתו. מכאן הראייה שהוא חושב שזו יצירתיות על בסיס השראה ואידיאלים, אבל במציאות היא מטעה אותו בגלל שהוא מפספס בדרך את הפרטים החשובים.

בעיקבות המתרחש במזרח התיכון, צריך רק להביט מסביב, לזכור מי האדם שגרם למלחמות האזרחים הדם שנשפך בלוב, מצרים, סוריה, תימן עירק. מי האיש שהביא את "האביב הערבי" במרכאות כפולות וגרם לאסון בינלאומי מי גרם לשטף הפליטים באירופה? לאחרונה גם הכותרות בעיתונים המובילים בארצות הברית החלו לשאול שאלות. ב"ניו יורק פוסט" התפרסם מאמר מערכת שכותרתו: "כיצד שבע שנות אובאמה הביאו את העולם מקומביה ( השיר האידילי מסביב למדורה) לכאוס" במאמר הזה כותבים על הנסיגה של אובמבה מרצון מעמדת ההנהגה של אמריקה. הם מתמקדים בנעשה במזרח התיכון ומסבירים שהמדיניות של הבית הלבן הובילה לעליית כוחו של האיסלם הקיצוני…ומוסיפים גם כי "ישראל והפלשתינים מעולם לא היו רחוקים יותר מכיוון שרק ישראל נידרשה לעשות ויתורים"… ותחשבו על זה.

ועכשיו פוטין בהתנהלותו מגחיך את אובמבה. הנסיגות של אובמה מההצהרות של עצמו, אומר הפרשן האמריקאי צ'רלס קראוטהמר זה המזל של פוטין, ועוד הוסיף "הנשיא מתנהג כמי שחי בעולם של פאנטזיה", שוב, הכוכבים מספרים את האמת!

"…מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ    יְהוָה… יַחֵל יִשְׂרָאֵל, אֶל-יְהוָה:…    כִּי-עִם-יְהוָה הַחֶסֶד; וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.  וְהוּא, יִפְדֶּה אֶת-יִשְׂרָאֵל–    מִכֹּל…" ( תהילים קל)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .