eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 22.04.2016 -05.05.2016

 

לפנינו ימים נעימים, המתאימים למפגשים חברתיים ולהזמנות לא צפויות. בימים הקרובים יתכנו גם הסכמות ובריתות שישרתו אתכם וקל יהיה לפרוץ דרך במו"מ. בחנו שוב מצבים הנמצאים "בהמתנה", תגלו שקל יותר להתמודד איתם, לפתור אותם ולהגיע להסכמות. כוכב מרקורי נמצא כבר בצל ובתאריך 28.04 יחל בנסיגה. סיימו את כל אותם עניינים שחשוב שתהיה בהם תקשורת בהירה וברורה.

מופע הירח המלא היום, 22.04, במזל עקרב, נמצא במבנה כוכבים המעודד הפצה של רעיונות במעגלים רחבים וגדולים מאוד, לחלוק אותם עם מקסימום אנשים. בה בעת, ישנם נושאים לא נוחים, המתפתחים מתחת לפני השטח כיוון שאינם מספקים תשובות ענייניות. הירח המלא מציף נושאים נסתרים וכדאי להיות זהירים בדרך שבה תטפלו בהם בגלל המתיחות המתלווה לכל אלה.

הערב, כמעט כולנו יושבים ליד שולחן החג, האווירה תוססת, יש הרבה ריגושים באוויר, נחמד לשתף פעולה עם הסובבים בדרך שחדשה לכם, לשבור את הסטאטוס קוו במנהגים שאתם רגילים בהם בדרך כלל במהלך ליל הסדר. שירה והומור לצד המסורת יביאו את השינוי המתבקש, שינוי המתאים רק לערב הזה.

כוכב מרקורי שמאט את הקצב בשבוע הקרוב, עד תחילת הנסיגה (28.04) מספק פסק זמן מ"הריצות", או מלוח זמנים תובעני מדי בעבודה. הנסיגה עוזרת לקבל פרספקטיבה לגבי הציפיות שלכם. זכרו לגבות את המחשב, לשמור מיילים חשובים ולוודא אם קיבלו את המייל ששלחתם. זמן הנסיגה גורם לאי הבנות, קושי לשמור על כללי המשחק, קושי להיות ממוקדים במה שאתם שומעים או רוצים להשמיע לאחרים. זה זמן להיות זהירים יותר, לבדוק שוב את התוכניות ולהימנע מחתימה על חוזים חדשים (הנסיגה תימשך עד לתאריך 23.05 ומומלץ, כמו תמיד, להמתין חמישה ימים לפני שאתם מתחילים שוב…)

בתקופה הזו טוב לנהל שיחות עומק, דיונים, לבדוק שוב עבודות ניירת שעשיתם, לערוך ולתקן את מה שנידרש. אין זה הזמן לרכוש מחשב חדש, מכונית חדשה טלפון נייד או טאבלט. גם לאלה מכם המתלבטים אם לרכוש מטוס חדש, המתינו עם ההחלטה עד אחרי הנסיגה… אם אתם נמצאים במצב של אין ברירה, חייבים לבצע רכישה, הקפידו על תעודת האחריות שתבטיח לכם שבמידה ותתעורר בעיה, תקלה או משהו חריג, תוכלו לקבל מכשיר אחר במקום, או את כספכם בחזרה.

בתאריך 29.04 מבנה הכוכבים מקשה על התפתחות וקידום, יהיה קושי לתמוך ברעיונות חדשים או מתקדמים (אצלנו חג, כך שלא ישפיע במישורים פורמליים וכד').

וונוס מגיעה למזל שור בתאריך 30.04. שור הוא מזל של יציבות, העוזר גם למערכות יחסים, מעורר אהבה חושניות ואמון. גם נושא הכספים יהיה יציב יותר (אך לא בטוח שכך יהיה בשווקים).

המשך השבוע נינוח יותר, קיימת אנרגיה היוצרת מצבים עם משמעות חיובית גם במישור היצירתי וגם מביאה ליוזמה ולב פתוח לאחרים.

סאטורן מסמל פחד ויחד עם נפטון עלולים לעורר איומים וחששות ממגפות. נפטון הוא אל הים וקשור במים, כך שיתכנו זיהומים, מגיפות או מחלות, הקשורות למים, אם בגלל איתני הטבע או בגלל מעשה אדם.

העצרת הגדולה (תמיכה בחייל) בשבוע האחרון, תוכננה בשבוע לפני  שכוכב מארס החל בנסיגה, בתמיכתם של כמה אמנים, ובמבחן התוצאה הושפעה מכוכב מארס ששינה מגמה, כך שחלק מהאמנים שינה את התוכנית שלהם לבוא ולהופיע באמתלה כזו או אחרת ומן הסתם גם חלק מהאנשים שתכננו לבוא, חזרו מהתוכנית המקורית שלהם.

פלוטו, העובר במזל גדי, חופר, חושף ומוציא את מה שמנסים להסתיר, אם זה מאחורי הקלעים או מתחת לאדמה. פלוטו הופך כל אבן ולבנה, ואם משהו נמצא מתחתם הוא יתגלה. עצירת הפלוטו (שהייתה לאורך כמה ימים לפני התאריך 18.04) חשפה את המנהרה ועם שינוי המגמה בתאריך 18.04 הידיעה על כך הגיעה לכולם.

כך גם חשיפת חוליית הטרור היהודי בתקשורת, העבודה נעשתה לאורך זמן. כוכב פלוטו הקשור גם בתככים, קשירת קשר סודות ומזימות לא מוותר. אחרי שהחלה הנסיגה, נודע הדבר ברבים.

עצירת פלוטו ותחילת הנסיגה, יחד עם המארס גורמים לסכנות בכל התחומים שיש. השילובים האלה מהווים איום על מירקם החיים שלנו. שמענו על רעידות האדמה הקשות והפיגוע באוטובוס בירושלים. שמענו וקראנו על תאונות וכמו שכבר כתבתי לכם, וההשפעה עדיין קיימת ( עד אמצע מאי ואחר כך לקראת סוף יוני). זכרו שלסכנות יש מסיכות שונות. המשיכו לשמור על עצמכם, בבקשה.

"… הִנֵּה יָמִים בָּאִים… וְיִשְׂרָאֵל יִשְׁכֹּן לָבֶטַח…" ( ירמיהו כג)

 

זמני ירח בטל הרשימה יוצאת לחופשת פסח. נחזור ב06.05.2016

יום ראשון 24.04 הירח בטל משעה 00:45 אחר חצות עד 15:46 אחר הצהרים.

יום שלישי 26.04. הירח בטל משעה 18:49 עד 02:54 אחר חצות.

יום שישי 29.04 הירח בטל משעה 10:06 עד 11:46 לפני צהרים.

יום ראשון 01.05 הירח בטל משעה 05:55 עד שעה 17:33אחה"צ.

יום שלישי 03.05 הירח בטל משעה 08:08 עד שעה 20:04 בערב.

יום חמישי 05.05 הירח בטל משעה 07:18 עד שעה 20:10 בערב.

 

כלכלה ושווקים:

כוכב מרקורי מתחיל בנסיגה במזל שור בתאריך 28.04 ויציג בעיות עם הבנקים המרכזיים בעולם. הזמנים האלה מסמנים אפשרות לירידה, או התחלות של ירידה. יתכן שזה יהיה קשור לאירוע כלשהו שישפיע על המגמה. האתגרים הם כוחניים ונוקשים וכוללים אגרסיביות וקרבות אידיאולוגיים (דתיים ומשפטיים). אלו ימים נפיצים בגלל איומים, הפעולות אלימות בעיקר כשלא רוצים למצוא פשרה (באותו יום יש עוד מבנה כוכבים המשפיע על מה שיקרה בשווקים).

מזל שור נחשב למזל הכסף ומחובר לנושאים הקשורים לשווקים וגם לתחום הפיננסי האישי. נדרשת זהירות עם תחילת נסיגת המרקורי, בתאריך 28 באפריל. אפשר לנצל את התקופה בכדי לסיים דברים שקשה לעשות אותם בימים הרגילים.

התנודתיות ממשיכה, הכוכבים במזלות המשתנים מציגים גמישות ויכולת לגרום לשינוי. זו תקופה שבה הדברים אינם בשליטה ולכן נוצרת תחושה שקיימת הקצנה, המשפיעה על השווקים. זה יימשך בחודשים הקרובים, כולל תקופה של חוסר יציבות שתשפיע על החיים שלנו כאינדיבידואלים.

סאטורן ונפטון ברקע מספרים לנו על הניסיון לטקטיקה ערמומית ואולי פעולות חשאיות במצבים המחפשים סדר חברתי, יציבות והסדרה (רגולציה). העימות בין הכוכבים קשור גם לניסיון למנוע התמודדות עם המציאות, כדי למנוע קונפליקט.

המנעד בין נפטון ויופיטר חוזר ומצביע על הונאה, אשליה וכוכב סאטורן גורם לפחדים שיתעוררו וגם זה יביא לאירועים משמעותיים.

יש חשש שהפדראל (בנק) מארגן משהו מאחורי הקלעים.

אולי יהיה שינוי בכל הנושא של ריבית או הכוונה ליצור אינפלציה, לצד הדאגה לערך הכסף שיביא שינוי גם בעתודות הכסף העולמי, או בנושאים סביב המחזור הכספי.

כוכב מארס בנסיגה יחזור בתאריך 27.05 למזל עקרב וזה קורה מיד אחרי המנעד המדויק בין סאטורן ויופיטר, זו יכולה להיות תקופה חשובה למחירי הזהב ואני משערת שזו יכולה להיות גם סיבה לירידת ערך הכסף.

בתאריך 17.04, במפגש בדוחה, לא הגיעו להסכמה על כמויות אספקת הנפט מה שיהיה הגורם להצפת השווקים בעתיד. באותו יום החלה הנסיגה של המארס ואחריו הפלוטו, ובהשפעת הנסיגה דחו את התוכנית למועד מאוחר יותר. התגובה הייתה במחירי הנפט שהחלו לרדת. גם בנושא הזה אל תצפו ליציבות.

חוסר הוודאות ימשך.

 

אצלנו:

בעקבות הכותרות על הרחש בחש בתוך מפלגת העבודה, בעיקר בין אלה הרואים עצמם כמנהיגים עתידיים של המפלגה, תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.12.2013:

"הבעיה העיקרית של מפלגת העבודה (19.1.1969) היא מיקומה של השמש במפה. השמש, בכל מפה, מייצגת את האגו או את "הבוס" המנהל, או במקרה של המפלגה, השמש מסמלת את היו"ר. העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ, זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוג עם מפלגת העבודה, השמש מבודדת, מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד. המפה המשותפת מציגה את מאוויי הלב שלו המתערבבים עם המציאות, לכן בטווח הארוך חלק גדול מהדברים ששמענו אותו אומר אחרי הבחירות לאחרונה, בעת הזו או שנשמע אותו מצהיר על כך בחודשים הבאים, לא יהיה רלוונטי כלל. "

ברשימה נוספת שהופיעה כאן בתאריך 20.02.2015:

"אם נבחן את מצב הכוכבים של הרצוג כיו"ר מפלגת העבודה, ביחס למציאות, יש כמה קבוצות כוכבים המספרות לנו על כוכבים המגיעים לציר 1-7, בתוספת 2-8. האם זה הרמז שתפקידו כיו"ר המפלגה הוא זמני? מסוף 2015 ותחילת 2016 יבין שאכן כן, מפלגת העבודה לא השתנתה…"

עוד מאותה רשימה : "… בהשוואה בין המפה האישית של הרצוג והמפה של המדינה, ההיבט היחידי שקיים זה בין הירח של בוז'י ובין כוכב נפטון של המדינה, מה שמציג את בעל הירח (הרצוג) נישא על-כנפי הפנטזיה (נפטון). רעיונות ואשליות הגורמים לניתוח לא ריאלי של המצב. בעל הירח טועה בהבנת המסרים של הנפטון (מדינת ישראל). איך אומרים בשפה עממית… "חי בסרט". …

תחשבו על הכותרות מיום שלישי האחרון, 19.04.2015, בכנס חברי מפלגת העבודה בה נאמר: "על המפלגה להפסיק לתת תחושה שחבריה "אוהבי ערבים""… כך הרצוג מנסה להיכנס ללבבות. האם זה היה ניסיון שלו לעצור את הסחף למפלגתו של יאיר לפיד? האם הוא באמת שכח מהם המסרים הבסיסיים עליהם נבנתה מפלגת העבודה? למחרת, הרצוג חזר בו וניסה להסביר למה התכוון.

עוד נכתב באותה רשימה בפברואר 2015:"השילוב של כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מספר על "יכולות מוגבלות". המערכת הרגשית שלו מנפחת את עצמה ללא גבולות. כשזה בא לביטוי במציאות, זה אומר אולי להיות בתפקיד (יו"ר המפלגה?) עם השפעה, אבל במבחן התוצאה זה מסתיים בכישלון."

נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 1-7 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שיהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפצת נוכח המציאות. עם ראש דרקון/סאטורן על ציר 2-8 המלווה את המפה לסירוגין, קשה לראות שהמפלגה זוכה לתמיכה מהאזרחים.

הערה אישית – כדאי לזכור שגסות הרוח ואלימות מילולית (האם "קיבינימט", זו המילה הספרותית שאיתה הח"כ מאמין שאפשר לכבוש את ההמונים?) אינה מעידה שיש לאותו ח"כ ( וזה נכון לגבי כל אינדבידואל) משהו ערכי שאיתו יכול להשפיע, היציאה עם התעמולה הבוטה בזמן שכוכב מארס ופלוטו עצרו והחלו בנסיגה, הם כנראה אלה שהשפיעו גם על התכנים שבחר בהם.

מפת מפלגת העבודה (לא המחנה הציוני), עם הכוכבים על ציר 1-7, 5-11 מעידה על כך שלאורך השנה הקרובה ישנם ניסיונות שונים המעידים על חיפוש דרך. יש בחינה מחדש של ההתנהלות, עם ניסיונות להעז, גם אם המשמעות היא ללכת נגד הזרם, אבל עם כוכבים על ציר 1-7, על המפלגה יהיה להכיל כישלונות או טעויות, וללמוד מאלה כדי להמשיך. הקושי במצב הזה לתכנן לטווח ארוך, עדיף יהיה לעשות שינויים בהדרגה, מתוך הבנה שלא הכל יסתדר מיד.

"לָכֵן הִנֵּה-יָמִים בָּאִים אֲשֶׁר הֶעֱלָה וַאֲשֶׁר הֵבִיא אֶת-זֶרַע בֵּית יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ צָפוֹנָה, וּמִכֹּל הָאֲרָצוֹת, אֲשֶׁר הִדַּחְתִּים שָׁם; וְיָשְׁבוּ, עַל-אַדְמָתָם." ( ירמיהו כג) 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .