eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 15.04.2016-21.04.2016

 

האגו עלה למעלה, בימים האחרונים, כזה הדוחף את כל אחד, אישית, לבטא את הרצון שלו לפעמים בכוחנות. נהיה גם עדים בימים הקרובים לאגרסיביות פתאומית מצידן של כמה מדינות.

סידרה של כוכבים בשבוע האחרון הביאה רבים לעימות הקשור ברצונות ובאינטרסים האישיים, כולל הצורך בהצבת גבולות, גם לטריטוריה האישית כדי לשמור על הביטחון האישי והמישפחתי. ההשפעה היא ארוכת טווח. אצלנו, במדינה זה קיים ככורח כבר לאורך זמן, ועכשיו זה מודגש יותר, אבל את "הבום" המשמעותי קיבלו אזרחי אירופה,  שמתמודדים עכשיו עם איומים קיצוניים ברמה האישית והמדינית, מהסוג שלא חלמו עליהם בכל המישורים.

עד סוף חודש אפריל, אנו ממשיכים לחוות פחדים מהלא ידוע, יש כוחות ניסתרים המחלחלים ומשפיעים על דאגה מהעתיד. חלקה גם מהשפעות אלכוהול וסמים על הנוער ומבוגרים בכל מקום על פני היקום. אלה מהאינדבידואלים, האנשים השקולים יותר, "זוכים" לחוות את האינטואיציות שלהם, הרמזים שיקבלו יתחזקו. החלומות יהיו צבעוניים ומלאי חיוניות לצד התנסויות המשפיעות על הנפש, ההשראה חיובית.

אתם מרגישים שהאווירה נוחה, אנשים סביבכם מקשיבים בלי לדחות או לבקר את הרעיונות שלכם. ההמלצה היא לשמור על ערנות כי קשה לזהות בתקופה ההנוכחית מי אומר את האמת. הפעילות המנטלית חזקה, יצירתית ומתפתחת לאורך כמה ימים. אל תופתעו אם כמה סודות נחשפים, אבל אלה לטובה.

ביום ראשון 17.04, כוכב מארס נעצר ומתחיל לחזור על עיקבותיו. חזרת מארס היא אחת לשנתיים בערך. התנועה הזו תהיה עד סוף חודש יוני. העצירה במזל קשת. עדיף שתמנעו מהחלטות או מעשים אימפולסיביים, סביר להניח שתצטערו עליהן אחר כך. זה הזמן להוריד הילוך, להיות סבלניים (הבקשה בימים האלה לא פשוטה ), ולנסות למקד אנרגיה במה שנמצא אצלכם בעדיפות ראשונה, כדי לא להתפזר. ברצועת הזמן בה כוכב מארס בנסיגה, נעבור כולנו שיעור בענוה. האגו יעבור למושב האחורי, ותיזכרו שפעילות אסרטיבית או אגרסיבית לא תביא לתוצאות המקוות. ההמלצה לבחור בצד המתגונן, ולהמתין עד שהמארס יחזור למסלול קדימה, ב 29 ביוני. אם יש תוכניות המתינו לאמצע חודש יולי כדי להתחיל,  אם ההצלחה חשובה ( להתחיל פרוייקט עם מארס בנסיגה, מזכיר את סזיפוס, שקיבל את העונש לעלות את האבן על ההר וכשמגיע ליעד היא נופלת ועליו לחזור ולהעלות אותה שוב למעלה וחוזר חלילה…). התיסכול והכעס יאפיין את הימים הקרובים,  ויהיה עליכם לחפש דרך לשחרר את המתחים שאתם חווים.

הימים סביב ה 17.04 קשים גם במושגים בינלאומיים, הפחדים מטרור משפיעים, וחלקם עלולים להתממש. ב 18.04 כוכב פלוטו גם משנה כיוון וחוזר על המססלול שכבר עשה. השילוב הזה מסוכן במיוחד. למעשה נסיגת מארס אחרי העצירה, מפחיתה את האנרגיה הלוחמנית שלו כך שיתכן שההמשך, יוריד את הלהבות באזורים בהם יש מלחמות עד כמה ימים לפני סוף חודש יוני. שוב הנקודה בה המארס נעצר, הוא חופר במקום ואז מתפרץ בפתאומיות ובאלימות. תנועת הפלוטו לאחור,  שתתחיל ב18.04, משפיעה גם על ענייני כספים. חשבונות משותפים, הקשורים המיסחר או בקרנות קטנים, כולל השווקים המסחריים. סבירות גבוהה שבעיות כספיות ניסתרות יצופו וידרשו את תשומת הלב שלנו. זה גם ישפיע על השווקים העולמיים והאישיים. כוכב פלוטו בנסיגה, יגרום לשקוע ולהתכנס פנימה לתוך עצמכם, לטפל בנושאים אישיים סודיים, לבחון אותם בהגינות וביושר ולהתמודד עם הפחדים הכי עמוקים הכרוכים באלה. מארס זו ההתנהלות של הדברים. הנסיגה מאפשרת לבחון אותה ולהתבונן ברבדים עמוקים יותר אל הדרך שבה אנחנו מתנהגים כדי לקדם את עצמנו.

האווירה תהיה רצינית יותר, ותעזור במידה מסויימת לשמור על יציבות בלי לפגוע בשיגרה. זה נכון בתנאי שתיקחו אחריות על הפעילות שלכם.

כוכב וונוס יפגש במנעד מתוח עם כוכב פלוטו ב18-19.04 וירכז אנרגיה סביב מערכת היחסים. השילוב הזה הוא "הכל או לא כלום". אם מערכת היחסים לא  עונה לציפיות שלכם, הקשיים יהפכו להיות גלויים יותר בימים אלה. פלוטו באופיו זה שחור או לבן. שימו לב, אל תיכנסו למאבקי כוח בנושא אהבה או כסף. אם משהו חשוב מאוד, טפלו בו, אבל היו מוכנים להתמודד גם עם דברים לא נעימים. לקראת ה22.04 יגיע אורנוס ויביא איתו גם ארועים לא צפויים בתחום.

19.04, השמש עוברת למזל שור. העקשנות תופסת את מקומה ביקום.

מופע הירח המלא ב22.04 במזל עקרב, נמצא במיבנה כוכבים המעודד הפצה של רעיונות במעגלים רחבים וגדולים מאוד. לחלק אותם בין מקסימום אנשים. בה בעת, יהיו נושאים לא נוחים המתפתחים מתחת לפני השטח, בגלל שאלה אינם מספקים תשובות ענייניות. הירח המלא, מציף נושאים ניסתרים וכדאי להיות זהירים בדרך שבה תטפלו באלה בגלל המתיחות המתלווה לכל אלה.

הנטייה להכנס למאבקי כוח. כדאי לחשוב איזה קרב שווה את האנרגיה שלכם, או להיות בתוכו. למעשה בגלל המבנה הכולל של הכוכבים , בעיקר במערכות יחסים, זיכרו שתמיד קיים משהו שלא נאמר, ובימים האלה זה "ייצא" החוצה. מה שמבטיח את "הניקיון" לאוו דווקא של הארונות בבית, אלא של המגירות במערכות היחסים המגוונות כולל שותפויות.

שילובי הכוכבים "עוזרים" לכעסים להתבשל בכל מקום. המתח "קבור" מתחת לפני השטח, ועלול להביא לקיצוניות בכל מקום. ( הסגנון בולט במסע הבחירות בארה"ב), אצלנו הוויכוחים כמעט על כל נושא, חברתית ואו פוליטית או מערבבים בין שני אלה בלי רצון או יכולת להתפשר, וזה ימשך עד ספטמבר 2016. בימים האלה השפה, הסגנון המילולי אלים בכל הרשתות וכלי התיקשורת נותנים מקום לטוקבקים מזעזעים וכולנו חסרי אונים. ( קשת מסמל את המדייה בכל המישורים, והמארס מדליק את הסגנון הישיר והבוטה המאפיין את הקשתים).

"לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ;    תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה. כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא;    לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ.... לְהַצִּילְךָ, מִדֶּרֶךְ רָע;    מֵאִישׁ, מְדַבֵּר תַּהְפֻּכוֹת" ( משלי ב') .

הימים 22-23.04 ישפיעו גם על מצבי הרוח, על תגובות בכל המישורים. האינטראקציה עם אחרים תביא איתה מצבים לא צפויים. לכן שוב הזהירות היא באחריותכם. הסבלנות, אינה נמצאת במלאי האישי. אצלנו זה ערב ליל הסדר, נסו לתכנן אותו, להחליט שאתם נמנעים מביקורת או וויכוחים חסרי תועלת. בערב עצמו, כדאי לשלב שירה בין פרקי ההגדה, זה יכול לעזור לשיחרור המתחים ויביא במקום, מצב רוח שישמח ויאחד את כל המסובין.

תיזכורת, אנחנו מתמודדים במבנה כוכבים שיש חשיבות ללקיחת אחריות, להתמודד ביושר וכנות עם המתרחש, השילוב בין הסאטורן, נפטון ויופיטר חושף את הבעיה עיקרית שמלווה אותנו ותמשיך ותלווה אותנו לאורך זמן, האימון בזולת. האמינות תמיד משמעותית במערכות יחסים, ובימים אלה אתם ניבחנים בכושר השיפוט שלכם ( עד ספטמבר כולל). האם הוא קיים? ( על הנושא נכתב בהרחבה ברשימות הקודמות).

חוזרת ומבקשת שתשמרו על עצמכם. המארס בעצירה לקראת הנסיגה ב17.04 והפלוטו שנעצר גם הוא וחוזר על עיקבותיו ב18.04. לסכנה יש מסיכות רבות, התאונות עלולות להתרחש בכל מקום!  גם בבית, שמעתם בוודאי על תאונות הרבות והקשות במהלך השבוע האחרון. הימים האלה מסוכנים במיוחד  גם ביטחונית, גלי טרור שישפיעו על העולם. הפגיעות ממשיכה גם אצלנו, מפת המדינה ממשיכה להיות מושפעת מנקודת ביניים מארס/כירון על ציר 2-8. עד אמצע חודש מאי. הפגיעות משפיעה על אזרחי המדינה הנמצאים גם בכל מקום אחר בעולם.

 

זמני הירח הבטל:

יום שבת 16.04 הירח בטל משעה 19.47 עד שעה 02.22 בלילה.

יום שני 18.04 הירח בטל משעה 15.28 עד למחרת בשעה 14.23 בצהרים.

יום חמישי 21.04 הירח בטל משעה 09.14 עד שעה 03.17 לפנות בוקר.

 

כלכלה ושווקים:

אנחנו בחודש אפריל שלא יהיה רגיל. הצפי לתנודתיות גדולה מסוף חודש מרץ עד סוף יוני. הכוכבים אלימים, מרמזים על חוסר שקט גאופוליטי, וגם גאופיזי. רצועת הזמן הזו, תהיה רגישה במיוחד. הצפי הוא למסכים בצבע האדום בגלל ה T במזלות המישתנים. סאטורן-נפטון, ויופיטר –סאטורן, בנוסף לכירון ולראש דרקון.

כוכב מארס יתחיל נסיגה ב17.04 במזל קשת, ויום אחריו פלוטו יתחיל בנסיגה. מארס, כבר השבוע מתחיל מנעד מתוח עם נפטון, וכוכב מרקורי מתחיל בנסיגה במזל שור ב28.04. אלה יציגו בעיות עם הבנקים המרכזיים, בעולם. הזמנים האלה מסמנים אפשרות לירידה, או התחלות של ירידה. יתכן שיהיה זה ארוע כלשהו שישפיע על המגמה. האתגרים הם כוחניים ונוקשים. אגרסיביות, קרבות אידיאולוגיים ( דתיים ומישפטיים). ימים נפיצים, בגלל איומים, הפעולות אלימות בעיקר כשלא רוצים למצוא פשרה. ( באותו יום יש עוד מבנה כוכבים המשפיע על מה שיקרה בשווקים).

מזל שור נחשב למזל הכסף, נושאים הקשורים לשווקים וגם לתחום הפיננסי האישי. נדרשת זהירות עם תחילת נסיגת המרקורי, ב28 באפריל. אפשר לנצל את התקופה לסיים דברים שקשה לעשות זאת בימים הרגילים.

שילובי הכוכבים במשתנים, "עוזרים" לתנועה הדובית. אלה הם הסיבה לכך שמה נכון היום אינו נכון ומשתנה למחרת. תיזכרו שלא לכל דבר שאומרים לכם או שאתם שומעים וקוראים צריך להאמין שאכן זה כך. ההערכות של הפדראל משתנה גם ממניעים פוליטיים! הפדראל, רוצים באינפלציה, שזו תרים ראש. גם אם זה גורם החלשת הדולר.

שימו לב, עד היום, כמעט תמיד ביום בו הדולר עולה, הנפט יורד. ( כך היה ב 13.04 נראה מה יהיה ב 24.04) וההפך.

פלוטו במזל גדי, ממשיך לחשוף התנהלות כלכלית מאחורי הקלעים, והפעם הציג את מקלטי המס בפנמה, וחשף את הדמויות שנעזרו במיקלטים אלה. הפתאומיות היתה בגיבוי של אורנוס ופלוטו  ב03.04.

נסיגת מרס ופלוטו ( 17-18.04) משפיעים על נושא הכלכלה גם.השילוב מאתגר, בגלל הכוחניות וחוסר ההתחשבות המובנה באופיים של הכוכבים האלה. עד כה תמיד נסיגת כוכבים משפיעה על השווקים. זה קורה בנוסף ל T הגדול ומחדדים את רצועת הזמן האביבית. סאטורן ונפטון מביאים חוסר וודאות. החוק ( סאטורן) מעוות ( נפטון). החדשות שנשמע בתחומי מישפט, דת, ובנקים יגרמו לשינויי מגמות.

הימים 19.04-22.04 גם הם רגישים בשווקים, וונוס "מדליקה" את אורנוס-פלוטו. להבין שמשהו מחכה מעבר לפינה ( אורנוס), הבעיה שאף אחד לא יודע איפה חבוייה אותה פינה (פלוטו). הניסיון מראה שההשפעה יכולה להיות כמה ימים לפני וגם אחרי. המנעד המתוח בין היופיטר ונפטון ישפיע פסיכולוגית על השווקים, מאופטימיות ואופוריה עד היסטריה ופאניקה. סימני השאלה לתכנים,ימשיכו.

 

מחשבות אסטרולוגיות:

הכוכבים במזלות המישתנים (תאומים בתולה, קשת ודגים) משפיעים על אופטימיות והתפכחות. אנחנו מכירים כבר את המשולש בין, יופיטר, סאטורן ונפטון, כשגם כוכב מארס נמצא במזל קשת ( מזל מישתנה) עד 29.05. אלה ישפיעו על הסכמים שעלולים להשתנות בפתאומיות. אחד מהצדדים יתאכזב בגלל שהרעיון הבסיסי ששירת את ההסכם משתנה או שאחד הצדדים בהסכם משנה את דעתו, זה יכול להיות גם אתה.

השינוי יכול להיות גם בהסכמים בינלאומיים. מה שהיה מובן ומוסכם "ניפרם" פתאום.

גם כוכב פלוטו נעצר ומשנה מגמה, במזל יוזמה ( גדי) ובדרכו משפיע על כל מזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) והוא ישפיע על שינוי משמעותי בחיים, יש כאלה שירוויחו מהשינוי ויש שיפסידו. ( הערות כאלה כמובן נבחנות לגופן בכל מפה אישית )

במפות שהן אישיות: הכוכבים מטיילים על המעלות 8-16 במזלות המישתנים. ההשפעה תהיה על ילידי 27.02-09.03 בני מזל דגים, 28.05-09.06 בני מזל תאומים, 30.08- 10.09 בני מזל בתולה ו29.11-09.12 בני מזל קשת.

השפעת הפלוטו במזל גדי היא על מעלות 16-18 במזלות היוזמה, 05.01-10.01 בני מזל גדי, 05.04-09.04 בני מזל טלה 07.07-11.07 בני מזל סרטן, ו08.10-12.10 בני מאזניים.

ההשפעה תהיה גם במפה אישית אם האופק או מרכז השמים נמצאים במעלות ובבמזלות שהוזכרו למעלה.

הדגש כמובן על הימים 17.04-18.04 שבהם השילוב הוא ממוקד ותהיה לו השפעה מתמשכת לאורך כמה חודשים.

ברמה העולמית, ההשפעה כבר נראית על נשיא רוסיה פוטין ( בן מזל מאזניים), שלאחרונה נחשף במישורים כספיים, שחיתות וסודות ( גם לו יש כסף במקלט המיסים בפנמה).

סוריה (מזל גדי) ובאשר אסד ( מזל בתולה) מושפעים וכנראה שנהיה עדים לשינוי משמעותי בשלטון שם.

ארדואן ( מזל דגים) יושפע במיוחד, והפוטנציאל שיפגע גבוה במיוחד.

אירן ( מזל טלה) משהו עם ההסכמים איתם, יחשף, מי יודע, אולי יבינו שהם ממשיכים להשקיע בתוכניות הגרעין שלהם ( לא יפתיע אף אחד).

יוון וראש הממשלה שלה ציפראס גם הם מושפעים, (אצל שניהם כוכב יופיטר נמצא ב 17 מעלות דגים) ויש להניח שהם יתקשו לעמוד בתשלומים שהתחייבו אליהם, מול גרמניה. שוב ההסכמים יהיו על השולחן.

אנגלה מרקל, הקנצרית של גרמניה, עם האופק במזל קשת, מעיד שהיא צריכה למצוא את שביל הביניים כדי להגיע להסכמים חדשים. האם תסכים להתפשר?

דויד קאמרון ראש ממשלת בריטניה, יליד 09.10.1966, (מאזניים) גם הוא מתמודד עם פלוטו, ומיסמכי פנמה, הציבו את המוניטין הציבורי שלו במיבחן גם.

ואצלנו:

מפת הקומפוזייט של יו"ר מיפלגת העבודה בוז'י הרצוג עם מיפלגת העבודה מושפעת מכל הכוכבים במזלות המישתנים. הירח המשותף לצד כוכב מרקורי, חווה טלטלה, גם המארס בקשת מנוגד למארס המשותף, מעיד שהאינטרסים בקונפליקט.

גם ציפי ליבני עצמה, מושפעת מהכוכבים במזלות היוזמה, וכשבוחנים את המפה שלה עם מיפלגת העבודה,  הירח  המשותף ב 16 מעלות דגים. מאחר ויש חוט המקשר אותה למיפלגת העבודה, והחוט הזה הוא בוז'י הרצוג. מעניין.

המפה המשותפת של שלי יחימוביץ עם מיפלגת העבודה גם מציגה את הירח ומרקורי במזלות הקריטיים במזל דגים, במולות לאורנוס-פלוטו במזל בתולה. סביר להניח שהארועים האחרונים, ישפיעו על הסטאטוס של כמה אנשים במיפלגה, כולל אראל מרגלית…

היה זה קהלת שאמר "טוֹב שֵׁם, מִשֶּׁמֶן טוֹב"( פרק ז')

בסוגריים, קל לראות שעל המפה המשותפת של בוז'י הרצוג עם מדינת ישראל עובר כוכב פלוטו 1-7. זה מקשה ואפילו מערער מאוד את הסטאטוס שלו. כך או אחרת, קשה לראות את יו"ר מיפלגת העבודה, מצליח להתגבר על כל המהמורות שצצו בדרכו (דרך אגב, הפלוטו על ציר 1-7 עם הכוכבים השונים על 2-8, היו גם בזמן הבחירות) . לאט לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו ( על צירים 2-8, 6-12). שאין לו על מי לסמוך, ולמעשה הוא תלוי יותר ברצון הטוב של אחרים. ציר 2-8, מעיד שהיה עליו לבדוק את הניירת הפורמלית הקשורה בכספים, את הפרטים הקטנים שעלולים לגרום למחלוקת. נקווה בשבילו שתיעד ושיש לו את המיסמכים שיוכיחו את האמת שלו. הכוכבים על ציר 2-8, בין השאר מעידים על צימצום התמיכה הציבורית בו. ( אם ממשיכים ומאמינים לסקרים אחרי הבחירות האחרונות).

"טוֹב אַחֲרִית דָּבָר, מֵרֵאשִׁיתוֹ; טוֹב אֶרֶךְ-רוּחַ, מִגְּבַהּ-רוּחַ.  אַל-תְּבַהֵל בְּרוּחֲךָ, לִכְעוֹס:  כִּי כַעַס, בְּחֵיק כְּסִילִים יָנוּחַ" ( קוהלת פרק ז). 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .