eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 13.05.2016 -19.05.2016

 

היום, יום שישי, ומחר, אלה ימים נחמדים למיפגשים חברתיים, שיחות נחמדות, בלי רצון ליצור קונפליקטים מיותרים, שימרו על פתיחות בלי לצבור כעסים סתם. אלה מכם העוסקים בפרוייקט כלשהו וחשים "תקועים" יש סיכוי גדול שבמהלך הימים האלה תמצאו את הדרך לצאת מאותו קיבעון. אלה ימים גם לשיחות עומק במערכת יחסים, להתבונן על מה שיש לכם ולהקשיב אחד לשני, בשישי שבת תבדקו עם עצמכם האם אתם מסוגלים לשמוע גם את "האמת"? אם לא, המשיכו הלאה.

אבל, בימים שבין ה13.05-16.05 כוכב מארס מדליק את נקודת האמצע בין אורנוס-פלוטו, ולכן כדאי להזהר בנהיגה, ובעבודה עם מכשירי חשמל. אלה ימים עם אנרגיה שהכותרת שלה הישגיות, "נפיצים". יש מוכנות להשקיע הרבה עבודה כדי להגיע למטרה. אף על פי כן, נסו גם לזכור ש"המטרה לא תמיד מקדשת את האמצעים", העדיפו את הדרך שבה ניתן לזרום כדי להגיע בלי אלימות מילוית או פיזית ליעד המבוקש.

מבנה הכוכבים הכללי יותר, נותן הרגשה מגבילה, שתשתחרר בתחילת חודש יוני, חלקית. בנתיים המתחים בין הערכים והארועים לא נעלמים כולל המתחים בין מערכת המישפט והציבור, המימסד הדתי והציבור, וגם זה מול זה. נושאים אלה ממשיכים ללוות את המתרחש במציאות חיינו. בנוסף כוכב מרקורי מסיים את הנסיגה רק ב22.05, אבל אתם זוכרים שכדאי להמתין עוד כמה ימים ( 28.05) לפני שמתניעים קדימה,  כך שהחוויות וההתנסויות בכל דבר דורשים הרבה סבלנות.

בשבועיים הקרובים, בעיקר מ 16.05 עד 28.05, התחושה שיש יותר מכשולים לדרך למימוש הרעיונות האופטימיים שלכם, יש בעיה עם הישגים כמעט בכל התחומים ויהיה נכון להתרחק מאנשים שחשיבתם חד סיטרית, שרק הם צודקים ויודעים למצוא פגמים בכל דבר שתציעו. האופטימיות מתנגשת במציאות.

השפעת סאטורן-נפטון, ממשיכה ברקע, אתם שמעתם בוודאי או קראתם את הכותרות בעת האחרונה, כאן אצלנו במדינת ישראל, (מן הסתם זה השפיע בכל מקום על פני היקום, מספיק לעקוב אחרי מסע הבחירות בארה"ב, "מכות בבטן"), בנוסף למרקורי בנסיגה, המילים, הפטפטת שגלשה למקומות נמוכים כל כך והתכנים? המלצתי לא להאמין למה שאומרים קוראים או שומעים, המבוכה סביב הארועים וה"חדשות" פוגעת בכל אחד ואחת. אין ספק שהתגובות ששמענו, היו ביטוי גם של פחד, כל אחד התבטא מהמקום שבו הוא נמצא, וכל תגובה ששמענו היתה בהלימה. מישפטי השדה ברשתות החברתיות, בכלי התקשורת ממשיכים, כל אחד הוא התובע, הקטגור, הסניגור ולבסוף גם השופט. כל אחד יושב על הכורסא בביתו ומגיב כאילו הוא עצמו שר הביטחון או ראש  הממשלה או גם וגם.

אני מאמינה, שאחרי חודש ספטמבר, כאשר השילוב של סאטורן ונפטון יתחיל להתפוגג כשהיופיטר יעבור למזל מאזניים, תחזור השפיות לדיון הציבורי, ובעיקר בנינו לבין עצמנו.

וכל שנבקש לנו, עם ישראל: "שִׂים שָׁלוֹם טוֹבָה וּבְרָכָה, חָיִּים חֵן וָחֶסֶד וְרַחֲמִים עָלֵינוּ וְעַל כּל יִשְרָאֵל עַמֶּךָ." ( מתוך תפילת העמידה).

כוכב מארס ממשיך בנסיגה, במזל קשת, גם הוא גורם להתכנס פנימה, כמו המרקורי בנסיגה, עוזר ל"עבודת ניקיון" שתאפשר אחרי שכוכב מארס יחזור על עיקבותיו, לעשות את פריצת הדרך בצעדים הגדולים בקלות יותר. להעריך מחדש אמונות ולבחון האם אתם חיים בערכים אתיים המתאימים לכם.

כוכב מארס בנסיגה החוזר על עיקבותיו יגיע ב 27.05 למזל עקרב, וישהה שם עד 29.06, אז יעצר ויתחיל להתקדם שוב במסלול שלו. אז אפשר יהיה גם לפתור נושאים שיצוצו מהעבר, במערכות היחסים, והדגש על מערכות אינטימיות. ה"חולשה" של עצירת המארס בסוף יוני, יהיה הזעם הכבוש שיתפרץ במיגוון מערכות היחסים, כולל "מערכות יחסים" בין מדינות. זו תהיה רצועת זמן "חזקה" עוצמתית בכל המישורים.

דרך אגב, החשיפה בשבוע האחרון, אודות המהלכים מאחורי הקלעים שעשה הנשיא אובמבה, ביחס לאירן, איך שיקר את האומה האמריקאית ואת העולם כולו, בלוח הזמנים כשהחל במסע שלו "לטפל" בגרעין האירני, לא מפתיע איש מהקוראים הוותיקים של הרשימות כאן, גם בנושא הטיפול בגרעין, וגם לגבי אופיו האמיתי של הנשיא הזה.

לראשונה בכתבה שהופיעה כאןב 20.9.2013:"…האנלוגיות שלו מוטעות… הפער בין הדקויות גורר אותולהכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון)… כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם… כשרואים את הכוכבים העוברים על ההורוסקופ האישישל אובמה, מתחילת חודש מרס האחרון, מה שלא משאיר סימן שאלה שהוא פועל בעת הזו מתוך תסכול, אכזבה בלי שום קשר למציאות".

עכשיו זו עובדה. כל מה שאובמבה הבטיח לעם האמריקאי בנושא הגרעין האירני התחיל "במה שאינו מספר להם..". כל סיפור הסנקציות הוא עוד בלוף…

ברשימה מתאריך 6.3.2015 ציטטתי את קלינט איסטווד השחקן והבמאי (שהיה גם קצתפוליטיקאי בעברו)   "יום אחד נבין שנשיאות ברק אובמה הייתה ההונאה הכי גדולה שבוצעה על אזרחי אמריקה".

זה לא מפתיע שהדברים נחשפים בעת הזו, הכוכבים בנסיגה, כשכוכב פלוטו החורש במזל גדי (עד 2024), עם מרקורי ומארס בנסיגה, מציפים נושאים הקשורים למימסד, עם כל הפרטים. (אצלנו נחשפו הפרטים על הניסיונות ליצור ממשלת אחדות).
המשיכו לשמור על ערנות ולהזהר, השבוע כירון/מארס על ציר 2-8 במפת המדינה. לצערי, עדיין איני יכולה להבטיח שקט.

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 13.05 הירח בטל משעה 20.01 בלילה עד למחרת בשעה 08.51 בבוקר.

יום שני 16.05 הירח בטל משעה 12.19 עד שעה 20.32 בלילה.

יום רביעי 18.05 הירח בטל משעה 18.29 בערב, עד למחרת בשעה 09.29 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים

השווקים ממשיכים להתנהל באופן לא צפוי, אנחנו עדיין בתוך רצועת זמן שכוכב מרקורי בנסיגה, וכוכב מארס בנסיגה. התיקשורת לא ברורה, מרקורי בנסיגה המוכר בטריקים, "עוזר" להגיב בשינויים. מרקורי יעצר ב 22.05 ישפיע על שינוי מגמה.

27.05 כוכב מארס יחזור למזל עקרב, ישפיע על מחירי הזהב.

הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מארוע דראמטי.

אימון מול חוסר אימון, מלווה את ההחלטות. השווקים מגיבים למניפולציות, יש הרבה פעילות מאחורי הקלעים, המשפיעים על מה שקורה בשווקים. יש גניבת דעת. למעשה עד שמיבנה הכוכבים יתפוגג בספטמבר, "המשחק" ימשיך, כוחו של נפטון לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות, אבל החדשות הטובות, כשנעבור את חודש ספטמבר 2016, האמת תצא לאור. הזכרתי לכם פעולות של בנקים וכד' ברשימות הקודמות.

לפנינו רצועת זמן בה לוח הזמנים רגיש יותר, 19.05, 22.05, 27.05, 03.06, 06.06 ,  13.06, 17.06 ותמיד כדאי להיות ערניים יום-יומיים לפני ואחרי. ב29.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון, כך שההמלצה לאחוז בהגה עד 04.07, השאלה אם תוכלו לעשות זאת.

אצלנו:

"וַיֹּאמְרוּ אֶל מֹשֶׁה הַמִבְּלִי אֵין קְבָרִים בְּמִצְרַיִם לְקַחְתָּנוּ לָמוּת בַּמִּדְבָּר…חֲדַל מִמֶּנּוּ וְנַעַבְדָה אֶת מִצְרָיִם כִּי טוֹב לָנוּ עֲבֹד אֶת מִצְרַיִם מִמֻּתֵנוּ בַּמִּדְבָּר"  ( ספר שמות יא' ) כן, הפסוק הזה מעיד עלינו עד היום. מאז יציאת מצרים, היהודים, הישראלים מקטרים על מה שיש להם…זה כנראה הדי.אן.אי. של העם היהודי… להתבונן תמיד אל מה שהיה, לעשות אידיאליזציה מהעבר, מ אילו או אולי, גם אם המשמעות לחזור ולהיות עבדים. ההיסטוריה  מספרת על שנאת חינם שהביאה את היהודים לשפל, להענש, לצאת לגלות. לאורך אלפיים שנה, חוו בגולה תלאות פוגרומים וכד'. אבל היה החלום ששמר על התקווה לחזור הביתה, לארץ מולדת, לארץ שאלוהים הבטיח לאברהם אבינו, "וַיֵּרָא ה' אֶל אַבְרָם וַיֹּאמֶר לְזַרְעֲךָ אֶתֵּן אֶת הָאָרֶץ הַזֹּאת… כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם …" ( פרשת לך לך) והיהודים בכל מקום שהיו בו, חזרו והבטיחו לעצמם, כל פעם מחדש "בשנה הבאה בירושלים הבנוייה".

סוף, סוף חזרו היהודים לארץ מולדת אחרי אלפיים שנה, לישראל. עשו את הלא יאומן, הגשימו את החלום. היה לא קל, תקופת הצנע, חיו בצניעות, גרו בדירות קטנות, ולא פעם יותר ממישפחה אחת בדירה, וכו' שרדנו הכל! והיום אחרי 68 שנים, במקום להתבונן בפליאה על היצירה של כולנו "מדינת ישראל" להנות מההישגים, גם אם יש קשיים פה ושם, אנחנו חיים במדינה פורחת ומשגשגת! למרות המלחמות והניסיונות לפגוע בנו או בזכות שלנו, שקיבלנו מאומות העולם עוד ב"הסכמי סאן רמו" ב אפריל 1920 ואחר כך עוד הסכמות וניירות טובים יותר או פחות עד הצבעה באו"ם שאישרה לעם היהודי  לבנות ולהיבנות כאן כעם ומדינה מאוחדים.

אני כותבת עכשיו , ביום העצמאות ה 68 של מדינת ישראל, וקוראת את התהליכים ( מעברי כוכבים) העוברים על מפת המדינה, ורואה את סידרת הכוכבים על הציר 5-11 ( מסמל עצמאות, כלכלה דינמית ועוד) לאורך 2016-2018 והלאה. הכוכבים המבטאים צמיחה כלכלית לצד הזדמנויות חדשות המאפשרות דינמיקה חיובית התפתחויות חדשות שמשמעותן רווחה כלכלית . זה קורה כאן אצלנו בזמן שבאירופה בארה"ב ובארצות יבשת אמריקה המרכזית, הכלכלה בהאטה, בבעייה, המהגרים והפליטים באירופה גורמים שם לשינויים שעיקר חוסר יציבות, בזמן שהכלכלה שם היתה בתרדמה כמה שנים, וגם אם יש מצגי שווא מצד הממשלות אלה זמניים, מאחר ולא צפוי שיקום אמיתי שם עד .2020.

אצלנו, לצד הכוכבים על ציר 5-11 יש גם כוכבים על ציר 3-9 שימשיכו בשנה הקרובה להביא עוד עולים חדשים לארץ ורבים שיחזרו לכאן. כי לאור התהליכים התרבותיים והחברתיים שעוברות מדינות שונות הם יבינו שיש רק מקום אחד,קטן אבל שלנו, ארץ ישראל, המולדת של העם היהודי. עלייה כזו מביאה גם להתחדשות לצד תהליכים העוזרים מאוד ליצירה ולכלכלה וכן הלאה.

בשבוע שעבר, ציינתי ברשימה כאן, שמצב הכוכבים של מדינת ישראל במושגים כלכליים אינו דומה למה שקורה במדינות אחרות. הכוכבים על ציר 5-11, מציגים הערכה כלפי המדינה שלנו, רצון לפתח קשרים איתנו, ולמרות שיש אירגונים הפועלים נגדנו, אלה לא יצליחו לפגוע בצמיחה שלנו. למרות הכל, רבות המדינות הרוצות בקשרים עם המדינה שלנו, בריתות והסכמים מיסחריים ימשיכו להבנות ולהחתם. ( למרות שיש כמה בכיינים המספרים לכם על "בידוד") יש גם הסכמים ובריתות (שכבר כתבתי עליהם לא פעם), הנעשים מאחורי הקלעים מסיבות שונות אבל האינטרסים משותפים, מתפתחים בגלל הערכה ליצירתיות הטכנולוגית והמחשבתית של ארצנו האחת והיחידה, מנהיגים רבים ברחבי העולם רואים ורוצים להנות ממנה גם. גם אנשי עסקים עם ראייה קדימה, בלי דיעות קדומות מגיעים לכאן לעשות עסקים, ורק לפני שבוע גם נאט"ו שידרג את הנציגות שלו כאן, ורק בזכות.

הכוכבים על ציר 5-11 מעידים על חברה פתוחה הממשיכה ומתרחבת, ריקמה צבעונית המאחדת את כולנו וגם אם לפעמים צריך לתקן את התפרים, שהם עפ"ר יותר בפינות, יש אצלנו ערבות הדדית.

אז נכון, שמדי פעם עלינו להמשיך להתמודד עם ארועים לא צפויים, ( כירון 1-7) ומדי פעם צריכים לנשום עמוק כשפוגעים בנו, אנחנו מבינים שיש כאלה שאינם מסוגלים לקבל את הנוכחות שלנו כאן או לפרגן להצלחות שלנו ופועלים גם בתוכנו (6-12) נגדנו, אבל התבוננו סביבכם, על כל הטוב שיש לנו, על שזכינו למדינה יפה כל כך, ולהגשים את "…התקווה בת שנות אלפיים להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים…"
 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .