eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 20.5.2016-26.05.2016

 

מחר, 21.05 קצת לפני חצות יהיה מופע ירח מלא, במיבנה שמציג מאבק על טריטוריה, רצון לגונן או להתגונן כשאתה רוצה  לשמור על השטח שלך.  הנטייה בימים הקרובים היא לקחת את החוק לידיים, כדי לשמור על הרכוש שלך, וזה יכול להביא לסיכסוכי שכנים, או ברמה בינלאומית סיכסוכים על שטחים בין מדינות ( רוסיה-אוקראינה?) מאבקי כוח. הירח הנמצא במזל קשת, "עוזר" להוציא דברים מפרופורציות בלי לשמור על הגבול לצד חוסר שליטה. האופטימיות צובעת הכל, ואולי כדאי לשים לב לא לגלוש או לקחת על עצמכם משימות מעבר ליכולת שלכם. נסו לנתב את עצמכם בחוכמה.

אלה ימים אנרגתיים במיוחד, המחזקים את הצד הפיזי, אבל עלולים לעורר כעס ולהגיע לאובדן שליטה. השילוב של מארס ופלוטו מביא איתו נזקים אלימים וגם אבדות קשות. זה אחד המיבנים החזקים שהאופי שלו אלים מאוד. רצוי להמנע מעימותים או מאבקים מישפטיים. המזג אוויר האישי, מתחמם, בלי יכולת לשלוט על ההתפתחויות, ואנשים ילחמו עד הסוף המר כדי לגונן על האינטרסים שלהם, גם אם זה אמיתי ונכון או נמצא רק בדימיונם הפרוע.

22.05 אי שקט צובר תאוצה במהלך היום, קשה לשמור על שליטה עצמית, וכדאי עכשיו, עם עצירת כוכב מרקורי, להניח לאותם דברים שלא דחוף לטפל בהם. התבוננו סביבכם, נסו להבין מה קורה, זה מתח שעלול להסתיים בתאונה, או וויכוח בגלל שלא הייתם מודעים למתרחש. נסו לשמור על ערנות לחפש את הנתיב החיובי, ולהרחיק מחייכם חוסר הסכמות שבשלב זה אין להן פיתרונות, השקט יגיע לקראת 28.05.

כוכב מרקורי נעצר ב22.05 ויתחיל לחזור למסלולו, במזל שור. שוב ענייני כסף וערכים צפים ועולים למעלה. ניתן להתחיל להבין איפה עשיתם שגיאות ומה ניתן לתקן, התבוננו אל תוך עצמכם, ותשובות שחיכתם להן יגיעו גם מתוך עצמכם ( תחושות הבטן משולבות בהגיון) וגם מגורמים חיצוניים.

הוונוס עוברת למזל תאומים, ב 24.05, תחשוף רגשות חבויים, אבל עם גישה ריאלית יותר. תרגישו שקל יותר לנהל דיאלוגים או מו"מ. בהמשך הדחפים המיניים מתעוררים (לא על בסיס ריגשי!), ולמדנו כבר, שמערכות יחסים זה דבר מורכב, שאין בו לוגיקה, ומולות בין המארס והוונוס, אינם עוזרים לפשרה. המשיכה קיימת, אבל הדרך להתמודד היא לחשוב גם מה יהיה בהמשך, שליטה ואיפוק מומלצים, אבל מי יקשיב לעיצה כאשר הדחפים מתעוררים ביום כזה?

המארס יעבור למזל עקרב ב 27.05 כאשר הוא חוזר על עיקבותיו בנסיגה, והאינטנסיביות הריגשית מעוררת את הרגשות העמוקים, האגו חוזר למערכות היחסים, הכל או לא כלום. שחור או לבן. שימו לב, באיזה מילים ותכנים אתם מבטיחים הבטחות. הצד  השני בדיון לא יקבל את הדברים בקלילות. למזל עקרב, יש זיכרון ארוך, לכן היו בטוחים שאתם בוחרים נכון או מתחייבים למה שנכון לכם או למי שיקר לכם.

מבנה הכוכבים יופיטר וסאטורן נמצא לאורך זמן ברקע, ובימים האלה מגיע לדיוק, מבנה המסמל חוסר אתיקה, במקום שכוכב יופיטר רוצה להתפתח בלי שום הגבלה, כוכב סאטורן דורש האטה, כדי שתישמר היציבות בגישה לכל נושא. ההזדמנות להשיג איזון אפשרית, אבל צפויים גם קשיים להגיע לאותו איזון, ההשפעה למעשה יהיו בכל המישורים, פיננסית, פוליטית חברתית, מישפטית ודתית. ברמה האישית, המיבנה של הכוכבים האלה "עוזר" לדפרסיות, מצבי רוח ותחושה של "כובד" בלי שיש תמיד הסבר למה זה קורה לכם .

החוויה של מבוכה, תחושה של טעויות בניווט הדרך ימשיכו ויגיעו לשיאן ב 02.06.2016. נסו להבטיח לעצמכם שאכן אתם מבינים מה שאומרים לכם, ומבינים את המסרים שלכם לאלה שסובבים אתכם.

שימרו על עצמכם מצב הכוכבים ממשיך להיות אלים. זה נכון לכל מקום שאתם מגיעים אליו.

 

 

זמני ירח בטל:

יום שבת 21.05 הירח בטל משעה 14.38 עד 21.48 בלילה.

יום שני 23.05 הירח בטל משעה 18.38 עד למחרת בשעה 08.33 בבוקר.

יום חמישי 26.05 הירח בטל משעה 04.12 לפנות בוקר עד שעה 17.26 אחה"צ.

 

 

כלכלה ושווקים:

השווקים ממשיכים להתנהל באופן לא צפוי, אנחנו עדיין בתוך רצועת זמן שכוכב מרקורי בנסיגה, וכוכב מארס בנסיגה. התיקשורת לא ברורה, מרקורי בנסיגה המוכר בטריקים, "עוזר" להגיב בשינויים. מרקורי יעצר ב 22.05 ישפיע על שינוי מגמה.

26.05 ההיבט בין יופיטר וסאטורן מדוייק, ההשפעה קשורה לכלכלה ולעסקים באירופה המושפעים מההגירה, הפליטים שישנו את התמונה החברתית והכלכלית שם.

27.05 כוכב מארס יחזור למזל עקרב, ישפיע גם על מחירי הזהב.

הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מארוע דראמטי.

אימון מול חוסר אימון, מלווה את ההחלטות. השווקים מגיבים למניפולציות, יש הרבה פעילות מאחורי הקלעים, המשפיעה על מה שקורה בשווקים. יש גניבת דעת. למעשה עד שמיבנה הכוכבים יתפוגג בספטמבר, "המשחק" ימשיך, כוחו של נפטון לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות. ההיבט בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק  ב 17.06. נפטון אינו ריאלי במושגים חברתיים ופוליטיים. נפטון ערמומי, הנעזר בטקטיקות חשאיות  ופעילות מאחורי הקלעים.  העימות עם כוכב סאטורן הדורש סדר חברתי ורגולציה (הסדרה) ושמירה על תבניות מאורגנות. השילוב של הכוכבים האלה קשור לשינוי במגמת הריבית או אינפלציה.

דרך אגב, גם הפגיעה בערך הכסף וברזרבות הפיננסיות במדינות רבות יכול להיות פועל יוצא נוסף למגוון ההשפעות שיש לסאטורן ונפטון.

אבל החדשות הטובות, כשנעבור את חודש ספטמבר 2016, האמת תצא לאור. הזכרתי לכם פעולות של בנקים וכד' שמתנהלים בדרך מעורפלת, ברשימות הקודמות

לפנינו רצועת זמן בה לוח הזמנים רגיש יותר, 19.05, 22.05, 27.05, 03.06, 06.06 ,  13.06, 17.06 ותמיד כדאי להיות ערניים יום-יומיים לפני ואחרי. ב29.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון, כך שההמלצה לאחוז בהגה עד 04.07, השאלה אם תוכלו לעשות זאת.

במבנה הכוכבים שבו מרקורי ומארס בנסיגה, "אפריקה ישראל" מנסים שוב להגיע להסדרי חוב, שמענו על חברת "נייס", שהכריזה על עיסקת ענק, רכישה בסדר גודל, שנשמע מדהים. כשהכוכבים הנוכחיים, משפיעים, אני מציירת סימני שאלה גדולים. לאיזה כיוון ינועו החברות האלה, אם התחילו או הסכימו על כיוון בעת הזו.

דרך אגב, ההסכם שעשה לבייב בסוף 2009, כדי לא לאבד שליטה על "אפריקה -ישראל" בעזרת הסדרים לסוגיהם היה בחסות כוכב מרקורי ומארס בנסיגה.

 

אצלנו:

שוב על הפרק, שיחות עם הפלשתינאים, אם זו היוזמה הצרפתית או קריאתו של נשיא מצרים א-סיסי.

למעשה השיחות שכבר "הוכיחו" את עצמן מאז הסכמי אוסלו, נחתמו אז עם פלוטו 1-7, וגם אורנוס 1-7( כל אחד על מעגל אחר בהורסקופ המדינה) התוצאה הביאה איתה רק "טרור", אוטובוסים שיתפוצצו כאן, אלפי פצועים ונרצחים, שנקראו "קורבנות השלום". (תחזית שהוכיחה את עצמה במבחן הזמן, וניכתבה בזמן אמת, ספטמבר 1993, בעיתון "מעריב", אז ציינתי שזו רק אופוריה שנשלם עליה מחיר כבד. חזרתי על כך לא פעם ברשימות המתפרסמות כאן כל פעם כאשר הנושא חזר ועלה).  המחיר היה שפיכות דמים והרבה. והמחיר הכי קשה היה הפילוג החד בעם בין התומכים והמתנגדים. אבל אחרי הפיגוע הנורא שהיה עוד אחד משרשרת פיגועי טרור קשים, והתרחש במרץ 2002, בליל הסדר שהיה במלון פארק בנתניה. החליטה הממשלה אז בראשות אריק שרון ז"ל, לצאת למיבצע "חומת מגן" בסוף מרץ 2002, עם הכוכב אורנוס 4-10, וכך צה"ל ששיחרר שטחים לשליטת הפלשתינים בעיקבות הסכמי אוסלו, חזר לשהות שם לעשות סדר חדש.

בהווה, אנחנו עם נפטון על 1-7, שוב מפריחים בלונים באוויר! אם יתחילו שיחות עם הפלשתינאים, או ועידות בינלאומיות באותו נושא, בהשראת נפטון על ציר 1-7, שוב נחווה התנפצות של תקוות או אשליות מול המציאות, (בקרוב "יגיעו" עוד כוכבים העוזרים לזיקוקי דינור ויגרמו לכל אשלייה בנושא להתנפץ).

הדחיפות ליצירת מו"מ להקמת ממשלת אחדות,  ( על בסיס פלוטו 4-10 תהליך שעומד להסתיים בעוד  כמה חודשים). על מנת לקדם הסכם מדיני, יגיע שוב לניפוץ והתנפצות בפרצופה של המדינה. אם תקום ממשלת אחדות בלי להגדיר יעדים מדיניים, הנפטון, יקשה על גיבוש שיתופי פעולה. למרות שהתחלה תראה "אידיאליזציה", הקשרים בפועל יהיו "מורכבים" בתוך הממשלה. הקמת ממשלת אחדות על הבסיס על נפטון 1-7? תיכנון ארוך טווח לא יהיה רלוונטי.

בהמשך כאשר יגיעו הכוכבים שוב לציר 4-10, ( 2018-2019) יגיע השלב שבו יהיה צריך לתקן את הנזקים שעלולים לעשות כאן אצלנו בגלל האשליות על הסיכוי להגיע להסכמות עם הפלשתינאים, וזה לא יהיה פשוט. כוכב נפטון מטיבעו, מסתיר את הכוונות שלו, מקשה על גיבוש הסכמות וזה נכון בכל המישורים, והמבין יבין.

התהליך עם כוכבים על ציר 4-10, יגיע! בתכל'ס ( 2018-2019), הצורך והפעולה יהיו במטרה להחזיר את האחדות בעם, בחירת יעדים ומטרות שיעזרו לנו להחזיר את השליטה על המתרחש בתוכנו, אצלנו, בתוך המדינה. וכך יהיה!

ועוד הערה חשובה, לשמוע על שיחות ומו"מ להרחבת הממשלה ברצועת הזמן שבה כוכב מרקורי בנסיגה, כוכב מארס בנסיגה…איזה סיכוי יש לשיתוף פעולה? מה עם התכנים שעליהם הם חושבים שהם מסכימים? איזה סיכוי שיעמדו בהבטחות גם בינם לבין עצמם וגם בהבטחות לציבור? ועם המארס בנסיגה, איזה סיכוי להניע את ההסכמים שיחתמו בטווח הארוך? וכל אלה כשכוכב נפטון על ציר 1-7. ואם לא די, הסאטורן ונפטון ממשיכים בריקוד המשותף, גם יופיטר נמצא שם, השפעה שלהם היא הפער בין הרצוי והמצוי, טישטוש בין מה שאנחנו שומעים ומה שמשמיעים…המבוכה מגודש הרעיונות וסימני השאלה שמשמיעים הפרשנים לצד גודש הראיונות של הפוליטיקאים, שכולם עלולים לאכזב בגלל מבנה הכוכבים העכשווי. אנו עדים לתהליך שבו קיים גם אתגר להפוך חלומות למציאות, ניסיון להפוך מילים לתהליכים. אנחנו צופים באחת ההצגות הפוליטיות המעניינות בימים אלה.

בזמן כתיבת שורות אלו, חלה תפנית בהשראת הכוכבים, פגישה בין ראש הממשלה נתניהו וח"כ אביגדור ליברמן. כוכב מרקורי, המומחה בטריקים, ספינים מופיע במיטבו. איך גלגל מתהפך.

בעיקבות המהומה והבאלגאן במיפלגת העבודה בימים האחרונים, והדרישה שהרצוג יתפטר, שיקיים בחירות פנימיות, בזמן שיו"ר המיפלגה ניסה להשתלב בממשלה בראשות בנימין נתניהו וכנראה הסתיים ( כך זה נראה עכשיו)בלא כלום.

להזכירכם ברשימה מ 22.04.16 נכתב על מיפלגת העבודה " העובדה שאין לשמש תמיכה בהורוסקופ, זו הסיבה שכל יו"ר הנבחר במפלגת העבודה נמצא שם על תנאי. גם במפה המשותפת של הרצוגעם מפלגת העבודה, השמש מבודדת, מה שמרמז על ההתפתחויות בעתיד…( בהמשך הכתבה נכתב עוד) נכון לשנה הקרובה, הכוכבים נפטון/פלוטו עוברים על ציר 1-7 במפה המשותפת של מפלגת העבודה עם מדינת ישראל. כל מהלך המשלב החלטה שיהיה בה תקווה על בסיס אידיאולוגי בדרכה של המפלגה מתנפצת נוכח המציאות".

רשימה שנכתבה ב 15.04.2016 נכתב על הרצוג: "לאט לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו ( על צירים 2-8, 6-12). שאין לו על מי לסמוך…"

עכשיו אנחנו שומעים את ה"עליהום במיפלגה"…אני תוהה רק לגבי השפה והסגנון של ח"כ בעיקר אלה המציגים עצמם בעלי ערכים ועקרונות… האם זהו "חופש הביטוי"? או אולי היה זה "חופש השיסוי".

" הפוליטיקאי הוא אקרובט השומר על שיווי המשקל שלו באמרו את ההיפך ממה שהוא עושה " ( מוריס ברה)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .