eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 24.06.2016- 01.07.2016

 

לפנינו ימים שיכולים להציף כמה נושאים במובן החיובי ולטפל בהם. האנרגיה קיימת, עם עניין. אבל זוכרים להתחיל התחלות חדשות רק אחרי שכוכב מארס ישנה מגמה, כלומר אחרי תחילת יולי. המחשבות והקומוניקציה, יהיו מהירים סוערים וגם אלימים. אבל הכל יזרום בקלות יותר, בלי לאבד שליטה גם בתגובות.

ב29.06-30.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון. כמו שכבר נכתב כאן על הנסיגה והעצירה כעל תקופה שבה הנטייה לצבור כעסים ולאבד שליטה היא הכי קריטית. נסיגת מארס, היא אחת התקופות הקשות, על אחת כמה כשזה קורה במזל עקרב. ראינו ושמענו לאחרונה, על מיקבץ יוצא דופן של תאונות קשות, רצח, התנקשות ופעולות טרור גם. אין ספק שעם התנועה של כוכב מארס קדימה, בימים הראשונים פרץ האנרגיה יהיה יוצא דופן במושגים של "השתוללות פראית", בעיקר אחר תקופה של איפוק, במישורים פיזיים, או גם רעיוניים ונועזים. האגו יחזור להרים ראש עם הרבה חיוניות, כדאי יהיה להיות זהירים, בעיקר בגלל הנטייה לאגרסיביות יתר שתמשך עד 15.07, אז, כוכב מארס יפנה את המעלה 23 במזל עקרב וימשיך הלאה. בימים סביב העצירה, נסו לזכור, חלק מהתגובות אינן צפויות, אלה יהיו ימים שתתקשו להתארגן או לזכות בשיתופי פעולה, בעיקר מאנשים הנמצאים בעמדות אוטריטה. אתם מצידכם תהיו יותר החלטיים לא לאפשר לאחרים לעמוד בדרככם.

כוכב מרקורי עובר למזל סרטן, מזל שהוא רגשני יותר. דברים שיצאו מהלב בשיחות אישיות, פחות הגיון. אם יש נושא מישפחתי ואישי יותר, העבר יצוף למעלה. גם נושאים שחשובים לכם בעולם העיסקי, כדאי להעביר אותם בסגנון לא ענייני וישיר אלא יותר אמוציונאלי.

01.07, הוונוס מאתגרת את כוכב פלוטו, האינטנסיביות תהיה דומיננטית יותר במערכות יחסים כבר כמה ימים לפני. תהיה נטייה להכנס לתוך נושאים "סגורים", לחשוף סודות, להתמודד עם האמת, שלא הייתם מודעים לקיומה. יש במבנה הזה, גם כעס ותיסכול, אבל אלה יביאו לנקות את השולחן, להסיר כל מיגבלה כדי לאפשר התפתחות אישית גם בתוך מערכת היחסים שתביא להתחזקות הקשר הבינאישי.

בין ה18.06-29.06 ראש דרקון ויופיטר במזל בתולה, מצביעים על ימים בהם הנושאים הקשורים, בדת , אקדמיה, וגם ברבדים חברתיים ( יותר קיצוניים) יעוררו עניין. אבל לא נופתע אם אלה יעוררו גם קונפליקטים שיצופו למעלה. הכותרת תהיה גם ואולי בעיקר סביב המוסר.

הרצון בשינויים ישפיע על המישורים האלה, אבל ההקצנה עלולה להביא איתה גם מבוכה, כאוס, אלא אם כן השינויים האלה יקבלו חיזוק ותמיכה.

 

מישחקי הכדורגל, החלו בזמן מארס בנסיגה, לכן אתם חווים ורואים הפתעות. יהיה מעניין איזו תפנית במיגרשי הכדורגל תתרחש אחרי שכוכב מארס יחזור להילוך הקידמי. גם האלימות עליה שמענו שהתרחשה שם, עלולה להתעצם בימים האלה.

שילובי הכוכבים, הכוללים את כוכב מארס, ממשיכים "לטייל" על ציר 2-8 במפת המדינה. המבנה ראש דרקון/ מארס על ציר 2-8, ילווה את ההורסקופ של המדינה לאורך זמן. שימרו על עצמכם בכל מקום! אלה ימים רגישים לתאונות ולפיגועים וכל מיני ארועים שבשורה האחרונה הם כואבים ופוגעים מאוד.

 

זמני ירח בטל:

יום שישי 24.06 הירח בטל משעה 18.49 עד למחרת בשעה 05.30 בבוקר.

יום ראשון 20.06 הירח בטל משעה 22.54 עד למחרת בשעה 10.07 בבוקר.

יום רביעי 29.06 הירח בטל משעה 10.45 עד למחרת בשעה 13.03 בצהרים.

יום שישי 01.07 הירח בטל משעה 03.19 לפנות בוקר עד שעה 14.44 בשעות הצהרים.

 

 

כלכלה ושווקים:

היציבות עדיין מגמגמת, עד שהשילוב של סאטורן ונפטון יסתיים אחרי ספטמבר 2016. ועוד בספטמבר, כוכב יופיטר יכנס למזל מאזניים, ויש להניח שמעבר הזה יעזור ליציבות יחסית לשנה האחרונה בשווקים.

בנתיים אנחנו זוכרים שמבנה הכוכבים סאטורן ונפטון יוצר מאבק בין מצבים מעורפלים לבין הצד הריאלי, הסאטורן זה הקרקע, אדמה והנפטון הוא מסמל מים. ביחד זו ביצה, כאוס. אלה יוצרים את חוסר הוודאות במציאות הנוכחית. הפחד משפיע על תהליך קבלת ההחלטות. ברור שכל החלטה במצב הכוכבים האלה אינו מבטיח אידיאליזציה.

בנתיים הוונוס שעברה למזל סרטן, מדליקה את הכוכבים פלוטו-אורנוס, ברצועת הזמן 29.06 עד 08.07. גם שינוי המגמה של כוכב מארס  בתאריכים 29-30.06 יביא לאי שקט.  ההשפעה תמיד יכולה להיות יומיים לפני ועד יומיים אחרי.

 

אצלנו:

אני חוזרת ליוזמת השלום של הצרפתים, המתבססת על פיתרון לשתי מדינות. הם לא יוזמים "שתי מדינות לשני עמים", אלא חושבים על מדינה לפלשתינאים, כמו שמחמוד עבאס רוצה, נקייה מיהודים, כלומר, לעשות טרנספר ליהודים. ומדינה נוספת שבה  יש גם וגם. כלומר גם ערבים וגם יהודים, שאולי לראייתם זו תהיה בעתיד "מדינת כל אזרחיה", ובה לא יעשו טרנספר לערבים. ההפך, מחמוד עבאס רוצה את זכות השיבה! בהסכם ה"כאילו שלום". הצרפתים לא יעיזו לפגוע בפלשתינאים, וינסו אפילו לרצות אותם, ואם אתם שואלים למה, התשובה היא בכמות המוסלמים שהשתלטה על צרפת ויש להם זכות בבחירה. זו האמת ואין בילתה.

ב 20.05.2016 נכתב כאן:

"בהווה, אנחנו עם נפטון על 1-7 שוב מפריחים בלונים באוויר! אם יתחילושיחות עם הפלשתינים, או ועידות בינלאומיות באותו נושא, בהשראת נפטון על ציר 1-7, שוב נחווה התנפצות של תקוות או אשליות מול המציאות (בקרוב "יגיעו" עוד כוכביםהעוזרים לזיקוקי דינור ויגרמו לכל אשליה בנושא להתנפץ)".

כשבחנתי את המפה של צרפת, הנפטון בהורוסקופ הצרפתי נמצא על האופק של מדינת ישראל. אותו הנפטון העובר עכשיו על הציר 1-7 בהורוסקופ שלנו, מדינת ישראל. עוררה אצלי אסוציאציה מיידית, שהצרפתים למעשה, רוצים את המתח כאן אצלנו, יש להם עניין לא לאפשר לנו להתאחד,  בתוכנו, ובדרך ל"עזור" למלחמה בנינו ובין הפלשתינאים, כדי שלא נוכל לשבת כחוק בארצנו. ( למרות הסכמי סאן רמו מ1920 , חבר הלאומים 1922   אחרי מלחמת העולם ועוד אמנות והסכמים כולם מישפטיים שחזרו על עצמם על כך שארץ ישראל היא מדינת היהודים,  ולבסוף כ"ט בנובמבר 1947).

עכשיו כשהצרפתים "גייסו" את "האיחוד האירופי", להכריח את מדינת ישראל להסכמים של "כאילו שלום". הסיבות שיניעו את האיחוד האירופי, דומות לאלה של הצרפתים. האיחוד שהוא נציג אירופה  שם המהגרים והפליטים שרובם מוסלמים, משפיעים על הכלכלה והיציבות.

נזכור שנפטון על ציר 1-7, על מפת המדינה, למרות שהוא יוצר אידיאליזציה, אינו מאפשר קבלת החלטות וגיבוש הסכמים לשיתופי פעולה. במציאות הנוכחית הנפטון מקשה על פיתרון מצבים. לכן על פי רוב דוחים החלטות. הנפטון גורם לוויכוחים, עם ניסיונות להסביר למה נכון לעשות כך ולא אחרת, תילי תילים של מילים.

אומנם, ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו, הבהיר שמדינת ישראל לא תשתף פעולה עם היוזמה הצרפתית. אבל עליו להמשיך ולהצהיר גם במילים ברורות שהפיתרון אפשרי רק בהסכמה הדדית. אך ורק "שתי מדינות לשתי עמים"!  ואז אולי יבינו כל שוחרי "הכאילו שלום"  שמחמוד עבאס והפלשתינאים, ממש פוחדים מהפיתרון הזה, בגלל כמה סיבות שעיקרן פיננסיות, והם בורחים מכל מו"מ אמיתי, הם רואים מול עיניהם את "אחותם", רצועת עזה "המדינה העצמאית".

 

אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שבזמנים האלה עומדים לחתום הסכם לחידוש מערכת היחסים עם תורכיה. הקרע בזמנו, שהביא את ההתנתקות בין מדינת ישראל ותורכיה, היה עם הנפטון על הציר 1-7 במפה המשותפת. וכתבתי כאן (ב 09.09.2011) ש"הברוגז" הוא רק מלמעלה, ואכן קשרי המיסחר בין המדינות המשיכו, אפילו בצורה גלוייה. אומנם זה היה ברמה האזרחית. אבל הקשרים המשיכו להתקיים (לקוחות סיפרו ועדיין מספרים על העסקים שלהם שם, שלא נפגעו, כולל יבוא ויצוא) בהווה, במפה המשותפת, כוכב פלוטו עובר על ציר 4-10, מציף את הבעיות ופותר אותן. עם 2-8 ו 3-9, הסכמים מיסחריים כלכליים הדדים שיעזרו לשמור את הקשר המתחדש בין תורכיה וישראל בדרך תכליתית… אצלנו, עם הנפטון, תישאר בעיית האימון, או לדייק, מתח וחשדנות.

"כֹּה אָמַר יְהוָה שַׁבְתִּי אֶל צִיּוֹן וְשָׁכַנְתִּי בְּתוֹךְ יְרוּשָׁלָ‍ִם וְנִקְרְאָה יְרוּשָׁלַ‍ִם עִיר הָאֱמֶת וְהַר יְהוָה צְבָאוֹת הַר הַקֹּדֶשׁ"  (זכריה ח').

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .