eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.06.2016-23.06.2016

 

השבוע, הכובד יורגש יותר. מצבי הרוח יושפעו מהמציאות ועל המציאות. יש כאן הגבלה הצומחת בתוך המציאות ומצד שני יש רצון לאוטופיה, לחלום על איך הייתם רוצים לחיות את החיים. כאשר נוצר המיפגש בין המציאות והפאנטזיה, צפוייה להגיע אכזבה, או דפרסיה, אבל זה מבטיח שאתם רואים דברים כמו שהם ויש לכך יתרון. ההתמודדות תהיה עם עובדות בדרך מאוזנת, מה שמבטיח פחות טעויות. בעיקר בבחירת הכיוון שאתם צועדים אליו. נהיה עדים לאנשים שאנו מכירים אותם כהגיוניים, הפועלים תמיד עם מחשבה ריאלית, ועכשיו הכל הפוך, כאילו אין מוצא. המתח בין המציאות המופכחת המציבה גבולות לאידיאלים ולרצונות הבריחה, (אסקפיזם), הניסיון למוסס כל מיגבלה שמפריעה לעשות "הכל". לאורך השבוע האחרון, הקושי היה במיגוון נושאים, וממשיך גם עתה. הקושי יהיה עם הסטאטוס קוו, חוסר יציבות שילווה החלטות ועשייה. השילוב של הכוכבים גורם לקצרים בעשייה ובתיקשורת.

סאטרון השולט על היציבות, על הבסיס, עליו בונים את העתיד עם אחריות סולידית אותה כולם לוקחים כדבר מובן מאליו. הנפטון, הוא כוח רוחני עליון המדלג על המציאות כדי לחשוב ברמה גבוהה יותר במובן הרוחני, כזה שיש לו מעט מאוד קשר לצד המעשי ביום יום. הקונפליקט בין אלה דורש איזון בגלל הניגודים. לחפש את נקודת האמצע בין הרצוי והמצוי. זה למעשה מזכיר את מה שקורה עתה גם בעולם הפוליטי, כלכלי וחברתי אצלנו בארץ, בארה"ב ובאירופה וכנראה גם במדינות אחרות על פני הגלובס. מאבק בין מה שמבקשים שיהיה ומה שקורה בפועל. גם מימין וגם משמאל יש משיכה כלפי אידיאל קיצוני בלי לחשוב על חוסר היציבות שזה עלול להביא במבחן התוצאה. האידיאלים כשהם מאותגרים או מאויימים, לא משאירים מקום להתגמש. סאטורן מנסה להכניס את הרעיונות האידיאליים לפינה ונפטון מנסה לפזר את המיגבלות. במצב הזה, שום דבר לא יצליח להתקדם עד שתושג פשרה. זו סיטואציה שבה מערכות יחסים נפגעות בגלל דיעות. אנשים מתקשים להגיב בדרך שקולה ומאוזנת לדיעות אחרות וזה יתאפשר רק אחרי 15.09, כשהנפטון והסאטורן יתרחקו זה מזה, אז, כנראה יחזור האיזון ליקום. בנתיים, גם הנטייה לתת כוח לפחד ולפאניקה מקום בחיינו, לא נעלמת. אלה מכם שנולדו עם המבנה סאטורן-נפטון במפת הלידה חווים מאבק פנימי, עכשיו יותר מתמיד כזה הגורר כאב ודורש מכם לבדוק כל דבר כמה פעמים כדי להמנע משגיאות וחוסר הבנה.

בנתיים, מה 16.06 חווים אנרגיה חלשה יותר, פאסמיות, ומבוכה. קושי להפריד בין פאנטזיה ומציאות. המחשבה עלולה להתפזר, ואתם שומעים רק את מה שאתם רוצים לשמוע, ולא את מה שאומרים לכם. אם תוכלו, השאירו את ההחלטות פתוחות לשינויים. זהירות מתבקשת.

מופע הירח המלא ב 20.06 מדליק את המעלה 29.32 במזל קשת קרוב מאוד לנקודת העולם ב אפס גדי.יש כאן מצב המשך לקיצוניות המשפיעה על החברה. הקשת, מסמל חוק ודת. מן הסתם נשמע כותרות בתחומים האלה. שימו לב, הקשת נוטה להגזמה, נסו לשמור על פרספקטיבה. הכוכב מרקורי מגיע למבנה המורכב ויביא איתו מבוכה גדולה. יתכן שיהיו נושאים הקשורים בעבר שיחזרו ויצופו, ואם תהיו רגשניים, תמצאו את עצמכם בתוך וויכוחים קשים שיובילו אתכם להחלטות שאין להן קשר עם המציאות. נכון יהיה להניח לדברים, עד שהאנרגיה הזו תתפוגג.

ב20.06 השמש עוברת למזל סרטן, מזל שהוא רגשני יותר. מזל סרטן הוא מישפחתי יותר, שומר על חברויות קרובות מהילדות, עיסוק בזכרונות, וטיפול בנושאים לא גמורים, בעיקר בתוך המישפחה.

23.06 יום טוב לתיקשורת וטיולים מגוונים. אבל כדאי לשים לב, הנטייה להבטיח יותר ממה שאפשר לקיים. המידע מגיע במהירות, וקשה לעקוב אחרי המילים. אם יש נושאים חשובים העולים על השולחן, נסו להפעיל את המסננת, כשאתם מציגים אותם. הסיכוי לטעות קיים, לכן עדיף לבחון שוב ושוב כל תוכנית וכיוון. ההומור היום גבוה, אתם אופטימיים מאוד.

בהמשך 25.06 אפשר לחזור ולהתרכז כדי לקדם מחשבות ותוכניות. לעבוד עם אנשים שהמטרות שלכם דומות.

ב03.06 נכתב כאן: " ב04.06 כוכב סאטורן יעבור על האופק בהורוסקופ של ארה"ב, סאטורן כזכור נמצא כחלק  מה T ( עם יופיטר ונפטון) שקרים והונאה. סאטורן מסמל את הצדק הקארמתי, ב05.06, יהיה מופע מולד ירח על כוכב סאטורן במפת 11.09.2001… והסטורן יגיע ויעבור על כוכב פלוטו מאותו אסון." האנרגיה קיימת ופרצה בלילה שבין 11.06-12.06, באורלנדו. זה ממשיך להיות מבנה רגיש בארה"ב.

אצלנו כמו שניכתב כאן ברשימות האחרונות הפגיעות קיימת, והטרור הרצחני בשרונה, היה בחסות הכוכבים מארס, ראש דרקון/מארס על ציר 2-8.

מארס עדיין בנסיגה, מגיע למעלה 23 במזל עקרב במחצית השנייה של חודש יוני שם יעצר לבסוף וב29.06 ישנה כיוון. כזכור, ציינתי את התקופה הזאת כאלימה יותר. בנוסף ראש דרקון/מארס על ציר 2-8 על מפת המדינה, ממשיך עד 25.06. שימרו על עצמכם בכל מקום. הקושי לא נעלם. בגלל שהכוכב מארס יחזור על עקבותיו, המבנה של ראש דרקון/מארס  על ציר 2-8 חוזר לאורך חודש יולי.

היום הארוך ביותר במהלך השנה מסמל את תחילת הקיץ, והוא יחול השנה ב 20.06.

 

זמני הירח הבטל:

יום שישי 17.06, הירח בטל משעה 16.53 אחה"צ עד 0.33 אחר חצות.

יום שני 20.06 הירח בטל משעה 14.02 עד 14.54.

יום רביעי 22.06 הירח בטל משעה 11.58 בצהרים עדד שעה 23.08 בלילה.

יום שישי 24.06 הירח בטל משעה 18.49 בערב עד למחרת בשעה 05.30 בבוקר.

 

כלכלה ושווקים:

האם יש מה להוסיף? רצועת הזמן עליה נכתב כאן לאורך זמן, היתה נכונה. היום 17.06, השיא של ה T  יופיטר במולות לנפטון ובריבוע לסאטורן. חוסר היציבות, הדורש תשומת לב, כדי לא למעוד.

למעשה היציבות לאורך חודש יוני עדיין מעורפלת. יהיה עליכם לא להאמין למה שאתם רואים, שומעים או קוראים. הנטייה ברצועת הזמן הזו להאשים אחד את השני, ( הבנקים, העסקים, משרד האוצר), המזג חם, כוכב מארס דורך וחופר באותו מקום, יוצר מתח שעומד להתפרץ. אלה ימים של מידע שגוי, בכוונה, הדרכה לא נכונה, האם לעלות למעלה במעלה ההר או לרדת לביקעה, כך תשומת הלב שלכם מתפזרת.

למעשה, ראינו שהמגמה משתנה כשכוכב משנה כיוון כמו שהיה ב 12.06-13.06 ובקרוב כוכב מארס בין 29.06-30.06, שישנה כיוון והאיטיות שאיפיינה כל מהלך תקבל הרבה כוח.

חודש יולי, יביא גם ימים חזקים כשהכוכבים בזה אחר זה ידליקו את הכוכבים אורנוס-פלוטו. ב01.07 הוונוס מול הפלוטו…

הזהירות מתבקשת גם עד וכולל ספטמבר. אז אפשר יהיה אולי לחזור לנקודת ההתחלה לאמת, בלי שמועות, רכילות והונאה בלי פחדים וחשש מהלא ידוע.

הכותרות של השבוע שעבר "רוצים לזרוק אותנו מכאן, פקידים מסיתים נגדנו" או "לא מפרגנים לנו" שהופיעו בעיקבות המיפגש שיזם שר האוצר עם בכירי המיגזר העסקי, הם הדוגמא לכוחם של הכוכבים סאטורן –נפטון ויופיטר וגם כוכב מארס בנסיגה ( מסמל אנרגיה עיסקית גם). להתלונן, לעורר קצת פחד ופאניקה, אולי הם באמת מרגישים כך, ואולי באמת הרגולציה בארץ כבדה, אבל כל עוד הכוכבים סאטורן-נפטון יופיטר ילוו את היקום, הקיטורים וחוסר שביעות הרצון של כל אחד, "ידליקו" כותרות מעניינות גם עם זיקוקי דינור,עד ספטמבר.

 

אצלנו:

עצירת המארס, בימים האלה עד 29.06 והשבועיים הראשונים של חודש יולי. מיד אחרי שהמארס משנה כיוון ומתחיל לנוע קדימה, מביאה את כל אחד מאיתנו וגם את המדינה שלנו, להיות רגישים לארועים שעלולים להתרחש, כך פתאום ולפגוע במירקם החיים שלנו. כוכב מארס הנעצר על אותה הנקודה 23 עקרב, שהיא בדיוק מול השמש בהורסקופ של המדינה. עצירת כוכב זה, דריכה במקום יוצרת מתח מצטבר שברגע אחד, עם השינוי, האנרגיה משתחררת בפראות ( 29.06). האגו ניכנס למישחק, והישירות בעיקבותיה. השבועיים הראשונים (אפילו שלושה) של חודש יולי הפגיעות שלנו כאן במדינה תתחדד. שילובי הכוכבים בנוסף לאורנוס פלוטו,שמש, סאטורן נפטון…רוצה להאמין שיש מישהו ששומר עלינו בימים נפיצים כל כך, שיקרה נס שיעזור למנוע את הצורך להתמודד…

למעשה נהיה עדים ליותר אגרסיביות בכל המישורים אצלנו, לא שזה לא קורה כבר לאורך השנה האחרונה, (מאז הבחירת במרץ 2015), אבל בימים האלה ההקצנה תעלה מדרגה אחת או הרבה יותר ( המארס בעצירה מוסיף שמן למדורה). כדאי להפנים שהקושי באחדות אצלנו, עוזר חד משמעית לאוייבים שלנו. אלה קוראים את המחלוקות ומשתמשים בהן למלחמה בנו. חוסר היכולת להתאחד ברגעים קשים זה הרסני. הספקות בעצמנו, ברגעים הכי קשים ( ביום הפיגוע בשרונה, או בערב יום השואה), פוגע בנו ובמירקם חיינו. נכון שזה לא קרה ביום אחד, אבל לצערי הרב,  זה תהליך מצטבר, שמתודלק בתיקשורת, שניכשלה ב2015 ולא קראה את התמונה הנכונה, והכתירה את המלך שהיא רצתה בו, אבל ליקוי החמה תיעתע בם והפתיע אותם ואת המלך שהוכתר בסקרים.  יש עיתונאים שיש להם קבלות שכותרתן "טעינו וניכשלנו" בנושא, אבל הם ממשיכים, כאילו הם לא רואים ולא שומעים. למרות שניכשלו, ממשיכים  "לטחון" באש ובמים, ולא איכפת להם עד כמה הם מחריפים את המחלה בגוף האומה. "התקשורת אינה נשמת אפה או כלב השמירה של הדמוקרטיה, אלא צנרת הביוב של הדמוקרטיה", אמר הפרופסור אסא כשר ( לא פוליטיקאי וגם לא עיתונאי או פרשן תיקשורת, אלא אינטלקטואל שלא פוחד לחשוב ולבטא את עצמו במקום הנכון) בראיונות שונים איתו. "התקשורת השליטה אווירה של ערפדים, פשוט ערפדים צמאי-דם…. הדבר היחידי שמעניין אותה זה לשפוך את דמו של מישהו בכיר, לא משנה מי". בשיחה נוספת ברדיו אמר "החלק העיקרי של התקשורת הוא מסחרי – זה העיתונים, חלק הארי של הטלוויזיה.התקשורת המסחרית-העסקית-התחרותית היא חסרת כל מעצורים(!!!). רמת האתיקה שלה היא הנמוכה ביותר… אין שום דרך בתקשורת הישראלית הלא-ציבורית לקבל אינפורמציה שקטה, אמינה, מהימנה, שהיא לא משרתת שום מקור ושום אינטרס. פשוט אי-אפשר לדעת כאן מה העובדות. אי-אפשר לדעת כאן מה השיקולים…קודם כל האזרח צריך לקבל אינפורמציה. הוא לא צריך לקבל תבשילים מוכנים שמישהו נתן לו. הוא צריך לקבל את החומרים שמהם עושים את התבשילים האלה, כדי שהוא בעצמו יעשה את התבשיל הזה".. (אותי דבריו של הפרופסור לא הפתיעו, מי שמכיר אותי ברמה אישית שומע ממני את אותם דברים כבר כמה שנים עם שמות של העיתונאים הרלוונטיים…),דרך אגב, כמה מיכם שמעו או קראו על הביקור של ראש הממשלה ברוסיה, על ההסכמים המיסחרים שנחתמו שם לטובת המדינה? או על קבלת הפנים המכובדת? באותה העת הכותרות היו רק בנושא אחד לגופו של איש, נושא שהוא הכי צהוב שיש. כן, אני חושבת שהתיקשורת בערוצים המיסחריים עזרה עם סטרואידים לכך שהמחלוקת התעצמה במהלך השנה האחרונה. עם זאת אסור להכליל! יש עיתונאים השומרים על האתיקה, מכירים באחריות המקצוע שבחרו, ומדווחים אמת, בלי לדלג על העובדות מימין מרכז או משמאל. כך גם במיפגשים חברתיים, קל לשמוע את הדיקלומים (שהם שומעים בחדשות) אנשים שאין להם חס וחלילה דיעה או מחשבה אישית מקורית. אבל גם כאן צריך לדייק, לא כולם כאלה, יש השומרים על עצמאות מחשבתית, מימין מרכז או משמאל. המציאות בארצנו ובכל מקום כל כך מורכבת, כך שהגיוני שאדם אינטלגנטי יחשוב גם בדרך המורכבת מגוונים שונים, כולל ביקורת עניינית, אבל עצמאית ומשוחררת מדקלומים של כאלה שבטוחים שרק הם קיבלו את התורה כולה וכל השאר בורים. 

מי שמטייל ברשתות החברתיות קרא בוודאי גם את הפוסט ( 05.06.16) של הפרופסור למישפטים רות גביזון, כלת פרס ישראל, שהציגה התבוננות מפוכחת על המתרחש בתיקשורת כולל בבית המישפט המחזקת את כל הנכתב כאן ברשימה על הנושא.

לא אדלג בביקורתי גם על התיקשורת ברשתות החברתית, שהפכה להיות אלימה וגסת רוח, אנשים לא מבינים שהם למעשה מציגים את כרטיס הביקור שלהם דרך התגובות שלהם ברשת, בלי טיפת כבוד לדיעה אחרת, בבוטות ושפת ביבים. ומעידים בדרכם זו רק על עצמם. מתי תתעוררו?

על מפת המדינה נמצא הנפטון על ציר 1-7, לצד הסאטורן 1-7, מצד אחד יש קבוצה הממשיכה ומפריחה אשליות ( תהליך מדיני שיציל אותנו?) ומצד שני, התפכחות, הבנה שאנחנו במצב שאין לו פיתרון אמיתי. הסאטורן מעכב את התוכניות, מאחר ויש הבנה מפוכחת שהמחלוקת לא ניתנת לפיתרון מיידי. מצב הכוכבים על ציר 1-7, מעיד שאף אחד לא נותן למדינה שלנו גיבוי, מה שיגרום לכך שכל מו"מ המתנהל במצב כוכבים כזה הוא קשוח, בעיקר בכל הקשור לתנאים העקרונות וכללי המישחק. נפטון לא עוזר להגיע לשיתופי פעולה, ההפך, הוא ממוסס את התהליך, גורם לאופוריה ואופטימיות, שעם הזמן נשארת בלי יסודות לכלום. זה מצב כוכבים שבסופו של דבר אינו מאפשר לגורמים חיצוניים ללחוץ אותנו, אבל  דורש גם התחשבות מאלה המנסים לכפות על מדינת ישראל את עמדתם או דעתם, אם אלה בניגוד לעמדות הרישמיות של מדינת ישראל או בניגוד לערכיה . הכוכבים על ציר 1-7 "מדברים" על ניהול משברים, לא על פיתרונם. לאורך התקופה כולה, המשבר הוא זמני. למעשה זו תקופה שהיא סוג של מיבחן ללכידות שלנו. קל להכנס לעמותים ומחלוקות בזמנים כאלה. אבל יש אפשרות להסכים לא להסכים, זה לא נורא, והחלטה כזאת אינה פוגעת בנו, ומאפשרת לאחד כוחות, כדי לשמור על עצמנו מול הלחצים החיצוניים. בהווה עם הכוכבים יופיטר, סאטורן ונפטון המלווים את היקום כולו, גורם הפחד וחוסר הוודאות ניכנס בעוצמה לכל פינה בחיים. כניראה שעלינו להבין כמה "אנחנו חולים" בהרס עצמי, כדי להתעורר ולטפל בעצמנו, להפיק לקחים ממה שכולנו מעולים לעצמנו. רק כדי לחזור ולהיות באחדות.

החל מחודש מרץ 2017 , השינוי יגיע! הכוכבים יטיילו לאורך כמה שנים על ציר 4-10, בזה אחר זה, מצב כוכבים שיציף מחד את הבעיות, יעזור לנו לטפל ב"חולי" להתפכח, להפיק לקחים, להבין שעלינו להיות כולנו יחד, מאוחדים. אנחנו עם קטן במדינה קטנה שחזר להקים לעצמו בית. הייחודיות של עם ישראל היא - שכל ישראל עֲרֵבִים זה לזה. חישבו על כך, כאשר אנחנו כולנו ביחד, יהיה בכוחנו לעמוד ( כך גם היה בעבר) מול כל מי שעויין אותנו!

סתם, מחשבה שעולה עכשיו כשאני מתבוננת על העיתוי בהם הכוכבים מחזירים אותנו לשפיות, זה קורה אחרי שהנשיא "אובמבה", עוזב והולך לדרכו…(האם זה גם מאשרר את הסיפורים על אותם "מובילי דעת קהל" ו"ביטחוניסטים" לשעבר אצלנו כאן במדינה, המקבלים תשלומים משם כדי להשפיע כאן? תחשבו גם על זה!)

" אין אומה נגאלת מצרותיה, אלא אם כן היא גואלת את עצמה בכוחות עצמה" (משה גליקסון)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .