eXTReMe Tracker

תחזית למדינת ישראל, ערב ראש השנה תשע"א

מצב הכוכבים של מדינת ישראל עד חודש אפריל 2011, אינו מאפשר יצירת מציאות החלטית. הכוכבים העוברים על כל הצירים בהורוסקופ של מדינת ישראל, ממליצים לבחון מחדש מצבים קיימים, להתמודד עם כל התרחשות ולטפל בכל בעיה נקודתית שמתעוררת. מבנה הכוכבים מעיד על כך שבעיות יחזרו ויציפו אותנו פעם אחר פעם. יהיה צורך לאתר כיוונים חדשים, שיאפשרו מציאת פיתרונות לאותן הבעיות הצצות בזו אחר זו.

קשה במצב הנתון, לקבל החלטות אסטרטגיות שישרתו את המדינה לטווח הארוך. אמנם אין וודאות, אך למרות הכל צריך להעז ועם זאת, להקפיד להישאר כל הזמן במסגרת הנורמות המקובלות. אסור שמדינת ישראל תהיה תלויה באיזשהו גורם לטווח הארוך, מאחר והמדינה אינה יכולה לסמוך על אף ישות מדינית אחרת.

אי נוחות לצד אי שקט ומחלוקות בין ההתנהלות הממשלתית וזרועותיה, אל מול הציבור הנבוך, ימשכו עד סוף ספטמבר ואחר כך יש תחושה המתקבלת ממערך הכוכבים שנחזור ליציבות יחסית, בתקווה שלא נגיע לכך בגלל בעיות חיצוניות.

מאוקטובר 2010, ישנה התחלה של שינוי מאוד הדרגתי, שאולי גם יראה כנגד כל הסיכויים, לפעול ביחד כאומה מאוחדת. יתכן שאותה לכידות המגיעה אחרי החגים, תגיע בעקבות נסיבות לא צפויות, זמן מפתח שבו תיבחן היכולת של האומה לפעול בשיתוף פעולה, כבסיס להחלטות חשובות לכולנו שיגיעו בהמשך.

כוכב סאטורן על ציר 4-10 יגיע בחודש דצמבר 2011 ויחזק את התחושה של כולם למען כולם, והחל מחודש פברואר 2012, מגיע מבנה כוכבים המעיד שיש אור בקצה המנהרה.

ההורוסקופ המשותף (קומפוזייט) של הממשלה והמדינה, מצביע על החלטות משמעותיות המשפיעות על עתיד המדינה. הכרעות חשובות שיבשילו למהלכים מוצלחים, תהליך שיחל בחודשים אפריל – מאי 2011.

המפגש בין ראש הממשלה נתניהו ואבו מאזן, בחסות הנשיא בארק חוסיין אובאמה ושרת החוץ, הגברת הילרי קלינטון, החל בתאריך 20.08.2010, כשהגברת קלינטון הכריזה על המפגש בוושינגטון. מה שמטריד הוא, שבאותו היום מבנה הכוכבים הושפע מכוכב נפטון ומעצירתו של כוכב מרקורי, לקראת נסיגה, כלומר תמונת מצב מאוד מעורפלת, לא ברורה, אשר השפיע לאורך כמה ימים. בעת כזו מנהיגים פוליטיים לוחצים לקבל החלטות עוד לפני שהעניין הגיע לקו הנכון, כלומר הנושא עדיין לא הבשיל.

הכוכבים וונוס ומארס במזל מאזניים עזרו לעורר בכותרות את שיחות השלום בין מדינת ישראל ובין הפלשתינאים, אך סימן השאלה הוא כמובן על ההמשכיות, בעיקר בגלל שהמפגש עצמו היה בזמן שכוכב מרקורי בנסיגה.

בתאריך 01.09, היו הצהרות מצד כל אחד מהמשתתפים, כולל עבדאללה מלך ירדן, מובראק נשיא מצרים, אובאמה הנשיא האמריקאי וכמובן נתניהו ואבו מאזן. הכוכבים שהפעילו את כוכב מרקורי בנסיגה, העידו שכל הדוברים אומרים דברים שהם עצמם מטילים ספק בתוכנם. העימות הפנימי בין הרגש וההיגיון אינו מאפשר שיקול דעת ועם הירח במזל תאומים, במנעד למרקורי בנסיגה, המשמעויות כפולות.

במפגש ההשקה, בתאריך 02.09, מבנה כוכבים נתן הרגשה מאוד אופטימית. האופק במזל מאזניים עם הוונוס והמארס, אלה מביעים כמיהה לדו קיום, שלום, הדדיות והסכמה, אלא, שכוכב מרקורי בנסיגה, אינו מקבל תמיכה מאף כוכב.

כוכב מרקורי מסמל תקשורת, הידברות ומילים, כך שכל נאום, או הצהרה ביום הזה, עומדים בפני עצמם, בלי משוב לשום כיוון. כל אחד מהמנהיגים והמשתתפים הבין את התכנים באופן שונה וסביר להניח שאחרי שתסתיים נסיגת המרקורי, נתחיל לשמוע הסברים שונים ומשונים על הכוונות באותו המיפגש.

עיון נוסף במפת הסכמי אוסלו, שם הונחה אבן הדרך ראשונה בניסיון לקדם חיים בדו קיום, מראה שגם אז כוכב מרקורי היה מבודד…מקום למחשבה על הסכם שנולד באופוריה כל כך גדולה לפני 17 שנים ולא הביא את התוצאות המקוות, אלא את ההפך גמור. כוכב נפטון על ציר 6-12 על מפת הסכמי אוסלו, לאורך זמן, כולל בהווה, מסמל גם הוא חוסר תיקשורת, צורך בהבנות אינטואיטיביות, או לחילופין מביא שתיקות.

כל אחד בטוח שבידו כל המידע הנכון ובמציאות מפרש את הדברים על בסיס מידע מוטעה. בשנת 2011 יגיע כוכב פלוטו ויעורר ספק בבסיסם של ההסכמים שנחתמו אז, בספטמבר 1993.

מבנה הכוכבים על מפת מדינת ישראל, מזהיר מפני חתימה על הסכמים, בעיקר עד חודש אפריל 2011. הכוכבים אומרים שכל הסכם על כל סעיפיו לא יוכיח את עצמו לטווח הארוך. במילים ברורות, ההסכם אינו ריאלי ומדינת ישראל עלולה להיות שוב במקום של לתת בלי לקבל דבר בתמורה.

מבנה הכוכבים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מדינת ישראל,מעיד על כוחו, גם אם לא כל אחד מבין אותו ואת דרך התנהלותו, או את המשמעות של הצהרותיו, התמיכה בו נשארת ללא תנאי.

במדור השבועי כאן באתר נוכל לעקוב אחרי ההתפתחויות.

אביגדור ליברמן, שר החוץ ימשיך לתמוך בו ובממשלה בהשארותו, אם כי הוא ומפלגתו, יהוו לא פעם אופוזיציה לממשלה, הם ימשיכו וישארו חלק ממנה, וילחמו מתוכה בהחלטות שלא יהיו לרוחם. אביגדור ליברמן הוא אנליסט פוליטי שהוכיח שהוא רואה את הנולד (הוא חזה מראש, את אריק שרון מפלג את הליכוד) ובונה את עצמו על בסיס החזון שלו, והשארותו בממשלה היא גם כדי להוכיח שהוא צודק.

החתירה להסכם קיימת, אבל המטרה הסכם ביניים שיהיה בסיס לסטאטוס קוו. ניראה לא פעם את נתניהו עם מדינת ישראל עומד מול העולם, לא יהיה לו קל, אבל אין אפשרות שיגיעו לפיתרונות יסוד. עם הכוכבים על ציר 1-7 על הורוסקופ של מדינת ישראל, דוחים מצבים הדורשים החלטה גורלית. מנסים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה.

כלכלה:

כוכב נפטון ממשיך לטייל על ציר 5-11, לאורך החודשים הבאים, מבטיח שהכלכלה בארץ, תמשיך לפרוח, תורגש יציבות כלכלית, ערך הנדל"ן גם הוא כמו שהיה לאורך השנתיים האחרונות, למרות המשברים, הקושי וחוסר היציבות באירופה וארצות הברית. קוראי המדור, זוכרים שהבטחתי שמדינת ישראל נמצאת במקום הטוב בתחום הכלכלי. שימו לב מה קורה באירופה, עכשיו התעוררו שם להזיז את גיל הפנסיה, בשנתיים, לגיל 62, והתגובות שם קשות. זוכרים את נתניהו בתפקיד שר האוצר ב2003? אז הוא עשה לנו את ה"ניתוחים" הכלכליים, והיום מדינת ישראל ממשיכה ותמשיך לשגשג בתוך הלחצים הבינלאומיים, מול ארה"ב שתמשיך לחוות ירידה כלכלית, מה שישפיע בטווח הארוך על ההשפעה הגלובלית שלה וגם על כוחה הצבאי.

דרך אגב, כוכב נפטון מסמל גם נפט וגאז באסטרולוגיה. ההתפתחויות בשנה האחרונה הוכיחו שכוחו של הנפטון להעשיר אותנו גם באלה. מדינת ישראל מפתחת מקום בשוק הנפט והגאז בעולם.

ביטחון:

החל מחודש דצמבר 2010 עד חודש פברואר 2011, קיימת רגישות גבוהה יותר. החודשים האלה, נראים לא נוחים, בעיקר ינואר-פברואר 2011.

חינוך:

שנת הלימודים החלה עם כוכב מרקורי בנסיגה, כך שאפשר לצפות ששנת הלימודים הנוכחית תהיה מלווה בשיבושים לאורך השנה.

" מדינות מותקנות לפי טבען של הבריות היושבות בהן" (אפלטון).

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .