eXTReMe Tracker

תיזכורת וטיפים לחודש הקרוב. כדאי לדעת

אנחנו לפני ליקוי חמה, ב02.07.19, ההמלצה שכבר ניתנה לכם לא פעם, זה לא הזמן לקבל החלטות או לעשות שינויים (כשבוע לפני ליקוי חמה  וגם כשבוע לפני ליקוי לבנה ב16.07) מאחר ואלה עלולים לא לענות לציפיות שלכם. ההמלצה תמיד, לאלה שאין להם ברירה וחייבים לעשות מעשה, להחליט או להתניע,  להכין תוכנית מגירה!  מופע ליקוי החמה, יהיה מלווה בכוכב מארס בצמידות לוולקנוסיחד הם מציגים כוח, אגרסיביות גדולה. לא תמיד נחמד. (ליקוי החמה נמצא במעגל סארוס, שהיה ביוני 2001, ויש כאלה שחושבים עליו בהקשר ל"אסון מגדלי התאומים" שהתרחש בספטמבר 2001, כלומר איזשהי חבלה, "סאבוטז" בארה"ב, נקווה שזה יתבדה).

מופע ליקוי חמה יהיה במעלה 10 סרטן, שידליק את המעלה 10 במזלות היוזמה, (ליקוי חמה משפיע כשלושה חודשים לפני הופעתו וכעשרה אחרי) האם זה מה שמערער את אירן בהווה? כדאי אולי להזכיר בהקשר את כוכב מארס המקודם בהורוסקופ האישי של טראמפ שגם "מדגדג" את השמש בהורוסקופ האירני.

המארס ניכנס למזל אריה ויביא איתו מזג חם, בהתנהגותו הבוטחת יהיה אמיץ יותר, אולי גם חצוף יותר. אוטוטו יוצר מנעד מתוח עם כוכב אורנוס במזל שור. השילוב של מארס ואורנוס, נפיץ מאוד. איבוד עשתונות אופייני, (בכל המישורים) בעיקר בשיחות שעלולות לגלוש בקלות לוויכוחים, בגלל הערה מיותר. נסו לזכור זאת, כדי לא להיפגע.

הקיץ שלנו יהיה חם תרתי משמע. כוכב מרקורי נעצר, במזל אריה ויתחיל בנסיגה, ב06-07.07. השפעתו כבר מורגשת בחוסר התיקשורת חוסר הבנה שעלולים גם לקבל גוונים שליליים. התוקפנות המילולית נובעת בין השאר גם מיהירות (מזל אריה). ותחדד בעזרת הצמידות של מרקורי בנסיגה במזל אריה ומארס שגם הוא "כובש" שם את מקומו עד אמצע אוגוסט, אורנוס מחכה להם בעיקר במחצית הראשונה של חודש יולי…  הזהרו בנהיגה, בטיולים,  קל להיפצע.

יש להניח שנסיגת מרקורי תביא כרגיל שמועות שאין להן בסיס, רכילות שהתנפחה וכמובן בלי בסיס, תקבלו הרבה מסרים סותרים. יופיטר ונפטון גם "עוזרים" לכל אלה שאוהבים לספר סיפורים. הזהרו מהבטחות שתקבלו (לא יתממשו ברובן), כדאי לבדוק שוב את כל העובדות, הציפיות מוגזמות. והאזהרה הזאת היא גם לאלה מכם שאוהבים לפעול בשווקים. תיזכרו ש"תקוות ומישאלות לב" הם לא תוכנית עבודה.

זה מזכיר מישהו ש"התעורר" השבוע והחליט שהוא הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה… ואין לו עוד מיפלגה…

הצמידות בין סאטורן וזנב דרקון קשורה על פי רוב בארועים מהעבר, עלולה לעזור גם "להתחשבנות" במהלך החודש הקרוב.

בהמשך מופע ליקוי הלבנה ב16.07, מדליק את המעלה 24 במזל גדי. ישפיע על נקודת הליקוי חמה מינואר האחרון. סאטורן ופלוטו הנמצאים במזל גדי, עוזרים לחתוך ולצמצם הרפתקאות לא ריווחיות, (גם למדינות או ממשלות). מופע הליקוי את נקודת הביניים מארס-הדס, מסוכן… סבירות שנישמע  יותר על אלימות פלילית.

נסו לשמור על הראש מעל פני המים, חפשו מקומות עם הרבה אוויר נקי תרתי משמע, חייכו, נישמו עמוק, והאמינו בטוב, כך אולי כולנו נעבור את רצועת הזמן עד 06.08. בלי להפגע.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .