eXTReMe Tracker

עוד קצת על אוגוסט 2019 טיפים כולל כלכלה ועוד.

כוכב מרקורי, סיים את הנסיגה ב 01.08 והחל לנוע, והצורך של כולם יהיה לעשות את כל מה שלא הספיקו בזמן הנסיגה. כבר ביום ראשון 04.08 אחרי שעה 16.30, התמרור יקבל את הגוון ירוק ותוכלו לצאת לדרך. רבים חשים לחץ ודחף להספיק מהר את מה שפיספסו או דחו, לא צריך למהר, הכל אפשרי מעכשיו עד השבוע השלישי של חודש אוקטובר. שיהיה בהצלחה לכולם.

תיזכורת למיפגש זנב הדרקון וסאטורן תמשיך להשפיע על כולנו בארץ ובעולם עד השבוע האחרון באוקטובר 2019. ההשפעה היא קארמתית, חברתית ואישית ומפגישה אנשים עם זכרונות מהעבר, כאלה שבחרו לא להתמודד איתם. זו ההזדמנות, למרות הקושי, אי הנוחות או הכאב לנקות את השטח. האנשים והמדינות (בין השאר ארה"ב) שחשים במיפגש הזה הם אלה שהכוכבים שלהם או האופק נמצא ב 13 ו 14 מעלות בגדי או סרטן. הקושי עד שהצמידות הזו תתפוגג. ( אחד הפוליטיקאים המופיע בהווה עם הרבה ביטחון עצמי, יחווה את הצמידות הזו בדיוק מול השמש שלו, ואחר, שגם לשונו משתלחת בלי צנזורה ירגיש את הכובד של הצמד חמד הזה על הירח שלו במפה האישית וגם במפה עם המדינה ביום הבחירות, מזכירה לכם שירח באסטרולוגיה פוליטית מסמל את העם).  

עד 06.08 (מאז 31.07) המארס במנעד מתוח עם הפלוטו, יוצר אלימות, פגיעות וגם טרור. ארוע שהיה כאן אצלנו עם השכנים "הטובים" מהדרום ב01.08, ועלול לחזור. גם התאונות הקשות ששמענו עליהן הן בהשפעה של המארס/פלוטו.

כוכב אורנוס נעצר ב11.08-13.08, עפ"ר עצירה כזו גם היא אינה מבשרת בשורות טובות.

בנוסף מבני כוכבים מורכבים עד 22.09 עלולים "לחדש" גלי אלימות אצלנו בעיקר עם הפלשתינאים, שהם לא פעם משמשים גם "פרוקסי" של אירן.

לאלה מכם שמתעניינים בשווקים:

שימו לב צפוי מיפגש בין מארס ושמש שיתחיל ב24.08 בזמן מעבר השמש למזל בתולה. הצמידות הזו עלולה להשפיע על מצב השווקים, החל מ 06.08 עד 30.09 השיא יהיה סביב 02.09. זו צמידות שבכוחה להדליק בקלות גם מדורות, והמבין יבין.

מרקורי שסיים את הנסיגה, ב 01.08, השפיע על המתרחש בשווקים, המבוכה והכאוס שמרקורי גורם בנסיגה, יעלמו, והתמונה תתבהר.

ימים טובים חריגים ברצועת הזמן המדוברת למיסחר והסכמים אפשריים בעזרת כוכב יופיטר יהיו בין 06.08-11.08.

בנוסף, הכוכבים יופיטר נפטון, המלווים את התהליכים השונים, באופיים ממשיכים ויוצרים אשלייה, הגורמת לבועה במציאות. עסקים, חברות שהתחילו לפעול בחודשים האחרונים, עלולים למצוא את עצמם בעתיד, בפשיטת רגל כלכלית ( אם זה מוסד פיננסי), או רעיונית. (אצלנו כמה מיפלגות חדשות שקמו בחודשים האחרונים), ההשפעה היא עד סוף חודש ספטמבר. כדאי לזכור זאת, בעיקר במו"מ, התחייבויות וכד', השילוב של שני אלה הוא בעיקרו הטעייה והבחירות שעושים על פי רוב הן על בסיס מידע מוטעה. השילוב של יופיטר נפטון, עוזר לכלכלה העולמית, יש הרבה אופטימיות העוזרת למיסחר אבל החולשה של שני אלה עלולה להתבטא בהערכת יתר, מה שעלול להסתיים בחוסר כבוד הדדי אם זה בשותפויות עיסקיות ורעיוניות. כל עוד יש רצון טוב, הכלכלה העולמית תנוע ותגדל. אבל ההשפעה של נפטון, עלולה לגרור גם חוסר אימון, בגידה, חוסר כבוד שיגרום לפיספוס הזדמנות. כשהמבנה של הכוכבים האלה יתפוגג, הנוף ישתנה, והשפעתם של הכוכבים סאטורן ופלוטו במזל גדי תשפיע ותגרום לכל הערפילים שטישטשו את המציאות להעלם, והמציאות תחזור בשחור ולבן להתנחל בחייהם של כולנו. ההתפכחות עלולה להיות קשה.

ההמלצה עליה אני חוזרת (סליחה שאני מנדנדת) שאפשר היה להנות מהדרך כל עוד היה אפשר למקסם רווחים, אבל עכשיו, אחרי שכבר הרווחתם, כדאי להוציא חלק מהרווחים או את כולם ולהשאיר לעצמכם כסף במקום בטוח. כך לא תמצאו את עצמכם מיואשים, ומתבכיינים למה לא יצאתם בזמן. בספר מישלי כתוב "אַשְׁרֵי אָדָם מְפַחֵד תָּמִיד וּמַקְשֶׁה לִבּוֹ יִפּוֹל בְּרָעָה".תחשבו על הפסוק החכם הזה.

וברמה העולמית:

דגש על צמידות שמש מארס ב 02.09 ב9 מעלות מזל בתולה, שיהיה בריבוע מדוייק לאורנוס 9 תאומים במפת ארה"ב. מבנה מאוד דינמי, תחרותי, ועויין, האווירה תהיה מלחמתית. בנוסף אם בוחנים את המפות של ארה"ב בהצלבה עם אירן, יש ריבוע מארס נפטון בהרוסקופ של אירן במזלות משתנים וכך בדיוק במפת ארה"ב. (המארס של ארה"ב נמצא בריבוע למארס אירן, הנפטון בריבוע לנפטון כך שמארס אירן בריבוע לנפטון ארה"ב ומארס ארה"ב בריבוע לנפטון של אירן.)  המתח יעלה במהלך ספטמבר כשכוכבים במעבר, ידליקו את הכוכבים במזלות המשתנים (מזל בתולה הוא מזל משתנה). ההסלמה תגיע  במהלך 15.09-30.09, למרות שניסיון העבר מעיד שההשפעה יכולה להתחיל כמה ימים לפני התאריכים המדוייקים, אפילו כמה שבועות, בעיקר כשמדובר בתהליך גאופוליטי שתהיה לו השפעה על העולם.

נקווה שהשכל והאיפוק ישתלטו על האגו.

מרקורי יגיע ב 14.08 עד 17.08 לריבוע עם אורנוס, רומז על תנועה טקטונית. השמש במזל אריה, חם מאוד, הרבה אש במקומות הרגישים, אחד המקומות שיושפעו זו ארה"ב, קליפורניה, לוס -אנג'לס הם המקומות שם איתני הטבע "אוהבים לחגוג ".אבל לא רק, זה ישפיע בעוד מקומות הידועים כרגישים לתנועת הלוחות על פני כדור הארץ. גם מיקומו של נפטון במזל המים, מוסיף לשטפונות ומפולות בוץ ולא פעם גם בעיקבות החום הכבד.

אנחנו נמשיך לחשוב על הטוב, וכמו ששרים אמני ישראל בשיר "תן לנו כח" אנחנו נשיר איתם גם  "…תן לנו זמן לחכות עד למחר והשקט המבורך שחיכינו לו כל-כך הוא יבוא  מעצמו…" (המילים, איריס מור)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .