eXTReMe Tracker

בעיקבות "כחול לבן" בתיקשורת…תזכורת על מה שכבר כתבתי מאז פברואר 2019

 

 אי אפשר להמנע מתיזכורת על מה שכבר נכתב באתר ב 15.03.2019

"…שמענו כבר על הסדקים שהתגלעו במפלגה לאחרונה, מה שהביא להחלטה שבמקום ארבעה נהגים היושבים כולם ביחד על כיסא הנהג, יהיה זה יאיר לפיד "בעל הניסיון" ממערכות בחירות קודמות, שיקח את המושכות, ויכוון את הדרך. ההחלטה בזמן מרקורי בנסיגה (הוציאו ג'וקר) במזל דגים, בצמידות לנפטון. צפו בהמשך לזיגזגים".

זה "עבד" תקופה עד שנהג אחר בחבורה החליט לקחת את ההגה והביא גם יועצים מארה"ב שיעזרו לו לנווט. בנתיים מביך מאוד. במציאות, יש שני נהגים המנסים לתפוס את ההגה, אבל כל אחד מוביל את הקמפיין בדרכו, לא מסוכרנים זה עם זה. לידם עוד שניים שגם להם יש מה להגיד, עד שהשבוע התבקשו לשמור את הביקורת בחדר הסגור. עד מתי? עוד מאותה רשימה: "המפה המשלבת את האיחוד "כחול לבן" עם המדינה מציגה את אורנוס או נפטון על הצירים 7-1, 8-2, 9-3. היתרון אינו קיים, הם מגיעים עם "עוד מאותו הדבר". אורנוס מבטא מיצוי וניתוק, נפטון אידיאליזציה שאינה מאפשרת גיבוש ושיתופי פעולה. הצורך שלהם לעניין ולמשוך את קהל הבוחרים וגם לשמור גם על השותפות הפנימית יוצר קושי. הכוכבים על הצירים 7-1 ו-8-2, הפוטנציאל לחיכוכים גבוה (8-2), בעיקר כשהשותפות ביניהם מציגה עמימות, אפורה. זיכרו, השותפות של הרביעייה לא תחזיק מעמד לאורך זמן. "כחול לבן" זו דוגמה למפלגה שעונה להגדרה "ניסוי ותהייה". אינני יודעת אם נדע או נשמע על כך עוד לפני הבחירות או אחריהן, אבל זהו שילוב שלא "מחזיק מים" לטווח הארוך…" היום אנחנו יודעים, ש"יש חור בדלי…"

ב06.02.20.19 מיד אחרי שבני גנץ צץ עם מיפלגתו החדשה, ולהזכירכם זו היתה יוזמה של חברת פירסום או יחסי ציבור ( לא יוזמה שלו, משכו אותו פנימה) שאספה כמה אנשים והקימה כאילו "מיפלגה" ( ובחיוך אני כותבת שאלה מדברים גבוהה גבוהה על דמוקרטיה…) אז כתבתי, עוד לפני שהיה "האיחוד"  "….מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו… כל הקשור ביוזמה אצלו מעורב בין הרצון לפעול ובאפאתיה – חוסר הזדהות וחוסר אכפתיות. כך שהוא פועל עם ניגודים בתוכו ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך…"

ועוד כתבתי: "ונוס-מארס במזל אריה (במפה האישית) נותנים לו את הכריזמה, האכזבה היא שכוכב מארס במפה שלו "יושב" בדיוק על הירח של המדינה. ירח במפת מדינה, כזכור, מסמל את העם. המארס עלול לפגוע ברגשות האזרחים. לא ניתן להתעלם מנפטון שנמצא במנעד מתוח למארס וונוס. השילוב וונוס/מארס ונפטון (בהורוסקופ שלו) בהיבט לירח של המדינה, יודעים איך "לתת הופעה", (אבל זהו נפטון, שמערפל בלשון עדינה את התמונה שמוצגת לכולם) אבל מה קורה באמת מאחורי הקלעים? ומה יהיה כשכוכב אורנוס יגיע למעלה 4 במזל שור? ברוח התקופה, ניפוץ התדמית? האם עוד אשליה תתפוגג?"

את התשובה שישה חודשים אחרי אתם כבר יודעים…
ועוד קצת גם מהרשימה האחרונה ב 19.07.2019 בעיקר כשהאמת עולה וצפה (בעיקר בשבועיים האחרונים) על מערכת היחסים של ארבעת "המנהיגים" של כחול לבן….

"…במפות המקודמות ליום הבחירות 17.9, הירח בלילה, בשעה שבה מתחילות לזרום התוצאות 22:00 והלאה, נמצא במזל שור ועולה על המארס שלהם במפה, 5 מעלות במזל שור. המארס נמצא באותו מקום גם במפות הבסיס. השילוב בין הירח והמארס "כואב". אורנוס מגיע בזמנים האלה ל-6-5 מעלות שור. גם הוא יעבור על המארס של "האיחוד" (גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי…) זה חומר נפץ. האם ישפיע עוד לפני הבחירות או אחריהן? את המרמורים של אחד מהם כבר שומעים בכל מקום… את המרמורים של האחרים נשמע מן הסתם בהמשך.

כוכב סאטורן על ציר 7-1 מעיד שהם מתמודדים עם בעיות שאין להן פתרון… המציאות שעליהם להתמודד מולה היא תובענית עבורם ביחד. היציבות בין השותפות תתקיים רק אם כל אחד יבין את מקומו ב"איחוד". בינתיים זה רק למראית עין. למעשה הם כולם בבועה… מבנה הכוכבים 10-4, 8-2, 12-6, אינו מאפשר התפתחות. מאחר ומדובר ב"קבוצה" של כמה אנשים, ה"ביחד" נותן להם הרגשה שהם בטוחים ומוגנים, ואינם צריכים להתמודד עם "העולם". אבל המבנה הוא בעייתי לעצמאות מחשבתית מעשית… (גם את זה רואים ושומעים, לכל אחד מהנהגים יש דיעה אחרת…)

…המארס יגיע למולות מדויקת לכוכב מרקורי במפות הבסיס ביום הבחירות. הרבה כעסים יעלו ויצופו ויהפכו לעימותים מילוליים "מי אשם ולמה". המעבר של כוכב פלוטו באותו יום על הוונוס במפת הבסיס "מבטיח" שכל המלל יכלול גם סודות ורכילות מאחורי הקלעים. "שישו ושימחו"…"

הקטעים הנ"ל, שוב מוכיחים שהכוכבים לא משקרים. שלטים, תפאורה והרבה טיוח לא יעזרו. אין סימן שאלה שלא ישארו ביחד, ואם היה אפשר, זה היה קורה כבר בשבוע האחרון…

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .