eXTReMe Tracker

מה הכוכבים אומרים על המצב הביטחוני, בשנה הקרובה.

 

 

לאורך זמן, ברשימות שקראתם אצלי, ציינתי ולא פעם אחת, שמדינת ישראל נמצאת במלחמה! אלא שזו מלחמה "אחרת" ממה שאתם הכרתם. המלחמה הזו מתמשכת לאורך זמן.

תיזכורת לקוראים: ההורוסקופ של המדינה מכיל בין השאר את כוכב מארס בריבוע לשמש. כוכב מארס הלוחמני במיקום שלו במפה הוא גם תוקף וגם מתגונן וזה גורלנו! כל כמה שנים להתמודד ולהלחם על זכותינו בארץ הזאת. אבל בכל זאת המזל הציב את כוכב מארס על מעלת המלכות "רוגולוס", ונותן לכוכב הלוחמני את הכוח להתמודד בהצלחה עם הכאב והקשיים.

מבני כוכבים הנוכחיים מורכבים, אלה ימשיכו "לעורר" גלי אלימות אצלנו עם הפלשתינאים, שהם עפ"ר משמשים "פרוקסי" של אירן. גם אירן נוכחת במציאות הביטחונית שלנו, "מעסיקה" בדרכה (איומים, כלכלה סנקציות וכו') את הפוליטיקה העולמית. הדס נצמד לוולקנוס בהורוסקופ של אירן, אם אכן יגיעו לאובדן שליטה זה יקרה בין סתיו 2019 לתחילת 2020. אנחנו כבר מתקרבים לסתיו. ומניסיון כוכבים "כבדים" יכולים להשפיע עוד קודם. העימות בין מדינת ישראל ואירן חי קיים ובועט.

גלי האלימות שחווה מדינת ישראל בחודשים האחרונים התחדדו. כוכב אורנוס נמצא במפת המדינה על מעגל הקארמה. כוכב אורנוס מציג ארועים לא צפויים, הוא "אוהב" להפתיע לטוב ולרע. הסבלנות לא נוכחת. … יהיה קשה עם אורנוס לתכנן לטווח ארוך. ועוד יותר קשה לדבר על שיגרה. סבירות גבוהה שהמתחים יתחזקו!

אורנוס עצר במזל שור בתחילת חודש יולי ונמצא בדיוק מול המארס במזל עקרב במפת "כיוון השמש" עד אוקטובר 2019 ויחזור לאותה נקודה שוב בחודש אפריל -מאי 2020. הנפיצות ברצועות הזמן האלה גבוהות. מאוקטובר 2019 אורנוס הנמצא כבר בנסיגה יגיע למנעד מתוח עם כוכב מארס המקודם. עד אמצע נובמבר (היה שם כבר מאמצע מאי 2019 עד אמצע יוני). באותו מקום במזל מאזניים נמצאת נקודת האמצע כירון/סאטורן במפת המדינה… ותגיע לאותה נקודה שוב במרץ 2020 , כך שלאורך השנה לא צפוי רוגע.

כירון נמצא ב29 מעלות גדי במפת "כיוון השמש" ונוכח על ציר 4-10 במפת המדינה. כירון תמיד מחדד מצבים, ומעורר מצבים לא צפויים. לכן, הערנות בזמן הזה חשובה. המציאות הנחשפת בזמנים אלה היא אמיתית.

במפת חזרת השמש, (מאי 2019) כירון נמצא בבית 4.

כירון במקום הזה מעורר כאב, המיקום הוא ריגשי, ומלמד על פגיעות של אזרחי המדינה. כירון על פי רוב גורר תגובה או התפתחות שלא תמיד ניתן להבין אותה בעזרת ההגיון, הוא נותן יכולת ייחודית העוזרת לראות ולהעריך לאיזה כיוון הדברים שהתחילו לאחרונה עלולים להגיע. לכן אלה שתפקידם לדאוג לביטחון המדינה, יודעים שהם נידרשים לכלים חדשים ו"אחרים" כדי להתמודד עם המתרחש.

בתקופה הקרובה, ימים מתוחים צפויים להיות ב 29.08-31.08.

בהמשך השבוע גם 01.09-07.09 המתח נוכח. אחר כך יש התפתחות שעלולה להיות ברצועת הזמן שבין 19.09 עד 04.10.

למעשה אין בשורות. אנחנו נמשיך לחיות לאורך זמן עם מתחים ביטחוניים, פעם מצפון ופעם מדרום (ברקע הצמידות סאטורן פלוטו במזל גדי, שכבר הזכרתי אותה ברשימות, צמידות שאופייה בין השאר מלחמה! זו תהיה דומיננטית ב 2020 ועליה נרחיב בעתיד). הכוכבים אינם מבטיחים לנו פיתרונות קסם. יהיה עלינו להמשיך להלחם ולהתגונן

ואנחנו תמיד נמשיך לחשוב מחשבות טובות.

"…יִתֵּן יְהוָה אֶת־אֹיְבֶיךָ הַקָּמִים עָלֶיךָ נִגָּפִים לְפָנֶיךָ בְּדֶרֶךְ אֶחָד יֵצְאוּ אֵלֶיךָ וּבְשִׁבְעָה דְרָכִים יָנוּסוּ לְפָנֶיךָ:"(דברים פרק כח פסוק ז)

 

 

 

 

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .