eXTReMe Tracker

תחזית של לפני הבחירות 13.09.2019

עם מופע הירח המלא ב14.09.2019 המבוכה תגבר. המלחמה בין ההגיון וחוסר הגיון ישפיעו. זו אנרגיה המשפיעה כשבועיים, עד שיגיע מולד הירח הבא ב28.09. יהיה עליכם לשמור על ערנות יותר מתמיד, תיפגשו בדברים שהדרך בה הם מוצגים אינה מה שהם באמת.. התרחקו מכל דבר המעורר אצלכם ספקות! אלה זמנים שבהם תתקשו למצוא כיוון ברור. אלה מכם העוסקים ברוחניות, יהנו מאוד מהתקופה, האסוצאציה שלי שאנחנו בתקופת הסליחות, (לא הדתה!). תיפגשו באנשים כאלה שחושבים שהם יודעים הכל, השאירו במיפגשים האלה ערוצים פתוחים. נסו להבין את עצמכם הדרך שלכם, ובעיקר המטרה.

כוכב סאטורן משנה מגמה ומתיישר ב18.09, ויעזור במישור העיסקי והכלכלי. כל מה שנידחה וגרם לתיסכול בעיקר בתהליך קבלת החלטות, יהיה ברור עכשיו, ורבים יודו ויאמרו ש"כל עכבה לטובה".

השילוב יופיטר ונפטון יהיה מדוייק ב 21.09. האנרגיה שלהם רחוקה מהמציאות הריאלית. השילוב הוא רוחני יותר, האשליות במיטבן, עוזרות לאמנים שבניכם. אבל במציאות הכלכלית יצר המבנה הזה ועדיין יוצר הרבה אשליות. אם אתם יוצאים למסע רכישות, תבדקו אם אינכם משלמים מעל ומעבר, בגלל האופטימיות שלכם.

ב 22.09 האחריות תחזור למסלול חייכם. התפכחות שתכריח רבים מכם להבין שלהתקדם בחיים ובעבודה צריכים תוכנית מסודרת. אם לאחרונה רבים טיילו על העננים, הם בכורח המצאות יחזרו לעמוד על הרגליים שלהם, ועל הקרקע. תופתעו יש ביכולתכם לקבל התחייבויות חשובות.

23.09 יום השוויון. רישמית הסתיו הגיע.

24.09-25.09הצורך בביטחון כלכלי ישפיע על מערכות היחסים שלכם, כמובן גם לטפל בעניינים פיננסיים בגישה יותר ריאלית ולהזהר מלקיחת מטלות והתחייבויות מעבר ליכולות שלכם.

26.09-27.09 נכון לבדוק לעומק נושאים שונים, בשיחות ומיפגשים, הנטייה "לחפור" עמוק כדי לחשוף גם את האמת ( שניקברה אי שם בהשפעת יופיטר-נפטון). וויכוחים עלולים להתעורר, חלק מכם ירגישו שיש להם כוח להשפיע (לדבר בפאתוס), נסו להרגיע ולא להיות אובססיביים. פשרה תמיד עוזרת יותר.

מופע מולד הירח ב 28.09 במזל מאזנים, יצטרף למבנה כוכבים שעלול לעורר פצעים מהעבר במערכות יחסים. נסו ברוח החגים, ערב ראש השנה, לפתוח דף חדש ולהמשיך הלאה שמחים וטובי לב לכבוד השנה החדשה.

שימו לב, אם אתם מתייעצים, בעיקר בנושא רפואי, יש סבירות לדיאגנוזה מוטעית, לכן גם הטיפול שתקבלו, עלול להיות שגוי. העדיפו לדחות ייעוצים לפחות בשבועיים.

03.10 כוכב פלוטו נעצר ומשנה כיוון. המבנה שבו נמצא יתן לו הרבה כוח. השפעה שתהיה גם על המיפגש שלכם עם עצמכם.

תקופת החגים מיד אחרי יום כיפורים, שילוב של יופיטר, קופידון ווסטה וונוס זה הזמן בהא הידיעה, לשבת בחברותא, לחגוג עם המישפחה, ארועים שיש בהם שמחה.

תזכורת: מרשימה הקצרה על המצב הביטחוני של מדינת  ישראל שהופיעה כאן ב 28.08.2019 : ציינתי ולא בפעם הראשונה, ש"מדינת ישראל נמצאת במלחמה! אלא שזו מלחמה "אחרת" ממה שהכרתם. המלחמה הזו מתמשכת לאורך זמן.

מבני הכוכבים הנוכחיים מורכבים. אלה ימשיכו "לעורר" גלי אלימות אצלנו בזירה הפלשתינית, שהם על-פי רוב משמשים "פרוקסי" של אירן. גם אירן נוכחת במציאות הביטחונית שלנו… (לא לטעות, גם החיזבאללה היא זרוע של אירן)

…גלי האלימות שחווה מדינת ישראל בחודשים האחרונים התחדדו. כוכב אורנוס נמצא במפתהמדינה על מעגל הקארמה. כוכב אורנוס מציג אירועים לא צפויים. הוא "אוהב" להפתיעלטוב ולרע. הסבלנות לא נוכחתעם אורנוס יהיה קשה לתכנן לטווח ארוך, ועוד יותר קשה לדבר על שגרה. סבירות גבוהה שהמתחים יתחזקו!…"

הנפיצות ברצועות הזמן האלה גבוהה, מופע הירח המלא ב 14.09 מלווה בהיבטים לא נוחים של מארס, ומפת הירח המלא עצמה מכילה גם לוחמה ואלימות, האם זה רמז שמשהו מתבשל מאחורי הקלעים? "…מאוקטובר 2019 אורנוס הנמצא כבר בנסיגה יגיע למנעד מתוח עם כוכב מארס המקודם. עד אמצע נובמבר (היה שם כבר מאמצע מאי 2019עד אמצע יוני). באותו מקום במזל מאזניים נמצאת נקודת האמצע כירון/סאטורן במפתהמדינה… ותגיע לאותה נקודה שוב במרס 2020, כך שלאורך השנה לא צפוי רוגע".

זמני הירח הבטל:

יום שבת 14.09 הירח בטל משעה 07:32 עד 01:31 אחרי החצות.

יום שני 16.09 הירח הבטל משעה 18:53 עד למחרת בשעה 13:30

יום חמישי 19.09 הירח בטל משעה 16:56 עד 23:57.

יום ראשון 22.09 הירח בטל משעה 05:40 עד למחרת בשעה 07:49.

יום שלישי 24.09 הירח בטל משעה 01:04 עד 12:19.

יום רביעי 25.09 הירח בטל משעה 19:13 עד 13:36.

יום שבת 28:09 הירח הבטל משעה 06:57 עד 13:02

יום שני 30.09 הירח הבטל 05:05 עד 12:41.

יום רביעי 02.10 הירח הבטל משעה 12:45 עד 14:43.

יום שישי 04.10 הירח בטל משעה 10:33 עד 20:42

יום שני 07.10 הירח בטל משעה 02:24 עד 06:41

יום שלישי 08.10 הירח בטל משעה 21:35 עד למחרת בשעה 19:04

יום שישי 11.10 הירח בטל משעה 12:45 עד למחרת בשעה 07:45.

 

 

ולפני הבחירות:

חוזרת בתמצית על מה שכבר נכתב כאן ב 14.06.19

ראש הממשלה בנימין נתניהו נתניהו ימשיך בתפקידו כראש ממשלה.ייתכנו מהמורות בדרך להקמת הממשלה כשיגבש קואליציה. אבל זו מהותה של הרכבת קואליציה (יום הבחירות עצמו לפי תאריך עברי, בעייתי). נזכור שהמתיחות הביטחונית מלווה את המדינה, ויש לה גם השפעה על ההתפתחויות סביב הקמת הממשלה. (כמו שנכתב בחלק העליון של הרשימה הנוכחית).

במפה המסמלת את תפקידו כרה"מ, הכוכבים ממשיכים על ציר 4-10, 2-8לסירוגין עם 5-11 ו-6-12. נפטון/פלוטו על 4-10, יש יציבות (אחרי שעוברים כמה מהמורות ), . שמירה על הקיים לצד תוכניות לטווח הארוך, יש שמירה על מרחב התבטאות להזדמנויות חדשות. עם כוכבים על 6-12, יהיה עליו להזהר מ"השותפים" ומהאנשים איתם הוא עובד, ומומלץ לו שלא לתת בהם אמון עיוור בתהליך של קבלת החלטות. לאחר שהתייעץ, רצוי שיקבל את ההחלטה בעצמו, בדרכו שלו, גם אם לא תמיד תהיה מקובלת על אחרים נתניהו הוכיח שהוא קורא את התמונה הרבה לפני שאחרים קולטים או מבינים על מה הוא מדבר. לא מתעלמת ממעגל נוסף, כוכבים על צירים 1-7, 5-11 ו-3-9, ואלה מספרים לנו שצפויה דינמיקה שתגרום לו לבחון מחדש את המקום והמצב שנמצא בו בתפקידו כראש הממשלה.
הכוכבים הנמצאים במעגל הראשי, על הצירים 4-10, 2-8, 3-9, במפה המשותפת עםמפת המדינה. המשמעות היא שימשיך ויתמקד במטרות ארוכות טווחשישרתו את המדינה. התמודדות שתהיה בתוך מציאות תובענית (2-8), לצד שמירה על הקונצנזוס.(3-9) החולשה במבנה הכוכבים הזה, שאדם משקיע הרבה אנרגיהכדי לשמור על מה שכבר השיג (למען המדינה). עלול למצוא עצמו גם במאבקי כוח, ובמצטבר זו אנרגיה שוחקת מאוד.לא פעם כתבתי כאן שנתניהו יהיה זה שיחליט מתי הוא פורש  (ולא כל כך מהר) מצבי כוכבים אולי רומזים על התהליך שיביא אותו להחלטה הזו.

(לאורך השנים, אני מתייחסת בעבודה שלי על רה"מ נתניהו רק למפה המציגה את תחילת תפקידו כרה"מ ב-2009, ולא למפה האישית שיכולה לספר כל מיני דברים שהפרשנות שלהם עלולה לתעתע ולהטעות את אלה ה"קוראים" אותה!).

"כל אחד יכול לאחוז בהגה הספינה כאשר הים רוגע" אמר סירוס, אבל "מסוגל לפקד רק זה שיש לו העוז והיוזמה לא לציית". כך אמר ויליאם מק'דוגל.

 

"ימינה" איחוד מיפלגות הימין:

האיחוד של מיפלגות הימין שקראו לעצמם "ימינה", במפה משותפת עם מדינת ישראל, מציגה יציבות, הסטאטוס שלה מוגדר, החשיפה קיימת, ועוזרת להם לקבל תמיכה מהקהל שלהם, הכוכבים על ציר 6-12, מציגים את הנורמות והערכים האידיאולוגיים כולל ערכים אמוניים, בסיס לקבל את קולות המצביעים המזדהים עם אותם ערכים. אבל 6-12 מציג את מקומה של המיפלגה, מיפלגה שאינה במרכז הקונצזוס.

המפה המקודמת של "ימינה" עם מדינת ישראל, ליום הבחירות, שילוב הכוכבים מספר לנו שהאיחוד לא יצליח לסחוף המונים.

תקציר ממה שכבר נכתב: ב 19.07.2019

"כחול לבן" "המפלגה הזו יצאה לאור בזמן ירח בטל ב-21.2.2019. בהמשך אותו יום נרשמה ובשעות הערב הופיעו בני גנץ ויאיר לפיד והודיעו שהם הולכים ביחד "כחול ולבן". במפות המקודמות ליום הבחירות 17.9, בשעה שבה מתחילות לזרום התוצאות 22:00 והלאה, הירח נמצא במזל שור ועולה על המארס שלהם במפה, 5 מעלות במזל שור. המארס נמצא באותו מקום גם במפות הבסיס. השילוב בין הירח והמארס "כואב". אורנוס מגיע בזמנים האלה ל-6-5 מעלות שור. גם הוא יעבור על המארס של "האיחוד" (גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי..)זה חומר נפץ. האם ישפיע עוד לפני הבחירות או אחריהן? את המרמורים של אחד מהם כבר שמענו בכל מקום…

היום כבר ברור שהם לא ישארו ביחד.

כוכב סאטורן על ציר 1-7 מעיד שהם מתמודדים עם בעיות שאין להן פתרון. המציאות שעליהם להתמודד מולה היא תובענית עבורם ב"ביחד". היציבות שלהם כשותפים תתקיים רק אם כל אחד יבין את מקומו ב"איחוד". נזכור ארבעה נהגים אוחזים בהגה אחד. בינתיים האחדות היא רק למראית עין. למעשה הם בבועה, השומרת עליהם עד שהמציאות תשתנה. מבנה הכוכבים 4-10, 2-8, 6-12, אינו מאפשר התפתחות. לא נתעלם מהמארס שיגיע למולות מדויקת ביום הבחירות לכוכב מרקורי במפות של המיפלגה. הרבה כעסים יעלו ויצופו ויהפכו לעימותים מילוליים "מי אשם ולמה". המעבר של כוכב פלוטו באותו יום על הוונוס במפת הבסיס "מבטיח" שכל המלל יכלול גם סודות ורכילות מאחורי הקלעים. "שישו ושימחו". שלחלקם כבר נחשפנו.

"הפוליטיקאים שוגים וחושבים את השבשבת לדגל" (ויקטור הוגו)
אהוד ברק:

כתוב: "אל יִתְהַלֵּל חוֹגֵרכִּמְפַתֵּחַ (מלכים א' פרק כ) ובספר ירמיהו בפרק ט: כתוב "אַליִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר בִּגְבוּרָתוֹ".

זכרו כשהתחיל את הקמפיין שלו, כשאהוד ברק הציג את עצמו כ"בעל הניסיון" שרק הוא יכול להיות ראש ממשלה במקום ראש הממשלה בפועל, בנימין נתניהו.

להלן תמצית ממה שכבר אמרו עליו הכוכבים, ( ברשימות שכבר כתבתי בעבר, ולאחרונה ביולי 2019)

"…במפה המשותפת של אהוד ברק עם המדינה, קשה להתעלם מכוכב סאטורן שעובר אצלו על זנב הדרקון, במזל גדי. "קארמה"! המעבר הזה, "משחרר" וחושף אירועים, סיפורים ורכילות מהעבר. זו החוויה של אהוד ברק לאורך השבועות האחרונים. התקשורת מזכירה לו כמה דברים פיקנטיים עלהתנהלותו בעבר. עוד במפה המשותפת 1-7, 5-11 – יש אופוריה, אבל גם על דרך שאין בה אפשרות למחויבות ארוכה. במעגל נוסף הכוכבים מציגים 10-4, 8-2, 9-3, לא ניתן ליצור איתם יתרון על מתחרים במציאות שאליה הוא מתכוונן. המפה המקודמת של ברק עם המדינה נכון להווה, גם מציגה את ראש הדרקון והסאטורן, בבית 9, במולות לירח. זו הסיבה שלאחרונה שמענו על סיפורים הקשורים במעשיו בחו"ל. בית 9 מסמל חוק ומשפט. בית 9 מסמל גם שאיפות אישיות. במפה המשותפת, ביום הבחירות הירח במעלה 13 במזל גדי. כוכב סאטורן גם הוא יהיה ב-13 גדי. הכוכבים אומרים "צפויה לך אכזבה".

על מפלגת העבודה נכתב כאן עוד ב-2.6.2017"…

אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה, לפרק הכל… "פינוי בינוי" להתחיל מהתחלה, בתאריך שיתן לגוף החדש, תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה."

ב 19.04.19 נכתב כאן:"…כוכב נפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 1-7, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. אבל אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל כוכב סאטורן על ציר 2-8 במהלך 2019 מקשה מאוד על המפלגה במתכונת הנוכחית להרחיב מעגלים. כלומר, אם לא יהיה איזשהו מהלך משמעותי שבו תתחבר מפלגת העבודה למפלגה נוספת, מספר התומכים בה לא יגדל..."

בהווה, עמיר פרץ הרים את הכפפה ובנה יחד עם אורלי לוי אבוקסיס ב 18.07.2019 שיתוף פעולה לקראת הבחירות בשם "העבודה –גשר". המפה עצמה לאותו יום מציגה כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12, שיתוף פעולה שלא מתחשב בנורמות. הם מחפשים את הדרך שלהם להתבטא. אין זה צירוף המעניק וודאות! יהיה עליהם להוכיח את עצמם כשהם בוחרים ללכת נגד הזרם. (תחשבו על מיפלגת העבודה המיתולוגית, זו שבנתה את מדינת ישראל, משנה את תדמיתה). הצירוף של 5-11 הוא זה המעיד שהם מנסים לקבל תמיכה רחבה גם מקהל חדש בגלל שהם יוצרים לעצמם שם חדש וייחודי. הם הציגו תוכנית כלכלית שאפתנית שתרצה את כולם, עם נפטון בבית 2 בריבוע ליופיטר, זה הצירוף של אידיאולוגיה ופשיטת רגל. התקשרות בניהם נראית זמנית.

המפה המשותפת שלהם עם מדינת ישראל משאירה את חוסר הוודאות. אבל במעגל נוסף 4-10, 5-11, 6-12 מקבלים מהם את תחושת השליחות שהם מאמינים בה ומעניקה להם בנתיים יציבות ואמונה בדרך, אולי גם הערכה מהסביבה, אבל לא מספיק כדי לקבל את ההכרה שציפו לה ולכן הם ישארו מיפלגת נישה קטנה. כוכב סאטורן העובר על ציר 2-8 בימים אלה יאכזב אותם במבחן התוצאה.

אביגדור ליברמן: נכתב ב19.07.19

 

בעקבות ההחלטה על בחירות חוזרות כתבתי: "המפה של אביגדור ליברמן הציגה 'הפתעה כואבת' כאשר הוא הבין שהתוצאה של המהלך שלו מובילה לבחירות. כנראה חשב על התפתחות אחרת… מארס 7-1, בנוסף לראש דרקון/מארס על ציר 8-2 מספרים לנו, שלא לכך הוא ציפה…" ברשימה שנכתבה כאן ב-3.6.2016 נכתב בעקבות הצטרפותו של ליברמן לממשלה בתפקיד שר הביטחון: "המפה האישית של שר הביטחון החדש עם מפת המדינה מלווה בכוכב נפטון על ציר 7-1. הזהירות מאפיינת את ההתפתחות החדשה. התחושה שמתעוררת עם הכוכבים העוברים על המפות, היא שתהיה בעיה מסוימת בשיתופי פעולה מידיים עם המערכת. המגמה מצד המערכת לבחון את שר הביטחון נראית דומיננטית. כוכב נפטון מציג חוסר אמון וגם חשדנות. זה מופיע גם בהשוואה בין הכוכבים העוברים עכשיו על מפת המדינה ובין המפה שלו". ההמשך ידוע, כך פתאום עזב אביגדור ליברמן את הממשלה בנובמבר 2018. הוא הרגיש שאינו משפיע או משתלב במערכת קבלת ההחלטות במשרד הביטחון (הנפטון "הוכיח" את עצמו). במפת הלידה של ליברמן, רואים שהוא צריך להרגיש שייך! שייך לקבוצה, לחברה ולמשפחה. אם אינו מרגיש כך, הוא חש לא "במקום". בנוסף, הירח במפת הלידה נמצא במעלה האחרונה במזל דלי, מה שמוסיף לתחושת ה"לבד" ולהתנהלותו הלא צפויה (זו לא פעם ראשונה שליברמן קם ומתפטר בגלל שנפגע או אולי פשוט כי הרגיש ש"מיצה" את עצמו). כל פעם הוא חושב ומקווה ש"יהיה בסדר". מנסה, מצטרף עם אופטימיות "הכל גן עדן פלוס" ואחר כך מתאכזב. זה אופיו של נפטון – אידיאליזציה של מצבים. הציפייה להשתלב מתנגשת אצלו עם חוסר הסבלנות, החשדנות ורצון שהכל יסתדר עוד "אתמול" (שמש – מארס במפה האישית). מה שמחזיר אותו פעם אחר פעם לנקודת ההתחלה. בחודשים אלה, מעגל אחד במפה המשותפת שלו עם המדינה 10-4, 11-5, 12-6 מציג ניסיון לבנות לעצמו מקום ראוי שיאפשר לו פעולה עצמאית, אבל הוא משלב את זה בהתנהלות שאינה נורמטיבית, בבניית נישה מסוימת שתקשה עליו מאוד ותרחיק אותו ברגע האמת ממוקד קבלת ההחלטות. המעגל השני מציג 4-10, 2-8, 3-9. כאן המראה תציג לו את ההזדמנות שנכון יותר לבחור את ההליכה בתלם, ורק התנהגות לפי כללי המשחק עוזרת לשמר הישג שכבר קיים. משקלול כל מעברי הכוכבים, המחשבה שהצליח או יצליח להשיג משהו ולהיות גורם משפיע, היא זמנית. במבחן התוצאה זה לא יקרה (זה גם מה קרה אחרי שניסה להכתיב את אופי הקואליציה בבחירות האחרונות שהיו באפריל 2019). במהלך מסע הבחירות הנוכחי, ליברמן ירגיש אופוריה. אבל התוצאה לא תעניק לו את הכוח שמצפה לקבל. לכן, גם אם יעבור את הבחירות וייכנס לכנסת, הסאטורן שנמצא על ציר 7-1 יקשה עליו ליישם את ההבטחות שהוא מפזר עכשיו. פשרה תועיל לו יותר. הכוכבים בקידומי המפה האישית שלו עם המפה של המדינה מציגים תמונה חדשה. האם עומדים לצוץ "סיפורים" חדשים על-אודותיו? חשיפה לא נוחה? כזו שתגרום לו ברצועת הזמן פברואר-אפריל 2020, להבין שהוא בבעיה ועליו להתחיל לחשב מסלול מחדש. סימן שאלה גדול יעלה ויהיה עליו להסיק מסקנות, האם יחליט לתפוס מרחק מהמשחק הפוליטי? ימים יגידו.

"עור עבה זאת מתנת אלוהים" (קונראד אדנאור)

 

 

 

 ולכותרות המלוות את הבחירות אצלנו, על דת ומדינה:

המבנה של זנב דרקון וסאטורן במזל גדי, הוא מבנה שמשמעותו קארמה. כלומר אין הסבר לוגי להשפעה שלהם. אבל המבנה הזה משפיע על ארועים פוליטיים חברתיים (הגזענות והאנטישמיות שצפו ועלו על פני השטח בגלוי)  ודתיים סביב העולם. החוויה היא של הרבה אי שקט שיביא להתמרה (טרנספורמציה). ההשפעה כבר מורגשת ולא רק אצלנו במדינה. האתגרים שיעמדו בפני המנהיגים, הפוליטיים והדתיים, תהיה לשמור על חוכמה, אחריות ובעיקר להקשיב בפתיחות לאנשים, הרוצים שינוי אבל לא מהפך! כוכב סאטורן במזל גדי הוא שמרן. כלומר, יש ציפייה להתחדשות, רעיונות אחרים אבל בלי לפגוע בקיים.

ולקראת הבחירות נסו לזכור:

"יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך" (אבות ב, ג)

רשימה על הכלכלה בעולם תופיע בשבוע הבא.

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .