eXTReMe Tracker

מה הכוכבים מספרים על המדינה. תש"פ

 

תמונת הכוכבים שלפניכם היא אך ורק למדינה!

"בּוּקָה וּמְבוּקָה וּמְבֻלָּקָה" ( ספר נחום)…זו הכותרת, כשמנתחים את ההורסקופ של מדינת ישראל לשנה וחצי הקרובות.

כוכב אורנוס, עובר על ציר 1-7 עד תחילת נובמבר 2019, ויחזור שוב במרץ 2020-מאי ואחר כך בין דצמבר 2020- פברואר 2021.

כוכב אורנוס על ציר 1-7 הביא איתו לצערנו הרב את הקיטוב לעם, ובדרכו, לא ירגע. (תיזכורת אורנוס "בילה" על ציר 4-10 במפת המדינה בתקופת הסכמי אוסלו ויצר פילוג למי ששכח ). כוכב אורנוס גורם לחשוב שיש אלטרנטיבה אחרת חדשה ומלהיבה.  אבל על פי רוב זו התנסות חדשה שההתלהבות משתלבת בה עם ציפיה שהנה יגיע השינוי הגדול אבל זה לא יעמוד במבחן המציאות. די מהר מבינים שהציפיות שהיו אין להן בסיס. בעיקר אל תצפו לתחושת ביטחון ההרגשה תהיה שכל האפשרויות פתוחות ועדיף שכך.  עם אורנוס החוויה תהיה רק של אי שקט שיכול להשפיע בכמה מישורים, לא רק חברתיים ופוליטיים, אלא גם ביטחוניים. כך שקשה להאמין שאזרחי ישראל ירגישו את השקט בשנה הקרובה.

במעגל נוסף הנפטון ממשיך על ציר 1-7, ו"עוזר" לקושי לגבש שיתופי פעולה עד פברואר 2020.

הנפטון יגיע אל מעגל קארמה על ציר 4-10, החל מאפריל 2020, גם נפטון/פלוטו יגיעו אל ציר 6-12 אולי תיקון, אבל רק עם הסכמה לממשלה אחדות/רחבה, גם כשהאיחוד יהיה נגד כל הסיכויים, כל השבטים בעם יבינו שאין דרך אחרת אלא לחפש את המשותף וינסו לבנות משהו על בסיס ערכים שהכירו מהעבר. הכוכבים על ציר 6-12 מציגים את הצורך למצוא מכנה מנטלי משותף, וכנראה במבחן התוצאה אף צד לא יהיה בשל לכך באמת.  וכוכב אורנוס שיגיע שוב בדצמבר 2020 שוב יבלגן את המערכות כאן עד פברואר 2021, ושוב צפויות חריקות ושוב יחפשו את השינוי. המדינה בשנה הקרובה תהיה בתהליך של "שבירת כלים".

על הצירים הראשיים של המדינה נמצאים גם בהווה כוכבים על 4-10, 2-8, ובקיץ הבא יצטרף הציר 6-12. זו מציאות שאין בה התפתחות. כל שותפות שתיבנה תהיה בתנאי שיהיו גבולות ברורים, הגורל המשותף של כל המיפלגות יכניס את כולם לסוג של בועה, שאולי תיתן אשלייה שיש אפשרות לבנות איחוד בתוך מציאות בעייתית. המציאות אינטרסנטית תשרת מערכת יחסים של תן וקח. האחדות תישמר כל עוד האינטרס של כל צד נישמר. אל תצפו לאידיאליה. לא לאורך זמן.

בשנה הקרובה כוכב סאטורן יעבור על ציר 1-7, בחודשים פברואר 20-מרץ, יולי 20-אוג' ואוקטובר 20 – דצמבר, מעבר שיציג משבר שצריך יהיה לנהל אותו.

כלכלית, (2-8) התמונה לא אידיאלית. לא זמן להשקעות, אנחנו לקראת שנה של התכווצות כלכלית, (לא רק בארץ), ועל המדינה יהיה להתנהל במסגרת כלכלית ברורה, התנהלות מוגבלת שלא תמיד תהיה במסגרת הנורמות המקובלות.

החוכמה תהיה לשמור על הקשרים העיסקים שכבר קיימים, ולא לשנות כדי שיהיה אפשר לשמור על מה שכבר הושג כאן בשנים האחרונות.

אל תצפו לשנה קלה, כאן אצלנו, מעתה ולאורך 2020, גם אם תקום בשלב כלשהו ממשלת אחדות, שנראית היום אידיאלית עבורנו, נזכור שזו בועה זמנית ושקט לא  יהיה פה.

כוכב מארס יתחיל בנסיגה במהלך ספטמבר 2020, על ציר 1-7, בהמשך יצור מנעד קשה עם סאטורן ופלוטו. אלה זמנים לא קלים מבחינה ביטחונית.

המפה המקודמת (2019) של המדינה שתשפיע עד יולי 2020, מחזקת את תחושת המשבר בעיקר הביטחוני.

במפת חזרת השמש במאי 2020 התחושה שאנחנו נצטרך למצוא את הדרך רק עם עצמנו, לא תהיה תמיכה חיצונית שתעזור להתמודד עם כל המשברים שיגיעו, והמריבות כאן לצערי הרב ימשכו.

רבים יתגעגעו לעשור האחרון שהיה ברובו רק טוב בכל המישורים.

"הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר." ( ישעיהו פ כ)

 

לבקשתכם:

תחזית אקלימית לשנת תש"פ 2019-2020 על פי סודות האר"י הקדוש.

" למרות הגשמים הרבים, שנה על גבול בצורת עם סערות רוח וגשם קשות במזג האוויר המשברות את העצים. חורף גשום מאוד וקיץ על גבול הבצורת. כי תקופת ניסן היא בשעת צדק, יהיה הרבה גשם בהתחילת השנה הזאת –אבל בזמן החריש יפסיקו הגשמים ותתייקר התבואה במערב שלושה חודשים טבת שבט אדר ואח"כ ירדו גשמים רבים וחזקים… כללית בחורף יהיו כמויות גשם גדולות מאד אבל לא בזמן…"

ועוד חיזוי העתיד האקלימי מהמקובל ר' משה הררשן לפי ימי השבוע בהם מתחיל א' טבת.

לפי א' טבת החל ביום ראשון, אז באותה שנה יהיה גשם רב ובסוף הקיץ יהיה מעט גשם בעולם…

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .