eXTReMe Tracker

תחזית למדינת ישראל, ערב ראש השנה תש"ע

מדינת ישראל במהלך השנה הקרובה עוברת הרבה שינויים, כאשר הכותרת היא "שחרור". אנו נכנסים לתקופה בה קיימת השתחררות מתפיסות או מכללי משחק שהיו עד כה חלק מהמציאות ונעים לעבר תקופה חדשה.

יש בחינה של כיוונים ואפשרויות חדשות, בכדי לפתור בעיות.

שנה בה הדינאמיקה גבוהה והמטרה להביא להחלטות ולפעולות, שיכולות להביא לשגשוג ולרפורמות מנהליות חדשות, מתוך כוונה לעודד השקעות חדשות ולשחרר בירוקרטיה, על מנת שהכל יזרום יותר בקלות. הנושא הכלכלי והנושא המסחרי, יהיו מודגשים יותר השנה ויביאו להתפתחויות כלכליות חיוביות.

עוד נושא שיהיה מודגש יותר השנה, הוא המישור המישפטי, ניראה שישנם ניסיונות לפתור עומס בבתי המשפט, אולי מגוון גדול יותר של בתי משפט, להליכים מזורזים יותר. תהליך נוסף, שכבר מתקיים ויימשך, הוא בחירת שופטים, גם כאלה שאינם שייכים ל"קליקה". זאת להבדיל משנים עברו.

נהיה עדים לרצון לקיים מנהל תקין, הצדק היוצא לאור, חשיפה של עוולות וכן הלאה, כל אלו ימשיכו ללא כחל וסרק.

מה שמוסיף ומחזק את התהליכים הללו זו המולות בין כוכב סאטורן וכוכב אורנוס במפת הממשלה, היבט זה מצביע על כוונה לשבור את הסטאטוס קוו ומעברי הכוכבים, במהלך השנה הקרובה, על ההורוסקופ של המדינה, משתלבים עם אותם הכוכבים.

את השנה הקרובה, אפשר לחלק לשני חלקים, החלק הראשון הוא מהתקופה הנוכחית ועד אפריל 2010, והחלק השני הוא מאפריל ואילך.

בנימין נתניהו החל לכהן כראש הממשלה, בתאריך 31.03.09, כאשר נישבע אמונים למדינת ישראל. כעת, לנתניהו ולממשלתו, יש יכולת לתמרן טוב יותר את המצב, יש הרבה כדורים באוויר, ישנה תחושה של מרחב ואפשרות לבחור כמה כיוונים לפעולה, בו זמנית. נהיה עדים להחלטות, המאפשרות לתמרן טוב בכל החלופות האפשריות.

לפי מפת הקומפוזייט, רואים שיתוף פעולה בין מדינת ישראל וארה"ב. יש הסכמה הדדית, (אולי גם הסכמה לא להסכים) עם כוכב סאטורן על הציר 4-10 (אירן?), אבל זה היבט המשפיע זמנית ולסירוגין. המעבר הראשון יהיה בחודשים נובמבר 2009 עד מרץ 2010, ואחר כך במהלך אוגוסט-ספטמבר 2010.

מאפריל 2010, הממשלה תצטרך לתמרן במציאות מורכבת יותר, תמרון לא פשוט, הדורש החלטות קשות בנוגע למה חשוב יותר ואיך לתמרן בין אינטרסים חיוניים ומנוגדים. זה יכול להתבטא בלחצים פוליטיים מבפנים, או לחצים חיצוניים ואלה יוצרים סדר יום חדש.

ההורוסקופ המקודם של נתניהו עם מדינת ישראל, מעיד על שביעות רצון מדרך ההתנהלות שלו, והתמיכה שהוא מקבל.

כלכלית: 

מצב הכוכבים של מדינת ישראל מעיד על מצב כלכלי טוב יותר ממדינות אחרות בעולם, בעיקר מול ארה"ב ואנגליה. התמונה לא תשתנה ובמהלך החודשים הקרובים הכוכבים, קיימת דינאמיקה כלכלית חיובית, פוטנציאל כלכלי שיש לתת לו הזדמנות. עם עדיפות לפרוייקטים מוגדרים ביוזמת משרדי הממשלה וגופים מימסדיים שונים.

הליכוד:

מעקב אחרי מצב הכוכבים של המפלגה, מעיד שהשם "ליכוד" נכון גם אם יש כמה "מורדים", למעשה היציבות נשמרת, עם הכוכבים יופיטר ונפטון על הציר 4-10. הכוכבים האלו מצביעים גם על מטרות ממוקדות לטווח הארוך. השילוב של כל הכוכבים, לאורך החודשים הבאים, מצביע על רצף פעולות המייצר יציבות, לצד מרחב, שבו כל אחד מחברי המפלגה יכול לבטא את דעתו, בלי שזה יביא לפגיעה והמפלגה נשמרת כיחידה אחת. אם נשמע פה ושם על ניסיון להתסיס, או לאיים על הלכידות, אלה יהיו ניסיונות זמניים. המפה המשותפת של "הליכוד" עם מדינת ישראל, מעידה על תמיכה רחבה, עם יכולת לייצג את הערכים והנורמות גם בחברה.

אהוד ברק:

ההורוסקופ האישי של אהוד ברק מעיד על היכולת ליצור רצף פעולות שיבטיחו יציבות במעמדו, עם נקודת הביניים אורנוס/ נפטון על ציר 4-10. יש דינאמיקה חיובית בה ברק מזהה פוטנציאל עתידי וכך יכול לצאת ממצבי אלתור, למערכת הבונה אסטרטגיות, אשר אמורה להתאים למגוון מצבים. ההורוסקופ שלו בהווה ובחודשים הבאים, מציג אדם הנמצא בצומת מרכזית, היכן שמתקבלות החלטות אסטרטגיות, עם כוכב אורנוס על ציר 3-9. על פי רוב, זו מפה של אדם שמקבל הזדמנות ומוערך על ידי הציבור.

ההורוסקופ המשותף של ברק עם מפלגת העבודה מעיד גם על יציבות מעמדו. יש יכולת להתקדם בהשגת מטרות וכוכב נפטון על ציר 4-10 תומך בו. הוא נדרש במצב הכוכבים הקיים להתייחס למציאות המיידית ולמצוא לה פיתרונות, פעילותו תהיה על בסיס כללי המשחק המקובלים. עם זאת, יש תמיכה רחבה בפעילותו עם כוכב פלוטו על ציר 5-11. גם ההורוסקופ המשותף של ברק עם מדינת ישראל, מצביע על אותה מגמה, שמירה על יציבות מעמדו ויכולת לשתף פעולה עם גורמים שונים סביבו.

בהורוסקופ המשותף של ברק ונתניהו, כוכב סאטורן על ציר 4-10, בנה את שיתוף הפעולה וממשיך להשפיע, בהמשך השנה הבאה מפת היחסים מראה שהם ממשיכים לשמור על שיתוף פעולה ומקדמים רעיונות, תוכניות והחלטות, בהדרגתיות, על בסיס הנורמות המקובלות. יש ביניהם פתיחות קומוניקטיבית, ערנות ויכולת להיות פתוחים לערוצי מידע שונים ולסנן מהם את מה שרלוונטי למדינת ישראל.

בהורוסקופ של מפלגת העבודה המתח קיים, הרבה מילים ואיומים, היוצרים חוסר וודאות זמני. עם ראש דרקון/פלוטו על ציר 1-7 סימני השאלה ימשיכו לעלות. המסגרת רופפת ויכולה אמנם להביא להתחלות חדשות, אך לא ליציבות!

אלה שיחליטו שהם בונים לעצמם נישה חדשה של המפלגה, יכשלו במטרה האמיתית. מאחר ומצב הכוכבים אינו מאפשר התחלה חדשה שתאריך ימים.

ציפי לבני:

יתכן שבהמשך, יופעל על ציפי לבני לחץ להיכנס לממשלה, (אולי בגלל המצב הביטחוני?), כוכב סאטורן על ציר 4-10, אבל זה מצב זמני. כוכב פלוטו יגיע לציר 1-7 וישחרר אותה מהבטחות או קיבעונות, שמלכדה את עצמה לתוכם, מרגע שנבחרה כיו"ר קדימה.

קיימת אפשרות, הנראית מהמפה המשותפת שלה עם מפת המדינה, שאולי ייעזרו בה בקשרי חוץ, אבל הכל מאחורי הקלעים. מבנה הכוכבים מעיד שלמרות שזכתה בסטאטוס של יו"ר המפלגה הגדולה במדינה, לא קיבלה הכרה, וזה נשאר כך גם לחודשים הבאים.

ביטחון:

מדינת ישראל מושפעת השנה מכוכב מארס העובר במזל אריה, כשבעה חודשים והחל מהתאריך 20.12.2009 יהיה בנסיגה עד שייעצר על מעלת האפס במזל אריה, בתאריך 10.03.2010. כוכב סאטורן מתקרב לאופק של המדינה ובנוסף, היבט בין הכוכבים פלוטו וסאטורן, משתתף לאורך ההיסטוריה במבני כוכבים שהביאו למלחמות (ההיבט הזה היה בזמן מלחמת השחרור שלנו, כך שזה היבט נמצא במפת המדינה, הוא הופיע בזמן מלחמת יום כיפורים, והיה גם בזמן התקפת הטרור על מגדלי התאומים בתאריך 11.09.2001, מה שהוביל בהמשך למלחמת המפרץ השנייה), ההשפעה הזו מעידה על עוינות בין מדינות, וגם בתוך המדינות עצמן.

הסיפור עם אירן מורכב, על מדינת ישראל להתמודד עם הבעיה, אבל זה ניראה יותר בסוף קיץ 2010, אם כי יש מצבי כוכבים שמצביעים על אפשרות למלחמה, מבצע או משהו דומה, גם קצת לפני עצירת המארס לפני הנסיגה בחודש דצמבר 2009,וגם באביב, בזמן עצירת כוכב מארס כשהוא יוצא ממצב הנסיגה, במהלך החודשים מרץ – אפריל 2010.

מחודש אפריל 2010 עד אמצע חודש יולי 2010, כוכב סאטורן חוזר למזל בתולה, ייעצר על כוכב מארס המקודם במפת המדינה. אי אפשר לדעת בוודאות מול מי נצטרך להתמודד, גם אינתיפאדה יכולה להתעורר, מה שמביא למסקנה שכך או אחרת, השנה "יהיה שמח…"

"אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת, רק מילה בעברית חודרת אל נשמתי בגוף כואב, בלב רעב כאן הוא ביתי" (אהוד מנור)

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .