eXTReMe Tracker

11.1.13-4.1.13

▪  ▪  ▪

בימים הקרובים, עד לתאריך 9.1.13, מתעוררים קונפליקטים שאופיים יהיה ברוטאלי. העימותים יהיו בעיקר בתוך החזית הפוליטית והצבאית. בנוסף למה שנראה או נשמע בסביבה הקרובה והרחוקה בעולם יתעוררו גם מתחים וחששות אישיים. הפעילות היא דינמית ודוחפת גם לתגובות בעלות אופי פיזי. זה ישפיע גם על המציאות האישית, כך שנהיה עדים לסצנות שיש בהן סגנון דיבור החלטי ו/או התנהגות מוגדרת באופן חד-משמעי, בכל הרבדים, משולבת ברצון ובצורך להתגבר על מהמורות. חוסר הסבלנות ישפיע על תקשורת בינאישית ואתם תחפשו דרך לשבור את התבניות השמרניות שמקשות עליכם להתקדם. שילוב הכוכבים סביב התאריכים 8.1-5.1 "מבטיח" שיהיה קרררררר.

שימרו בבקשה על הסגנון גם בזמן הנהיגה. הדינמיקה הזו תעזור לכולנו להתגבר על פחדים, לחזק את המשמעת העצמית ותשפיע גם על שינוי הרגלים בחיי היומיום, כמו למשל שינוי הרגלי אכילה ופעילות ספורט מסודרת וקבועה. מהתאריך 6.1 ועד לתאריך 26.1 זוהי תקופה חיובית לטיפולים רפואיים אלטרנטיביים, בעיקר כדי ללמוד על הקשר בין המחשבות והרגשות לבין הדרך בה אתם חושבים על מצבכם הבריאותי, כמו גם להבין שחשיבה חיובית תורמת למצבכם הנפשי והפיזי.

עוד מבנה כוכבים בקלחת, ממשיך לתאריך 8.1.13, משפיע על החשיבה והופך אותה לאובססיבית. תרגישו שקיים צורך לשכנע את המאזינים ברעיונות חדשים, שאתם מאמינים בהם ורוצים לממש אותם בכל מחיר, מתוך תקווה שאלה יעזרו לכם לעלות על דרך שתהיה שפויה יותר.

החשיבה תהיה ברורה ומעשית ועיקרה להגיע לאינטראקציה עם אנשים כדי להוציא תוכניות מהכוח אל הפועל. זו תקופה טובה לקדם את התוכניות הפיננסיות, לפתור בעיות כלכליות אישיות, ולהיכנס גם למשמעת בעקבות החלטה אישית על תקציב משפחתי או אישי, שיאפשר לכם להרגיש שאתם שולטים על חייכם.

שילוב הכוכבים מרקורי וסאטורן עד לתאריך 25.1, אינו אידיאלי לטיולים ולטיסות בגלל תנאי מזג האוויר, בעיקר בגלל מזג האוויר.

לקראת התאריך 10.1 מבנה הכוכבים יוצר קשרים שאופיים עלול לעורר הונאה ושתלטנותבתוך מערכת יחסים אישית ולכן כדאי לעמוד על המשמר. אם אנשים מבקשים מכם עזרה, אל תמהרו לתת אמון במפגש עיניים, אלא הקפידו להבטיח שהנתינה שלכם תחזור אליכם. כלומר, אם יבקשו מכם הלוואה, תבקשו ערבות, אחרת לא תראו יותר את הכסף. בקשה אחת עלולה להוליד נוספת בעקבותיה, לכן סביב התאריך 10 בחודש, גם אם לא נעים לכם, הציבו גבולות.

מופע מולד ירח צפוי בתאריך 11.1 במזל גדי ומבנה הכוכבים המתלווה אליו יביא התחלה או סוף למערכות יחסים בין מורה ותלמיד. לכאן או לכאן, יש להתפתחות פן חיובי.

השבוע…
  • שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע.

4.1 [כ"ב בטבת] חוסר שקט דוחף אתכם לפעולה, הבעיה היא ניגוד בין הרגש והמחשבה, מצב שעלול לגרור חוסר הבנה עם הסובבים אתכם. יש לכם יוזמה, רעיונות מתקדמים ואנרגיה גבוהה, וכדאי לחפש את הדרך הנכונה לעבודת צוות, זה מבטיח הצלחה.

5.1 [כ"ג בטבת] האווירה הרמונית והיום מתאים למפגשים משפחתיים או חברתיים. התמקדו ביעדים שקבעתם לעצמכם. אתם זורמים עם שמחה והומור, אך שימו לב לשטויות שיוצאות מהפה.

6.1 [כ"ד בטבת] הירח בטל משעה 01:11 בלילה עד שעה 08:09 בבוקר. ההשראה גבוהה, אתם חולמים על מטרות מקצועיות ומשאירים מקום גם לצד הרוחני או הפילוסופי. מפגש לקראת הערב עלול לכלול תכנים שאופיים "חפירה" וזה מכניס אתכם לעימות, חשד וחוסר אמון.

7.1 [כ"ה בטבת] השעות שעד שעות הצהריים המוקדמות מתאימות לקידום תוכניות. אחר כך, אתם, או אלה שאיתם אתם אמורים לקדם פרויקט או רעיון, חשים איבוד שליטה. הירח בטל היום משעה 13:30 בצהריים עד מחר בשעה 10:28 בבוקר. המשיכו במה שכבר התחלתם.

8.1 [כ"ו בטבת] אחרי השעה 10:30 בבוקר קיימת תחושה של שחרור, זמן ליוזמה חדשה אבל בלי הביצוע. היו פתוחים להאזין לאחרים.

9.1 [כ"ז בטבת] הירח בטל היום משעה 04:26 לפנות בוקר עד למחרת, יום חמישי, בשעה 10:51 בבוקר. קשה להתמקד במטרות. נסו להמשיך במה שאתם רגילים לעשות בשיגרה. הימנעו ממסע קניות, כדי לא להתאכזב בעוד כשבועיים. תחשבו גם על יום חופשי.

10.1 [כ"ח בטבת] רוח של נדיבות תאפיין את היום. אתם במצב רוח של חום, אהבה ונתינה. אבל אין לכם סבלנות לעשייה או להתמקדות בביצוע מטלות. ייתכן שאינכם מעריכים נכון את המצב הנתון.

11.1 [כ"ט בטבת] הבוקר אתם קמים עם כוח רצון ממוקד שמסייע לקדם תוכנית אישית או מכוון לעזור לחבר. נסו להיות מתוכננים כדי להפיק את המקסימום שאפשר מהיום בהצלחה. הירח בטל משעה 21:42 בלילה עד למחרת, שבת, בשעה 11:01 לפני הצהריים.

 


שנה ברוכה
השנה יהיו כוכבים במזלות המים, ואלה מבטיחים הרבה גשם, כך שהיבולים יהיו טובים (ממאי 2013), לא יהיה מחסור במזון הבסיסי והמחירים של הגרעינים ירדו בהלימה, מה שיעזור לשיפור במצבו של הדולר

כלכלה ושווקים
מולד הירח במזל גדי ישפיע על מחירי הזהב, כך שאפשר לצפות לתנודתיות במחיר. בשנה הקרובה קיימת מגמה מעודדת למחירי הזהב והכסף, אבל המדינות יחזרו להדפיס כסף כדי להתגבר על הגירעונות, יחדשו את תחושת חוסר הוודאות, ואם בינואר 2013 נראה עלייה במחיר, בפברואר 2013 עלולה להיות שוב ירידה. אלא שהמגמה העיקרית היא אופטימית. ההשקעה בזהב מתאימה לאלה שיש להם סבלנות!

נזכור שהליקויים (שלושה מתוך חמישה) יהיו השנה על ציר שור-עקרב. אלה סימנים שהיסטורית מעידים על שנים של משבר כלכלי. כך ששנת 2013 גם היא לא תהיה שנה יציבה מבחינה פיננסית.

שנת 2013 דומה במבנה הכוכבים לשנת 2008 בעיקר בנושא ה"סחורות". מדובר על הגרעינים, החיטה, התירס והסויה. השנה יהיו כוכבים במזלות המים, ואלה מבטיחים הרבה גשם, כך שהיבולים יהיו טובים (ממאי 2013), לא יהיה מחסור במזון הבסיסי והמחירים של הגרעינים ירדו בהלימה, מה שיעזור לשיפור במצבו של הדולר.

ברור שעוד לא הפציעה קרן אור לפתרון הבעיה הכלכלית בעולם, ולא נתרשם עדיין מהעובדה שאובמה "זכה" במאבק עם הרפובליקנים, והצליח למנוע את הנפילה מהצוק. יש אתנחתה,הקרב עוד לא נגמר, הוא רק נדחה בינתיים עד לאחר החגים שלהם.

מולד הירח בתאריך 11.1 הוא זמן טוב להתחלות עסקיות או ליישומן של תוכניות ארוכות טווח.

יוון: מבנה הכוכבים מעיד שמדיניות הצנע לא "תעבוד" שם. החודשים אפריל-מאי 2013 יחדדו את הקושי ויחזקו את המגמה והרצון של היוונים לצאת מהאיחוד האירופי.

בריטניה: האשליות סביב המדיניות של קאמרון ומדיניות הצנע שם, משפיעות עד שנת 2015. מצבי הכוכבים ימשיכו להביא לחשיפת סקנדלים ופעילות לא חוקית במערכת הבנקים בבריטניה, וזה ישפיע באור שלילי על התמונה הכלכלית והפוליטית שם.

הבנק של האיחוד האירופי: למרות ששמענו על רפורמות, ונמשיך עוד לשמוע על צעדים במטרה להציל את האירו, השמש המקודמת של מפת האיחוד תגיע למולות עם כוכב יופיטר, וזה יחזק את הקושי ויגביר את מצב האינפלציה שם, כך שבעתיד שוב נשמע על הצורך בשינוי כדי לנסות לפתור שוב את הבעיה כדי לשמור על קיומו של הבנק והאירו.

כדאי שנזכור, שבכל המדינות יחפשו פתרונות, אבל גם רצון טוב וגם מוכנות לאקרובטיקה כלכלית, שלא ישיגו את היעדים כל עוד ה"קרב" בין כוכב אורנוס וכוכב פלוטו ממשיך עד סוף שנת 2015.

אורנוס הוא הסוציאליסט. מדינות אירופה שניהלו מדיניות סוציאליסטית קרסו. פלוטו הוא הקפיטליסט. ארה"ב שניהלה מדיניות קפיטליסטית נכשלה. כך שרק דרך אשר תשלב את שני אלה, תביא את המזור למשבר העולמי בעוד כמה שנים.

 

אצלנו
הודעת הפרקליטות על כתב אישום נגד שר החוץ אביגדור ליברמן, הייתה בזמן ירח בטל. את התביעה הגישה הפרקליטות בזמן ירח בטל, וגם הבקשה שהתביעה תידון בפני הרכב של שלושה שופטים גם היא הייתה בזמן ירח בטל. להזכירכם, תהליך שמתחיל בירח בטל אינו מתפתח כפי שמצפים, יש צורך לעשות שינוי או שהוא נשאר תקוע ואינו מתקדם. יהיה מעניין לראות איך הפרקליטות תקדם את התיק הזה ולאן הוא יגיע.

במפה המשותפת של אביגדור ליברמן עם מדינת ישראל כוכב פלוטו נמצא על ציר 4-10. זה מתאר קשר עם בסיס חזק השומר על הביטחון ועל משימה משותפת. כשיש מטרות משותפות הן יושגו! עבודת הצוות במערכת יש לה משמעות והשפעה על הסביבה. ההשוואה בין המפות מעידה על קשר חזק שבו ליברמן עוזר לחזק את כוח הפעולה, לתת תוכן לצד הביצועי במדינה ולקדם אותו ליעד המבוקש (כוכב פלוטו בצמידות על כוכב מארס).

המפה האישית של השר לשעבר, מעידה על אדם החושב בשיקול דעת, עם אינטליגנציה מעל הממוצע, הרואה את הנולד (הפוליטי) מראש ואת המהלכים העומדים להתפתח. כושר ההתבוננות, המופיע בהורוסקופ האישי שלו, עוזר לו להבין תהליכים עוד הרבה לפני שהם מתרחשים.

המגמה הראשית העוברת בשנה הקרובה על ציר 3-9 בהורוסקופ האישי שלו עוזרת לאביגדור ליברמן להוכיח את צדקתו, וככל שהתהליך יתארך אנו נשמע (אולי לא נדע שזה קורה) איך צצות משום מקום סיכות בבלון התביעה של הפרקליטות. אותה מגמה מופיעה גם במפה המשותפת של אביגדור ליברמן עם מדינת ישראל.

תוך זמן קצר ייסלל המסלול שיחזיר אותו לפעילות הפוליטית. פסק הזמן שלקח ליברמן הוא מוגבל וההמלצה של הכוכבים היא שיילך למשפט כדי להוציא לאור את האמת, שווה לו לחכות.

שלי יחימוביץ' – תזכורת

אחרי ההצהרות האחרונות של ראש מפלגת העבודה, בעקבות הירידה בסקרים, להציב את עצמה או כראש ממשלה או כראש אופוזיציה – להלן תזכורת מרשימה שהופיעה כאן בתאריך7.10.12 בה נכתב: "בראיונות השונים בכלי התקשורת, מנסה להציב את עצמה כפוטנציאל לראשות הממשלה. למעשה, הכוכבים דורשים (!!!) ממנה טרנספורמציה בכל הקשור למסרים שהיא מעבירה. בכל מקרה, במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היא לא תצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא בזבזה את הקרדיט שקיבלה. הירידה בסקרים הם ראי זמני למבנה הכוכבים הזה. (מבנה כוכבים זה חוותה ציפי לבני כיו"ר קדימה, שהגיעה למקסימום בבחירות 2009 ולא זכתה לממש את הציפיות הגדולות. דרך התנהלותה גרמה לה להישאר באופוזיציה ואחר כך גם להפסיד בבחירות הפנימיות במפלגתה, לעזוב את הכנסת וכולי.)".

מבנה הכוכבים על הציר 6-12 מציג שחלק מהבעיה והקושי הם במידע ובעצות שהגברת יחימוביץ' מקבלת.

"כל אחד יכול לאחוז בהגה הספינה כאשר הים רוגע" [פובליליוס סירוס].

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .