eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 11.01.2013-18.01.2013

מופע מולד הירח היום, במזל גדי, ומבנה הכוכבים המתלווה אליו יביאו להתחלה או לסוף מערכות יחסים בין מורה ותלמיד, כך או כך יש להתפתחות הזו פן חיובי.
מולד הירח מתאים להתחלות חדשות. בהמשך השבוע תהיה תחושה שמשהו לוחץ על הצד החלש באופי או באישיות שלנו, והרצון להתגונן יתחזק. יתכן שהמראות שנראה בשכונה שאנחנו גרים בה, במזרח התיכון, אולי זו השכנה סוריה, יענו על הגדרות אלה.
ברמה האישית קל להרגיש פגיע ומנוצל, היו זהירים יותר בימים האלה כשאתם גולשים לתוך מערכת יחסים חדשה. מבנה הכוכבים שליווה אותנו לאחרונה יצר קשרים שאופיים עלול לעורר הונאה ושתלטנות בתוך מערכת יחסים אישית ולכן כדאי להמשיך ולעמוד על המשמר עד אחרי התאריך 14.01. אם אנשים ביקשו או מבקשים מכם עזרה לאחרונה, אל תמהרו לתת אמון במפגש עיניים, אלא הקפידו להבטיח שהנתינה שלכם תחזור אליכם, כלומר, אם יבקשו מכם הלוואה, תבקשו ערבות, אחרת לא תיראו יותר את הכסף. בקשה אחת עלולה להוליד בעקבותיה בקשה נוספת, כך שגם אם לא נעים לכם, הציבו גבולות.

כדאי לשים לב לסוף השבוע הבא, שמביא עימו נטייה לאימפולסיביות עם כל המשמעויות, הזהירות תתבקש במיוחד בזמן נהיגה עד לתאריך 21.01, קל יהיה לאבד שליטה להתרגש ולומר דברים, או לעשות פעולות, בלי מחשבה תחילה. נשמו עמוק וסיפרו עד עשר לפני שאתם "נדלקים".

בימים האחרונים כוכב הלכת הננסי אריס שינה מגמה, וכמה שאריס אוהב לשבש את החיים. האנרגיה שהוא מביא עתה אינה עוזרת להרמוניה וגם אם נידמה שזה מיקרי או ספונטני, הטשטוש והערפול בדרך שבה הוא פועל מתעתעים בנו, לכן נרגיש סביבנו יותר חוסר הסכמה וויכוחים. אולי גם נדרש למו"מ אחר, ליצור תנאים חדשים.
במיתולוגיה אריס הייתה אחותו הרעה של כוכב מארס, שהייתה ידועה בנטייתה למריבות, עימותים וחוסר הרמוניה, וכעת היא יושבת על הכתף ונהנית ליצור בעיות בין אנשים.
זו אנרגיה שתלווה אותנו עד לתאריך 15.01, ואם לדייק היא תקשה על מימוש אנרגיה ביצועית. אין ספק שיש לה משקל ב"קיטורים" הנשמעים בסביבה שלנו, בעיקר כשלא מצליחים לקבל את מה שרוצים. ההמלצה היא לאמץ חיוך לפני שממשיכים, גם אם אתם חשים שלא הצלחתם לקדם את התכנית המקורית, נסו להבין מה קרה, הוציאו מהמגירה את התוכנית האלטרנטיבית שהצעתי לכם להכינה ברשימות האחרונות. נסו לקבל את מה שיש, לתקן ולהמשיך ולהתקדם, גם אם אתם חושבים שזה צולע או שלא הכל בשליטה. אלה מצבים שקורים בעיקר כשיש צורך בשינויים ולכן כדאי גם לשמור על גמישות. יהיה נכון לזרוע זרעים מעתה ועד חודש מרץ 2013, כאלה שיש להם פוטנציאל לנבוט בעתיד ולהביא לכם את הפירות שאתם מצפים להם בכל מישור המתאים לכם אישית.

השנה הקרובה תעזור להשתחרר מהצדדים השמרניים ש"תוקעים" רבים מאיתנו בהתנהלות היומיומית. התהליכים הגדולים שמביאים הכוכבים ישפיעו בשנים הקרובות והשפעתם תהיה עד שנת 2020. העולם ימשיך להשתנות באיטיות, בכוונה להיות חופשי יותר. ההתחלה כבר הייתה בשנים 2011-2012, ראינו את ההיסטוריה מתרחשת עם "האביב הערבי", שהפתיע במזרח התיכון בגלל הרצון להשתחרר מהדיקטטורה, או להבדיל במקומות שונים בעולם נוכחנו ברצון וניסיון לשנות את פני החברה והכלכלה. אלה תהליכים איטיים, שאת התוצאה שלהם נרגיש בעוד כמה שנים.

בינתיים אנו עוברים התפכחות מחלומות באספמיה, התמודדות עם האמת הפנימית, גם אם היא מכאיבה, כי אין מקום בעת הזו לאשליות. ההשלכה שאנו עושים על אנשים תתפוגג והרבה אנשים ידוענים יאבדו מזוהרם בתקופה הזו, כך גם מוסדות מוכרים ומכובדים שנחשפים, והבטן מתהפכת כשאנו רואים את האמת בלי כחל ושרק, אצלנו היה זה דו"ח המבקר השבוע על מערכת היחסים בין לשכת הרמטכ"ל אשכנזי ואנשיו, לבין שר הביטחון, אהוד ברק ולשכתו, וכיצד זה השפיע על התנהלות צה"ל. אולי המיתוס נפגע?
מערכות יחסים אישיות שלא זורמות לא ימשיכו, גם "פצעים" שיש בתוך המשפחה ידרשו טיפול יסודי כדי לנקות את אי הנוחות, עם כל הכאב שיהיה כרוך בתהליך, אבל היתרון באופיים המשולב של הכוכבים סאטורן ופלוטו הוא שהם יעזרו לכולנו להשתחרר מאשליות ולהתקדם בדרך בריאה ושלמה לעתיד טוב יותר.

השבוע נמשיך להתמודד עם המציאות, אבל יש לנו יכולת להיות בקשר עם הרצונות הראשוניים, הרגשות הבסיסיים ומחשבות שהדחקנו לאי שם. המתנה שנקבל זו ההזדמנות להתחבר אל חוכמת הגוף וזה יביא קשר אמיתי לגוף ולנשמה.

כמה נקודות למחשבה בעקבות השבוע האחרון, הנשיא אובאמה הודיע על המינוי של שר ההגנה הייגל בזמן ירח בטל…

יאיר לפיד כינס מסיבת עיתונאים ביום רביעי האחרון עם הצהרה חדשה, תנאי חדש, אבל זה התרחש בזמן ירח בטל…

שלי יחימוביץ יצאה עם הקמפיין שלה לקדם את מפלגת העבודה לקראת הבחירות, היא עשתה זאת אז בזמן ירח בטל, מישהו מכם עקב כמה פעמים שינתה את הכותרות של הקמפיין? כי הכותרת הראשונה שהתפרסמה בזמן ירח בטל לא סיפקה את התוצאה המבוקשת…ומן הסתם גם אלה שבאו אחר כך…

11.01 (כט טבת) הבוקר אתם קמים עם כוח רצון ממוקד שמסייע לקדם תוכנית אישית או מכוון לעזור לחבר. נסו להיות מתוכננים כדי להפיק את המקסימום שאפשר מהיום בהצלחה. הירח בטל משעה 21:42 בלילה עד למחרת, שבת, בשעה 11:01 לפני הצהרים.

12.01 (א שבט) היום מתאים לחוויות חדשות, בעיקר שעות אחר הצהרים. היום מתאים לתקשורת עם הסביבה, וגם לבלוי עם חברים.

13.01 (ב שבט) יש צורך לבטא את העצמאות שלכם ולאפשר מקום לחוויות.
שימו לב: הירח בטל משעה 10:35 בבוקר עד למחרת, יום שני בשעה 12:49 בצהרים. תחושה של חוסר וודאות יוצרת תחושה ששום דבר לא עונה על הציפיות שלכם.

14.01 (ג שבט) בשעות אחה"צ האינטואיציה חזקה, נסו להימנע מהבטחות שאינכם יכולים לממש. האופטימיות עוזרת לאווירה טובה, אבל אל תבלבלו בין עובדות ואשליות.

15.01 (ד שבט) קיים מתח בין הצד הרגשי והלוגי, נסו לשמור על שיקול דעת. מפגש חברתי נעים לכם.

16.01 (ה שבט) אתם מצליחים להעביר את המסרים שלכם למי שאתם רוצים ומוצאים פיתרונות לכמה בעיות שליוו אתכם לאחרונה. הירח בטל משעה 11:31 לפני צהרים עד לשעה 18:07 בשעות הערב. תנו לסבלנות ללוות אתכם בתהליכים המתפתחים לאורך שעות הערב. האמביציות שלכם עלולות לעוות את העובדות, עצרו וחישבו שוב.

17.01 (ו שבט) אינכם חשים תמיכה ומחפשים דרך לפתור את הבעיות שצצו. מצב הרוח משפיע, אבל היציבות שחוזרת לחייכם משפיעה בדרך חיובית על הזוגיות ועל יחסים אישיים. התקשורת שלכם במיטבה.

18.01 (ז שבט) התוכנית שאתם בונים בהדרגתיות, תשרת את הרצונות שלכם. הימנעו מרכילות ואל תאמינו לשמועות במפגשים חברתיים.

כלכלה ושווקים:
ההתלהבות הראשונה בעקבות הפשרה אודות הצוק הפיסקאלי, שהנשיא אובאמה והקונגרס הגיעו אליה, כנראה לא כל כך שכנעה והשווקים הושפעו מהקרירות של הכוכבים מארס וסאטורן. האנרגיה שתגיע במהלך השבוע הקרוב תאותגר עם כוכב וונוס (כסף) והכוכבים אורנוס ופלוטו. ההיבט הראשון יהיה בתאריכים 11.01-13.01 והשני בין התאריכים 16.01-17.01, כך שהמבנה, הממשיך לטלטל את העולם בכל הרבדים, נדלק שוב כמעט לכל אורך השבוע הקרוב.

בקרוב נשמע את הויכוחים בארה"ב אודות תקרת החוב החדשה, בעיקר אחרי שכל צד מרגיש שהוא וויתר בסיבוב הראשון, אבל זו עוד הונאה של המערכת הכלכלית בארה"ב, מאחר וההסכמה לא דחתה את הגרעון, אלא ההפך, היא יצרה תוצאה שתדאיג את האמריקאים מאוד, כלומר, הם רוצים אישור לכך שהגרעון ימשיך ויגדל בשנים הקרובות.
כפי שניכתב כאן ברשימות רבות, המצב הכלכלי בכל מקום, אירופה או ארה"ב, אינו פתיר בשנים הקרובות ומן הסתם גם בעוד הרבה מדינות שלא נמצאות בכותרות, כל ניסיון שיעשה יהיה תמרון פיננסי ולא יותר מזה.

בינתיים הפחדים וחוסר הוודאות ברקע משפיעים והדאגה אודות העתיד תמשיך. עד סוף חודש פברואר 2013 השווקים יכולים אולי לשדר גם עליות, אבל התנודתיות תמשיך והשווקים יתקנו את עצמם מפעם לפעם. מחודש מרץ 2013 מומלץ להיזהר מאוד, כשהבעייתיות היא מעבר להסכמה על "הצוק הפיסקאלי". הוויכוחים יביאו למהומה על תקרת החוב החדשה והכוכבים רומזים שחוסר ההסכמה יעלה לאוקטבות גבוהות מאוד. אורנוס/פלוטו הם מאבקי כוח מול שינוי אמיתי והחודשים מאי –ספטמבר 2013 מציגים מערך כוכבים שנותן תקווה מסוימת ויתכן שבתוך רצועת הזמן הזו אלה שאחראים על החוקים בקונגרס יגיעו להסכמה מסוימת על הדרך בה יהיה אפשר לשלוט על משבר החוב וכיצד צריך יהיה לנהל את התקציב בכדי לשפר את המצב הכלכלי. אני מבטיחה לכם שסימני השאלה לא יהפכו לסימן קריאה, כי אין פיתרון עד שנעבור את שנת 2015, וגם אז לאט לאט הכלכלה תשקם את עצמה עד 2020. בינתיים הכל משחקים עם מספרים.

אצלנו:
רגע ההשבעה של בנימין נתניהו, בתאריך 31.03.2009, לתפקיד ראש הממשלה, הוא נקודת מוצא לבחון את המציאות שלו כרה"מ עד הרכבת הממשלה הבאה, אם כי במחשבה נוספת, נזכור שהוא לא יפסיק להיות ראש ממשלה עד רגע ההשבעה הבא, כך שנקודת המוצא הזו יכולה להישאר רלוונטית גם לקדנציה הבאה עבורו כראש ממשלת מדינת ישראל.

נתניהו מתמודד עכשיו עם אירועים שונים (כוכבים על ציר 1-7) שאופיים יותר תחזוק ותמרון מצבים, וההמתנה טובה לו, מאחר והמציאות תסתדר מפברואר 2013 לטובתו. מבנה הכוכבים שניכנס לפעולה יהיה על ציר 4-10, לצד כוכבים על ציר 5-11 ואלו יאפשרו לו להפריד את האינטרס המיידי וליצור מרחב, שישרת אותו בתפקיד הקשה כרה"מ. אלה כוכבים המעידים שהוא בוחר כדרכו את הגישה הזהירה בתחום המדיני והכלכלי, והוא יופיע ויתקבל כמבוגר האחראי

במפה המשולבת של רגע ההשבעה שלו לממשלה ומדינת ישראל, הכוכבים (1-7) מעידים שזו תקופה שבה הניסיונות לפעול הם גם להבין שאין לו מרחב פעולה, ולכן אין לו ברירה והוא צריך לחזור בו לא פעם (זה קורה מאז שהוחלט על בחירות, כמו שנכתב כאן בדייקנות בתחזית של יום העצמאות בתאריך 27.04.2012), אלה מצבים של המתנה ומוגבלות שקשורים לתקופת הבחירות. אבל מחודש פברואר-מרץ 2013 הכוכבים משתנים ויעזרו לו לחזור ולפעול בהחלטיות. מבנה הכוכבים על ציר 4-10 וציר 2-8, מציגים שהתוכניות תהיינה ריאליות, בלי פנטזיות על מה שאינו בהישג יד כלכלי או מדיני. השמרנות והזהירות של רה"מ, שיש כאלה המפרשים אותה בטעות בהססנות או חוסר החלטיות, תוכיח את עצמה בטווח הארוך. שנת 2013 תדרוש ממנו יכולת ניווט במים סוערים.

מצבי הכוכבים על ההורוסקופ של מדינת ישראל, מחזקים את המסקנות האלה. המציאות במהלך 2013 תדרוש ממדינת ישראל התמודדות עם אתגרים שלא תמיד צפויים.

 " רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי, הפחד מכישלון" (פאולו קואלו)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .