eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 18.01.2013-25.01.2013

 

לפנינו כמה ימים בהם אנו פזיזים ופועלים במהירות, בלי לחשוב, מה שמגדיל את הסכנה לתאונות דרכים ותאונות בכלל, לכן נסו להעריך מצבים מראש, זה יעזור לכם לשמור על הביטחון. אלה מכם האוהבים לעסוק בספורט אתגרי, לרחף, לדאות או לגלוש, מומלץ להימנע מכך בעיקר בין התאריכים 18.01-21.01. הישמרו גם כשאתם מטפלים במכשירים מכאניים המכילים סכינים, קצוות חדים וגלגלי שיניים.

האווירה מסביב עוזרת לאיבוד עשתונות בקלי קלות, כך שכדאי לעצור, לנשום עמוק ולספור עד עשר, בעיקר אם אתם חשים שמישהו מעצבן אתכם ועושה לכם "דווקא". המבנה עד לתאריך 26.01 משפיע על אנשים הנמצאים בעמדת כוח ויביא למחלוקות ועימותים פתאומיים. לאחר התאריך 21.01 נהיה גם עדים למשחקי כוח קיצוניים ואלימות קשה, בעיקר במקומות בהם יש מעורבות צבאית לוחמנית.

מבנה הכוכבים בתקופה הקרובה מביא ניסיון וחוכמה מעברכם, תוצאותיהם של מהלכים שעשיתם במהלך שנת 1982 יכולים לבוא כעת לביטוי ואם אינכם אוהבים את התוצאות, זה הזמן לשנות את ההרגלים וההתנהגות שלכם, על מנת לקבל תוצאות שונות. אם אתם כן אוהבים את התוצאות, המשיכו הלאה כדי לשפר אותן. אלה זמנים בהם אתם בוחנים באלו תבניות בחייכם נדרש שינוי שיאפשר מקום להתפתחות. יתכן ואתם נמצאים בשיחת נפש עם עצמכם, מכילים את הצד הבוגר והריאלי ואת הצד הילדותי, ואולי הוא קצת יותר רגשי. אלה שיחות נצחיות בעלות חשיבות בהבנה את עצמכם, את הרצונות שלכם ואת מה שאתם מאמינים בו. הזהירות שלכם אינה נובעת מפחדים, אלא מתוך הרצון לשקול ולחשב את הצעדים שיובילו להשגת היעדים הריאליים. מאידך, נפתחת לפניכם ראייה חדשה העוזרת להשתחרר ושמביאה לפניכם הזדמנויות שתכליתן היא גם התחדשות.

18.01 (ז שבט) התוכנית שאתם בונים בהדרגתיות, תשרת את הרצונות שלכם. הימנעו מרכילות ואל תאמינו לשמועות במפגשים חברתיים.

19.01 (ח שבט) הירח בטל משעה 02:39 בלילה עד 03:36 לפנות בוקר. מצב הרוח טוב למפגשים אינטימיים, שיחות אישיות, אם כי יתכן שיעלו גם מצבים בהם לא תגיעו להסכמה בנושאים מסוימים.

20.01 (ט שבט) זהו יום טוב לאמנים, אך למעשה ההשראה תשרת כל אחד. עם זאת יש נטייה לאסרטיביות, בעיקר אם אתם חשים שאנשים נכנסים לתוך חייכם בלי גבולות. הירח בטל מהלילה בשעה 20:14 עד למחרת בשעה 16:04 אחה"צ.

21.01 (י שבט) בשעות אחה"צ התקשורת תעזור לכם למימוש תכניות בדרך רציונאלית. זה הזמן לפעול עם צוות עבודה כדי לשפר את התוכניות שיש לכם, תחושת הסיפוק תלווה אתכם בעקבות הפעילות הביצועית שלכם.

22.01 (יא שבט) אתם מתחילים את הבוקר עם שיר בלב ומצב הרוח הטוב משפיע על כל הסביבה. הרעיונות שצצים מעלים אופציות שמאפשרות לכם לקדם את התוכניות במהירות. יתכן שתקבלו הודעה מרגשת חדשה. אתם רוצים לעזור לכל אחד, אבל היו זהירים כשמישהו מנסה ל"נגן" על מצפונכם עם סיפור על מסכנות, לא בטוח שהכל אמיתי.

23.01 (יב שבט) חוסר מנוחה משפיע על סבלנותכם וכמובן גם על החשיבה שלכם, הרבה רעיונות מתרוצצים וקשה למצוא את הדרך לחבר בניהם. הירח בטל משעה 13:39 בצהרים עד למחרת בשעה 05:00 לפנות בוקר. שימרו על מצב הרוח הטוב במפגשים חברתיים סתמיים.

24.01 (יג שבט) האמוציות שלכם גבוהות וכדאי שתנסו להקיפן בחומה, מאחר ואין לדעת מי האדם שעומד מולכם, ואם אפשר לתת בו אמון. היום מתאים למפגשי משפחה, הצורך בהתגוננות חזק יותר.

25.01 (יד שבט) יש לכם צורך לבטא את האינדיבידואליות והעצמאות בתוך עבודת צוות. החשיבה המשותפת תביא לתוצאות טובות פי כמה. התרחקו מאנשים שאוהבים לבקר לקטר. הירח בטל מהלילה בשעה 22:33 עד למחרת בשבת בשעה 16:20 אחה"צ.

 

כלכלה ושווקים:

השבוע הקרוב יהיה מתוח באופיו. אבל אין מצבי כוכבים דרמאטיים, כמו אלו שהיו בשבוע שעבר. הבעיה היא שכוכב מארס גורם לתגובות אימפולסיביות, והמעורבות של כוכב אורנוס גורמת לכך שגם אם יש הבטחות אופטימיות צריך לזכור שאורנוס יוצר הפתעות, כך שנוכל להיות גם מופתעים מ"הבלתי צפוי".

הכלכלה אצלנו:

הכותרות על הגרעון בשבוע האחרון, עוררו פאניקה, (בעיקר בכותרות העיתונים והחדשות), בלי פרופורציה. הכוכבים על מפת המדינה מעידים שיש חשיבות לכניסה למערכת הוצאות מחושבת, אבל באותה מידה הכוכבים מבטיחים שצפויה גם צמיחה. בתחזית שכבר התפרסמה כאן באפריל 2012, ערב יום העצמאות, נכתב במפורש:

"… עקב מציאות משתנה, אם אלה אירועים ביטחוניים וכלכליים במדינה, או המציאות הכלכלית בעולם המערבי, יהיה צורך לבצע שינויים ועדכונים בתקציב המדינה, ולהשאיר מרחב פעולה בנושא…אין מה לחשוש, מדינת ישראל לא גולשת למשבר פיננסי כמו שאנו ממשיכים ורואים באירופה ובארה"ב, אבל אצלנו במדינה לא יתאפשרו המשך החגיגות בלי חשבון כמו שהיו בשנתיים האחרונות…

האזרח עצמו כפרט, יהיה צריך להתארגן עם סדר עדיפויות אחר מבחינה כלכלית, לבחון מהם צרכיו האמיתיים ולנצל את המשאבים הקיימים ביעילות, אבל זכרו אין סיבה לדאגה."

הדברים נכתבים כאן עם ההדגשות שוב בעיקר בגלל ה"חגיגות" של פרשני הכלכלה על הפרסום של הגרעון הגדול שצברה המדינה. אבל הקוראים הוותיקים זוכרים שאותם פרשנים לא חזו את המשבר הכלכלי העולמי כמו שחזו הכוכבים! המסרים והאזהרות הגיעו אליכם ברשימות האסטרולוגיות החל מספטמבר 2007, ומנגד ההבטחה של הכוכבים למדינת ישראל, שהיא לא תיפגע מאותו המשבר ושהצמיחה תימשך, הוכיחה את עצמה גם. עתה בשנת 2013 יהיה צריך לאזן את המינוס עם הפלוס, אבל הכוכבים מעידים שגם עכשיו המצב אינו נורא כמו שמתארים הפרשנים, מדינת ישראל לא תגיע למשבר כלכלי והצמיחה לצד התפתחות תימשך גם אם המיספרים יהיו נמוכים ביחס לשנתיים האחרונות עדיין הם יהיו גבוהים יותר משאר הכלכלות המערביות.

הערה על מצב המדינה בעקבות הרשימה בשבוע שעבר:

" …המציאות במהלך 2013 תדרוש ממדינת ישראל התמודדות עם אתגרים שלא תמיד צפויים".

חשוב להבהיר את העובדות, הכוכבים הם על המפה של מדינת ישראל, לכן לא ישתנו ואינם קשורים לאדם שיבחר להנהיג את המדינה בתקופה שלפנינו, כל! מנהיג שיעמוד בראשות הממשלה יידרש להתמודדות ויהיה עליו, או עליה, להוכיח יכולת חשיבה לא קונבנציונאלית בכדי לנווט את הספינה, כי יש לנו רק מדינה אחת. יהיה זה מנהיג שיידרש להוכיח שאיכפת לו ושיש לו כוח רצון לעמוד על העקרונות הבסיסים, המבטאים את ערכיה של מדינת ישראל, ובעיקר לצאת מהקופסא מול הלחצים המדיניים והביטחוניים שיהיו בכדי להגן על האינטרסים של מדינת ישראל מול העולם, וכל הערה נוספת מיותרת.

התבוננות על הכוכבים העוברים על מפת המדינה, מצביעים על כך שהחודשים

אפריל – יוני 2013 יביאו לעיכובים בתוכניות, בגלל התמודדות עם סיטואציות חוזרות, כפי שחווינו בנובמבר האחרון, אולי עם חמאסטאן ו/או אולי עוד "מתנות" שישבשו את התוכניות. הכוכבים מציגים שלמרות כל זאת מדינת ישראל תצמח גם מתוך המשברים.

הכוכבים העוברים במהלך השנה הקרובה על ציר 4-10, במעגל הקארמה על ההורוסקופ, מציגים את המציאות שלנו מול העולם. אלה יחזקו את היכולת לנהל סדר יום בתוך חוסר וודאות, למרות התחושה שהכל עומד במקום, תהיה התקדמות הדרגתית בכל התחומים. האירועים שנתמודד איתם אולי יבדלו אותנו מהעולם, אבל זה קורה בגלל הערכים שלנו ונדרש לסבלנות. את הקושי להסביר במילים את המציאות בה נמצאת ישראל בתוך "שכונה נחמדה ותרבותית" מאוד, יעשו התמונות שיגיעו למסכי הטלוויזיה בעולם, אולי אז המנהיגים האירופאים יתפכחו ויתחילו לעסוק בבעיות האמיתיות שיש להם, ויביטו אל החצר האחורית בארצם עם המהגרים, המנסים להשתלט תרבותית על מחוזות שלימים ולהכתיב להם את חוקי השריעה. עד שאלה יעכלו שיש רצח עם בסוריה, שיש מחיקת זכויות האזרח באירן ובערב הסעודית. אולי יפסיקו עם הפטנט שלהם ליזום פגישות וועידה של יפי הנפש סביב שולחנות במשך שלוש שנים, ולא לעשות דבר מול הדברים הנוראים שקורים בסוריה, מלבד ציקצוק לשון, זה באמת לא עובד. ( ותחשבו על מה יקרה חלילה לנו, אם נהיה תלויים בקטרין אשטון שרת החוץ של האיחוד האירופי וחבריה הצבועים…)

 

האירועים בשנת 2013 גם אם יהיו לא קלים, ישחקו לטובת מדינת ישראל.

מדינות העולם, יבינו סוף סוף את המציאות המזרח תיכונית הקשה אולי ייפול האסימון והם יבינו את המציאות הערכית והדמוקרטית שלנו דרך האירועים החריפים והקשיים המתפתחים וממשיכים סביבנו.

נזכור שבחודש מאי 2013 צפוי ליקוי חמה במזל שור, שיהיה בצמידות לשמש של מדינת ישראל, צמידות המחזקת את הישות. האנרגיה שתתקבל תחזק את המנהיגות של המדינה ומכאן גם את כוחה של המדינה שלנו.

 

"אח"מ הוא אדם מוכר לאנשים רבים מאוד שהוא שמח שאיננו צריך להכיר" (הנרי לואיס מנקן)

 

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .