eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 25.01.2013-01.02.2013

 

מופע הירח המלא בתאריך 27.01.2013 מכיל מבנה כוכבים המעיד על רעיונות מהפכניים ועל שינוי למען שינוי. המצב מאותגר וידרוש מכל אחד ואחת לעמוד על שלהם, לעמוד מול לחצים או לדחות אותם. היזהרו מהנטייה לקיצוניות בכל המישורים. אלה ימים שיביאו לסיעור מוחות שלא יקל על אף אחד ויהיה קשה להגיע למסקנות מספקות, יש להניח שאצלנו זה יבוא לידי ביטוי במו"מ בין המפלגות, להגיע לשביל הזהב בין הרצונות וההצהרות לנוכח המציאות. במישור האישי, מדובר ברצון לשלב בין צרכי הבית והתקציב ולעמוד בו, כדי לאזן את הרצוי והמצוי, מתוך מטרה לשמור על האוהל האישי. הכוכבים בתאריך28.01 לצד הכוכבים בתאריך31.01, מעוררים את החוכמה (אורנוס, יופיטר והאסטרואיד פאלאס – אתנה), זהו מבנה נדיר, שמביא חזון וראייה לצד התגלות ברמה האישית. כדאי לשים לב לחלומות, לתמונות דמיוניות שיופיעו בפניכם, פעם אחר פעם, מאלה אתם יכולים לקבל מסרים אישיים שיתנו לכם השראה ליוזמה וקידום.

25.01 (יד שבט) יש לכם צורך לבטא את האינדיבידואליות והעצמאות בתוך עבודת צוות. החשיבה המשותפת תביא לתוצאות טובות פי כמה. התרחקו מאנשים שאוהבים לבקר לקטר. הירח בטל מהלילה בשעה 22:33 עד למחרת בשבת בשעה 16:20 אחה"צ.

26.01 (טו שבט) במהלך השבת תמצאו זמן למפגשים חברתיים ואלה שעות טובות למערכות יחסים. בשעות הערב, הרגשות יהיו יותר דרמאטיים וילוו בכוח רצון שיעזור לממש תוכניות.

27.01 (טז שבט) נסו להימנע מוויכוחים, חפשו את הדרך להתפשר. יש מאבק בין רגש וההיגיון, המשפיע על אופי המילים ועל התכנים.

28.01 (יז שבט) עבודת צוות בשעות הבוקר תועיל לכם ואפשר לדון על רעיונות ליד שולחן ארוחת הבוקר. היום יתאים לפתרון בעיות בתבניות התנהגות במשפחה שנגררות לאורך זמן. הירח בטל משעה 18:57 בערב עד שעה 01:27 אחר חצות.

29.01 (יח שבט) יש רצון לשנות את השגרה. תחושה של מבוכה או בלגאן גורמים לכם לאי נוחות. אתם בוחרים לשפר את עצמכם גם אם זה כרוך בעבודה קשה.

30.01 (יט שבט) חוסר שקט משפיע בעיקר בשעות הבוקר, אין לכם סבלנות ומומלץ שתפעלו בעבודת צוות עם אדם מוכר כדי להתקדם בתוכניות. ביקורת לא תועיל, גם אם אתם רואים שלומיאליות ומילים עלולות לפגוע ולטלטל את התוכניות שאתם רוצים לפתח.

31.01 (כ שבט) הירח בטל משעה 03:57 בלילה עד שעה 08:36 בבוקר. אתם מתמודדים עם מכשולים, בעיקר מצד אלה המעלים סימני שאלה וספקות בנוגע לדרך שבה אתם הולכים. קחו נשימה ארוכה ותתגברו על המהמורות הקטנות שצצות מאי שם.

01.02 (כא שבט) זהו יום הרמוני להתקדם בתוכניות ויש סיפוק מהתוצאות בהמשך. אל תיסמכו על האינטואיציה שלכם, אלא הציגו עמדה חד משמעית. מצב הרוח יהיה במיטבו וישפיע על הסובבים אתכם.

 

כלכלה ושווקים:

מבנה הכוכבים עד לתאריך 30.01 אינו מבטיח יציבות. אנחנו נראה ימים אדומים לצד ירוקים לעיתים מעורבים.  אנחנו ניכנסים לתוך התקופה שבה יהיו ניסיונות של אובאמה להגיע לפשרה עם הקונגרס הלאומתי. לכן הבורסות יגיבו לכותרות שיצאו משם.

מפת ההשבעה של אובאמה בתאריך 20.01.2013 (הטקס שנעשה בצנעה לפני הטקס השני, שהיה רק בשביל השואו) מספרת שהרצון שלו לקיצוצים נמצא בסימן שאלה, כאשר רואים את כוכב יופיטר בבית הכספים. בעברית קלה, יופיטר מסמל הרחבה, ההוצאות יהיו בלי חשבון! הגרעון ימשיך לצמוח שם. הקומפוזייט של מפת ההשבעה עם המפה של ארה"ב רומז שוב שהשנים 2013-2014 תהיינה קריטיות מבחינה כלכלית, עם דגש חזק על חודש אפריל 2014. מהכוכבים על ציר 6-12 במפה המשותפת, ניתן להבין מייד שאובאמה לא יצליח להגיע להסכמות עם בית הנבחרים, חילוקי הדעות יהיו עקרוניים והתהליך יהיה מכאיב, בעיקר לנשיא. הניסיונות של אובאמה ליישם את הפילוסופיה שלו תביא לשיתוק, הם ינסו להטליא טלאים, פעם אחר פעם, וזה יצור בעיה שלא ניתנת לפיתרון ושבסופו של דבר תשאיר את המציאות הכלכלית של ארה"ב נמרחת בחוסר וודאות. אובאמה לא יצליח להוריד את תקרת החוב, אלא להפך, ומי שיעקוב אחרי מה שקורה שם, ישמע את אובאמה והרפובליקנים ב"לופ" של וויכוחים אידיאולוגיים, על אופייה של אמריקה.

מעניין שגם בתחזית על פי סודות הארי הקדוש לשנת התשע"ד (ספטמבר2013 – ספטמבר 2014) נכתב "שנת נפילת הבורסה העולמית ושפל כלכלי גדול וכדאי להזדרז ולברוח מהבורסה כבר לפני ראש השנה…" עוד נכתב שזה קורה "כאשר ראש חודש טבת חל ביום רביעי כמו השנה המורה על בצורת בינונית… וגדולים יפלו וימותו כלומר גם חברות ענק, תאגידים ושלטונות".

 

אצלנו אחרי הבחירות:

הציפיות של ציפי לבני, שהגיעה להתמודד על תפקיד ראשת הממשלה, או ראשת הגוש מרכז שמאל היו גבוהות, אבל הכוכבים המליצו לה כזכור להוריד ציפיות, ואפילו להמתין קצת.

בתאריך 09.10.2012 התפרסם כאן:

"ההורוסקופ של ציפי לבני עם מפת המדינה, ממליץ לה לא למהר ולחזורלמערכת הפוליטית, כיוון שהיא תתקשה להתמזג עם המערכת ולכן אולי עדיף שתיבחר להקים תנועה חוץ פרלמנטארית, כדי לשקם את מקומה מחדש, במחשבה שהיא עדיין צעירה ותוכל להגיע בשלה להתמודדות בסיבוב הבחירות הבא"…

בהמשך בתאריך 30.11.12 נכתב עוד…

"כאשר בוחנים את המפה המשותפת של ציפי לבני עם המדינה בהווה, שוב רואים את חוסר ההחלטיות שלה, ההתלבטויות, שני צעדים קדימה ואחד אחורה. זה מבנה הכוכבים הראשי שילווה אותה לאורך החודשים הבאים – מה שרומז לנו שהיא בכלל לא בטוחה בתוך תוכה בצעדים שהיא עושה, ולא חשוב מה היא מספרת לקהל הרחב. את כוחה שואבת לבני מהסובבים אותה ולוח הזמנים שלה ממשיך לפעול בעיתוי לא נכון, וגם הפעם מאוחר מדי, כך שאם היא חושבת במושגים של השפעה, אין לה סיכוי להגיע עד שם…".

דרך אגב, "התקווה", זה מושג שנשמע מאוד יפה וכל אזרחי מדינת ישראל מתחברים אליו, אבל עם כוכב נפטון על ציר 6-12  במפה המשותפת של  הגברת לבני עם המדינה, ניתן להבין שהיא בוחרת להאמין במשהו שהוא חלום אוטופי. אין אזרח במדינה שלא היה לו חלום על "שלום", אבל בבחירות השבוע, רוב רובם של אזרחי המדינה הוכיחו לה שהתפכחו מהחלום.

שלי יחימוביץ:

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 07.10.2012 נכתב:

"בראיונות השונים בכלי התקשורת, מנסה להציב את עצמה כפוטנציאל לראשות הממשלה. למעשה, הכוכבים דורשים (!!!) ממנה טרנספורמציה בכל הקשור למסרים שהיא מעבירה. בכל מקרה, במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היאלאתצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא בזבזה את הקרדיט שקיבלה. (מבנה כוכבים זה חוותה ציפילבני כיו"ר קדימה, שהגיעה למקסימום ולא זכתה לממש את הציפיות הגדולות. דרך התנהלותה גרמה לה להישאר באופוזיציה ואחר כך גם להפסיד בבחירות הפנימיות במפלגתה, לעזוב את הכנסת וכולי)".

בכתבה שהופיעה כאן ב20.01.2012 נכתב על הפופולריות של יאיר לפיד: " בהשוואת המפה של לפיד עם מדינת ישראל, הירח שלו במזל סרטן נמצא בצמידות לכוכב ונוס של מדינת ישראל, וכך הפך להיות חביב, פופולרי ואפילו נערץ על-ידי חלק מהצופים בובטלוויזיה, או הקוראים את מאמריו (היצירתיים עם מרקורי/נפטון)" , הבעיה שיש עוד שילוב שעלול להיות ה"מוקש" שלו בקשר עם המדינה, ועל כך נכתב גם באותה רשימה. בטווח הארוך נבין איך הקארמה בין המדינה ויאיר לפיד ישפיעו על מקומו בהיסטוריה של מדינת ישראל.

מחשבה אסטרולוגית

לאורך שנתיים אני מספרת לכם על השלכות מבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו, המשפיע מאז 2008 וממשיך עד שנת 2015, מבנה שישנה בהדרגה את פני החברה, כלכלית, חברתית ופוליטית, בכל העולם. זהו מבנה שבדרך כזו או אחרת "יעשה את העבודה", שחלק גדול ממנה אנחנו רואים וחווים ביום יום, בתחילה היה זה בעיקר בתחום הכלכלי בשנת 2008, ובהדרגה נולדה ההבנה שיש צורך בשינויים חברתיים סוציאליים ופוליטיים. כך נולדה אצלנו המחאה החברתית בקיץ 2011. כמו מחאות רבות במדינות אחרות שכל אחת מהן קיבלה את הצבע והגוון התרבותי בהלימה לאותה מדינה שם התעוררה.

נזכור שכוכב אורנוס מסמל את שוויון זכויות האזרח, את הכלכלה הסוציאליסטית שסימלה את רוב מדינות אירופה. כוכב פלוטו הוא הקפיטליסט, זה שאוהב את הכלכלה העצמאית החזקה, כמו שהיתה בארה"ב עד 2008. בשני המיקרים הכלכלה לא כל כך הוכיחה את עצמה בלשון המעטה. ברצועת הזמן בתוכה אנו מצויים, שילוב הכוכבים  יבנה בהדרגה משהו חדש שישלב גם מזה וגם מזה. נזכור שלא נשמע על פיתרונות פלא, אלא משהו שיצמח מתוך המצב הקיים. זה יתרחש בעיקר אחרי 2015 וישפיע גם בדרך ישירה או עקיפה על מיבנה החברה התרבותית והפוליטית בעולם הגדול.

הבחירות אצלנו השבוע, הושפעו למעשה גם הם מהמבנה הנ"ל הנמצא בשמים, וכבר למחרת הבחירות, מיד אחרי שהתוצאות הופנמו, שמענו את ראש הממשלה ( שקיבל גם מכה קטנה והתעורר) אומר, שהוא הקשיב למסר שקיבל מהעם שרוצה שהוא יהיה רה"מ, אבל העם גם רוצה שהוא יטפל בענייני פנים, כלומר יש ציפייה לשינוי באופי החברתי בכל המישורים ובכל המגזרים במדינה. נתניהו הפנים מהר מאוד שזהו צו שמונה ולכן הבטיח שהדגש יעבור לשוויון בנטל, דיור בר השגה ושינוי שיטת הממשל, מלבד המשך האחריות הביטחונית והמדינית שלה דאג עד כה. זהו שינוי שכולנו ביחד מבקשים ומייחלים לו.

" בימינו מילה היא מעשה אשר אין לשער את תוצאותיו" ( היינריך היינה)

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .