eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית לשבוע 01.02.2013-08.02.2013

זהו שבוע שהרגישות בו גבוהה קצת יותר, בעיקר סביב התאריך 04.02. אם אתם עובדים עם חומרים צורבים וחריפים, או חומרים שאינכם מכירים, היזהרו מאוד. זה נכון גם למי שמשתמשים בחומרים חריפים בניקיונות הבית, וגם לאלה העובדים דרך קבע ליד חומרים כאלה. בנוסף, אלה ימים בהם האלרגיות "חוגגות". חפשו דרך לפעילות פיזית שתשפיע על מצב הרוח הטוב. מהיום ועד לתאריך 06.02 קל "למכור" סיפורים, ולאלה מכם העוסקים במסחר ושווק יהיה קל יותר, מאחר שאתם מאמינים במה שאתם מוכרים ואומרים.
אלה מכם היוצאים לרכישות, כדאי להיות קצת חשדנים יותר במה שמוכרים לכם, תרתי משמע. זכרו שאתם אופטימיים מאוד בימים האלה ויש לזה מחיר (בעיקר כספי).
משחקי כוח צפויים סביב התאריך 08.02. נושא האמון עולה על הפרק, הישמרו מאמון עיוור, כך תמנעו ממבוכה אישית. השבוע ניחשף להרבה ספינים, כותרות מתעתעות בעיתונים ובכלי התקשורת המגוונים, מן הסתם גם בגלל המו"מ הקואליציוני. הקשיבו והפעילו את המסננת המחשבתית.

הכוכבים וונוס ומארס שינו מיקום וגם כוכב יופיטר שינה מגמה במזל תאומים. לשילובים יש משמעות כפולה, אבל בעיקר מבחינה בריאותית, וכדאי להיות ערניים, במיוחד לבריאותם של הילדים.

כוכב מארס צולל למזל דגים, מזל שמעורר חלומות ואמונות, השראה, מיזוג, חמלה והססנות. יש כאן משהו ניסתר שמחזק תסכולים ולכן אפשר לצפות שהכוכב הלוחמני במזל דגים יעורר אנרגיה לא נחמדה אצל טרוריסטים ואצל אלה שהצד ההזוי באופיים מחכה לטריגר, ובלי לייפות, אנו ניפגש עם כאלה שאינם שפויים, נקודה.
הימים שבין 13.02 עד 17.02, חיוביים לפעילות תכליתית מתקדמת. אנו בתוך רצועת זמן שבה נתמודד עם מצבים אישיים ורגשיים שיש בהם הזדמנות גם להשראה, הזמנות לנקות, לגלות את הסודות ולהבין שיש תהליכים שהסתיימו ולנוע הלאה למקום חדש. היו נאמנים לעצמכם בימים האלה, זה יעבוד בשבילכם.

הראייה הפנימית תעזור לכם למצוא פיתרונות לבעיות ארוכות טווח עד לתאריך 25.02. קיימת הזדמנות להתפתחות עצמאית ספונטנית, לצד אופטימיות עתידית.

בתאריך 10.02 יתקיים מופע מולד הירח במזל דלי, שאופיו "מדליק" ולא צפוי בתוך מיבנה הכוכבים. אפשר שנשמע על שינויים, אולי אכזבות, בעיקר במו"מ עם אנשי אוטוריטה, כך שהבוס/מנהל יכול לשנות עמדה או יעדים בפתאומיות. מערכות יחסים עם חברים יעברו תהליכים פתאומיים שיביאו לשיפור, אבל אל תצפו ליציבות בטווח הקרוב. המבנה הזה ישפיע עם הרבה עניין גם בתוך המו"מ הקואליציוני, הכוכבים במזל דלי עוזרים לעבודת צוות ולתקשורת חברתית, גם עם בני משפחה. אופי התקופה הוא יותר חברתי מרומנטי ויתכן חידוש יחסים עם קרובי משפחה מהמעגל הרחוק.

הימים 04.02-05.02 אינם נחמדים אצלנו. היו זהירים ושימרו על עצמכם.

01.02 (כא שבט) זהו יום הרמוני להתקדם בתוכניות ויש סיפוק מהתוצאות בהמשך. אל תיסמכו על האינטואיציה שלכם, אלא הציגו עמדה חד משמעית. מצב הרוח יהיה במיטבו וישפיע על הסובבים אתכם.

02.02 (כב שבט) הירח בטל משעה 03:01 עד שעה 14:02 בצהרים. הפעילות בעלת אופי רגשני, רצון בסיפוקים אישיים וסכסוך פנימי בין הצורך בפרטיות ובין הפתיחות החברתית, אבל בשעות הערב השקט הפנימי יחזור.

03.02 (כג שבט) יש לכם צורך בשליטה בעיקר על הרגשות האישיים. תנו אמון באנשים והיו פתוחים לאפשרויות חדשות, הכל פתוח לפניכם.

04.02 (כד שבט) תחושת המרירות משפיעה מבחינה רגשית, והצורך שלכם הוא להיות עם עצמכם, לבד. חפשו את דרך הפשרה לכל מצב שמתעורר בלי ביקורת. הירח בטל משעה 14:30 עד שעה 17:45 אחה"צ. כעסים אינם עוזרים לשחרור, גם אם אתם מתקשים לומר מה אתם רוצים.

05.02 (כה שבט) מומלץ למצוא זמן לשיתופי פעולה חברתיים ולהימנע מוויכוחים שאינם מביאים תוצאה תכליתית. יתכן שהתוכנית שלכם אינה מתממשת לפי הציפיות, נסו להתארגן מחדש. בשעות הערב תמצאו את האיזון שאתם מבקשים כדי להתקדם. הירח בטל משעה 22:41 בלילה עד למחרת בשעה 19:55 בשעות הערב.

06.02 (כו שבט) מאחר ורוב היום הירח בטל, המשיכו במה שהתחלתם, שימרו על שיגרה ואל תתפתו להצעות חדשות. מצב הרוח משתפר מאוד אחרי השעה 20:00 בערב ויתכן מפגש חברתי באווירה טובה.

07.02 (כז שבט) זהו יום בו הרעיונות מבריקים, אתם יכולים להיכנס למו"מ שישרת את המטרות שלכם, אך תידרשו למשמעת עצמית, בלי להתפזר, בעיקר אם אתם עושים עבודה פרטית. הירח בטל משעה 14:35 בצהרים עד למחרת בשעה 21:17 בלילה.

08.02 (כח שבט) אם אתם מזמינים את בני המשפחה ואו חברים לארוחת ערב, מומלץ לא לנסות מתכון חדש שעדיין לא הכנתם, הירח הבטל אינו עוזר להצלחה, לכן העדיפו הכנת מתכונים שכבר מוכרים והוכיחו את עצמכם.

כלכלה ושווקים:

האנרגיה של כוכב יופיטר משפיעה על פי רוב לטוב, אם כי באופיו הוא יכול גם לגרור בהלה ולהגיב בחוסר פרופורציה להתפתחויות. בשבוע הקרוב הצמידות של מארס ונפטון אינה עוזרת לתחושת ביטחון ויתכן שהשפעת הכוכבים האלה, עד לתאריך 05.02, תורגש. בהמשך השבוע כוכב מרקורי מצטרף לנפטון, כלומר בימים הבאים השמועות והסחרירים ישפיעו על האווירה בשווקים. וונוס המסמלת את הכספים, בנקאות ופיננסים, מתחילה לבנות חוסר הסכמה עם כוכב סאטורן מסוף השבוע, וההשפעה תהיה חזקה יותר בשבוע שמתחיל בתאריך 10.02. שימרו על ערנות, השווקים יהיו מפתיעים, אל תגלשו לאשליות, מאחר וכל הבטחה אופטימית עלולה להביא אחריה אכזבה.

לאחרונה, הופיעו כותרות על התאוששות בארה"ב, אבל האמת היא שזהו ניסיון להציג את כוחה כלכלי של ארה"ב ביחס לכלכלות אחרות. בתכל'ס, דבר לא נפתר, הגרעון שם ממשיך ומבנה הכוכבים שמגיע במהלך שנת 2013 וממשיך עד אמצע שנת 2014 מציג את הכוכבים יופיטר ואורנוס במולות, הגורמים לתחושה של רווחה, אבל גוררים בזבוזים שיגדילו את האינפלציה. יופיטר יהיה גם במולות לכוכב פלוטו, שזה היבט קלאסי לפשיטות רגל. מבנה הכוכבים הזה ישפיע על ארה"ב והאיחוד האירופי, לכן יהיה חשוב לאובאמה למצוא את הדרך לפתור את משבר הגרעון עד הקיץ. הקושי יהיה בגלל הכוכבים אורנוס ופלוטו, שאינם עוזרים להסכמות. אורנוס בטלה, אינו דיפלומטי, ועם הפלוטו במזל גדי, המסמל גרעון, קשה לשמור על הבלגה, לכן נשמע או ניראה יותר וויכוחים. אבל יש חלון קוסמי נדיר, שמגיע עם מבנה כוכבים באמצע חודש יולי 2013, בו נפטון, סאטורן, יופיטר ומארס במזלות המים. האם יהיה צד במערכת הפוליטית בארה"ב שיבין שיש גם להקריב קורבן מסוים, להסיק מסקנות כדי לתקן את המערכת הכלכלית הכושלת של הבנק המרכזי (הפדראל)? בכל מצב, המשבר לא נעלם שם כל כך מהר. החלטות מהותיות על מדיניות חדשה עם מבנה הכוכבים במזלות המים יכול להפוך לפוטנציאל עתידי.
האם
גשר בין אידיאולוגיה ופוליטיקה יעזור להתגבר על חילוקי דעות? אולי זה לא ריאלי, אבל זה יעזור לאתגר את המחשבה, וכזכור מחשבה יכולה לעזור ליצור את המציאות… החלטות שיתקבלו במהלך 2013-2014 יכולות להשפיע ולהצביע על תחילתו של סוף המשבר.

מצרים ומורסי:

תיזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 30.11.2012:

" מיד אחרי שמוחמד מורסי נשיא מצרים, קיבל שבחים על פעולתו ומעורבותובסכסוך הפלשתיני ותיווכו (בהוראת האמריקאים)להפסקת אשבין חמאסטן ומדינת שרא, הרגיש הנשיא שהוא כל יכול ומיד לקח לעצמו את הסמכויות , בהבטחה שזה זמני (?)עד שהחוקה החדשה תתקבל במצרים…" אז החלו המהומות.

עוד מאותה רשימה "… כניסתו לתפקיד היתה ב30.06.2012, השמש ב8 מעלות במזל סרטן, מאותגרת מהריבוע אורנוס ופלוטו. כלומר כניסתו לתפקיד מושפעת מכוכבים שאופיים מהפכני. גם מפתו האישית של מורסי מאותגרת מהכוכבים האלה. בנוסף, בשבוע האחרון התפתח עוד קונפליקט אינטנסיבי בעזרת הצמד מארס פלוטו ב 8 מעלות גדי שהתפוצץ בפניו בימים האחרונים כתגובה על הדרך בה בחר לפעול ולהודיע על הצווים החדשים העטופים בחוקי השריעה. למעשה, מב הכוכבים מעיד שמורסי, הרוצה בשלטון ייד, יהיה בעימות מתמשך עם חלק גדול מהאוכלוסיה המיצרית שרצתה בשינוי – עימות שיסלים בחודיים הקרובים עם כוכב מארס במזל דלי. בתמונה הרחבה יותר נראה כי אי-השקט במצרים יימשך לאורך השנתיים הקרובות…"

בעת האחרונה מבנה הכוכבים העובר על ציר 1-7 במפה המשותפת של מצרים ( הרפובליקה) ומפת ההשבעה של דוקטור מורסי, מעיד שהגישה שלו, שיש ביכולתו להתנהל בלי מיגבלות ולנסות לדכא בכוח את האופוזיציה לא תיצלח. ההתנהלות הנוכחית של מורסי תיפעל כבומרנג נגדו.  הוא יבין בדרך הקשה שעליו להכנס למו"מ עם האופוזיציה ולתת מקום שווה גם לאלה שאינם תומכים ב"אחים המוסלמים", וזה יהיה לטובתו. מבנה הכוכבים הכולל את אורנוס ופלוטו, ממשיך לאורך השנה הקרובה, כך ששלטונו של מורסי מאותגר, עד שיבין את מיגבלות כוחו. ברצועת הזמן הזו מוסיף וכב סאטורן על ציר 2-8 קושי, וגורר אותו בעל כורחו למציאות שלא חשב שימצא את עצמו בה.

הקוראים הקבועים זוכרים שמיבנה הכוכבים הנ"ל הוא הגורם למהפכות ושינויים חברתיים בעולם כולו. לכן הניסיון של מורסי "להעתיק" את שלטון היחיד הדיקטטורי של מובראק, אין לו סיכוי. לא לשם כך יצאו ההמונים במצרים לכיכר תחריר לפני כשנתיים. החודשים אוקטובר-נובמבר 2013 ימקדו את התהליכים בהם יצטרך הנשיא מורסי להפנים שאינו כל כול.

"לחלשים רק נשק אחד – שגיאותיהם של אלה החושבים שהם חזקים". (ג'ורג' בידו)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .