eXTReMe Tracker

תחזית אסטרולוגית שנתית תשפ"א 2020-2021

 

ממולץ לקרוא גם את מזל האופק ( מזל השעה) בנוסף למזל החודש לקבל תמונה שלימה יותר.

 

 

טלה:

לפניכם שנה שבה תרגישו שהכל פתוח, אבל המציאות מתחת לפני השטח תכניס אתכם למחוייבות. תתקשו לעמוד על טיבו של התהליך מראשיתו, אבל אם תתנו אימון בעצמכם, (אינטואטיבית) תתחזקו בבבחירה שלכם.

לפנויים שבניכם אחרי הרבה התלבטויות או היסוסים תקבלו את המחוייבות למערכת זוגית.

לאלה מכם הנמצאים בתוך מערכת משפחתית תקבלו הזדמנות לפתור בעיות ולאחד שוב את המשפחה המורחבת ולחזק את "הביחד". גם החלטות אמוציונאליות, יוכיחו את עצמן נגד כל הסיכויים, כנכונות. בסוגריים, בגלל שכוכב מארס בנסיגה, דחו בתחלות חדשות עד חודש דצמבר  2020.

במישור המקצועי העדיפו להתבטא במסגרת הכישורים שכבר הוכחתם. זה לא הזמן לשנויים גם אם זה "מדגדג" לכם. המשיכו לשמור על ההישגים שלכם, גם אם הם צנועים מדי לטעמכם, הם אלה שמעניקים ביטחון ויציבות כלכלית.

במערכות יחסים, המעורבות תתחזק, הכרות חדשה תוביל אתכם למגורים משותפים. במישור החברתי העדיפו אנשים עם רקע תרבותי דומה.

אחרי דצמבר 2020, תבחרו להשקיע בטריטוריה שלכם, מהלך שיהיה בשיתוף פעולה עם בני הבית. גם רכישת נכס תעלה על הפרק.

בתחום המקצועי, תמשיכו להוכיח את המיומנות שלכם. חלק מכם עלול להכנס למאבק מקצועי, אולי אחרי חשיפת מידע מוטעה, תהליך שאולי לא כל אחד בסביבה שלכם יהיה מרוצה. זכרו שלכם יש את הידע המקצועי הייחודי.

 

 

שור:

אלה מכם שנולדו במהלך המחצית הראשונה של מזל "שור" ירגישו שהגיעו לתחושת מיצוי, רצון להתקדם, כי השיגרה משעממת ואינה עונה על הציפיות. תפתיעו עם האומץ לקום ולשנות. תבחנו מחדש, מערכת שיקולים והסכמים ותחפשו אתגרים חדשים.

אבל כדאי לזכור שאם תחליטו "לחתוך" אין הבטחה ליציבות. לכן, עדיף שלא תעשו תוכניות לטווח ארוך.

גם מערכות יחסים עלולות להתערער, בגלל הצורך לנהל אורח חיים גמיש. נסו לעצור ולבחון האם הצורך ב"חידושים" אולי גורם לכם לטעות. או האם באמת הגעתם למקום שאין ממנו חזרה.

אלה מכם שנולדו בשליש השלישי, ירגישו שהיכולת לקבוע סדרי עדיפויות, אינו בשליטתכם. הפנויים שבניכם, יגיעו למיפגשים שבהם הקשר יווצר מיד ויביא אתכם לבנות משפחה, משהו שאיש מכם לא ציפה. יתכן גם שזה מישהו שהכרתם בעבר והקשר מקבל תפנית. אם אתם בתוך מסגרת משפחה, תיזכו להרחבתה.

העצמאיים בניכם יזכו לקבל הזדמנות חדשה, אפשרות לשיתופי פעולה עיסקיים, שיעזרו לכם ליצור מערכת הכנסות דינמית. אין זה הזמן לקחת מימון כספי, או לתת הלוואה לחבר. (לא תראו את הכסף בחזרה). היצירתיות שלכם במיטבה, ותרגישו שיש לכם תמיכה והערכה על מעשיכם בכל התחומים.

תקבלו הזדמנות להשתחרר מדמות שמפריעה לכם כבר הרבה זמן. אם זה מישהו במעגל החברתי או המקצועי. מילת המפתח שתלווה אתכם במהלך השנה "שיחרור". תפרגנו לעצמכם, את הכי טוב שיש.

בתחום המקצועי תשתלבו בקלות תרגישו שיש לכם כוח לבטא רעיונות. אולי גם לשנות דפוסי חשיבה בעקבות כניסה למסגרת לימודים.

 

תאומים:

תעברו טרנספורמציה עם מודעות לשינוי ארוך טווח. תיכנסו למחוייבויות, או תחזקו כאלה שכבר קיימות. תקחו אחריות, תוכלו להגיע להסכמות ארוכות טווח. התמיכה חשובה לכם, ותבינו שאינכם יכולים לשבת על הגדר יותר.

אלה מכם שנולדו בשליש האחרון, ימשיכו לחפש את הדרך, לא בטוחים מהיכן להתחיל להתמודד, אחת הבעיות זה הניסיון להתעלם מקשיים ולשכנע את עצמכם והסובבים אתכם ש"הכל יהיה בסדר". יש דחייה של החלטות, ועדיף שכך מאחר ותתקשו ליישם החלטות, ולהכנס לשגרה. תעורר מודעות "אם אין אני לי מי לי".

תמצאו דרך לבנות בהדרגתיות את הביטחון הכלכלי, עם הרבה תימרון. העדיפו לסגור את הכסף ולא להשאירו נזיל כי הוא פשוט יעלם. הזהרו מהשקעות לא חכמות, הכסף עלול להעלם. מימון כמו משכנתא לרכישת דירה, לא להשקעה יהיה נכון לכם.

מערכות יחסים ידרשו מכם הרבה תשומת לב. להעניק תמיכה בהדדיות. עם זאת כדאי להבהיר מהם הגבולות. הבעיה שמערכת יחסים תהיה על חשבון חברה פתוחה, משהו שקשה לכם לוותר עליו.

הזדמנות להשתלב בתחום חדש בלימודים, לטווח ארוך או קצר, תהליך שתאהבו בעיקר בגלל שאתם אוהבים אתגרים מנטליים. אולי גם שינוי בדרכי החשיבה, אבל לא משהו דראמטי. הרצון בשינוי, מתעורר גם משעמום, צורך להכניס דברים חדשים לחייכם, גם במסגרת העבודה. תפתיעו את עצמכם גם בגלל שלא צפיתם שאלה התחומים שתיכנסו אליהם. אבל בזכות אופייכם, תסתגלו לנורמות וערכים חדשים גם במערכת היומיומית.

 

סרטן:

אחרי כמה שנים של ניהול משברים, תרגישו שאתם משתחררים ונושמים. תחפשו לעצמכם מקום בסביבה הקרובה, עדיין חווים חוסר וודאות, לצד שאלות על אופי ותוכן מערכות היחסים שאתם חלק מהן. חוסר שקט ואולי גם תתעורר מחשבה לצאת לעצמאות אישית. אבל אלה ישארו רק מחשבות, שיתבטאו אולי בהתרחקות זמנית. אבל אתם לא תמהרו לוותר על המסגרת שתמכה בכם לאורך כל הדרך.

אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל, עדיין חווים התמודדות חדשה, תובנות שמה שהיה לא יהיה, ואתם אולי נולדים מחדש. יש סוג של אובדן שליטה ולכן העדיפו פרוייטים ומיזמים לטווחים קצרים בגלל שתתקשו להבין לאן הדברים זורמים בעתיד.

תחפשו דרך ליצור לעצמכם אזור נוחות, אבל כזה שיספק את צרכיכם. אם אתם רוצים להצליח, עשו זאת בהדרגה, כך אם יצוצו מהמורות בדרך תדעו איך להתמודד איתן. יתכן שתשנו מקום מגורים או אולי תשפצו את המשרד, המטרה להתחדש ולהתרענן.

הבחירה שלכם תהיה לא להיות בורג במערכת. למצוא מקום עבודה שבו סדר היום גמיש. מקום גדול יותר. היכולת שלכם להשפיע תורגש, ובכל מקום עבודה על פי המידע שתקבלו, תדעו לתת את העיצות הנוכונות. תחשבו יותר בדרך אסטרטגית, ותקבלו אחריות רחבה יתר ממה שהכרתם עד כה. חלק מהדרך זו ההשתחררות שלכם גם מדיעות קדומות. תפעלו בפתיחות, ואולי תקבלו הכרה על פעולות או רעיונות שלכם.

התחושה שישהו פועל נגדכם מאחורי הקלעים, תעלם, תלמדו שיש לכם חופש בחירה.

 

 

 

 

אריה:

תחפשו דרך לשחרור ולבנות עצמאות, התהליכים ניראים לכם פשוטים, אבל המציאות לא תעזור לכם. למרות המשברים, תחשבו איך לבנות מסגרות או לקבל התחייבות בכוונה להשיג יעדים, ותפתיעו גם את עצמכם במבחן התוצאה, איך הצלחתם לסלול את הדרך בהדרגה שתביא ליציבות. סבלנות, מילת המפתח.

תרגישו מבולבלים, תתקשו לדעת מה אתם רוצים במערכת בינאישית, למה אתם מצפים. קל להכנס לקשר משיקולי נוחות. אבל זו מלכודת שעלולה ליצור קשר תלותי.

שותפות עיסקית, לא מומלצת. השותף יתגלה אחר כך כאדם אחר ויש להזהר מכך. זו מגמה מערפלת, שלמעשה את הכוונות תבינו אחר כך. למעשה במצב הכוכבים הזה לא מומלץ להכנס לעסק עצמאי. עדיפה מסגרת.

זו התקופה לתיכנון כלכלי ארוך טווח, טוב לתוכניות סגורות, כאלה שאין אפשרות לממש מיד. חשוב לסגור את הכסף כי יש נטייה לבזבוזים.

כניסה למסגרת כלכלית חדשה, (לעשות זאת רק אחרי דצמבר 2020), השכר לא יהיה מה שחשבתם, אבל עם סבלנות, תבוא התפתחות הדרגתית.

במסגרת העבודה, תבנו לעצמכם נישה מקצועית אוטונומית. תרגישו מחסור בכלים לשליטה במערכת, תתמודדו עם מאבקי כוח כחלק משיגרת התפקיד. היו ערניים למידע הזורם אליכם, לא תמיד הוא מדוייק. (במקרה קיצון תהיו חשופים לתרמיות גם) לעיתים תרגישו הסתגלות למצבים מוכתבים, משהו שלא יהיה בשליטתכם. הפעילות השיווקית שלכם תתמקד בשוק ספציפי.

אם תהיו מעורבים בהליך משפטי, תזכרו זה גם לא הזמן להלחם על עקרונות.

הצורך שלכם למצוא תשובות מוחלטות. אולי תצטרפו ללמידה המעוררת הזדהות ריגשית.

 

בתולה:

רובכם יחוו שינוי, שישפיע לטווח הארוך. גם בניית הקריירה תהיה על בסיס תוכנית ארוכת טווח. תעדיפו כניסה למסגרת, או שתשקיעו בזו הקיימת. זה הזמן להגיע להסכמות, הסכמים ברורים. הקפידו על תיכנון ועיקביות. יצירת אמון חשובה ליציבות. חלקכם, יבחרו כיוון לימודים שישפיע על החלטות חשובות בתחום המקצועי.

זו לא התקופה לשבת על הגדר. בחנו עיקר ותפל, לעשות את הניפוי, כך לא תמצאו את עצמכם עוסקים ב"שטויות".

ילדי השליש השלישי, יחוו הרבה מתחים בלי לדעת איך לחתוך, ומהי הנקודה הנכונה להתחיל ולהתמודד. יש כאלה שחווים אידיאליזציה, אבל למעשה התפכחו ממנה בהמשך. נסו עד כמה שאפשר לא לעטוף את עצמכם באופטימיות מופרזת. למרות שאין פוטנציאל לטווח הארוך אתם תתמודדו, והרווח העיקרי שתבינו ש"צמחתם". אל תקבלו החלטות לטווח ארוך, מאחר ותתקשו ליישם אותן.

תבחרו להתרחק בהדרגתיות, לשים גבולות, בעיקבות שינוי הדרגתי שבו תתוודעו למערכת הרצונות שלכם. תרגישו ומשוחררים, הביטחון העצמי יתחזק. הענות לבן זוג או שותף תהיה בתנאי שהוא יתאים לצרכים שלכם.

החופש האישי יהיה חשוב יותר, ואם אתם מחליטים למכור דירה או נכס אחר, זו ההזדמנות שלכם.

הצורך בחוויות מנטליות מגיע על פי רוב משעמום. רצון להכניס עניין חדש לתוך חייכם. אולי תחפשו קורס שיענה על הצרכים שלכם, ותבינו עם הזמן שאתם חושבים יותר בצורה קצת שונה. בעבודה, זה לא מה שיביא לשינוי בדרך שבה אתם מתפקדים. אולי ראורגניציה. הצורך להתחדש יוביל אתכם.

 

מאזנים:

יהיה עליכם להתמודד עם נושאים שיעלו מתחת לפני השטח, ( לא משהו לא מוכר) יהיה חשוב לטפל בהם.יתכן שאלו יהיו קשורות למערכות יחסים סביבכם, ותגיעו למסקנה שלא כדאי לתת אימון טוטלי, אלא להתחיל לשאול שאלות. זה יביא להתפתחות בכל הקשור למציאת מקום אישי בסביבה הקרובה.

יתכן שתעברו תקופה של חוסר וודאות, תתמודדו עם אתגרים והסכמים במטלות חדשות, עם צורך בחופש פעולה, עצמאות. הרצון להשיג מטרות לטווח ארוך, אובייקטיבית לא יושגו. לכן זה לא יהיה נכון לכם להתחייב בהסכמים, או חוזים. בהמשך תבינו שההסכם שבניתם הוא דפים עם הרבה מילים שישארו באוויר.

חשוב שתלמדו שיש ביכולתכם לבנות מרחב גדול יותר סביבכם. זו שנה שתיזכו לתמיכה ופופולריות מהסובבים במסגרות העבודה ובמעגלים החברתיים, גם אם תתקשו להאמין שזה אפשרי, זו תתפתח ותהיה לחלק ממציאות חייכם. לעצמאיים בניכם השינוי ישפיע גם בדרך דינמית, גם במישור הכלכלי.

זו שנה של הזדמנויות. תקבלו הצעות מפתות בזכות הערכה לכישורים היצירתיים שלכם. חלק מכם יקבלו הצעות להשתלב בחברה גדולה, מסגרת גדולה אבל על בסיס עצמאי.

תקבלו תפקיד עם אחריות. תלמדו להפתח לאמיתות חדשות מה שיעזור לכם להשתלב גם במקום העבודה החדש. זכרו ששהשתלבות שלכם חייבת להיות בשיקול דעת. הביאו את השקפת עולמכם בהדרגה. אם אתם אוהבים את מקום העבודה שלכם, תופתעו מההשפעה שלכם, בעיקר בתהליכים של קבלת החלטות. יתכן שהתהליך כרוך בקידום מקצועי.

תשנו סביבה מנטלית, תגיעו למקום יותר מרכזי וגדול.

 

עקרב:

יש שינוי בדרך. פתאום תעשו דברים חדשים, לא משהו שהסובבים אתכם יבינו. האמת שכנראה התבשלתם עם הרצון לשנות לאורך זמן. השינויים בתוך המסגרות, ילוו באי השקט, אבל לא ישנה את הרצון שלכם. סביר להניח שזה יהיה בן זוג או שותף שעורר אתכם וגרם לכם לעלות על מסלול השינויים.

אחת האפשרויות, בחירה מקצועית חדשה, או התנתקות מסביבה. מעבר דירה לדוגמא. הצורך הוא בניקוי ממשהו, שישחרר אתכם, מה שיאפשר לכם להכניס תכנים חדשים לחייכם. התהליך הוא חיובי, יביא מציאות חדשה עימה תתמודדו. תהליכם שיביאו לאפשרויות חדשות, להתרענן, לפרוץ לדרך חיים חדשה. זיכרו, שמהרגע שבו החלטתם לממש את השינוי, אין דרך חזרה.

זו שנה של יצירתיות, שתשחרר אתכם ותעזור לכם להתבטא באופן גלוי, לבטא את רצונותיכם, הצרכים שלכם, לזרום עם החיים ולאפשר תהליכים של התפתחות טיבעית, וגם לקבל את השונה והאחר. לכם בני מזל עקרב, לשחרר שליטה זה לא פשוט, אבל זה יהיה חזק מכם. אבל השיחרור ישפיע גם על על מערכות יחסים חברתיות, הזדמנויות להשתחרר מדמויות שהפריעו לכם.

תקבלו הזדמנויות חדשות, שיאפשרו גם שיפור במערכת ההכנסות שלכם, שתהפוך להיות יותר דינמית. הביטחון העצמי יתחזק, ותלמדו לפרגן לעצמכם, את הכי טוב שיש.

האנרגיה שלכם בשיאה, חשוב שתפנו אותה לכל מקום שאתם יכולים להתפתח.

אתם בתהליך שבו אתם מחפשים אמת, תשובות מוחלטות. מוטיבציה שתפנה אתכם ללימודים בתחומים ייעודיים. לימודים שאולי מעוררים חוויה של הזדהות ריגשית.

 

קשת:

תמצאו את עצמכם מאבדים שליטה. יוצאים ממחוייבות ומערכות תמיכה, ומשנים את הכיוון בחייכם. תפעלו עצמאית, ללא גיבוי עם העדפה של שיקולים לטווח קצר. ההחלטות לא יהיו על בסיס ריגשי, אינטואטיבי, אלא על בסיס ראציונאלי. תתקשו עם לתכנן לטווח ארוך בגלל שתתקשו לעמוד בלוח זמנים. העדיפו קריירה שתהיה בכיוון תחרותי, הישגי, תתקשו לנוח על זרי דפנה, תתקשו לשמור על שיגרה. שימרו על פתיחות, אפשרות לשנות סדרי עדיפויות. למעשה תנקו שולחן מהעבר.

תנאי החיים שלכם ישתנו ויקשו על יציבות חברתית. ההתפתחות שלכם, תתבטא באומץ להתנתק מהישן, גם בתנאים של חוסר וודאות. חשוב שתזהו מתי המציאות הבטוחה כבר לא רלוונטית יותר.

אלה שנולדו בשליש השלישי של מזל הקשת, יזכו להרחבת המישפחה. לפנויים בניכם, מיפגש עם אדם שהכרתם בעבר, יכול להתפתח מעבר לציפיות, לזוגיות מפתיעה ומצליחה. יתכן שתרגישו בלבול, מה שישפיע על כושר חשיבה ראציונאלי. לכן, חשוב שתתנו לאינטואיציה מקום חשוב.

בזוגיות בעיות שנמרחו לאורך זמן, ימצאו להן פיתרון. תלמדו לשים גבולות, אבל זה לא יוביל לפרידה. השינוי אותו תעברו באופן הדרגתי, יפגיש אתכם עם עצמכם, ועם מערכת הרצונות שלכם. התהליך יביא לשיחרור שיחזק את הביטחון העצמי שלכם לאט לאט. תלמדו להעריך את עצמכם.

במערכת התיפקודית, תבחרו להתנתק ממערכת מטלות, כדי להכנס למסגרת חדשה. אולי תבחרו בקורס מיומנות ולא תאוריות. מה שישפיע על שינוי בתחומים אחרים בחיים. תיכנסו לתחומים שיש בהם חידושים. גם במערכת העבודה הקיימת, תמצאו את עצמכם משנים את הסדרים שלכם.

 

גדי:

חוויתם שנים לא קלות, ותנסו לפרוץ למערכת החלטות עצמאיות, אתגרים והתמודדות עצמאית שתוך זמן קצר תוכיח לכם שזה עוד לא הזמן. למעשה אתם זקוקים למערכת תמיכה ועזרה. תנווטו את עצמכם מחדש ותיבנו מסגרת שתיתן לכם שייכות ותמיכה. אל תתפתו להצעות שיוליכו אתכם לעצמאות. ההתפתחות שלכם, צריכה להיות מבוססת על אימון בעתיד. הבחירות יהיו אולי אינטואטיביות, אבל אלה יוכיחו את עצמן בעתיד כנכונות.

גם במערכות יחסים תתמודדו ותמצאו פיתרונות בעיקר במשפחה. הרבה קטעים מתקנים במעגלים שונים בחייכם.

הכניסה להתמסדות לא תהיה קלה, בגלל הקושי שלכם להכנס למחוייבויות. בתהליכים שתעברו, הצורך בשינוי קיים ולכן תצליחו להתגבר על הרגשות שלכם, לשבור דפוסים מוכרים ולהביא לבנייה ארוכת טווח בהדרגתיות. שינוי סטאטוס ושותפות שלאורך זמן תהפוך משמעותית.

אתם אנשים המוכרים כשמרניים בדיעותיהם. תפתיעו את עצמכם בדרך החדשה, שתשחרר אתכם בחלק מהרגלים שהיו מוטמעים בכם, בנוגע לאנשים ולחיים בכלל. זה יהיה גם נכון במערכות יחסים בינאישיות, יותר פתיחות שתאפשר מרחב אישי. תתרחקו ממאבקי אגו, תאמינו יותר בעצמכם.

אלה מכם העוסקים בעולם היצירה, כתיבה, יקבלו השנה הזדמנות להפיץ את הרעיונות שלהם לקהל הרחב. האחרים יבחרו להתמקצע. להתמחות עם יידע מקצועי ייחודי, למרות שלא פעם תתמודדו עם מחסור בכלים המתאימים, ויהיה עליכם לאלתר, כדי להתגבר על המהמורות. כך שלא תוותרו ותרצו להוכיח את עצמכם בכל מחיר. הכבוד חשוב לכם בתחום. הזהרו רק ממידע שגוי, או מכאלה שינסו לייעץ לכם עיצות ועלולים לעכב אתכם בדרך.

 

דלי:

הבשורה, כוכב יופיטר, המיטיב הגדול, ניכנס למזל דלי בסוף 2020 וישפיע במהלך 2021 לסירוגין.יופיטר מביא איתו על פי רוב שמחות ומזל טוב. הקמת משפחה או הרחבתה.

תבחרו להתמודד דרך המסגרת המשפחתית, תבחרו אידיאל ותתקשו לברר דברים, או לקבוע סדרי עדיפויות, אולי תרגישו מבולבלים, אבל האינטואיציה שלכם תהיה במיטבה. אתם עם "אנטנות" הגבוהות תבחנו את מה שיהיה ניתן ליישם בפועל. למעשה תתקשו להשקיע מאמץ, והציפיות שלכם יהיה להגיע אל המוכן, לתת אמון ואופטימיות בדברים ולזרום. תתקשו לשכנע. אבל אל דאגה, הסביבה נשארת ותומכת. ההבנה תגיע בהדרגה.

העדיפו להשתחרר בהדרגה, כך תכירו מיגוון אנשים, במעגלים גדולים יותר בלי פרופורציות בין ההכרויות והחוויות. נסו לשחרר את ההגנות, להבין ששהזדמנויות שלכם בחיים פתוחות רק בוויתור על הנוחיות ושמירה על פתיחות.

שימו לב, יש לכם נטייה לאבד כספים, לא לעשות שיקולים תכליתיים בכל הקשור להוצאות. הכספים פשוט בורחים לכם.

ליצירתיים שבניכם, זו השנה שבה יכירו בכישורים שלכם. גם אתם תלמדו להעריך את עצמכם, אם זה בביטוי היצירתי, מוסיקה, ציור או בכתיבה. זו שנה טובה לתכנן בה תערוכה, להחשף לקהל גדול.

במסגרות העבודה, תלמדו לפזר אחריות, לקבל אחריות ואו אולי גם קידום. המידע החיוני יזרום אליכם, ואתם גם תדעו להשתחרר ממטלות שלא שלכם. תכירו אנשים מעניינים במקום העבודה, מה שישפיע על דרך החשיבה שלכם. אם אתם בתחום קידום מכירות, שיווק ופירסום, זו השנה שלכם.

 

דגים:

תשתחררו בהדרגה, ותמצאו את הדרך לצאת ממחוייבויות. העדיפו מטרות לטווח קצר, כי תתקשו לעמוד בלוחות זמנים. תבחנו כל נושא רק אחרי בחנתם את כל הנתונים. נסו לשמור על חיבור למציאות. להיות ראציונאליים. החלטות שתקבלו יהיו בכיוון יותר תחרותי, לא משהו שיבטיח לכם שיגרה. זה שלב בחיים שתרגישו עירעור, הפרה של אימון ביחסים ושותפויות. היו מוכנים לארועים, החלטות פעולות בנוגע לניתוקים ופרידות מאנשים, מצבים ומקומות, ולא תמיד מיוזמתכם.

תנאי החיים המשתנים, יקשו על יצירת יציבות ביחסים החברתיים. מה שיהיה חשוב שתבינו שההתפתחות שלכם תבוא לידי ביטוי רק אם תדעו להתנתק מהמיסגרות שחשבתם שהן אלה שנותנות לכם ביטחון ויציבות. תלמדו להסתמך רק על היכולות שלכם. זה לא הזמן שתקבלו תמיכה מראש מאף אחד.

חשוב יהיה לבנות את הבסיס הכלכלי, לחסוך. זה לא הזמן לצאת לעצמאות. אל תשקיעו בעסקים, מהם אתם מצפים לפירות. הכסף יעלם. אפשר אם תחליטו לקנות דירה למגורים, לא להשקעה. הזהרו, אל תשאירו כסף בחשבון פתוח, , תתקשו לשלוט על יצר הבזבזנות שלכם.

מערכות יחסים מסובכות, תדרשו להרבה נתינה בזוגיות, בזמן שאתם תרגישו צורך בתמיכה ועידוד. תמצאו את עצמכם באשלייה שנשאר לכם חופש אישי ופתיחות, אבל הבסיס עלול להיות קינאה ורכושנות. שימו לב בעיקר למחזר/ת החדש/ה.

אלמנט ההשתחררות ילווה אתכם לאורך השנה. תתנתקו ממטלות מעיקות ותבחרו להשתלב במערכת חדשה במישור התיפקודי. תחפשו קיצורי דרך. אולי בעזרת קורס או סדנה שאינם תאוריות, אלה נתינת כלים חדשים לעבודה.

נשלח ב מאמרים
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .