eXTReMe Tracker

19.10.2012 – 12.10.2012

בין התאריכים 09.10-19.10 תלמדו למצוא את האיזון בין אמון לחוסר אמון, בין אופטימיות ופסימיות בין נדיבות ובין קמצנות. נסו להיזהר מאמירות שמשמעותן "רק אני צודק", גישה שהיא פנאטית ואין לה ערך מוסף. מצב הכוכבים בימים אלו עלול לגרום לעצבות ולדפרסיה, ויתכן שזה ישפיע על השווקים ויביא לתוצאות דרמטיות.

קיימת הבנה לרעיונות ולאידיאלים שאתם רוצים שישפיעו על חייכם, לצד ההבנה שאתם רוצים לתקן מצבים לא בריאים, או לא מספקים, במערכות יחסים בחייכם, ומוכנים להתמודד עם כאב כדי להביא להם סוף. אל תישארו תקועים במקום שלא טוב לכם בו, צאו מהפחדים שמרעילים את הגוף. העדיפו חברה של אנשים אוהבים וכנים כדי להרגיש שוב אושר וחיוניות. התקופה הקרובה עוזרת לכולם להשתחרר ולתת מקום פתוח לגלי השינוי להשתלב בחיינו.
עד לתאריך 15.10 אתם לומדים את המגבלות הקיימות בחייכם. מתבוננים על המתרחש בדרך יותר מעשית, ממוקדים במה שעשוי לעבוד ולממש את עצמו עבורכם ועבור בן הזוג. אין אלה ימים של פנטזיות, אתם מבקשים להגיע לתוצאות תכליתיות שיועילו לכם לאורך זמן.

מבנה הכוכבים עוזר למצוא פיתרונות דיפלומטיים, בעיקר בקונפליקטים בינלאומיים ולחזק בריתות, גם בין מדינות. אולי כדאי לנצל את מצב הכוכבים הזה לתקשורת בינאישית, שגם תעזור לכם לפתור בעיות הנובעות מחוסר הבנה.
בתאריך 15.10 מולד הירח במזל מאזניים ומיבנה הכוכבים סביבו מתאים לאירוח אישי ולעסקים הקשורים בתחום המלונאות והאירוח, טיולים ואירועים.
זהו שבוע של יוזמות אישיות, צעדים אישיים לקדם את עצמכם, בלי לחכות שמישהו יעזור לכם. שיתופי פעולה עלולים לעכב אתכם, מאחר ולכל אחד יש מגוון שיקולים שלא תמיד תואם את שלכם.

בין התאריכים 13.10-15.10 יתכן אירוע גיאופוליטי משמעותי, שגורם לאקלים פוליטי לא קל ברחבי העולם, מביא לעימותים ואלימות, הנובעים מכעס. בארה"ב זה עלול להביא לפעולת טרור או חבלה, שיוסיפו לעוינות, בעיקר במקומות שבהם יש בסיסים של הצבא האמריקאי. לא נופתע אם יתרחש עימות צבאי שיכול או עלול לפגוע במסע הבחירות לנשיאות שם.

מעברו של כוכב סאטורן לעקרב התקבל על ידי הנפטון, כך שההתמודדות עם המציאות המשתנה תהיה קלה יותר בהתחלה, אולם זהו תהליך שימשך כשלוש שנים וידרוש מכם להתמודד עם תת ההכרה הרגשי ועם החיים. הניסיון שלכם להתחמק מההתמודדות הזו הוא בלתי אפשרי, אבל היתרון בתהליך יהיה שחרור ממתחים והזדככות פנימית.

העולם מכיל הרבה עסקים "מלוכלכים", אם אלה צבאיים או כלכליים, ממשלות וחברות כלכליות ענקיות המשפיעות גם על שחיתות של מנהיגים. עם מעברו של סאטורן לעקרב ועם המבנה של אורנוס/פלוטו לאורך השנים הקרובות יש תקווה שאנו נסלק את הווילון המסתיר את המתרחש מאחורי הקלעים ונכיר את האמת. מה שהתרחש בעבר וקורה בהווה יביא קרני אור לחיינו שיעירו אותנו.

12.10. חוסר שקט גורר התפרצויות. אתם מוצאים הבנה הדדית במערכות יחסים ובשיחות. הערנות עוזרת לכם לקבל החלטות עם בחירה בעיתוי הנכון, בכדי להוציאן לפועל.

13.10  הירח בטל משעה 01:29 עד ליום ראשון 14.10 בשעה 01:02 אחר חצות. זה יום שבו אתם מנווטים מערכות יחסים רומנטיים או אחרות. ניסיונות לשנות מצבים לא יצלחו.

14.10 יש לכם צורך ביוזמות חדשות וזה היום לפעול במסגרת הנורמות לצד מחוות הדדיות. זה יום שבו כדאי לשמוע עצות מאחרים, ואל תיכנסו למצבים בהם לא תמצאו תשובות ברורות.

15.10 הוויטליות שלכם מדליקה חוסר שקט עם רצון לבטא את עצמאותכם האינדיבידואלית. הירח בטל היום משעה 14:01 בצהרים עד שעה 02:06 אחר חצות.

16.10 קיימת תחושת בדידות, בעיקר בשעות הבוקר. חפשו דרך לפעול באופן ביצועי, כדי להתרחק ממצב רוח שלילי. בהמשך היום יתקיימו מפגשים בעלי אופי נחמד, שישלב נימוס והתחשבות, שיועילו לקידום תוכניות אישיות וחברתיות, או תוכניות בתחום המקצועי.

17.10 הירח בטל לאורך כל היום משעה 04:22 לפנות בוקר עד שעה 02:26 אחר חצות. חוסר מנוחה היום יקשה עליכם לשמור על מצב הרוח.

18.10 שימרו על פתיחות והתמקדו במטרות, בלי לוותר על החופש האישי. תידרשו היום למשמעת עצמית, ועליכם לכוון את עצמכם לביצוע פרויקט או משימה שעומדים על הפרק.

19.10 אתם מחפשים אנשים שיתאימו לכם מבחינה רעיונית. זהו יום של עשייה ויוזמה על בסיס שמחה ואופטימיות. הירח בטל משעה 22:25 בלילה עד למחרת בשעה 03:41 לפנות בוקר של שבת.

כלכלה ושווקים:

מעברו של כוכב מארס במזל קשת מגביר את האופטימיות מחד, אבל כמו שכבר נכתב פה לא פעם, היופיטר שאוהב לשמח, ידוע גם כגוזמן, והמשמעות היא ששמועה עלולה לקבל כנפיים ולגרום לבהלה והיסטריה. סביב התאריך 28.10, כשהמארס יגיע למולות עם היופיטר, חוסר הרציונאליות ישפיע על איבוד השליטה ומכאן הגלישה יכולה להיות חדה. במידה והשווקים לא יגיבו מיד בבהלה, השינוי הדרמאטי צפוי לקראת השליש האחרון של חודש נובמבר.
אנחנו בתקופה רגישה בעיקר בגלל מה שמתחולל בעולם, מערכת הבחירות בארה"ב לקראת סיומה, והספינים שם צבעוניים מאוד, בעיקר בנושא הרגיש שם, כלכלה.

כמו שנכתב כאן לא פעם, לא חשוב מי יבחר לנשיא, לאיש מהם אין פיתרון למצב הקשה שמתחולל שם, ואל תיתנו אמון באיש, בעיקר בכל הקשור להשקעות שם. רק אחרי שנת 2015 אפשר יהיה לראות התאוששות הדרגתית ברוב במדינות.

אצלנו:

חודש נובמבר הקרוב מעיד על פגיעות במדינת ישראל ויתכן שנעמוד בעוד סבב אלים בדרום או בצפון, או אירוע קשה שלא יאפשר לשמור על שיגרה. לצערי הרב מצב הכוכבים מעיד שכל פעולה שתתפתח, במבנה הכוכבים הזה, לא תפתור את הבעיה (טילים למשל). למזלנו הטוב, כוכב יופיטר, המיטיב הגדול, נמצא על ציר 4-10, כך שלמרות אי הנוחות או המשבר, יש הגנה על המדינה, שעוזרת גם לאחדות.

בשליש האחרון של חודש נובמבר, מבנה הכוכבים "מבטיח" תקופה מסוכנת בנקודות שונות ברחבי העולם, אם זה צבאית, פיננסית או פוליטית.

עוד בכותרות:

ליקוי החמה בתאריך 14.11 במזל עקרב, עלול לגרור התפרצות קשה במזרח התיכון, תאריך זה הוא גם יום ההולדת של המשטר הנוכחי בסוריה. המתחים הגבוהים ישפיעו גם על הכלכלה בעולם והאינפלציה.

העימות בין סוריה לטורקיה

מבנה הכוכבים של טורקיה (29.10.1923) מעיד על מדינה שיודעת להיעלב בקלות (עם האופק במזל סרטן), שאינה מוותרת על כבודה (מזל עקרב) ונלחמת כדי להשיג את מטרותיה, עם מארס – פלוטו. כוכב מארס במאזניים נמצא במלחציים של אורנוס ופלוטו ויוצר מצב קיצוני מאוד, שיחזור על עצמו בחודש מרץ 2013, אז בנוסף יגיע הירח המקודם למפגש עם המארס במפה. בהווה, כוכב פלוטו כבר משפיע על אל המלחמה ומציף את האלימות והרצון לנקמה אגרסיבית מצד הטורקים, כך שהגבול בין סוריה וטורקיה יישאר חם לאורך זמן. כוכב סאטורן ייפגש עם השמש במפה של טורקיה, מעיד על האחריות שנופלת על המנהיגות שם שתעמוד בפני דילמות קשות. במהלך2013-2014, הכוכבים ימשיכו להציק במפה של טורקיה ו"מבטיחים " שהבעיות הנפיצות שהתעוררו ליד הגבול של טורקיה עם סוריה לא נעלמות כל כך מהר.

הבחירות בארה"ב:

כוכב מרקורי נעצר לפני נסיגה בתאריך06.11 ויביא לשינוי בתודעה של האזרחים, בעיקר אלו המתלבטים, מה שעלול לגרום לתוצאה מפתיעה. נוכחות הנפטון גם היא "תעזור" והתוצאות עלולות להיות מביכות, כמו לדוגמא מספר מצביעים גדול יותר ממה שאפשר… בכל מיקרה, קיימת סבירות גבוהה שהתוצאות יתעכבו, כמו שקרה בשנת 2000 בבחירות בין אל-גור וג'ורג' בוש.

"באחד הימים תהיה מהפיכה נוראה של הזקנים כנגד הצעירים" ( ג'ון ארווין)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .