eXTReMe Tracker

12.10.2012 – 7.10.2012

אלה ימים של שיתופי פעולה ולפנינו שבוע נפלא לתקשורת בינאישית. הימים טובים לחזרה אל ספסל הלימודים, להתמודד ולקדם הליכים פורמליים במשרדים השונים. מבנה הכוכבים ישפיע לאורך זמן על קשרים חברתיים ואופיים ישפיע גם עלשיחות ומו"מ דיפלומטי, שיוכלו הביא פתרונות במקומות הנכונים. זו תקופה טובה לאפשר לאינטואיציה לקדם אתכם בדרך סולידית. מעברו של כוכב סאטורן למזל עקרב יביא עומק רגשי ומיני לקשרים, חלקכם יהיה מסופק ממערכות שיש בהן פעילות משותפת, אחרים יכולים לחוש חוסר אונים, בעיקר בגלל שהם אובססיביים בגישתם לאנשים קרובים.

כוכב מארס עובר למזל קשת, בתאריך 07.10 וישהה בו עד לתאריך 16.11. האגו יהיה במיטבו ועלול לבוא לביטוי מעבר לפרופורציות, תידרשו להרבה משמעת עצמית כדי להעמיד לעצמכם גבולות, או בכדי לא להישמע מתנשאים על דברים של מה בכך. ערנות מצידכם תאפשר לכם גם לראות ולשמוע כיצד החברים משבחים את עצמם וכך תבינו איך אתם נראים בעיניהם…
התאריך 07.10, הוא יום שעלול לגרום למבוכה, אולי תחושה של דחייה, וההמלצה היא להימנע מפגישות חשובות במהלך היום הזה.

בין התאריכים 09.10-19.10 ההשפעה תהיה בעלת אופי מוסרי, תלמדו למצוא את האיזון בין נדיבות ובין קמצנות, בין אמון לחוסר אמון, בין אופטימיות ופסימיות. נסו להיזהר מאמירות שמשמעותן "רק אני צודק", גישה שהיא פאנטית ואין לה ערך מוסף. זהו מצב כוכבים שעלול להביא עצבות ודיפרסיה, ויתכן שהמצב הזה ישפיע על השווקים ויביא לתוצאות דרמטיות.

אנחנו ממשיכים בתוך רצועת הזמן שמביאה את ההתמודדות בין הסטאטוס קוו ובין הרצון לשינוי. החיונית חזקה ומתמודדת עם זרמים מתחת לפני השטח והמטרה היא לבטא את האני האמיתי, הנמצא בתוכנו. פלוטו במזל גדי, מחפש את הדרך לייצב את חיינו החברתיים והפוליטיים, עוזר לנו להיות מודעים לכוח שיש בביטחון ויציבות, כתרומה חשובה לחיינו, אבל בו בעת מגיע השינוי, גם אם זה לא תמיד במקום ובזמן הרצוי לכל אחד.

קיימת הבנה לרעיונות ולאידיאלים שאתם רוצים שישפיעו על חייכם, לצד ההבנה שאתם רוצים לתקן מצבים לא בריאים בחייכם ומוכנים להתמודד עם כאב כדי להביא להם סוף.

עד לתאריך 15.10 אתם לומדים את המגבלות הקיימות בחייכם. מתבוננים על המתרחש בדרך יותר מעשית, ממוקדים במה שעשוי לעבוד ולממש את עצמו עבורכם ועבור בן הזוג. אין אלה ימים של פנטזיות, אתם מבקשים להגיע לתוצאות תכליתיות שיועילו לכם לאורך זמן.

בשבוע שעבר נכתב כאן על מצבו של עיתון הארץ ובתאריך 03.10 הכריזו עובדי העיתון על שביתה, כשהבינו שההנהלה מבקשת להתייעל … בכל מיקרה כמו שניכתב: "
עיתון זה יעבור במהלך 2013 שינוי דרמטי, כשלמעשה הניצנים כבר החלו במהלך 2012, אבל השילוב של הכוכבים אורנוס ופלוטו לא יניח לבעלי העיתון, עד שיביאו להערכות שונה, שתהיה קשורה בעיקר במהלכים פיננסיים שיגרמו לשינויים מערכתיים וישפיעו על אופי העיתון בהמשך".

עוד נכתב בשבוע שעבר שמעברו על כוכב מארס במזל עקרב:
"הפעילות הפוליטית ממשיכה מאחורי הקלעים, הרבה מזימות נרקמות עתה ברחבי העולם, גם בתחומים צבאיים".
מי שקרא ושמע חדשות במהלך השבוע האחרון זכה לשמוע על קונספירציות והאשמות בתחום הפוליטי אצלנו, אבל גם במקומות אחרים.

הערה: במהלך השבוע הבא זמני הירח הבטל ארוכים במיוחד, שימו לב כשאתם קובעים לעצמכם פגישות חשובות או התחלות חדשות.

07.10 יתכן שיש מישהו רגיש במיוחד בקרבתכם שמקשיב לכם. רצוי היום להקפיד על משמעת עצמית וסבלנות כדי להשיג את היעדים המבוקשים.

08.10 אתם קצת נבוכים ביחס לרצונות שלכם. הירח בטל משעה 09:32 בבוקר עד למחרת 09.10 עד שעה 13:55 בשעות הצהרים. זה יום של חלומות בהקיץ, שימו לב למה שמספרים לכם, ולמי אתם מאמינים.

09.10 בשעות אחר הצהרים אתם מחפשים תמיכה ועידוד, ומחפשים גם דרך לשנות את השיגרה. חוסר שקט מנטלי גורם לכם לשנות את דעתכם כמה פעמים.

10.10 אתם ערים לניואנסים בתקשורת בינאישית, אתם מבינים מה קורה מתחת לפני השטח, ולא צריך לחפור יותר מדי. זה יום שיהיה נוח לפתח דברים חדשים ולקבל תמיכה. הירח בטל משעה 23:39 עד למחרת בשעה 21:23 בלילה.

11.10 הירח בטל כמעט עד סוף היום. אתם מתקשים לעבוד עם פרטים. העזרו באינטואיציה.

12.10 חוסר שקט גורר התפרצויות. אתם מוצאים הבנה הדדית במערכות יחסים ובשיחות. הערנות עוזרת לכם לקבל החלטות עם בחירה בעיתוי הנכון כדי להוציאן לפועל.

שימו לב, שבת 13.10 הירח בטל משעה 01:29 עד ליום ראשון 14.10 בשעה 01:02 אחר חצות.
כלכלה ושווקים:

הבסיס והתמיכה למצב הכלכלי בעולם עגום למראה. רוב המדינות אינן יכולות להתעלם מהעובדות שהאבטלה גואה, שהאנשים מחושבים יותר בהוצאות וממעטים לקחת התחייבויות בבנקים. המיתון הופך להיות הכותרת הראשית באירופה ועוד מעט, לאחר הבחירות, גם בארה"ב יתקשו להמשיך ולייפות את המספרים (בארה"ב אל תאמינו למספרים אודות האבטלה ובכלל). כסף אינו מסתובב בשווקים ואלה שעובדים ומרוויחים חושבים מחשבים את ההוצאות. הזהב הופך תחליף לביטחון, מול חוסר הביטחון וחוסר האמון במוסדות הפיננסיים ובני בריתם, בממשלות.

הדולר האמריקאי מאבד מערכו וממעמדו בהדרגה, אלא שבינתיים אין מטבע אחר שמצבו טוב יותר. הסינים סוחרים רק ביואן, למרות שגם הם חשים בהאטה והמיתון העולמי פוגע בהם, בגלל שהקונה הממוצע ברחבי העולם הוריד את היקף הקניה. מה באמת קורה שם אנחנו לא יודעים, מאחר והממשלה בסין מוקפת חומה וסודיות בפעולותיה, כך שחלק מהקשיים או הסקנדלים חבויים מאחורי דלתות סגורות. עם זאת המימשל הנוכחי מספיק אמיץ להשקיע בעסקים בכפרים הרחוקים, כדי לבנות מסד יציב למפעלים מודרניים שיוכיחו את עצמם ככדאים בשנים שיבואו. הבעיה היא עכשווית וגם הם חשים שיש שקיעה. הכוכבים לא יניחו להם עד שיגיע השינוי שאותו מבקשים האזרחים גם שם.

באירופה הרבה אנשים מוציאים את כספם מהבנקים, יוון, ספרד ופורטוגל מחליקות במדרון, למרות הניסיונות של האיחוד האירופי לתקן את הבעיות שם.
הליקויים הצפויים בחודש הבא, והגעת כוכב מארס למעלות רגישות, יגרמו למבחן המערכות הפיננסיות בשבוע של ה-12.11 במיוחד.

בתקופה הקרובה, הסבירות לנינוחות ואווירה טובה בשווקים גבוהה. כוכב יופיטר (המיטיב הגדול) משפיע במגוון אפשרויות בתאריכים 09-10.10, ומעברו של כוכב מארס למזל קשת בתאריכים 06.10 עד 16.11 גם הוא משפיע יותר לכיוון חיובי, כך שיש אופטימיות ואפשר לחגוג בזהירות, אך בכל מקרה, בגלל המצב הכלכלי בעולם, מספיקה הודעה או אירוע כלשהו שיהפכו את השמחה להיסטריה. לצד האופטימיות, הישארו ערניים.

אצלנו:

בתחזית למדינת ישראל, ערב יום העצמאות בתאריך 27.04.12 נכתב כאן:
"החודשים אוקטובר-דצמבר, אווירת טרום בחירות מתגברת. עם הכוכבים על ציר 1-7 הממשלה תידרש למנדט מחודש מהעם".

שלי יחימוביץ: בראיונות השונים בכלי התקשורת, מנסה להציב את עצמה כפוטנציאל לראשות הממשלה. למעשה הכוכבים דורשים (!!!) ממנה טרנספורמציה בכל הקשור למסרים שהיא מעבירה. בכל מיקרה, במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היא לא תצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא בזבזה את הקרדיט שקיבלה. (מבנה כוכבים זה חוותה ציפי לבני כיו"ר קדימה, שהגיעה למקסימום ולא זכתה לממש את הציפיות הגדולות. דרך התנהלותה גרמה לה להישאר באופוזיציה ואחר כך גם להפסיד בבחירות הפנימיות במפלגתה, לעזוב את הכנסת וכו').

לבקשת הקוראים לקראת החורף, מזג האוויר הצפוי לפי סודות האר"י הקדוש:
" תקופת ניסן בשעת צדק מורה על סערות המשברות עצים. יהיה הרבה גשם בתחילת השנה, אבל בזמן החריש יתמעט או יפסיק ותתייקר התבואה. שלושה חודשים, טבת שבט אדר ( 14.12.2012-11.3.2013) ואחר כך ירדו גשמים אדירים יוזלו מחירי התבואה בסוף השנה. תקופות תשרי וטבת בשעות שבתאי מורה על שנה ברוכת גשמים אבל שלא ירדו בזמנן…החורף יהיה קר במיוחד עם צינה רבה… לקוי חמה בחשוון מורה על שנה עם חורף גשום וקשה…"
ליקוי החמה יתקיים בתאריך 14.11.2012 חל בסוף חודש חשוון.

"פוליטיקה – מאבק של אינטרסים המתחפש להתמודדות על עקרונות" (אמברוז בירס)

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .