eXTReMe Tracker

26.10.12-19.10.12

זוהי תקופה טובה לתכנן את העתיד, גם בכל הקשור לתוכניות פנסיה. הראייה שלכם ברורה ובהירה יותר, ונסו לסיים את התכנון עוד לפני התאריך 25.10.כוכב מארס נמצא במזל קשת עד לתאריך 16.11. ההתבטאויות בוטות יותר והסגנון אינו דיפלומטי, גם בשיחות בינאישיות וגם בתקשורת או בוויכוח, כך שמי שעקב אחר העימותים האחרונים בארה"ב, יכול היה לראות דוגמה לחוסר טקט בסגנון המילולי או בשפת הגוף (בעיקר אצל ג'ו ביידן, שאיבד שליטה בכל המישורים, אבל גם בעימות השני הסגנון לא תאם את ספרי הנימוסין). מאחר שגם אצלנו החלה רשמית מערכת הבחירות, צפו לפחות עד אמצע נובמבר לדינאמיקה מילולית חסרת מעצורים.קיים צורך אישי לעשות שינויים בתקשורת, בתוך המשפחה הקרובה והמורחבת, ומהתאריך 22.10, כשהשמש תיכנס למזל עקרב, הנטייה תהיה להיכנס ל"לב העניין" בכל נושא ולשחרר קיטור. האינטנסיביות תהיה יותר רגשית ותתקשו לקבור את התחושות והרגשות המבעבעים מתחת לפני השטח. רובנו, בגלל נימוסים ורצון בשקט, נמנעים מלומר מה באמת מציק לנו עד שמגיע טריגר ופוגע בפצע או בטראומה מהעבר כמו הכשת נחש, מה שגורם לנו לאבד שליטה ולהתבטא בחופשיות, להגיד את מה ששמרנו בפנים. מזל עקרב מסיר מסיכות מכולם ומציג לפנינו את הטוב, הרע והמכוער.

התקופה הקרובה תהיה מאוד אינטנסיבית. לפנינו מפגש של כוכבים בתאריך 25.10, ובהמשך ליקוי החמה בתאריך 14.11 – מה שיאפשר לבטא את האינסטינקטים הראשוניים, שהם הרגשות השליליים, קינאה, כעס, צרות עין ופחדים. תיבת פנדורה נפתחת והסודות נחשפים. כולנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם האמת, ובתהליך איטי (של כשלוש שנים) נלמד לפתור את הבעיות הרגשיות בחיינו ובעיקר להשתחרר. במושגים רוחניים, לאנשים תהיה הזדמנות "לחפור" בתוך עצמם כדי לשחרר ולהשתחרר, ובעיקר להאמין בעצמם וביקום, למרות החוויות הרגשיות, תהליך שאינו קל.

בעולם נהיה עדים לאירועים בהם מדינות ייחשפו למציאות שתציג אותן מעבר למה שהן רצו, וזה יערער את הביטחון שאותו הציגו כלפי כולם. נכון לעכשיו סוריה היא על הכוונת והעולם רואה כיצד מדינה "הורגת" את עצמה לדעת. מה שנוגע לכולם זו הכלכלה, שנמצאת במשבר לא פתיר וחושפת מדינות שונות למציאות המכילה קונפליקטים פנימיים ובינלאומיים. החודשים הקרובים נובמבר-דצמבר 2012 יהיו משמעותיים לטרנספורמציה בחיינו, ובעולם כולו.

ביום רביעי האחרון, 17.10.12, הירח היה בטל במהלך היום. התקיימה פגישה סודית בין "מיסיס קלין", ציפי לבני, לבין אהוד אולמרט, שעונש מאסר על תנאי מלווה אותו בשנה הקרובה, ושנמצא עדיין בתוך הליכים משפטיים, שעיקרם התנהלותו הכספית של ראש הממשלה לשעבר. יש להניח שזו הייתה שיחת נימוסין… בתנאי שזו הייתה הפגישה הראשונה ביניהם בנושא הבחירות הקרוב, או ברעיון לשתף פעולה.

באותו יום התקיימה מסיבת עיתונאים בה הצטרף איציק שמולי, יושב-ראש התאחדות הסטודנטים ובין מובילי המחאה החברתית, למפלגת העבודה. האם תהיה לכך תוחלת מבחינתו?

השבוע…
 
19.10 אתם מחפשים אנשים שיתאימו לכם מבחינה רעיונית. זהו יום של עשייה ויוזמה על בסיס שמחה ואופטימיות. הירח בטל משעה 22:25 בלילה עד למחרת בשעה 03:41 לפנות בוקר של שבת.

20.10 הראייה הפסיכולוגית שלכם מופנית בעיקר פנימה, בניסיון להבין את עצמכם. נסו לחשוב מראש על מוצא פיכם, מאחר שאתם נדלקים בן-רגע ועלולים לפגוע בתוכניות ולגרום לנסיגה, בגלל הבוטות והתחרותיות שאין להן מקום היום.

21.10 יש נטייה למחשבה חשדנית או מוטיבציה אלטרואיסטית, שעלולות לקבל גוון אובססיבי או כעסני. נסו לחשוב בזמן שיחה או מו"מ על הסגנון ולא להיכנס לעימות מיותר.

22.10 הירח בטל משעה 05:31 עד לשעה 07:22 בבוקר. יש מגמה לגרום לשיחה שתהיה ארוכה וסתמית, ממש במטרה למשוך זמן. אולי אתם זקוקים לתשומת לב וזוכים רק בכתף קרה. נסו לשמור על פתיחות, וכך תוכלו להתגבר על האדישות.

23.10 הצורך בתקשורת בינאישית מתחזק ויש אופטימיות לצד הומור ואינטליגנציה, המאפשרים נקודת מבט חיובית על המתרחש. היצירתיות מופנית לאמנות ולחלומות שאין להם קשר למציאות החומרית.

24.10 הירח בטל משעה 03:25 לפנות בוקר עד לשעה 13:00 בצהריים. הבחירה היא בין מבוכה ורגישות לבין אידיאליזם. החמלה חזקה יותר. צניעות תועיל לכם יותר היום. שימרו על מיקוד כדי לא לשפוט מצבים בדרך לא הגיונית.

25.10 תחושה של כבדות וקושי מלווה את היום. יש הרגשה שמישהו שם גבולות, או שיהיה עליכם להתמודד עם אוטוריטה. אתם יכולים להשתמש בחן כדי להשתלב בחברה שיש לכם עניין להיות חלק ממנה.

26.10 חוסר השקט מביא עימו רצון לשינויים. זהו יום טוב לתקשורת והבנה של מצבים, עם יכולת להקשיב לזולת. הירח בטל משעה 17:03 אחר-הצהריים עד שעה 21:31 בלילה.

הערה: כדאי לשים לב לשבוע המתחיל בתאריך 28.10, שהירח הבטל יימשך מיום שני, 29.10, בשעה 22:57 עד ליום רביעי, 31.10, בשעה 20:40. כלומר ימים שלישי ורביעי מתאימים רק לפעילות שגרתית, לא למו"מ עסקי ולא לכניסה למסגרת חדשה וכולי.

 

כלכלה ושווקים
"אשרי אדם מפחד תמיד ומקשה ליבו ייפול ברעה"[משלי כ"ח] נכון בעת הזו בשווקים. אנו עדים למעברו של כוכב מארס במזל השפע, קשת, ועלינו לזכור שאופיו של היופיטר הוא גם להגזים, כך שאם אתם מרגישים טוב עם הגוונים הירוקים, כדאי לממש את הרווחים ולא לחכות להיסטריה שתגיע.

ייתכן שנראה חברות המחליטות להוציא את ניירות הערך שהנפיקו בעבר למסחר בשווקים ולהחזיר את השליטה לחברת האם, אינדיבידואלית, כדי לא להיפגע מהמשבר ישירות ולהתמודד עם המצב בחדרי חדרים, עד שיאיר השחר על פרק כלכלי חדש בעולם (בשנים 2016-2015).

מבנה הכוכבים סביב הירח המלא בתאריך 29.10 ישפיע בימים 30.10-28.10 ויכול להביא שינוי. היזהרו במיוחד מחצאי אמיתות שיעופו מכל עבר ותנו לעצמכם את הקרדיט שאתם יודעים איפה חצי האמת הריאלי ואיפה הכוזב.

לאור המתרחש, אני חוזרת ומזכירה שבמצב המתהווה הזהב הוא ההשקעה הטובה לטווח הארוך, עם דגש על הארוך – כלומר רק עבור אלה שמוכנים להביט קדימה ולא לחפש רווחים מהירים.

 

אצלנו
במערכת הפוליטית רחש-בחש והאוקטבות עולות. שמות ושמועות מציפים את הכותרות בתקשורת, כמו גם ספינים מכוונים ואקראיים, שנועדו להשפיע על דעת האזרח ומגיעים כמעט בכל שעה. אחד השמות שעולים, מצד גורמים שונים, הוא שמה של ציפי לבני.

ההורוסקופ של ציפי לבני עם מפת המדינה, ממליץ לה לא למהר ולחזור למערכת הפוליטית, כיוון שהיא תתקשה להתמזג עם המערכת ולכן אולי עדיף שתיבחר להקים תנועה חוץ פרלמנטארית, כדי לשקם את מקומה מחדש, במחשבה שהיא עדיין צעירה ותוכל להגיע בשלה להתמודדות בסיבוב הבחירות הבא.

כעת הזיכרון עדיין מהדהד, בעיקר הסגנון והדרך, בהם הוכיחה שאינה מסוגלת להכיל את ההפסד הצורב כיו"ר קדימה ועזבה את הכנסת. יש להניח שבדצמבר 2012 תעלה פרופיל, תחזור לאולפני הטלוויזיה ותתבטא, אבל עם הכוכבים על ציר 6-12, כדאי שתזכור להיות זהירה מאוד מאחר שהיא חשופה לעצות אחיתופל.

ציפי לבני יכולה לזכות לפופולריות זמנית שלא תחזיק מים לאורך זמן. היא יודעת לדבר על איך הדברים צריכים להיות, אבל לא מייצרת חשיבה מעשית הנותנת פתרונות כאן ועכשיו. יש לה הרבה תיאוריות המכילות את המילה "אם"… אבל המציאות של מדינת ישראל זקוקה לתכלית.

"ליבו של מדינאי צריך להיות תמיד בראשו" [נפוליאון בונפרטה].

 

נשלח ב תחזית שבועית
בניה ועיצוב האתר: מאיה ו אבי לבקוביץ .
קרדיט תמונת הדר .